Alla kategorier Trädgård Stockholms län Värmdö Linds Trädfällning AB

Linds Trädfällning AB

Vallbovägen 2, 134 64 Ingarö — Visa karta

Behöver du fälla träd eller fräsa bort stubbar från gården? Då ska du kontakta oss på Linds Trädfällning AB. Vi hjälper till med alla typer av trädfällning och stubbfräsning och vår specialitet är sektionsfällning med kranbil. Självklart ser vi till att alla rester körs bort när vi är klara. Vårt mål är alltid att lämna din trädgård utan att det ska synas att vi varit där, förutom att träden eller stubbarna är borta då såklart.

Kontakta oss så kommer vi ut och tittar på dina träd eller stubbar och ger dig en kostnadsfri offert. Självklart kan du också nyttja RUT-avdrag. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 101 kunder tycker om Linds Trädfällning AB

• Carl K
    Carl K skrev om Linds Trädfällning AB
    Mycket bra! Proffsigt från första kontakt till utförande. Nöjd! Läs mer
  • Kathleen H
    Kathleen H skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabbt, elegant och enkelt och så snabbt. Snyggt städat efter utfört arbete. Hänsyn till trafik Läs mer
  • Anna-karin G
    Anna-karin G skrev om Linds Trädfällning AB
    Trevliga och professionella från första kontakt till genomförande. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabb service,trevlig personal och bra utförande

Lasse Bennerheim Ingarö Läs mer
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Linds Trädfällning AB
    Behövde hjälp med att fälla ett antal träd på min fritidshustomt, varav en del stod lite olämpligt. Hade lätt att få kontakt med företaget och de kom och tittade redan efter några dagar, fick en offert efter ytterligare några dagar.
    Fällningen gick sedan snabbt och smidigt.
    All personlig kontakt var korrekt och bra. Läs mer
  • Peder N
    Peder N skrev om Linds Trädfällning AB
    Företaget har utfört stubbfräsning hos oss. De har gjort ett jättebra jobb. Varit proffsiga, trevliga och tillmötesgående på alla sätt. Vi kommer att kontakta dem om vi behöver något liknande arbete i framtiden och naturligtvis rekommendera dem till vänner och bekanta. Läs mer
  • A&k Entreprenad
    A&k Entreprenad skrev om Linds Trädfällning AB
    Träd fällning med kranbil
    Snälla trevliga kompetenta. Läs mer
  • Nils S
    Nils S skrev om Linds Trädfällning AB
    Mkt bra bemötande utan jäkt eller forcering och vi fick den tjänst vi hade önskat oss. Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Linds Trädfällning AB
    Fick hjälp inom några dagar, gick väldigt fort från samtal tills det var färdigt.
    Hade flera tallar och några stora björkar som behövdes tas om hand.
    Träden kapades snabbt och de tog även hand om stubbarna samt bortforsling, smidigt och snabbt.
    Tack! // Med vänlig hälsning, Andreas, Värmdö Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Linds Trädfällning AB
    Väldigt duktiga och noggranna håller vad dom lovar Läs mer
  • Jh:s T
    Jh:s T skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabb och bra service. Är jätte nöjd! Läs mer
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Linds Trädfällning AB
    Uppdrag: Trädfällning och bortforsling av träden
    Föfrågan om arbetet: Snabb respons från företaget
    och bra genomgång på plats av arbetets omfattning samt snabb återkoppling med tydlig offert
    Utförande: Snabbt och utan anmärkning
    Personal:Serviceminded och trevlig Läs mer
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Linds Trädfällning AB
    fick hjälp med att ta bort ett par träd( som inte gick att "fälla") på ett snabbt trevligt o smidigt sätt . Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om Linds Trädfällning AB
    Vi fick ett utskick från Fp Linds Service AB och ringde upp dom. Vi blev mycket väl bemötta och fick hjälp snabbt och proffsigt med att fälla ca. 10 stora träd.
    Jag kan varmt rekommendera dom till typ liknande jobb.

Monica Pettersson / Olle Andersson Läs mer
  • David K
    David K skrev om Linds Trädfällning AB
    Mycket bra service samt utförande. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera Linds. Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Linds Trädfällning AB
    Gjorde allt de lovade i den tid det var bestämt. Gjorde även rent och snyggt efter sig. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Linds Trädfällning AB
    Mkt trevligt, proffesionellt och kunnigt bemötande. Trädfällning och bortforsling av ris och träd. Fick mkt snabbt svar på prisförfrågan och arbetet utfördes snabbt. Läs mer
  • magnus f
    magnus f skrev om Linds Trädfällning AB
    Fick hjälp med att ta två ner stora träd, snabbt och enkelt.
    Rent och snyggt efteråt. Fp kapade även upp det jag ville ha i ved för braskaminen. Bra jobbat!:) Läs mer
  • Åsa I
    Åsa I skrev om Linds Trädfällning AB
    Mycket bra på alla sätt och vis! Service pris snabbt tryggt och enkelt Läs mer
  • Carl A
    Carl A skrev om Linds Trädfällning AB
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Fälde och tog bort 5 träd samt stubbfräsning av dessa. Läs mer
  • Gunnel E
    Gunnel E skrev om Linds Trädfällning AB
    Det gick smidigt och snabbt till rimligt pris Läs mer
  • Erika K
    Erika K skrev om Linds Trädfällning AB
    Vi är jättenöjda med hur vi blivit bemötta under hela kedjan
    från beställning till utförd trädfällning. Vi rekommenderar
    gärna Fp Linds Service AB Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Linds Trädfällning AB
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande från början till slut. Proffsig, trevlig och kunnig personal son tog bort flera träd i vår bostadsrättsförening. Mycket nöjd! Läs mer
  • Brf S
    Brf S skrev om Linds Trädfällning AB
    Mycket trevlig bemötande samt snabba återkopplingar vid våra två ärenden vi fick hjälp med. Trädfällning och trädtrimmning.
    Bra utförda arbeten exakt som utlovat.
    Mvh Brf Solterrassen Läs mer
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Linds Trädfällning AB
    Trevligt bemötande från första kontakt. Mycket beskrivande i hur arbetet skulle gå till. Lyhörda för önskemål. Klar och tydlig offert. Fick fler då jag bad om det utan problem. ( funderade att ta bort 2 träd). Jag tog bort en stor ek nära en gata med el-ledningar. Kände stort förtroende för hanteringen av detta med kran. Allt kändes 100 % kontroll. Fräste även stubben efteråt. Välstädat när dom lämnat tomten och trädet var ett minne blott.
    Jag rekommenderar verkligen detta sätt att fälla träd i tätt-bebyggt område. Inga otrevliga överraskningar med lösflygande grenar. Träffade 4 personer från företaget och alla hade ett professionellt kundbemötande. Prismässigt samma som arborist, men då får man städa själv !
    Mycket nöjd kund, rekommenderar redan till alla som behöver hjälp med detta. Läs mer
  • Carola S
    Carola S skrev om Linds Trädfällning AB
    Kontakten var smidig från början till slut. Allt gick snabbt och utan krångel. Vi uppskattade särskilt att ägarna kom hit och tog god tid på sig att lyssna in oss och resonera om en lösning som alla vara med på. Kommunikation är A och O och den detaljen skötte de fint, liksom själva trädfällningen och bortforslandet. Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Linds Trädfällning AB
    Fällning av träd, varav några mycket stora
    Proffsigt utfört av trevliga killar

Birgitta Olsson Läs mer
  • Stig B
    Stig B skrev om Linds Trädfällning AB
    För andra gången fått hjälp med trädfällning och bortforsling efter denna. Vid båda tillfällena har beställningen och genomförandet av uppdraget skett både snabbt och effektivt till ett bra pris. Så vi vet vart vi ska vända oss vid framtida behov av hjälp.
    Med vänlig hälsning
    Stig Björkman Läs mer
  • Mustafa A
    Mustafa A skrev om Linds Trädfällning AB
    Lind service hjälpte mig med att ta bort 2st träd stubbe
    Riktigt bra service trevliga o kunniga
    Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Anne M
    Anne M skrev om Linds Trädfällning AB
    Jag beställde trädfällning av tre björkar. Bemötandet från företaget har under hela tiden varit trevligt och proffsigt. Arbetet utfördes snabbt och det var städat och snyggt i trädgården efteråt. Fakturan kom med korrekt ROT avdrag. Allt fungerade utan anmärkning. Jag kommer att anlita Fp Linds igen. Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabbt, effektivt, punktligt.
    Redan på tredje dagen var man igång med trädfällningen efter den första kontakten med kontoret som bokade besiktningstid och dag för arbetsstart på plats.
    Arbetet utfördes mycket rationellt med specialbyggt fordon med kran, som både kapade och lyfte direkt till container.

Ett högeffektivt företag med mycket trevlig personal. Mina positiva erfarenheter som beställare har genererar företaget ytterligare arbeten till mina grannar. Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabb och effektiv hantering av trädfällning Läs mer
  • Märta M
    Märta M skrev om Linds Trädfällning AB
    Bra jobb, snabbt utfört. Trevligt bemötande Läs mer
  • Monica Å
    Monica Å skrev om Linds Trädfällning AB
    Service och kompetens i absolut högsta klass. Läs mer
  • Anna C
    Anna C skrev om Linds Trädfällning AB
    Mycket bra och trevligt bemötande. Snabb kontakt under hela processen. Bra resultat.
    Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Saltsjöbadens Å
    Saltsjöbadens Å skrev om Linds Trädfällning AB
    Vänligt bemötande,kom i tid trevlig personal,personal Proffs!😎 Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Linds Trädfällning AB
    Väldigt nöjd med deras tjänster. Proffsiga, snabba och trevliga. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Karl W
    Karl W skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabbt och proffsigt utfört. Trevliga personal. Läs mer
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Linds Trädfällning AB
    Mycket bra bemötande från offert till utförande. Väl utfört arbete (fällning, bortforsling och stubbfräsning av 6 träd på villatomt), snyggt och prydligt bortplockat. Läs mer
  • Göran H
    Göran H skrev om Linds Trädfällning AB
    Vi upplevde att detta företag har varit mycket bra, med första telefonsamtal till mycket bra utfört arbete och bra pris därför har vi rekommenderat det företag till andra vänner och bekanta.
    Göran Tamm Läs mer
  • Anki P
    Anki P skrev om Linds Trädfällning AB
    Jag fick kontakt med dem via en släkting som är uppvuxen på Ingarö liksom ägarna till Linds. Vi behövde hjälp med att dels ta ner ett antal träd och dels rensa ur en riktigt stor ek med dubbla stammar.
    De kom ochtittade och lämnade ett pris och förklarade hur de jobbar. Vi accepterade deras offert och veckan efter gjordes jobbet. De jobbade snabbt och effektivt och rensade bort allt de tagit ner utan extra kostnad. Det blev ett mycket bra resultat och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Linds Trädfällning AB
    Proffsiga, snabba och trevliga Läs mer
  • Hans Z
    Hans Z skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabb, effektiv, kompetent service. Mycket vänligt, kunnigt personal. Läs mer
  • Ronnie L
    Ronnie L skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabb respons på frågan om att såga ner träd och ta bort dessa. Tyvärr blev sågningen försenad pga trasig lastbil men sedan löste sig allt 😁 Läs mer
  • Louise E
    Louise E skrev om Linds Trädfällning AB
    Bra service från början till slut.
    Snyggt avstädat på platsen efter utfört arbete och till råga på allt så är dom bra i pris jämfört med konkurrenter. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Linds Trädfällning AB
    Jag har vid två olika tillfällen anlitat Linds service för trädfällning och stubbfräsning. Hela processen från att beställa offert till utfört arbete har fungerat alldeles utmärkt. Snabbt, tryggt och proffsigt. Kan varmt rekommendera Linds Service. Läs mer
  • Bo G
    Bo G skrev om Linds Trädfällning AB
    Företaget utförde ett kanonjobb.
    Snabbt, bra och billigt.
    Kommer absolut låta dem utföra fler fällningar av träd och och borttagning av stubbar.
    Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Linds Trädfällning AB
    Vi tycker att Linds är mycket proffsiga i sitt jobb, de är också seriösa och vänliga. Vi fick jättebra och mycket snabb service när vi skulle ta bort vårt pilträd. De tog även bort rötterna. Upplevde även att all utrustning de använde var ny.

Vi kan varmt rekommendera detta företag! Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Linds Trädfällning AB
    Trevligt bemötande och en hög servicegrad är den erfarenhet vi har av företaget. Läs mer
  • Marianne C
    Marianne C skrev om Linds Trädfällning AB
    Proffsiga, pålitliga, trevliga & flexibla! Kommer att anlita dem igen samt att vi rekommenderar dem. Läs mer

Vallbovägen 2, 134 64 Ingarö