Alla kategorier Ögonoperation Stockholms län Stockholm Östermalm Lirema Ögonklinik
Rekommenderat företag 2016 - Lirema Ögonklinik

Lirema Ögonklinik

Nybrogatan 59, 114 40 Stockholm — Visa karta

Lirema Ögonklinik är en kedja av kliniker i Norden och Baltikum.

Årligen utför vi ca 10 000 ögonoperationer. Vi är den största privata ögonklinik som finns i Baltikum, våra läkare utför svåra mikrokirurgier dagligen.

I Sverige har vi specialiserat oss inom ögonlaser, vi vill erbjuda våra patienter en skonsam och trygg laserbehandling med kvalitetsäkring av högsta klass till rätt pris.

Vi värnar om våra patienters ögon och är noga med patientsäkerhet. Finns det något som talar emot en ögonoperation eller laserbehandling så avråder vi dig.

Välkommen till Lirema Ögonklinik - hos oss kan du känna dig trygg!

Läs vad 42 kunder tycker om Lirema Ögonklinik

• Elin L
    Elin L skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är mycket nöjd med min operation på Lirema. Jag kunde välja mellan Lasek och Lasik. Valde Lasek. Ont på kvällen och dagen efter men avhjälptes med de värktabletter jag fick med mig. En månad senare ser jag prima. Återbesök om ett halvår så hoppas det håller i sig. Personal, bemötande, operation och resultat topp tio! Elin/Sala
  • Amna S
    Amna S skrev om Lirema Ögonklinik
    Mycket duktig och trevlig personal. Rekommenderas starkt!
  • Gabriella C
    Gabriella C skrev om Lirema Ögonklinik
    Vill tacka Lirema för den professionella bemötandet. Jag är super nöjd med allt!
  • Thawatchai S
    Thawatchai S skrev om Lirema Ögonklinik
    Är mycket nöjd efter behandling och fick mycket hjälp och noggrann med viktig information. Jag kommer gärna rekommendera kliniken till mina vänner.
  • Sargon A
    Sargon A skrev om Lirema Ögonklinik
    Bra service och bra bemötande.
  • Virginia C
    Virginia C skrev om Lirema Ögonklinik
    väldigt bra personal och bra instruktioner, duktiga!
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Lirema Ögonklinik
    Förstklassig service till ett bra pris och framförallt är jag kanonnöjd med resultatet. Inget mer krångel med linser!
  • Kathrien B
    Kathrien B skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är glad och nöjd på resultatet
  • Robin M
    Robin M skrev om Lirema Ögonklinik
    De var väldigt hjälpsamma och förklarade tydligt vad som ingick i de olika laseroperationerna. Otroligt trevlig personal som gav all hjälp som behövdes.
  • Nils H
    Nils H skrev om Lirema Ögonklinik
    Operationen gick bra och personalen var trevliga och proffsiga.
  • Ali N
    Ali N skrev om Lirema Ögonklinik
    Duktiga läkare och ger full betyg !
  • Tanja H
    Tanja H skrev om Lirema Ögonklinik
    Är mycket nöjd med min laser behandling. Blev mycket väl mottagen på kliniken och kände stort förtroende för deras kunnighet. Vill varmt rekommendera Lirema Ögonklinik.
  • Sandy Y
    Sandy Y skrev om Lirema Ögonklinik
    Blev bemött på ett trevligt sätt och kände mig trygg som patient under laseroperationen.
  • Edward B
    Edward B skrev om Lirema Ögonklinik
    I got FS-LASIK from this clinic. Excellent price point, clear line of communication, and efficient, systematic way of doing things. Highly recommended, especially if you can't speak Swedish!
  • Pierre B
    Pierre B skrev om Lirema Ögonklinik
    Very friendly, well organised, good preparation and efficient surgical procedure.

I was given all the information that I needed upfront, had a chance to ask the questions that helped me decide between different options to the procedure.

The surgical procedure itself was very smooth and the follow up was excellent.

Now 3 months later, my sight (without correction) is better than before (with correction) and the healing is almost complete.

I can absolutely recommend Lirema and their outstanding staff. It doesn't get better than this.
  • Maged A
    Maged A skrev om Lirema Ögonklinik
    Lirema Ögonklinik visade god service och duktiga ögonläkare för min Ögon laser Operation. Jag rekommenderar dem.
  • Anthony L
    Anthony L skrev om Lirema Ögonklinik
    Mycket bra. Min syn funkar bra !
  • Esdal G
    Esdal G skrev om Lirema Ögonklinik
    Mkt nöjd....... trevliga personal
  • Fatima E
    Fatima E skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag blev bra bemött på Lirema och är verkligen nöjd med allt från förundersökning, operation och efterkontroller. De har varit snabba med att svara på funderingar jag haft både före och efter operationen och varit professionella.
  • Yehya H
    Yehya H skrev om Lirema Ögonklinik
    jätte nöjd, smärt fri, bra personal och kunniga
  • Helin Z
    Helin Z skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är väldigt nöjd med företaget. Bemötandet har varit på utmärkt från början till slut. Finns absolut ingenting att klaga på.
  • Jonathan T
    Jonathan T skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är jättenöjd med min laseroperation hos Lirema. De agerar proffesionellt och de bemöter mig på ett sätt så att man trivs bra när man kommer dit. De informerar väldigt tydligt och bra om vad som gäller före, under samt efter operationen så att man är beredd på vad som kommer qtt ske redan i god tid innan operationsdagen. En annan bra sak är att de ger mig som kund ett telefonnummer som jag kan kontakta de på som de svarar väldigt aktivt på och de hjälper alltid till så bra de kan. Jag rekommenderar Lirema Ögonklinik till alla som skulle vilja operera ögonen, och har redan rekommenderat Lirema till arbetskollegor efter min laseroperation!
  • Anousone W
    Anousone W skrev om Lirema Ögonklinik
    Varmt rekommenderas bra service.
  • Joachim S
    Joachim S skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag kontaktade Lirema för en Lasekoperation.
    Från första kontakten, genom förundersökning, operation och efterkontroller, har de varit ytterst professionella.
    De har varit lätt kontaktbara, haft ett vänligt bemötande, alla tider och priser har varit kristallklart och jag har kännt mig helt trygg i deras vård.
    Självklart blev även slutresultatet exakt som planerat.
    Jag kan med värme rekommendera dem!
  • Maha A
    Maha A skrev om Lirema Ögonklinik
    Wonderful treating.
    Excellent with everything.
    Thank you lirema
  • Enas A
    Enas A skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag tycker att dom tar hand om sina kunder väl och de är en mycket bra saken som alla kunder vill uppleva.
  • Sussan
    Sussan skrev om Lirema Ögonklinik
    Super bra klinik!otroligt hjälpsamma, man känner sig väldigt trygg med läkaren ! Och väldigt bra personal ! Lätt tillgängliga och snabba när man har frågor ! Jag är otroligt nöjd med resultatet!
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Lirema Ögonklinik
    Väldigt nöjd med min ögonoperation på Lirema Ögonklinik. Professionellt bemötande, kompetenta läkare och väldigt prisvärt i jämförelse med andra kliniker. Rekommenderas varmt!
    // Mattias
  • George A
    George A skrev om Lirema Ögonklinik
    Proffesionellt bemötande och god information inför min ögonoperation och god uppföljning efter.
  • Ninos A
    Ninos A skrev om Lirema Ögonklinik
    Super nöjd kund!!! Bra service o mycket bra omhändertagen. Blev uppringd av sekreteraren dagen efter operation. Hon frågade om allt var bra hur jag mår o känner:) tack Lirema
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Lirema Ögonklinik
    Gjorde en FS-Lasik hos Lirema i Jan 2016. Jättetrevligt bemötande och proffsiga läkare. Operationen gick jättebra och de var väldigt pedagogiska. Jag har även varit på två återbesök efter operationen för att säkerställa att allt läker som det ska. Har nu fått perfekt syn och är väldigt nöjd. Enda minus är att läkarna pratar eng vilket kanske kan vara ett problem för vissa. Kvinnan i receptionen pratar svenska. Jättefräscha lokaler och modern utrustning. Riktigt prisvärda! Kan varm rekommendera.
    2016-05-31 Lirema Ögonklinik svarar Joakim H
    Hej Joakim,
    Vad roligt att du är nöjd med oss och operationen. Tack för dina varma rekommendationer, vi förstår ditt minus och vill informera om att det numera finns svensktalande optiker på plats som gör förundersökningar och som även deltar vid operationerna.
    Trevlig sommar önskar vi på Lirema Ögonklinik
  • Rubén R
    Rubén R skrev om Lirema Ögonklinik
    Proffsig, trevlig personal. Mycket nöjd efter operationen. Ett par återbesök efter operationen får en att känna sig trygg och nöjd. Lirema ögonklinik rekommenderas starkt.
  • Max B
    Max B skrev om Lirema Ögonklinik
    bra bemötande, bra information, bra resultat! Med tanke på detta skulle jag utan tvekan genomgå ingreppet igen!
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag kan starkt rekommendera Lirema ögonklinik! Personalen var mycket trevliga och proffsiga, jag kände mig lugn och avslappnad i deras händer. Lokalen är otroligt ren och fräsch, med toppläge!
    Allt var kanon, tveka inte över att välja Lirema- ni kommer inte bli besvikna!
  • Carina S
    Carina S skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är mycket nöjd med allt som jag var med om. Jag gjorde en laseroperation på ögonen och jag fick väldigt bra information både innan och efter. Jag är mycket glad för att hon under operationen hela tiden berättade vad hon gjorde, även om jag redan fått informationen både dagen innan och innan själva operationen. Jättenöjd med resultatet och bemötandet. Tack!
  • Lina E
    Lina E skrev om Lirema Ögonklinik
    Väldigt tillmötes gående och bra uppföljning efter operation.
    Kan varmt rekommendera Lirema.
  • Mriana S
    Mriana S skrev om Lirema Ögonklinik
    Nöjd med service, fräscha lokaler, trevlig personal som bryr sig. Behandlingen jag gjorde hos Lirema gick snabbt och smärtfritt.
    Nöjd med resultatet.
  • طالب ا
    طالب ا skrev om Lirema Ögonklinik
    jag har köpt en läser behandling och det var bättre än vad jag trodde. Dagen efter opretionen fick jag fler efter besök med väldigt bra bemötande.
  • Marie B
    Marie B skrev om Lirema Ögonklinik
    Bra bemötande och väldigt kompetent kirurg. Dom återkopplar och är mån om kunden som att ringa och fråga hur man mår. Snabba att svara på mail och telefon. Fräscha lokaler och modern utrustning. Rekommenderas! / Marie Bladh
  • Catrin A
    Catrin A skrev om Lirema Ögonklinik
    Är supernöjd med bemötande, service och behandling hos Lirema! Mina varmaste rekommendationer!
  • Tyler S
    Tyler S skrev om Lirema Ögonklinik
    jag är så glad jag valde Lirema för min FS lasik ögonoperation. Läkaren var otroligt duktig och förklarade hela operationen och hur synen kommer ändras och bli bättre. Hon var väldigt kompetent och jag kände mig väldigt trygg i hennes händer.
    Jag skulle verkligen rekommendera Lirema till någon som har någonsin tänkte att göra lasik.
    Tack för allt!
  • Mattias K