Linsen

www.linsen.se
  • BadgeElevenYears
1 013

About company

På Linsen går vi till jobbet med ett enda mål. Att hjälpa människor med synfel att få livskvalitén tillbaka. Våra optiker använder exakta instrument tillsammans med sin egen erfarenhet och fingertoppskänsla. Dessutom har vi utbildat optikerkollegor i över 300 nordiska butiker i hur man tillpassar linser som ersätter progressiva...

1013 omdömen om Linsen

Sedan starten hos Reco 2015

Claes H
Escreveu sobre Linsen

”He who is not contented with what he has, would not be contented with what he would like to have.”

Martin P
Escreveu sobre Linsen

Väldigt trevlig o kunnig personal

Ylva G
Escreveu sobre Linsen

Mycket bra bemötande från början till slut, personlig service på ett sätt jag aldrig varit med om hos någon annan optiker. Är mycket nöjd!

Pernilla E
Escreveu sobre Linsen

Väldigt kunnig och trevlig personal

Eva F
Escreveu sobre Linsen

Tycker att jag blivit bra bemött med svar på mina frågor..Känns tryggt och säkert. Känner mig nöjd och glad efter ett besök. Eva Frelin

Stefan P
Escreveu sobre Linsen

Så trygg optiker som tog sig tid att göra undersökningen i lugn och ro. Proffsig personal i butik som sedan hjälpte till med att välja ut bågar som passade mitt ansikte och min stil bland stort utbud av olika märken och stilar.

Theodor W
Escreveu sobre Linsen

Vänlig personal som hjälper till, besvarade alla frågor som jag hade

Christina H
Escreveu sobre Linsen

Trevligt och professionellt bemötande. Undersökning och bedömning om linsstyrkan behövde förändras.

Emmylou S
Escreveu sobre Linsen

Jag bokade linsundersökning för köp av nya linser (mina gamla slutar tillverkas). Jag fick snabbt tid. Bra och förtroendeingivande undersökning. Blev rekommenderad bra linser. Det enda som inte gör det till en femstjärnig upplevelse är att jag inte fick sms eller på annat sätt blev kontaktad när mina linser kommit in. Jag fick själv ringa och fråga vad som hänt och veta att det skett ett misstag. Fick då bra bemötande.

Fontler T

Trevligt bemötande. Generösa.

Kenneth T
Escreveu sobre Linsen

Vänligt och proffsigt mottagande. Uppfyllde alla mina högt ställda förväntningar. Perfekt kvalitet och goda råd.

Andrea S
Escreveu sobre Linsen

Supertrevligt och personligt bemötande!

Niklas S
Escreveu sobre Linsen

Trevligt och kompetent bemötande av butikspersonal och optiker. Bra med uppföljningsmöten men de är för korta och upplevs stressade. Inte helt nöjd med slutresultatet, vilket såklart beror på många olika faktorer.. Utprovning pågår fortfarande.

Jörgen H
Escreveu sobre Linsen

Trevlig personal som lyssnade på mina behov och synpunkter.

Linnéa T
Escreveu sobre Linsen

Efter mycket krångel tidigare hos optiker och ögonläkare förstod ni problemet och löste det. Fantastiskt att se igen! Dock väldigt dyrt men värt det.

Sanna S
Escreveu sobre Linsen

Väldigt trevligt bemötande, proffsig personal, bra utbud.

Annika S
Escreveu sobre Linsen

Som alltid ett vänligt och proffsigt bemötande. Mycket nöjd.

Gilda S
Escreveu sobre Linsen

Väldigt trevlig och omtänksam personal!

Thorbjörn N
Escreveu sobre Linsen

Trevligt och proffsigt. Bra diskussioner om alternativ.

Paola C
Escreveu sobre Linsen

Väldigt bra bemötande och service! Sofia är en trevlig, noggran, engagerad och erfaren optiker som var mycket hjälpsam med både glasögon och linser.

Agnes F
Escreveu sobre Linsen

Proffsigt bemötande och duktig personal.

Niclas Stefan M
Escreveu sobre Linsen

Varit på en lins/glasögon-undersökning hos Linsen. Utöver ett väldigt trevligt bemötande fick jag en grundlig och proffsigt genomförd undersökning som inte stressades igenom. Väldigt länge sedan jag gick från en optiker och var så nöjd. Rekommenderas varmt!

Ellinor Ö
Escreveu sobre Linsen

Supertrevlig och proffsig personal - särskilt min optiker Camilla.

Charlotte S
Escreveu sobre Linsen

Mycket bra tycker jag är nöjd.

Rebecka B
Escreveu sobre Linsen

Vänligt, proffsigt, familjärt bemötande och noggran genomlysning av synen inkl snabb hjälp med att prova ut progressiva linser. Kommer att köpa mina nya glasögon på Linsen när det är dags. Tusen tack ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Elisabeth A
Escreveu sobre Linsen

Bra bemötande och Fin service. Känner att de tar sig tid med mig som kund.

Åsa U
Escreveu sobre Linsen

Trevliga och professionella. Känns som genuint måna om mig som kund.

Roger E
Escreveu sobre Linsen

Jag var kund hos Linsen för 30 år sedan, och tänkte nu när jag behövde linser igen, att man går väl dit igen. Och dom var lika bra nu som för 30 år sen, väldigt väldigt nöjd med allt.

Madeléne J
Escreveu sobre Linsen

Jättebra bemött och kändes som de hade tid för mig

Tomas Erik F
Escreveu sobre Linsen

Alltid trevligt bemötande. Optiker som vet vad de gör. Provade ut nya linser. Fick en noggrann undersökning av ögonen och bra förklaringar till resultatet.

Jakob F
Escreveu sobre Linsen

Gott bemötande och hjälp under synundersökning. Fick även bra hjälp med att välja ut bågar och kunde låna några på hemlån för att se hur de kändes. Trevlig personal och lokal!

Anders R
Escreveu sobre Linsen

Mycket trevligt bemötande. Fick hjälp med Temporär lösning när mina linser var försenade.

David G
Escreveu sobre Linsen

Utmärkt! Trevligt och kompetent.

Agnes N
Escreveu sobre Linsen

Den var snabb smidig ocg hon var trevlig

Axel N
Escreveu sobre Linsen

Mycket fin service och bemötande.

Alva S
Escreveu sobre Linsen

Kom in för en synundersökning och för att köpa nya glasögon. Synundersökningen var noggrann och kände att hon var mycket noga/kunnig. Sen när jag sen skulle välja glasögon så var alla otroligt hjälpsamma och uppvaktade mig på ett snällt men bra sätt. Jättebra upplevelse och super nöjd med mina nya glasögon.

Hans E
Escreveu sobre Linsen

Har tidigare varit mycket nöjd med Linsen - men nu har det varit blandat. Första ögonkontrollen som skulle göras kunde bara genomföras till hälften då personen som kan skelning inte kunde stanna och gick. Andra gången blev inställd sammma morgon pga sjukt barn( vilket jag kan förstå) Tredje gången hade jag missuppfattat tiden och kom en timme sen. Gick tyvärr inte att få kontrollen slutförd. Var inne en gång emellan för att diskutera glasögon men fick mycket kort bemötande. Jag har starkt övervägt att gå till annan optiker...

Svar från Linsen

Hej Hans! Vad tråkigt att du upplevt att du inte har blivit hjälpt på bästa sätt. Hoppas att du har fått en ny tid och att vi får chansen att gottgöra dig och hjälpa dig till rätt glasögon. Med vänliga hälsningar, Emelie butikschef Linsen

Catrin C
Escreveu sobre Linsen

Alltid lika trevligt. Väntar på både linser och glasögon.

Greger B
Escreveu sobre Linsen

Proffsigt på alla sätt och dessutom väldigt trevlig personal

Lina P
Escreveu sobre Linsen

Jättebra som vanligt! Priset på allt hos Linsen (dyrare pga Fins gatan) drar ner betyget från full pott.

Andrea Z
Escreveu sobre Linsen

Superproffsiga, letar lösningar på ett imponerande sätt. Rekommenderar varmt.

Per F
Escreveu sobre Linsen

Proffsigt och trevligt bemött. Känner stort förtroende för Linsen.

Petra L
Escreveu sobre Linsen

Jag har gått till Linsen under många år och är nöjd.

Lars L
Escreveu sobre Linsen

Mycket gott bemötande och tjänstvillighet

Andreas L
Escreveu sobre Linsen

Har varit kund i många år och alltid trevliga, tydliga och kunniga. Framför allt när det gäller just linser.

Bengt-Åke Z
Escreveu sobre Linsen

Bästa optikern i Stockholm. Kundmottagandet riktigt proffsigt, synundersökning av Sofia perfekt. Nu ser jag 100% Benke

Carina W
Escreveu sobre Linsen

Kanonbra! I lugn och fin miljö känner jag mig väl omhändertagen. Snygga bågar och bra råd.

Maritha L
Escreveu sobre Linsen

Bra bemötande och proffsig personal!

Jaana W
Escreveu sobre Linsen

Bra på alla sätt och vis, som alltid

Gustav F
Escreveu sobre Linsen

jättebra service och synundersökning.