Alla kategorier Ögonoperation Stockholms län Stockholm Östermalm Lirema Ögonklinik
Rekommenderat företag 2016 - Lirema Ögonklinik

Lirema Ögonklinik

Nybrogatan 59, 114 40 Stockholm — Visa karta

Lirema Ögonklinik är en kedja av kliniker i Norden och Baltikum.

Årligen utför vi ca 10 000 ögonoperationer. Vi är den största privata ögonklinik som finns i Baltikum, våra läkare utför svåra mikrokirurgier dagligen.

I Sverige har vi specialiserat oss inom ögonlaser, vi vill erbjuda våra patienter en skonsam och trygg laserbehandling med kvalitetsäkring av högsta klass till rätt pris.

Vi värnar om våra patienters ögon och är noga med patientsäkerhet. Finns det något som talar emot en ögonoperation eller laserbehandling så avråder vi dig.

Välkommen till Lirema Ögonklinik - hos oss kan du känna dig trygg!

Läs vad 69 kunder tycker om Lirema Ögonklinik

• Anna W
    Anna W skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är mycket nöjd med detta klinik, väldigt bra bemötande och jag känner mig trygg hos de. Tack!
  • Sajad A
    Sajad A skrev om Lirema Ögonklinik
    jag är nöjd med deras tjänst och tackar dem
  • Hilda R
    Hilda R skrev om Lirema Ögonklinik
    Väldigt bra bemötande. Lättillgängliga och flexibla i tidsbokning. Extra besök vid behov, uppföljning både med personliga möten och telefonsamtal. Jag är mycket nöjd med min kontakt med Lirema!
  • Riyad S
    Riyad S skrev om Lirema Ögonklinik
    Det var jätte bra upplevelse och jätten tacksam för alla hjälp och behandling som jag fått ,bästa pris .
    mvh riyad
  • Dalia K
    Dalia K skrev om Lirema Ögonklinik
    Jätte jätte jätte bra klinik och jag råda alla som jag känner til er ni är s uper bra och trevliga och snäll och duktiga
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Lirema Ögonklinik
    Väldig bra kundbemötande och professionell personal
  • Imane K
    Imane K skrev om Lirema Ögonklinik
    Extremt nöjd! Trodde aldrig att jag skulle uppnå de resultat jag uppnått redan en månad efter, var väldigt skeptisk i början med tanke på att priset var så pass lågt, men allt var hur bra som helst, Jätte fräsch klinik med ytterligt professionella personal samt läkare! Allt gick smidigt och snabbt med hjälp av deras moderna verktyg, operationen var så snabb och allt förklarades i förhand så att man hängde med under operationen, efter behandlings perioden gick så bra med tanke på att man upprätthåller en konstant kontakt med personalen så att man kan få svar på de situationerna man kan hamna i under läkningstiden! Jag kan säga att jag redan rekommenderat denna klinik till alla jag känner med synfel!
  • Julia S
    Julia S skrev om Lirema Ögonklinik
    Fantastiska professionella, trevliga, tillmötesgående människor.
  • Ali A
    Ali A skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag görde oprationen före ett år sedan och jag känner mig jättebra,personalen är seriösa , duktiga och hjälpsama och använder jätte bra tekniken med ny aprater , de fortfarande kontakta mig och fråga mig om hur mår jag efter oprationen och jag mur jättebra tills nu.Jag tackar de samt jag skulle rekomendera till andra.
    Tack
    med vänliga hälsningar
    Ali
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag gjorde LASEK för ca 6 veckor sedan och ser nu bra. Ena ögat lite sämre än det andra, men vid uppföljningsundersökningen så konstaterades att ögonen inte läkt färdigt och jag tycker nog det fortfarande blir bättre och bättre.
    Bemötandet var jättebra och jag är nöjd!
  • Jan H
    Jan H skrev om Lirema Ögonklinik
    Allting var perfekt. Informationen stämde precis och gjorde att jag var väldigt lugn under hela läkningsprocessen. Jag rekommenderar Lirema ögonklinik 100%.
  • Jerker N
    Jerker N skrev om Lirema Ögonklinik
    Ger ett professionellt intryck från början till slut. Att priset är mycket lägre än marknadsledarna skadar inte heller...
  • Nabila A
    Nabila A skrev om Lirema Ögonklinik
    Fixade mina ögon. Dom var mycket snälla och hjälpsamma. Fick mig verkligen att känna mig trygg.

Mycket professionellt beteende.
  • Nabila A
    Nabila A skrev om Lirema Ögonklinik

Mycket professionellt beteende.
  • Esoon K
    Esoon K skrev om Lirema Ögonklinik
    Smidigt och bra behandling. Mycket nöjd med resultatet.
  • Tongkoaw D
    Tongkoaw D skrev om Lirema Ögonklinik
    Väldigt fräsch klinik, Väldigt Sevicerikade, otroligt trevligt personal.
  • Hamed F
    Hamed F skrev om Lirema Ögonklinik
    Väldigt kunniga, Väldigt serviceinriktade Och med ett Väldigt konkurrenskraftigt pris! Jag är nöjd och rekommenderar Lirema till alla som har behov av denna typ av behandling!
  • Matti I
    Matti I skrev om Lirema Ögonklinik
    Förstklassigt bemötande. Super trevlig personal.
    Cirka 5 månader efter min operation råkade jag själv på ett klantigt sätt skada mitt öga rejält, jag ringde till lirema på morgonen dagen efter och de bad mig komma in direkt och de tog hand om min skada. Skadan läkte successivt och efter några dagar var skadan borta. Jag ser väldigt, väldigt bra efter min ögonlaser operation! Tack lirema!
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Lirema Ögonklinik
    Trevlig personal samt bra service. Mycket nöjd!
  • Ahmed A
    Ahmed A skrev om Lirema Ögonklinik
    Hej
    Lirema är bästa tror jag o de jätte snälla
  • José R
    José R skrev om Lirema Ögonklinik
    Fick perfekt syn och riktigt bra mottagande på kliniken.
  • Andre S
    Andre S skrev om Lirema Ögonklinik
    Snabba och flexibla, ger även bra stöd och återkoppling.
  • Rikard S
    Rikard S skrev om Lirema Ögonklinik
    Allt bra.
  • Atalla M
    Atalla M skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är jätte nöjd med operationen det gick så bra med allt och stort tack för både lirema ögonkliniken och jätte trevliga personal
  • Frida F
    Frida F skrev om Lirema Ögonklinik
    God service. proffsigt bemötande och gott resultat av ögonoperationen. Prisvärt.
  • Anders V
    Anders V skrev om Lirema Ögonklinik
    Ett trevligt och professionellt bemötande rakt igenom, från ögonkontroller till operation. Inga konstigheter, rekommenderad varmt!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Lirema Ögonklinik
    1. Bra bemötande utav trevlig och professionell personal.
    2. Operationen gick bra och snabbt.
    3. Inga större bekymmer efteråt förutom försämrat mörkerseende och den övergående smärtan direkt efter operationen.
    4. Efter 6 månader ser jag fortfarande utmärkt och och är väldigt nöjd!

Tack Lirema!
  • Elin L
    Elin L skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är mycket nöjd med min operation på Lirema. Jag kunde välja mellan Lasek och Lasik. Valde Lasek. Ont på kvällen och dagen efter men avhjälptes med de värktabletter jag fick med mig. En månad senare ser jag prima. Återbesök om ett halvår så hoppas det håller i sig. Personal, bemötande, operation och resultat topp tio! Elin/Sala
  • Amna S
    Amna S skrev om Lirema Ögonklinik
    Mycket duktig och trevlig personal. Rekommenderas starkt!
  • Gabriella C
    Gabriella C skrev om Lirema Ögonklinik
    Vill tacka Lirema för den professionella bemötandet. Jag är super nöjd med allt!
  • Thawatchai S
    Thawatchai S skrev om Lirema Ögonklinik
    Är mycket nöjd efter behandling och fick mycket hjälp och noggrann med viktig information. Jag kommer gärna rekommendera kliniken till mina vänner.
  • Sargon A
    Sargon A skrev om Lirema Ögonklinik
    Bra service och bra bemötande.
  • Virginia C
    Virginia C skrev om Lirema Ögonklinik
    väldigt bra personal och bra instruktioner, duktiga!
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Lirema Ögonklinik
    Förstklassig service till ett bra pris och framförallt är jag kanonnöjd med resultatet. Inget mer krångel med linser!
  • Kathrien B
    Kathrien B skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är glad och nöjd på resultatet
  • Robin M
    Robin M skrev om Lirema Ögonklinik
    De var väldigt hjälpsamma och förklarade tydligt vad som ingick i de olika laseroperationerna. Otroligt trevlig personal som gav all hjälp som behövdes.
  • Nils H
    Nils H skrev om Lirema Ögonklinik
    Operationen gick bra och personalen var trevliga och proffsiga.
  • Ali N
    Ali N skrev om Lirema Ögonklinik
    Duktiga läkare och ger full betyg !
  • Tanja H
    Tanja H skrev om Lirema Ögonklinik
    Är mycket nöjd med min laser behandling. Blev mycket väl mottagen på kliniken och kände stort förtroende för deras kunnighet. Vill varmt rekommendera Lirema Ögonklinik.
  • Sandy Y
    Sandy Y skrev om Lirema Ögonklinik
    Blev bemött på ett trevligt sätt och kände mig trygg som patient under laseroperationen.
  • Edward B
    Edward B skrev om Lirema Ögonklinik
    I got FS-LASIK from this clinic. Excellent price point, clear line of communication, and efficient, systematic way of doing things. Highly recommended, especially if you can't speak Swedish!
  • Pierre B
    Pierre B skrev om Lirema Ögonklinik
    Very friendly, well organised, good preparation and efficient surgical procedure.

I was given all the information that I needed upfront, had a chance to ask the questions that helped me decide between different options to the procedure.

The surgical procedure itself was very smooth and the follow up was excellent.

Now 3 months later, my sight (without correction) is better than before (with correction) and the healing is almost complete.

I can absolutely recommend Lirema and their outstanding staff. It doesn't get better than this.
  • Maged A
    Maged A skrev om Lirema Ögonklinik
    Lirema Ögonklinik visade god service och duktiga ögonläkare för min Ögon laser Operation. Jag rekommenderar dem.
  • Anthony L
    Anthony L skrev om Lirema Ögonklinik
    Mycket bra. Min syn funkar bra !
  • Esdal G
    Esdal G skrev om Lirema Ögonklinik
    Mkt nöjd....... trevliga personal
  • Fatima E
    Fatima E skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag blev bra bemött på Lirema och är verkligen nöjd med allt från förundersökning, operation och efterkontroller. De har varit snabba med att svara på funderingar jag haft både före och efter operationen och varit professionella.
  • Yehya H
    Yehya H skrev om Lirema Ögonklinik
    jätte nöjd, smärt fri, bra personal och kunniga
  • Helin Z
    Helin Z skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är väldigt nöjd med företaget. Bemötandet har varit på utmärkt från början till slut. Finns absolut ingenting att klaga på.
  • Jonathan T
    Jonathan T skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är jättenöjd med min laseroperation hos Lirema. De agerar proffesionellt och de bemöter mig på ett sätt så att man trivs bra när man kommer dit. De informerar väldigt tydligt och bra om vad som gäller före, under samt efter operationen så att man är beredd på vad som kommer qtt ske redan i god tid innan operationsdagen. En annan bra sak är att de ger mig som kund ett telefonnummer som jag kan kontakta de på som de svarar väldigt aktivt på och de hjälper alltid till så bra de kan. Jag rekommenderar Lirema Ögonklinik till alla som skulle vilja operera ögonen, och har redan rekommenderat Lirema till arbetskollegor efter min laseroperation!
  • Anousone W
    Anousone W skrev om Lirema Ögonklinik
    Varmt rekommenderas bra service.

Nybrogatan 59, 114 40 Stockholm