Linds Trädfällning AB

• BadgeEightYears
1 263
Llama 08-509 230 46 Compartir

About company

Behöver du fräsa bort stubbar, fälla eller beskära träd? Då ska du kontakta oss på Linds Trädfällning AB. Vi hjälper till med alla typer av trädfällning och stubbfräsning. Linds Trädfällning erbjuder bland annat följande professionella tjänster: Trädfällning Sektionsfällning med kranbil Sektionsfällning via klättring Certifierade...

1263 omdömen om Linds Trädfällning AB

Sedan starten hos Reco 2017

Naemi I
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Kommer på utlovad tid Proffsiga Snabba och duktiga Trevliga!

Kauno K
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Vänligt bemötande. Åtgärdades snabbt. Bra resultat.

Margareta W
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Från offert till utfört uppdrag var de snabba och enkla att ha att göra med.. Och att se proffs klättra och kapa våra granar var en fröjd. Så nöjd!

Anna A

Snabba , trevliga . Bra jobbat

Eva W
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Väldigt trevliga och kunniga,från första samtal till utförande av uppdraget

Torsby V
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Ett företag man kan lita på. Kontakt tas. Efter ett besök av Linds, får man en offert. Beställning görs, Linds planerar in en dag för utförandet. Linds kommer på utsatt tid och jobbet går snabbt och enkelt. Bilen har ca: 10 m lång arm med såg och gripklo. Träd och grenverk tas med av Linds som har container på bilen. Faktura med rutavdrag om man så vill.

Claés-Göran O
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Profsigt utfört arbete. Bra bemötande Trots dåligt väder. Fällning och borttransport av 18 Träd

Johan G
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Snabb återkoppling, bra service och perfekt utfört jobb!

Lena H
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Så proffsigt! Inget att klaga på!

Eva-Lena Å

Snabb och smidig hjälp. Fint städat efteråt. Väldigt nöjd

Yvonne H
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Är mycket nöjd med Linds Trädfällning AB. Trevligt bemötande och väl utförda uppdrag. Har anlitat dem vid flera tillfällen.

Bengt K
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Proffsigt utfört arbete, positivt bemötande,bra helt enkelt. Bengt

Roger T
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Bra att de kollade på plats efter att jag skickat foton. Offerten kom snabbt. Det gjorde att jag förstod engagemanget. Tid för arbete aviserades. Mina önskemål om vad som skulle läggas för användning som ved togs på ett mycket bra sätt. Info-samtal under arbetet gav ett resultat som vi kommer att se framöver.

Björn R
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Snabb återkoppling och offert. Proffsigt utfört arbete. Trevliga trädfällare. Kan starkt rekommendera.

Aase O
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Trevlig, proffesionellt bemötande Snabbt o effektivt

Torbjörn J
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

överlägsna inom trädfällning och toppning av stora träd!

Lars Ö
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Kom när dom skulle. Gjorde det dom skulle. Fakturerade enligt offert.

Sonja B
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Uppfyllde helt och hållet våra förväntningar när de tog ner en stor björk.

Niklas L
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Mycket bra beömötande och tillmötesgående personal. De lämnade dessutom rent och snyggt efter sig när de var klara.

Tarja S
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Mycket trevligt bemötande. Har anlitat Linds Trädfällning förut och varit mycket nöjd och förväntningarna var så klart höga. Mycket nöjda med resultatet även denna gång! Våra sälgar som var i rätt så dålig kondition och blev så fina efteråt. Kommer att anlita och rekommendera Linds Trädfällning även i framtiden.

Elin S
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Snabba och professionella, vi är mycket nöjda med att ha anlitat denna firma

Eva L
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Borttagande av nedblåst stor gran över vägen. Utfördes mycket snabbt och proffsigt. Kan varmt rekommenderas Stort tack från Eva L

Maria P
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Säker smidig och proffsig nedtagning av några av våra gamla gigantiska björkar och tallar och en död jättegran i villaträdgården.

Jan T
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Funkar smidigt, svarar fort och gör ett bra arbete.

Ylva R
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Jag har anlitat Linds flera gånger för att ta ned träd samt bortforsling av allt material. Allting har fungerat väldigt smidigt och till ett bra pris.

Helge S
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Proffsiga, duktiga, rensade snyggt efter sig !

Gun F
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Sektionsfällning av 4 träd. Arbetet utfördes otroligt proffsigt, snabbt snyggt och kunnigt. Tre mycket trevliga killar utförde arbetet mycket bra. Jag kan varmt rekommendera Linds Träfällning.

Jill H
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Supertrevliga och duktiga. Städade upp fint efter trädfällningen.

Ann B

Mkt bra Punktliga o proffsiga Mycket nöjd

Per D
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Proffsiga på hög nivå ! Trevligt prat, städat och snyggt ! Samt och inte minst, en duktig maskin, som faktiskt var den som gjorde själva jobbet ! ! "A Toy for big boys!

Jonny E
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Jätte trevliga och proffsiga trädfällare. Fällde sex träd varav tre stog inklämd mellan hus och fick tas ner i delar. Stammarna kvistades och sågades upp till kubbar. Riset flisade dom och tog med sig. Jätte nöjd med genomfört jobb.

Sune J
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Fanatiskt duktiga och professionella killar, Och vilken häftig maskin dom använde för att plocka ner träden.. kan bara bli fem plus...

Sylwia M
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Väldigt trevliga och professionella killar. Kan varmt rekommendera.

Monica Å
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Utmärkt mottagande och trädfällningen gick bra och fort.

Aaron P
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Tydligt och snabb kontakt. Proffsig. Hjälpsam när jag önskade hitta en tidigare tid för att utföra jobbet. Bra kommunikation med arbetsteamet. Effektiv utförande. Allmänn nöjd! Två små saker som jag var mindre nöjd med: något dyr pris (men bra värde med tänke på smidighet och proffsig bemötande). Och teamet lämnade kvar en hel del små grenar och bitar från träd som hanterades. Stora grenar plockas bort precis som offerten men lite rörig med små grenar överallt. Hade önskat att teamet skulle städa upp lite me...

Tommy H
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Allt har fungerat tipptopp Trevligt bemötande både vid första besöket och vid själva utförandet. Arbetet utfördes enligt överenskommelse snabbt och effektivt.

Josefin Mari K
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Trevliga och lätta att ha att göra med! Vi kan ingenting om trädbeskärning men fick bra råd och vi blev så nöjda med resultatet.

Patric S
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Ordning och reda, håller vad som är avtalat.

Marie R
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Ovanligt snabb och smidig kommunikation hela vägen. Tydlig offert och jobbet utfördes helt enligt överenskommelse och snabbt. Väldigt proffsigt helhetsintryck, rekommenderar varmt!

Carin W
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

De två killarna som utförde trädfällningen var mycket professionella och trevliga.

Bo H
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Trevllig personal snyggt jobb med avverkning av träd.

ANNA B
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Trevliga och duktiga! Gick jätte smidigt att ta ner vårt träd och kommer anlita de igen om vi får behov.

Thomas L
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Har använt mig av Linds Trädfällning många gånger och kommer att fortsätta med det. Blir alltid lika glad när jag kommer hem och de har levererat det där illa extra utöver förväntningarna. Som exempel så är det alltid snyggt städat och iordningplockat. Ett glatt gäng som alltid per automatik tänker, hur skulle jag som kund vilja ha det. Ett trevligt och serviceinriktade bemötande får man redan vid första telefonsamtalet. Utförda jobb har varit bl.a precisions fällning med kran, manuell fällning, ta hand om stormfällda träd på hus, stubbfräsning.

Joel M
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Vi har anlitat Linds för snöröjning av infarten, de har levererat enligt förväntningarna under flera år.

Andreas H
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Mycket bra kontakt och genomförande!

Ulf T
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Mycket bra service, dom tog ner 2 tallar efter förra årets storm . Sågade upp allting i bitar så lätt att ta reda på 👍🏻

Sicklanen A
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Trevligt bemötande och snabbt agerat om det är något som behöver åtgärdas.

Joakim L
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Alltid superproffsiga. Både i bemötande och i sina utföranden!!

Berit E
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Proffsigt bemötande! Vi är kund hos Linds och har avtal på snöröjning på parkeringen. Även använder vi företaget vid slyhämtning.

Jan B
Escribió sobre Linds Trädfällning AB

Perfekt jobbat. Kom i tid. Proffsiga. Dessutom trevliga. Rekommenderas.