Alla kategorier Trädgård Stockholms län Värmdö Linds Trädfällning AB

Linds Trädfällning AB

Vallbovägen 2, 134 64 Ingarö — Visa karta

Behöver du fälla träd eller fräsa bort stubbar från gården? Då ska du kontakta oss på Linds Trädfällning AB. Vi hjälper till med alla typer av trädfällning och stubbfräsning och vår specialitet är sektionsfällning med kranbil. Självklart ser vi till att alla rester körs bort när vi är klara. Vårt mål är alltid att lämna din trädgård utan att det ska synas att vi varit där, förutom att träden eller stubbarna är borta då såklart.

Kontakta oss så kommer vi ut och tittar på dina träd eller stubbar och ger dig en kostnadsfri offert. Självklart kan du också nyttja RUT-avdrag. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 194 kunder tycker om Linds Trädfällning AB

• Christel C
    Christel C skrev om Linds Trädfällning AB
    Vilka proffs. Bra service och jätteduktiga killar som kom och utförde ett toppjobb. Kan varmt rekomenderas :) Läs mer
  • Annica R
    Annica R skrev om Linds Trädfällning AB
    Supersnabb offert, korrekt utfört arbete, god kommunikation! Läs mer
  • Leila B
    Leila B skrev om Linds Trädfällning AB
    Trädfällning på tomt. Arbetet utfördes snabbt och smidigt. Kan rekommendera firman. Läs mer
  • Per G
    Per G skrev om Linds Trädfällning AB
    Fällning av träd
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande
    Gott utfört arbete
    Mycket nöjd Läs mer
  • Rune B
    Rune B skrev om Linds Trädfällning AB
    Fällning av en STOR björk fantastiskt bra jobb allt borta grenar stubbe bara björk kubbarna kvar. mycket trevliga grabbar STORT TACK Läs mer
  • Kent E
    Kent E skrev om Linds Trädfällning AB
    Proffsiga, trevliga och punktliga.

Är nöjd! Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Linds Trädfällning AB
    Superproffs, helt enkelt. Och lösningsorienterade.
    Supernöjda Läs mer
  • Helena B
    Helena B skrev om Linds Trädfällning AB
    Fick proffsig hjälp med nedtagning av stort körsbärsträd på tomten. Bra bemötande, vettig prisbild och lagom lång väntetid. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Linds Trädfällning AB
    Köpte trädfällning som blev utfört på ett utmärkt sätt. Mycket bra och trevligt bemötande från företaget. Höll vad de lovade.
    Kommer att anlita dem fler gånger Läs mer
  • Jan V
    Jan V skrev om Linds Trädfällning AB
    Ett proffsigt och effektivt arbete till ett
    bra pris. Uppskattade också den fins kontakten med personalen. Läs mer
  • Kalle K
    Kalle K skrev om Linds Trädfällning AB
    Trevligt enkelt smidigt vänligt
    Bra bemötande hela vägen med en tydlighet som underlättade för mig som beställare.
    Tog ned en Björk på villa-tomten. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Linds Trädfällning AB
    Enkelt, bra bemötande, snabbt, prisvärt! Läs mer
  • Douglas G
    Douglas G skrev om Linds Trädfällning AB
    Linds Trädfällning hjälpte oss att ta ned flera stora träd som stod nära huset och sedan frakta bort alltsammans. Ett genomgående proffsigt bemötande från första kontakten till avslut. Vi fick snabbt hjälp och både tidsplan och offert var helt enligt avtal. Kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Linds Trädfällning AB
    Med egen erfarenhet som grund insåg jag att en fällning av en större död tall på min villatomt skulle bli både arbetsamt och t.o.m. farligt. Därför anlitades Linds Trädfällning och uppdraget sköttes exemplariskt från undersökning till avslutat arbete inkl. bortforsling av stam och grenar.
    Jag kan varmt rekommendera Linds Trädfällning. Läs mer
  • Kenneth M
    Kenneth M skrev om Linds Trädfällning AB
    Bra beömtande från samtliga inom firman. De utförde allt fällningsarbete perfekt! Blev en lite skada på garaget isamband med fällandet, men de var verkligen tillmötesgående om detta så jag tror alla parter är nöjda! Läs mer
  • Mats B
    Mats B skrev om Linds Trädfällning AB
    jag beställde fällning och boortforslande av grenar och sly av 7 träd samt uppkapning av två stammar. om man bortser från att träden är borta så syns det inte att de har varit någon där sågat ned träden. allt som skulle forslas bort är borta. utmärkt arbete Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Linds Trädfällning AB
    Stubbfräsning
    Bra och snabbt bemötande på förfrågan
    Vi leverans dålig kommunikation angående försening, jag fick ringa och fråga
    Trevlig operatör, proffsigt utförande
    Tyvärr missades vissa rötter som jag kommer få ta bort förhand Läs mer
    2018-09-12 Fredrik L svarar Johan M
    Hej Johan!

Vad tråkigt att du inte blev nöjd med stubbfräsningen. Om vi har missat något måste vi såklart komma och åtgärda det, hör av dig till oss så löser vi det.

Vi får bli bättre på att informera i förväg om att vi inte kan boka in exakta tider då trädfällningar och stubbfräsningar är väldigt svåra att planera på minuten. Tyvärr har vi inte alltid någon på kontoret som kan kommunicera eventuella förseningar, då alla är ute på jobb.

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!

Mvh Karin
  • Alberto C
    Alberto C skrev om Linds Trädfällning AB
    Fantastisk bra service.
    Noggranna och trevliga killar som levererade just det vi behövde! Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Linds Trädfällning AB
    Väldigt smidigt och enkelt. Kommer anlita dom igen. Läs mer
  • Lena v
    Lena v skrev om Linds Trädfällning AB
    Tre stora tallar fälldes o kubbades. Arbetet utfördes helt enligt offerten och vi har inga anmärkningar. Med andra ord helt enligt våra förväntningar.
    Bemötande var utmärkt både vid första mötet o genomförandet. Läs mer
  • Sanna G
    Sanna G skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabb återkoppling och bra utfört arbete. Läs mer
  • Klas S
    Klas S skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabbt svar och utmärkt utfört arbete. Läs mer
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Linds Trädfällning AB
    Trädfällning. Mycket bra service och snabb åtgärd. Läs mer
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabbt och enkelt! Snabb återkoppling på förfrågan Läs mer
  • Bo Ö
    Bo Ö skrev om Linds Trädfällning AB
    Utmärkt bemötande av ägarna.
    Trevlig och bra personal som utförde arbetet med stort
    yrkeskunnande.
    Jag är en nöjd kund, som kommer att rekommendera företaget
    till nya uppdrag. Läs mer
  • Ronnie M
    Ronnie M skrev om Linds Trädfällning AB
    Jag beställde trädfällning inklusive bortforsling. Trädfällaran var kanonkillar och mycket snabba. Företaget levde mycket väl upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Gustav G
    Gustav G skrev om Linds Trädfällning AB
    Behövde fälla, stubbfräsa och forsla bort tre döda träd. Vi var inte hemma och kom hem till ett perfekt resultat! Smidigt från början till slut! Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Linds Trädfällning AB
    Proffsigt o snabbt jobbat. Mycket trevligt och kunnigt bemötande av såväl hantverkare som administratör.
    När vår gamla pil knäcktes av vinden upptäcktes Linds Trädfällare i full aktion hos en granne. Förfrågan om möjlighet till hjälp resulterade på stående fot i överenskommelse och efter avslutat jobb hos grannen fortsatte arbetet i vår trädgård där vi fick gjort precis det vi önskade. Utmärkt och snabbt hanterad debitering, Rot avdrag och fakturering. Supernöjda är vi och nu vet vi var vi kan få hjälp nästa gång! ; -) Läs mer
  • Evelyn H
    Evelyn H skrev om Linds Trädfällning AB
    Mycket proffsigt jobb med fällning och upprensning.
    Utmärkt rådgivning före åtgärder om vad som var bästa angreppssätt.
    Allt fungerade perfekt o över förväntan.
    Linds är verkligen trevliga Läs mer
  • Tommy W
    Tommy W skrev om Linds Trädfällning AB
    Köpte fällning av en stor tall och en hög björk. Båda stod nära elledningar och fiberkabel. Blev väldigt bra bemött av mycket trevlig personal. De jobbade väldigt professionellt och allt gick över förväntan bra. Läs mer
  • Charlotte E
    Charlotte E skrev om Linds Trädfällning AB
    trädfällning

väldigt väldigt bra trevligt och effektivt

överträffade mina förväntningar

toppen på alla sätt och jag rekommenderar dem varmt till alla! Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Linds Trädfällning AB
    Trevligt bemötande. Professionella utförare. Snyggt resultat. Läs mer
  • Mats D
    Mats D skrev om Linds Trädfällning AB
    De hjälpte oss med att ta bort ett flertal träd samt större grenar på vår skärgårdsfastighet.
    Vi fick goda och kloka råd. De var mycket duktiga och trevliga.
    Vi ger dem goda vitsord och våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Pia L
    Pia L skrev om Linds Trädfällning AB
    trädfällniung bra och snabb service o snabbt jobb Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabb trevlig och effektiv Gällde träd som blåst omkull. Uppsågning av detta. Läs mer
  • Birger G
    Birger G skrev om Linds Trädfällning AB
    Fällde min Björk, varit orolig länge, men de här är proffs. Läs mer
  • Carin W
    Carin W skrev om Linds Trädfällning AB
    Snabb respons på offerförfrågan. Rimligt pris för utfört arbete, utfördes snabbt och effektivt. Kan varmt rekommendera Linds Trädfällning, inte sista gången vi anlitar dom. Läs mer
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Linds Trädfällning AB
    Vi beställde fällning av två träd som stod rätt nära huset, varav det ena växte in mot huset. De plockade ner dessa utan problem trotts att det är lite trångt och bökigt.

Snabbt och enkelt, trevlig personal. Snyggt och rent efter jobbet. Läs mer
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Linds Trädfällning AB
    Linds hjälpte oss att ta ner 7 träd i sektioner, eftersom de inte gick att fälla på traditionellt vis. De är väldigt service minded, snabba och effektiva. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Diana R
    Diana R skrev om Linds Trädfällning AB
    Ett mycket bra utfört jobb med att ta ner mina två riktigt stora och höga träd invid en elledning och vägen.
    Allt har gått väldigt smidigt från offert, problemlösning med byte av kran, återkoppling och superfint "städat" efter fällning. Häftigt hur duktiga killarna är på att plocka träd!
    Kan verkligen rekommendera Linds trädfällning. Läs mer
  • Yuri T
    Yuri T skrev om Linds Trädfällning AB
    Jag är mycket nöjd med resultatet. Arbetet genomfördes noggrant och rätt precision. Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Linds Trädfällning AB
    Rekordsnabbt svar, föredömlig hantering och perfekt utfört. Inga andra synpunkter. Läs mer
  • Christian O
    Christian O skrev om Linds Trädfällning AB
    Vi har anlitat Linds Trädfällning två gånger och nu senast fick vi hjälp med att ta ned två ekar. Otroligt proffsigt utfört arbete som bara tog en timme! Dessutom en prislapp på arbetet som var konkurrenskraftig. Kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • Anita W
    Anita W skrev om Linds Trädfällning AB
    Blev väldigt bra bemött per telefon. Är nöjd med allt. Läs mer
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Linds Trädfällning AB
    Hade beställt fällning och borttransport av tre stora granar. Allt gick mycket proffsigt till. Trevligt bemötande av företaget och killarna som arbetade med fällningen. Företaget levde upp till mina förväntningar och vi kommer med säkerhet anlita företaget igen för vidare trädfällning i framtiden. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Linds Trädfällning AB
    Proffsigt, med duktig personal! Läs mer
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Linds Trädfällning AB
    Lättsamt, korrekt och snabbt utförande. Läs mer
  • Annica H
    Annica H skrev om Linds Trädfällning AB
    Linds fällde 3 tallar enligt överenskommelse. Snabbt, snyggt och på utlovad tid. Dessutom till ett bra pris. Läs mer
  • Tina A
    Tina A skrev om Linds Trädfällning AB
    Genomtrevligt och så proffesionellt.
    Snabb återkoppling, och väldigt fint genomfört arbete, vi var supernöjda! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Linds Trädfällning AB
    Jag köpte trädfällning med bortforsling.
    Jag blev mycket bra bemött och de motsvarade mina
    förväntningar utmärkt. Läs mer

Vallbovägen 2, 134 64 Ingarö