Lirema Ögonklinik

lirema.se
  • BadgeEightYears
Ligue 0108-88 71 78 Compartilhar

About company

Varmt välkommen till Lirema Ögonklinik! Du hittar våra kliniker på följande adresser: Kungsgatan 54 i Stockholm Södra vägen 10 i Göteborg Nordenskiöldsgatan 18 i Malmö Vi tycker att alla som behöver det ska har råd med ögonlaser! Vi erbjuder dig en skonsam och trygg ögonkirurgi med kvalitetssäkring av högsta klass. På vår...

331 omdömen om Lirema Ögonklinik

Sedan starten hos Reco 2015

Tesfaalem G
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Klinikens beskrivning stämmer till 100% Min upplevelse är att jag som närstående till en mamma som är 77 år gammal som knappt kunde se på grund av grå starr fick verkligen det bemötande en patient och anhöriga behöver till att börja med. Min mamma som är på besök i Sverige kunde knappt förstå ett ord svenska, förlorade synen helt på ena ögat och hade otroligt mycket grå starr på det andra ögat tappade hoppet om att kunna se igen efter tidigare besök hos andra ögon kliniken. Trots allt att hon inte förstår svenska och inte...

Berhane H
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Väldigt bra bemötande från receptionen till leg-optikern. Tidlighet, öppet, ärligt. Känner jätte välkommen när man kommer in. Jag rekommenderar till alla som ett plan att operera sig.

Benjamin T
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Jag har gjort LASEK-operation hos Lirema. Professionalitet har genomsyrat hela upplevelsen från start till slut. Jag tycker det är väldigt seriöst att den initiala undersökningen är kostnadsfri. Jag hade först tänkt att jag skulle göra FM-LASIK, men optikern tyckte att jag skulle göra LASEK istället så det blev det jag gjorde. Jag blev tydligt informerad om hur operationen går till samt hur läkningsprocessen ungefär borde vara (det kan såklart variera beroende på person). Operationen var inga konstigheter, jag...

Ali A
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Det var självklart god bemötande utav alla som arbetar på Lirema, väldigt fint arbetsmiljö. Ärligt talat jag hade ingen förväntningar, jag ville bara testa om jag kan lyckas med ögonoperation som jag alltid tänkte på eftersom jag ville bara slippa använda glasögon. Det var ju inte så länge sen jag gjorde min operation men än så länge är jag jätte nöjd faktiskt, fortfarande upplever lite störande och känslig men det går bättre och bättre känner jag och är väldigt tacksam av Lirema ögonklinik. Tack

Shahad A
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Allt gick snabbt ovh bra. Kunde inte hitta bättre klinik

Hiva A
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera alla som har planer på att göra en operation. Hade jag vetat att det skulle vara så lätt och smärtfritt som det var så skulle jag gjort detta för många år sedan. Väldigt bra bemötande och kompetent personal.

Anders H
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Jag fick ett bra bemötande. Nöjd med resultatet och upplevelsen från bokning till behandling.

Katarzyna P
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Everything went perfect, I am very happy with the experience at Lirema. I had LASIK surgery and I felt well taken care of by Lirema’s employees.

Erna M
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Jag blev jätte bra bemött av Lirema. Receptionisterna var jätte trevliga, likaså hela teamet. Jag kände mig jätte välkommen när jag kom dit. Jag hade väldigt höga förväntningar då min syster även opererat sina ögon hos Lirema tidigare och var jätte nöjd med hela processen och jag kan säga att de förväntningarna jag hade nåddes upp. Jag upplevde Lirema som väldigt trevlig och positiv klinik och jag ångrar mig inte att jag valde just den kliniken till mina ögon. Jag gjorde en FS-LASER pga synfel och trots att jag var extremt...

Rohit B
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Very seamless experience with humble and experienced staff. Vision is superfine :)

Osman A

Okokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Cindy L

Trevliga personal och hjälpsamma

Jacob S
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Jättenöjd med bemötande och information! Första dagarna efter operationen var stabilt jobbiga men blev succesivt bättre. Efter 1 månad började synen bli helt ok, efter 2 månader slutade jag tänka på det och har bara blivit successivt bättre sen dess. Ser nu bättre än vad jag gjorde innan glasögon. Händer då och då att ögonen fortfarande är lite torra men känner inte att jag behöver ögondroppar längre. (3 månader efter operation)

Tamim A
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Fick ingen tid för återbesök och jag känner att de bryr sig inte om mig efter operationen?

Svar från Lirema Ögonklinik

Hej Tamim, Tack för ditt omdöme! Självklart är vi måna om att följa upp våra patienter. Den första efterkontrollen är obligatorisk, därefter bokas vidare besök av patienten själv för uppföljning. Om man upplever att synskärpa och komfort är bra är det ej obligatoriskt men vi rekommenderar som standard att kontakta oss efter 2-3 månader som rutin - detta framkommer även i informationspappren man får i samband med operation. Du är alltid välkommen att besöka oss för en efterkontroll, vänligen mejla vidare till kundcenter@lirema.se för att boka en passande tid.

Bachir A
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Mycket bra och bra resultat, rekommenderar stark

Jad M
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Väl bemötande, professionell personal och mycket bra resultat. Allt detta till ett av de billigaste priserna där ute. Rekommenderar starkt

Erik R
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Bra bemötande och proffsiga arbetare 👌

Nor S
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Det var jätte kul upplevelse hos Lirema, jag kände mig jätte trygg med de.

Pei E
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Trevligt bemötande och man känner sig trygg inför och under ögonlaser behandlingen!

Caroline E
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Kanonbra bemötande. Men återhämtningen var inte 1-2 veckor, 3 månader senare har jag fortfarande blurrig syn. Fick inte info om de riskerna och det har varit ett enormt problem under mina studier, hade jag känt till detta hade jag tänk om.

Svar från Lirema Ögonklinik

Hej Caroline! Tack för ditt omdöme! Läkningen är individuell och vi inväntar en efterkontroll. Därefter kan vi bedöma resultatet. Välkommen!

Hala A

😍😍fantastiskt och mycket nöjd med resultatet. Rekommenderar starkt 👍🏼👍🏼

Nicklas F
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Underbar upplevelse. Professionellt bemötande och genomförande.

Rolav A
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

väldigt snälla personal jag är jättenöjd att jag har gjort den här operation hos dem rekommendera

Diaa M

Det var allting bra med mig . Bra personal

Erik J
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Trevligt bemötande, proffsig operation och resultatet var som utlovat.

Kristofer L
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Jag gjorde Lasek för knappt tre månader sedan. Synen blir mer stabil och ögonen mindre torra för varje vecka. Ser helt perfekt (lika bra som jag gjorde med glasögon) en bra dag. Jag är väldigt nöjd med bemötandet och behandlingen genom hela processen från konsultation, operation till efterkontroller. Vänlig, trevlig och proffsig personal 😊

Sonia Y
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Very professional and friendly staff. Very satisfied with the work and the results

Julian N

Well done.

Hajar
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Very professional, and a very affordable price would recommend Lirema to anyone that wants to do a LASIK surgery.

Jeanette E
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Proffsigt bemötande och uppföljning.

Mohamad F
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Lirema är bra ögonklinik, jag rekommenderar de 100%.

Mediar S
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Riktigt bra bemötelse, lite lång läketid om man tar ingreppet för 15k men resultatet är värt det!

Fatima A
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Jätte fin bemötande och mycket bra service. Tydliga och ärliga och det kändes väldigt tryggt. Nu har det gått 1.5 månad sedan jag gjorde operationen (lasek) och jag ser hur bra som helst. Känner inte att jag varit så ljuskänslig heller. Direkt efter operationen och dagen efter tårades mina ögon ganska ofta och jag hade svårt att öppna ögonen helt och se ordentligt. Jag trodde att det skulle svida i ögonen och göra jätte ont så som andra har upplevt efter en Lasek, men otroligt nog var det inte så för min del. Tredje dagen...

Wenhao W
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Bra pris! Dock var tanken att jag skulle genomgå FS-LASIK men när jag var på operationsbordet så upptäcktes att jag hade för små ögon för denna metod. Då fick jag bestämma om jag skulle genomgå LASEK istället medan jag var påverkad av lugnande läkemedel. Om det är möjligt, skulle det vara himla skönt att få reda på om man har för små ögon innan man hunnit lägga sig på operationsbordet och fått i sig en lugnande tablett. Annars gick det rätt bra. Väldigt kul att kunna se utan glasögon, men det var en lång läkningsprocess...

Michael G
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Det var bra Jag fick bra kundtjänst

Mandukhai G
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

I really happy for this clinic.

Safaa A
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Mycket bra jobbar och tack för behandlingen,, jag tycker att ni är duktiga.

Abbas M
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Professionellt bemötande och gott omhändertagande. Väl värt ingreppet.

Nassar A
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Ja tipsar alla som har glasögon

Christoffer B
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Mycket nöjd med allt. Har perfekt syn efter operation.

Viktor J
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Fantastiskt hjälpsamma. Bra service. Operation gick perfekt och allt runtomkring.

Marcus C
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Proffsigt och trevligt bemötande. Fräscha lokaler.

Malin H
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Jag bokade tid för ögonlaser som gick över förväntan. De var duktiga och lyssnade på mig som patient. Fick tider snabbt för återbesök mm.

Sandra T
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Allt har varit helt efter förväntningar. Mycket bra och proffisionellt bemötande.

Shino J
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Supertrevlig och mycket kompetent personal utförde min ögonlaser LASEK till ett bra pris! Rekommenderas!

Johanna S
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Jättebra proffsigt bemötande. Allt gick snabbt och utan problem. Snabba på att svara på frågor

Mohammad S

Bästa ögonklink med bästa pris .. Tack lirema

EMMA N
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

Jag har opererat båda mina ögon med FS-Lasik hos Lirema Stockholm. Tidigare hade jag -1.25 och -1.50 på vardera öga. I efterhand är jag så nöjd med mitt resultat och upplevelsen i sin helhet! Vid förundersökningen gjorde optikern en del undersökningar och även syntest. Kändes som ett vanligt optikerbesök med lite fler tester än vanligt. Bland annat droppade de en vätska i ögonen som utvidgar ens pupiller. Det svider lite grand, men inte särskilt mycket. På operationsdagen var jag på plats en kvart före min tid. Då...

Denisia J gillar detta
DIAR S
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

4 månader har gått sen operationen och jag kan säga att jag ser riktig bra och är hur nöjd som helst! Rekommenderar Lirema starkt <3

Svar från Lirema Ögonklinik

Vi är så glada att höra att vi kunde hjälpa dig och att du är nöjd med resultatet! <3

Naysa A
Escreveu sobre Lirema Ögonklinik

3 months after the operation I can say that I am sooo happy with the operation. I had little pain and redness the first day, but then it disappeared within 2/3 days. The eyes took almost 2 months to fully adjust ( i did a FS Lasek). The dryness that I have experienced was only for a month or so, after that i didn’t have any problems. I totally recommend Lirema clinic! Things could be done better by the clinic: Aftercare of the patient where they clinic do nit follow up the patient but leaves it on the patient themselves...

Svar från Lirema Ögonklinik

Tack, Naysa! Vi är glada att bidra till ett bättre syn och vi kommer att förbättra oss i framtiden!