Alla kategorier Trädgård Stockholms län Värmdö Linds Trädfällning AB

Linds Trädfällning AB

Vallbovägen 2, 134 64 Ingarö — Visa karta

Behöver du fälla träd eller fräsa bort stubbar från gården? Då ska du kontakta oss på Linds Trädfällning AB. Vi hjälper till med alla typer av trädfällning och stubbfräsning och vår specialitet är sektionsfällning med kranbil. Självklart ser vi till att alla rester körs bort när vi är klara. Vårt mål är alltid att lämna din trädgård utan att det ska synas att vi varit där, förutom att träden eller stubbarna är borta då såklart.

Kontakta oss så kommer vi ut och tittar på dina träd eller stubbar och ger dig en kostnadsfri offert. Självklart kan du också nyttja RUT-avdrag. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 163 kunder tycker om Linds Trädfällning AB

• Lars H
    Lars H skrev om Linds Trädfällning AB
    Trevligt bemötande. Professionella utförare. Snyggt resultat. Läs mer
  • Mats D
    Mats D skrev om Linds Trädfällning AB
    De hjälpte oss med att ta bort ett flertal träd samt större grenar på vår skärgårdsfastighet.
    Vi fick goda och kloka råd. De var mycket duktiga och trevliga.
    Vi ger dem goda vitsord och våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Pia L
    Pia L skrev om Linds Trädfällning AB
    trädfällniung bra och snabb service o snabbt jobb Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabb trevlig och effektiv Gällde träd som blåst omkull. Uppsågning av detta. Läs mer
  • Birger G
    Birger G skrev om Linds Trädfällning AB
    Fällde min Björk, varit orolig länge, men de här är proffs. Läs mer
  • Carin W
    Carin W skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabb respons på offerförfrågan. Rimligt pris för utfört arbete, utfördes snabbt och effektivt. Kan varmt rekommendera Linds Trädfällning, inte sista gången vi anlitar dom. Läs mer
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Linds Trädfällning AB
    Vi beställde fällning av två träd som stod rätt nära huset, varav det ena växte in mot huset. De plockade ner dessa utan problem trotts att det är lite trångt och bökigt.

Snabbt och enkelt, trevlig personal. Snyggt och rent efter jobbet. Läs mer
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Linds Trädfällning AB
    Linds hjälpte oss att ta ner 7 träd i sektioner, eftersom de inte gick att fälla på traditionellt vis. De är väldigt service minded, snabba och effektiva. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Diana R
    Diana R skrev om Linds Trädfällning AB
    Ett mycket bra utfört jobb med att ta ner mina två riktigt stora och höga träd invid en elledning och vägen.
    Allt har gått väldigt smidigt från offert, problemlösning med byte av kran, återkoppling och superfint "städat" efter fällning. Häftigt hur duktiga killarna är på att plocka träd!
    Kan verkligen rekommendera Linds trädfällning. Läs mer
  • Yuri T
    Yuri T skrev om Linds Trädfällning AB
    Jag är mycket nöjd med resultatet. Arbetet genomfördes noggrant och rätt precision. Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Linds Trädfällning AB
    Rekordsnabbt svar, föredömlig hantering och perfekt utfört. Inga andra synpunkter. Läs mer
  • Christian O
    Christian O skrev om Linds Trädfällning AB
    Vi har anlitat Linds Trädfällning två gånger och nu senast fick vi hjälp med att ta ned två ekar. Otroligt proffsigt utfört arbete som bara tog en timme! Dessutom en prislapp på arbetet som var konkurrenskraftig. Kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • Anita W
    Anita W skrev om Linds Trädfällning AB
    Blev väldigt bra bemött per telefon. Är nöjd med allt. Läs mer
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Linds Trädfällning AB
    Hade beställt fällning och borttransport av tre stora granar. Allt gick mycket proffsigt till. Trevligt bemötande av företaget och killarna som arbetade med fällningen. Företaget levde upp till mina förväntningar och vi kommer med säkerhet anlita företaget igen för vidare trädfällning i framtiden. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Linds Trädfällning AB
    Proffsigt, med duktig personal! Läs mer
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Linds Trädfällning AB
    Lättsamt, korrekt och snabbt utförande. Läs mer
  • Annica H
    Annica H skrev om Linds Trädfällning AB
    Linds fällde 3 tallar enligt överenskommelse. Snabbt, snyggt och på utlovad tid. Dessutom till ett bra pris. Läs mer
  • Tina A
    Tina A skrev om Linds Trädfällning AB
    Genomtrevligt och så proffesionellt.
    Snabb återkoppling, och väldigt fint genomfört arbete, vi var supernöjda! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Linds Trädfällning AB
    Jag köpte trädfällning med bortforsling.
    Jag blev mycket bra bemött och de motsvarade mina
    förväntningar utmärkt. Läs mer
  • Stig L
    Stig L skrev om Linds Trädfällning AB
    Trädfällning och fräsning. Trevligt bemött och mycket nöjd med resultatet Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Linds Trädfällning AB
    Helnöjd.kunde inte bli bättre.särskilt städningen. Läs mer
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Linds Trädfällning AB
    Proffsigt utfört arbete. trevliga grabbar....smidigt & enkelt...kan varmt rekommendera Linds Trädfällning.......En nöjd kund.. Läs mer
  • Jan-erik H
    Jan-erik H skrev om Linds Trädfällning AB
    Fällning och borttransport av två träd samt stubnfräsning. Snabb service. Trevligt bemötande av alla frånLinds Trädfällning. Arbetet snabbt utfört och på ett korrekt sätt. Snyggt avstädat efter arbetet. 👍 Läs mer
  • Mia S
    Mia S skrev om Linds Trädfällning AB
    Bra känsla i alla kontakter, given offert följdes, verkligen ett jättebra utfört jobb med 13 fällda träd på tomten i lite besvärlig terräng och knepiga vinklar. Lite småkrattning efteråt - de tar verkligen med sig allt, rekommenderas varmt!
    /Mia Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Linds Trädfällning AB
    Hade ett träd som bedömdes knepig att fälla. Linds trädfällning hanterade det på ett supertrevligt och proffsigt sätt, till ett mycket bra pris dessutom. Jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Håkan R
    Håkan R skrev om Linds Trädfällning AB
    Super nöjd! Bra pris. Snabba. Snyggt jobb. Läs mer
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Linds Trädfällning AB
    Vi har fått hjälp att fälla träd och tagit bort sly vid ett flertal tillfällen. Trots svåråtkomliga träd har de klarat av det galant. Vi upplever Linds som ett väldigt seriöst, proffsigt och trevligt företag. Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Linds Trädfällning AB
    Mycket proffsigt och serviceinriktat företag. Mycket trevlig personal med stort yrkeskunnande. Jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Linds Trädfällning AB
    bra service o bra utfört jobb. inte billiga men det blev bra Läs mer
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Linds Trädfällning AB
    Sammantaget väldigt professionella! Läs mer
  • Susann B
    Susann B skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabbt o proffigt arbete. Extra plus för kranbilen som tog med sig allt från tomten på en gång. Trevliga killar😊 Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Linds Trädfällning AB
    Superproffsigt team från offert till genomförande. Kom även med uppskattade estetiska råd om vilka träd som skulle fällas och vilka som borde bevaras. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Ulrik L
    Ulrik L skrev om Linds Trädfällning AB
    Nedtagning av tall.
    Kommer upp utsatt tid, trevligt bemötande, proffsigt utförande, helt enkelt utmärkt! Läs mer
  • Phil C
    Phil C skrev om Linds Trädfällning AB
    Ursäkta mitt svenska, jag är engelsk.
    Köpt stubbfräsning av 1 meter stubb. Snabbt servis, trevligt kille. Bra jobb, helt nöjd. Ska använda igen Läs mer
  • Jarl W
    Jarl W skrev om Linds Trädfällning AB
    Fällning av torr tall ca 7-8 hög inkl bortforsling av "liket".

Mycket positivt bemötande alltifrån första kontakt, såväl vid beställning av uppdraget som på platsen.

Mina förväntningar uppfylldes i alla delar. Jag kan inte säga mer då jag redan innan kontakt hade fått goda referenser.

Jag rekommenderar mycket gärna Linds Trädfällning AB till andra presumtiva kunder. Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabb återkoppling på att komma och kolla på jobbet samt där efter en offert.
    Bra jobb med nedtagning av 2 jättestora tujor samt några andra träd.

Kanonjobb helt enkelt. Läs mer
  • Sabina H
    Sabina H skrev om Linds Trädfällning AB
    Vi köpte tjänsten trädfällning med bortforsling, samt stubbfräsning och är mycket nöjda. Jobbet kunde bokas in relativt snabbt och när de väl var här så gick det fort och de städade och gjorde snyggt efter sig. Läs mer
  • Michael Å
    Michael Å skrev om Linds Trädfällning AB
    Linds Trädfällning sektionsfällde vår gigantiska Asp utan problem på ett snabbt och smidigt sätt. Vi blev väldigt trevligt bemötta både vid offertförfarande och vid själv trädfällningen. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Linds Trädfällning AB
    Köpte trädfällningsrjänst
    Mkt bra bemötande både av den som tog beställningen och de som utförde jobbet.
    Supernöjda med utfört arbete Läs mer
  • Sture H
    Sture H skrev om Linds Trädfällning AB
    Fällning av sju träd med närhet av elkablar nätkablar telefonktabel. Stora träd samt medelstora. Fällning med kran och sågförsedd special kranbil

Mycket bra och vänligt bemötande av personal och företagsledare. Förväntningarna av företaget var stora och avverkningen upplevdes synnerligen proffetionellt. Jag kan rekommendera denna entreprenör till mina grannar och vänner. Jag har 37 år erfarenhet av entreprenörer i mitt yrke. Läs mer
  • Sten-�ke W
    Sten-�ke W skrev om Linds Trädfällning AB
    Allt fungerade perfekt mycket nöjd ljust och fint gräsmattan trivs Läs mer
  • Ann H
    Ann H skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabba och snyggt arbete inga rester av kvistar på tomten. Personalen var väldigt trevlig och tillmötesgående, toppen att samarbeta med. Allt blev mycket bättre än förväntat. Läs mer
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Linds Trädfällning AB
    Ordning, reda, snabbt och effektivt.
    Klockrena på att svara.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Linds Trädfällning AB
    Linds sektionsfällning av vår stora tall, som delat sig på ett oroande sätt, sköttes föredömligt. Alla grenar, stammar, ris och allt skräp borttaget, precis som utlovat. Mycket nöjd Läs mer
  • Ove C
    Ove C skrev om Linds Trädfällning AB
    Trädfällning, bortforsling, stubbfräsning.
    Mycket bra och professionellt bemötande.
    Överträffade förväntningarna.
    Snabbt agerande utan krångel. Läs mer
  • Jan P
    Jan P skrev om Linds Trädfällning AB
    Perfekt! Inte ett spår kvar. Trevlig kundmottagare. Läs mer
  • Elina J
    Elina J skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabb återkoppling, tydlig information, trevligt bemötande. Jobbet utfördes skickligt och enligt överenskommelse. /Elina Jörnsen Läs mer
  • christer ö
    christer ö skrev om Linds Trädfällning AB
    Då jag såg Linds i vårt område stannade jag dom och bad om ett pris för nedtagning av 3st träd. Personalen jag träffade var jättetrevliga och priset fick jag dagen efter.

Vi var supernöjda med kontakten och träden togs ned snyggt och prydligt.

Snabbt, effektivt och proffsigt!

Crille & Annelie
    Evlinge Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Linds Trädfällning AB
    Stubbfräsning. Mycket bra och trevlig service. Tillmötesgående och lätta att få tag på. Bra pris Läs mer
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Linds Trädfällning AB
    Linds gjorde en kanoninsats på vår igenvuxna tomt. Verkligen känsla för det estetiska. Rekommenderas om du är rädd om din tomt och värderar genuint engagemang. Läs mer

Vallbovägen 2, 134 64 Ingarö