Alla kategorier Ögonoperation Stockholms län Stockholm Östermalm Lirema Ögonklinik

Lirema Ögonklinik, sid 2

Nybrogatan 59, 114 40 Stockholm — Visa karta

Varmt välkommen till Lirema Ögonklinik!

Vi tycker att alla som behöver det ska har råd med ögonlaser! Vi erbjuder dig en skonsam och trygg ögonkirurgi med kvalitetssäkring av högsta klass. På vår ögonklinik får du behandling av erfarna ögonmikrokirurger som använder de bästa medicinska redskapen som finns på marknaden. Vi samarbetar också tätt tillsammans med kända tillverkare såsom Carl Zeiss Topcon, Oculus och Zeimer.

Efter ett besök hos oss får du möjlighet att se bra utan att du behöver använda glasögon eller kontaktlinser. Dessutom erhåller vi konkurrenskraftiga priser.

Boka tid för en konsultation och läs våra kunder tycker här!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 232 kunder tycker om Lirema Ögonklinik

• 2018-04-04

Karl S skrev om Lirema Ögonklinik
    Perfekt syn efter professionell och okomplicerad behandling
    Jag var närsynt med ett synfel på -2,0 och idag ser jag helt perfekt. Har tidigare tittat på andra kliniker men Lirema var den klinik som gav det mest förtroendeingivande och professionella intrycket. Det låga priset gjorde mig först skeptisk men det var obefogat. Efter en grundlig undersökning genomgick jag en FSLASIK-laseroperation. Operationen, som var helt smärtfri, tog cirka fem minuter att genomföra. Ögonen var ömma och ljuskänsliga i cirka två timmar efter operationen men sedan dess har jag inte haft några komplikationer och synen är perfekt! Läs mer
  • 2018-04-02

Mine B skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag valde Lasek metoden för att korrigera min syn. Hade kanske knte riktigt förstått att det tar i alla fall fyra fem veckor innan synen blir stabil så var lite orolig efteråt men personalen var väldigt tillmötesgående med snabb tillgänglighet och flexibilitet vad gäller återbesök. Är otroligt nöjd med resultatet än så länge, synen blir bättre och bättre för varje dag. Ögonläkaren var väldigt trevlig och proffesionell och övrig personal har varit väldigt trevliga och varma i sitt bemötande. Rekommenderar definitivt Lirema! Läs mer
  • 2018-03-31

Jonas L skrev om Lirema Ögonklinik
    Helt fantastiskt!
    Opereade närsynthet och astigmatism med FSLASIK, fin klinik och proffsig personal som
    som fick mig att känna mig lugn och
    trygg genom hela behandlingen.
    Rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • 2018-03-30

Valentina H skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är riktig glad för att jag fick bästa resultaten som man kan få.
    Tack så jätte mycket Läs mer

Tuomas O skrev om Lirema Ögonklinik
    Proffsig service med trevlig bemötande och bästa priset åtminstone vad jag kunde hitta. Läs mer
  • Felix V

2018-03-28

Felix V skrev om Lirema Ögonklinik
    Otroligt nöjd med min vistelse samt operation hos Lirema, jag valde LASEK metoden då den var mer anpassad efter mitt fall. De rekommenderar den metod som är mest lämpad för just dig och inte den som dyrast otroligt bra tycker jag!
    Rekommenderar starkt denna klinik!
    Bra service och trevlig personlig som alltid ger ett gott bemötande! Läs mer

Veeda M skrev om Lirema Ögonklinik
    Allt var mycket bra, personalen och själva operationen . Läs mer

Anna S skrev om Lirema Ögonklinik
    Härlig och kompetent personal på trevlig, ren och intim klinik. Bra bemötande och rådgivning från förundersökningen till efrerkontrollen efter operationen. Tillgängliga för frågor med personlig direktkontakt. Rekommenderar lirema varmt efter att ha gjort en lasek-operation med bra resultat. Läs mer
  • Ryad R

2018-03-27

Ryad R skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är nöjd med ingeppet. Allt har fungerat bra. Gjort Lasek behandlingen.

MVH
    Ryad Läs mer
  • 2018-03-21

Dennis R skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag kan varmt rekommendera Lirema. Jag körde FS-LASIK varpå läkningen går överraskande snabbt.
    Skön och professionell personal ! Läs mer
  • 2018-03-14

Henrik S skrev om Lirema Ögonklinik
    Både seriösa och trevliga! Kan varmt rekommendera ögonoperation här! Läs mer
  • Lily W

2018-03-01

Lily W skrev om Lirema Ögonklinik
    Har, tack vare Lirema, gått från att ha en riktigt dålig syn till närmast perfekt syn på drygt fyra veckor. Tillsammans med optikern kunde vi komma fram till vilket ingrepp som var bäst för mig, där mitt bästa låg i fokus, och inte vilket ingrepp som var dyrast. Har också alltid fått hjälp och svar på mina frågor, från optiker såväl som receptionist. Det här är ett väldigt seriöst företag, och är nöjd med mitt val. Läs mer
  • 2018-03-01

Tamona K skrev om Lirema Ögonklinik
    Rekommenderar varmt!
    Personal som lyssnar på kunders behov och erbjuder professionell service.
    Mkt prisvärt!
    Jag har personligen blivit av med mitt synfel, och använder inga kontaktlinser efter operationen!
    Mkt bra stöd från personalen,de är alltid tillgängliga för en Läs mer
  • Joel M

2018-02-20

Joel M skrev om Lirema Ögonklinik
    Mycket nöjd med min operation jag har gjort där, resultatet har blivit väldigt bra. Jag gillar också personalen väldigt mycket. Läs mer
  • 2018-02-16

Amani E skrev om Lirema Ögonklinik
    Gjorde en Lasek operation för en vecka sedan. Operationen var smärtfri, känslan av obehag/ smärta kom efteråt men ganska lite. Synen är hittills inte 100% men allt går som Lirema har sagt. Och den förbättras för varje dag. Hittills rekommenderar jag Lirema för en bättre vardag med en bättre syn :) Läs mer
  • Paulo Z

2018-02-05

Paulo Z skrev om Lirema Ögonklinik
    Det började med att jag bestämde mig för att i 40 års ålder äntligen operera ögonen. Hade starkt astigmatism och -5,25 i båda ögonen. Kollade upp olika alternativ och fastnade för LASEK. Utbudet i Stockholm är gjort och efter research fastnade jag för Lirema. Dels då de genomgående fått bra omdömen från andra och dels för priset. Fick betala 16 500 kr när andra tar ca 25-35 000 för samma behandling. Blev mycket väl emottagen och gjorde min första synundersökning i början av december. Det var en mycket djupgående kontroll som tog ca 1 1/2 timma om inte två. Där diskuterades även olika alternativ utan att de försökte pusha för en viss behandling som kanske var dyrare. Uppskattar sånt mycket. Själva operationen gjordes sen efter några veckor. Samma dör. Blev mycket väl omhändertagen och allt gick väldigt lugnt till. Har hört om andra ställen där man blir behandlad som boskap. Inte här. Ferida som är optikern och den som sköter alla frågor man har om själva operationen gör ett mycket bra jobb med att besvara alla ens frågor. Läkaren som skulle operera mig pratade inte Svenska men även hon var mycket lugn i sitt handlande och guidade mig minutiöst genom hela operationen. Kan inte annat än att starkt rekommendera Lerima då de uppfyller alla de krav man kan ha på en klinik med råge. Sist min inte minst. Gjorde ögonkontroll i mitten av januari och hade då perfekta värden och med tanke på att jag såg som en mullvad innan så är detta helt otroligt och omtumlande. Läs mer
  • Jonathan B

2018-01-29

Jonathan B skrev om Lirema Ögonklinik
    Proffsigt mottagande, tydlig information, kunde inte vart nöjdare! Läs mer
  • 2018-01-25

Kevin Å skrev om Lirema Ögonklinik
    Jättenöjd med allt från operation till personal! Till er som tvekar, sluta! Lätt det bästa jag lagt pengar på någonsin! Läs mer
  • 2018-01-25

Jonas D skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag kan varmt rekomendera Lirema Ögonklinik . Läs mer
  • Jorge H

2018-01-23

Jorge H skrev om Lirema Ögonklinik
    Lirema sökte jag för att få veta om mina ögon skulle kunna passa för en operation. Operationen som jag var intresserad av var Lasek. Ville ha en operation som kunde vara hållbar och säker för mina aktiviteter och jobb.Redan Första gången jag kom till Lirema kändes rätt och förtroende givande. Vilket underlättade också valet av klinik och operation. Operationen gick exakt så som de hade berättat. Tog inte alls någon tid men efter operationen kom smärtan ganska direkt. Jag fick tabletter och efter ungefär 2,5 dagar hade smärtan försvunnit. Kunde fortfarande inte se tydligt men det visste jag redan. Nu efter tre månader har synen stabiliserats nästan till det ursprungliga synen som jag hade med linser. Allt har förtloppt så som de sade. Jag är jätte nöjd och glad att jag gjorde detta för min egen skull en present för mig. Läs mer
  • 2018-01-23

Kevin A skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag blev bemötad utmärkt från början till slut, kände mig välkommen och allt gick snabbt och felfritt, kände ingen nervositet eller rädsla och fick svar på alla mina frågor och funderingar. Skulle gärna rekomendera dena klinik för folk som vill bli av med sinna synfel. Utmärkt. Läs mer
  • 2018-01-23

Yasmin K skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag gjorde ögonlasdr hos Lirema ögonklinik (Nocut).
    De hade ett proffesionellt bemötande med stor servicekänsla. De var från början till slut väldigt noggranna med att informera om proceduren och vad man ska förvänta sig.
    Jag rekommenderar kliniken varmt! Läs mer
  • Jonas G

2018-01-23

Jonas G skrev om Lirema Ögonklinik
    Operareade ett öga för ganska lindrig korrigering för ca 5 månader sedan.

Trevligt bemötande och bra organiserat.

Tyvärr blev resultatet inte så bra. Otur?
    På nära håll blev det en stor synförsämring och jag kan inte läsa med det opererade ögat på grund av dubbelbild. Före operationen funkade ögat fint med läsglasögon men det hjälper inte längre.
    På längre håll blev det kanske lite bättre men jag skulle helst byta tillbaka.
    Dessutom är ögat fortfarande väldigt känsligt för små stötar och tryck (som att gnugga sig i ögonen).

Har snart en sista kontroll och hoppas att de kan fixa till det på nåt sätt. Läs mer
  • 2018-01-06

Viacheslav K skrev om Lirema Ögonklinik
    I made Lasek eye surgery and after one month I'm very happy with the result! Staff is professional and friendly, and every visit I felt welcomed and safe. I recommend! Läs mer
  • Andreas L

2017-12-18

Andreas L skrev om Lirema Ögonklinik
    Fin och fräsch lokal. Mycket bra bemötande från personal.
    Ögonspecialisten Ferida är mycket professionell, noggrann och trevlig.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2017-12-13

Veronika P skrev om Lirema Ögonklinik
    Underbar klinik!

Vänlig personal, trygg miljö och väl informerad i varje detalj. Varmt bemötande så fort man kliver in på kliniken!

Genomförde min LASEK operation i November och allt har läkt bara fint. Erkänner att jag var väldigt nervös i början men allt gick fortare än jag trott!

De första dagarna va lite jobbiga efter operationen men efter de första 4 dagarna blev allt jättebra. Ser jättebra och har behöver inte oroa mig för migrän eller att glömma mina glasögonen längre. Otroligt nöjd!

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Nusrat M

2017-12-05

Nusrat M skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är otroligt nöjd med hela processen, från förundersökningen till efterkontrollerna. Personalen är otroligt kompetenta och professionella och får en att känna sig trygg inför ingreppet. Jag utförde Lasek och idag 6 veckor efter ingreppet ser jag bättre än vad jag gjorde med mina linser. Smidigt att kontakta dem både via telefon och email. Jag är super nöjd och kan starkt rekommendera Lirema. Läs mer
  • 2017-12-02

Emil P skrev om Lirema Ögonklinik
    Mycket professionella, och väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2017-11-30

Simon L skrev om Lirema Ögonklinik
    Trevlig och professionell personal!
    Kändes alltid som det säkra före det osäkra var i fokus och även förklarde i detalj hur dom jobbade och varför för att skapa en tryggbild. Läs mer
  • 2017-11-24

Mehria M skrev om Lirema Ögonklinik
    Super trevlig personal, professionellt bemötande. Perfekt resultat. Ser 100% redan efter 1 månad.
    Gjorde en Lasek operation.

Super tack! Läs mer
  • 2017-11-21

Michel M skrev om Lirema Ögonklinik
    Oerhört nöjd med bemötandet, men framför allt själva operationen: har läkts kanonbra utan några bekymmer!Förväntningar överträffades definitivt!

Återigen; Oerhört nöjd! Läs mer
  • 2017-11-21

George O skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är jättenöjd med min Lasek-behandling på Lirema. Jag kände mig trygg och väldigt professionellt bemött från början till slut. De har tagit ansvar för mig som patient även långt efter behandling och nu, ca. 7 månader senare, kunde jag inte vara mer nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2017-11-20

Kim K skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag är väldigt nöjd med Lirema. Väldigt professionellt bemötande med trevlig personal. Det viktigaste dvs. slutresultatet på synen är jag också mycket nöjd med. Läs mer
  • Lana V

2017-11-20

Lana V skrev om Lirema Ögonklinik
    Otroligt bra bemötande och kunnig och kompetent personal. Jag gjorde LASIK och började med att boka en undersökning. Efter en utförlig undersökning och mycket information om vad som väntar hade vi bokat tid för operation. Operationen gick snabbt och smidigt, och jag fick hela tiden information om vad som pågår. Min återhämtning gick förhållandevis snabbt och synen var perfekt redan efter några dagar, dock tar det alltid några veckor innan det blir helt stabilt. Jag kunde inte vara mer nöjd och rekommenderar Lirema varmt. Läs mer
  • 2017-11-17

Ahmed A skrev om Lirema Ögonklinik
    Starkt rekommenderar denna klinik. Trevligt bemötande och jättetrevliga och professionella personal. Väldigt duktig och noggran optiker, Ferida, som gör att man känner sig trygg. Gjorde FS-LASIK och kunde köra bil redan dagen efter. Läs mer
  • 2017-11-14

Klas G skrev om Lirema Ögonklinik
    Väldigt bra bemötande, trevlig personal och bra svarstider på mail. Är väldigt nöjd med operationen, hela processen vara snabb smidig och billig. Läs mer

Bror L skrev om Lirema Ögonklinik
    Kom dit på erbjudande med förundersökningen som de var uppdaterade om och den betalningen gick utan frågor. Kom fram till att LASEK operation skulle vara mest passande. 6 veckor efter operationen har jag 90% syn så det verkar bra.
    Allt som går att tänkas är på fem stjärnor. Bemötandet, priset, resultatet, pre op information, post op information och läkemedel, kontakt från deras sida och till dem. Extremt stor creds för att få direkt arbetsnummer som man kan fråga saker på helgen, då jag en morgon utan förvarning skulle gå på bassäng med jobbet och fick det bästa servicen tänkbart.

Och LASEK är vad man betalar för. Förvänta er inte en dans på rosor. Med det sagt gjorde kliniken rätt för mig från första steget in, och har fortsatt med det. Läs mer

Luna D skrev om Lirema Ögonklinik
    Trevliga personal med professionellt bemötande! Jag fick bra information före och efter ögonlaser operationen.
    Jag är super nöjd med resultatet! Läs mer

Marcus M skrev om Lirema Ögonklinik
    Redan från jag gick in på hemsidan och läste om Lirema fick jag uppfattningen om att det ser väldigt proffsigt ut. Efter första besöket och ögonundersökning, så kändes det väldigt tryggt att boka en tid för ögonoperation.

Jag gjorde en Lasek-operation och även om min syn inte är helt stabil än, så känns det väldigt bra. Har hela tiden fått bra och tydlig information hur allt kommer gå till och hur ögonen kommer att läka. Allting har hittills stämt exakt med hur optikern sagt.

Min sammanfattning av Lirema är att det är ett väldigt proffsigt företag med trevlig personal som kan sin grej. Läs mer
  • 2017-10-27

Ioanna M skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag rekommenderar starkt denna klinik! Bemötandet och medicinsk service var suverän. Jag gjorde FS-lasik och nu ser jag jättebra trots höga styrkor i båda ögonen. Operationen var smärtfri och redan dagen efter kunde jag köra bil och leva som vanligt. Läs mer
  • 2017-10-27

Natalie M skrev om Lirema Ögonklinik
    Allt med Lirema har varit kanon! Bemötandet innan operation, själva operationen och efteråt. Ferida är ett superproffs och jag kände mig trygg hela vägen. Kan absolut rekommendera! Läs mer
  • 2017-10-25

Charbel C skrev om Lirema Ögonklinik
    Hej!
    De är ärliga och trevliga, är väldigt nöjd med min operation. De är ett stöd med alla sorts frågor ni är ute efter. De är väldigt kvalificerade och har stark kvalite på sina maskiner och personal. Lirema rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2017-10-25

Favlus S skrev om Lirema Ögonklinik
    Lirema e jätte bra. Har gjort jätte bra jobb och jätte nöjd med dom. Läs mer
  • 2017-10-24

Mohamed E skrev om Lirema Ögonklinik
    I have done the LASIK surgery with Lirema. It was very professional from the beginning with the initial checkup, they explained every step in the whole process thoroughly. The staff was very cooperative and kind while discussing the payment process and procedure date.

On the surgery day, they have explained everything before, during and after the surgery. The surgery itself was so quick and painless.

I had two checkups after the surgery and both of them went very well.

Now I have my sight back after 18 years of wearing glasses. I am very pleased having the surgery with Lirema and I would recommend it to anybody. Läs mer
  • Peter R

2017-10-19

Peter R skrev om Lirema Ögonklinik
    Kontaktade Lirema för ögonlaser och allt flöt på mycket bra. Ferida och Renata är mycket trevliga och proffsiga, och ger ett mycket bra intryck. Läkaren som genomförde operationen, Simona, också mycket proffsig och förklarade varje steg tydligt. Jag är mycket nöjd med Lirema från början till slut! Läs mer
  • Sunita L

2017-10-16

Sunita L skrev om Lirema Ögonklinik
    Jag tyckte det hela skedde vällde professionellt och så smidigt som en nu ganska stor operation kan ske. Jag upplevde att informationen på förhand stämde bra överens med upplevelsen under och efter operation och dessutom var personalen alltid lugnt och trevligt bemötande.

Ännu en sak som är ett stort plus är alla efterkontroller samt att dem sa att man kunde ringa och skriva till dem när som helst om man hade några frågor.

Väldigt bra hela proceduren helt enkelt och jag rekommenderar mer än gärna vänner med liknande problem att söka till just Lirema. Läs mer
  • 2017-10-14

Amir H skrev om Lirema Ögonklinik
    Mycket bra bemötande förklarar även allt mycket tydligt. Gjorde Laseroperation och kände mig mycket trygg och säker under operationen , ser 100% efter operationen precis som jag förväntade mig. Mycket nöjd med min operation. Läs mer
  • Ary D

2017-10-09

Ary D skrev om Lirema Ögonklinik
    Väldigt bra bemötande och trevlig personal. Har gjort LASEK, proffesionellt utförande och jättenöjd med resultatet! Läs mer
  • 2017-10-01

Daniel S skrev om Lirema Ögonklinik
    Mycket bra bemötande och proffsiga personal. Kände mig säker genom hela processen och är enormt nöjd med de goda resultaten, synen är perfekt! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2017-09-29

Oskar R skrev om Lirema Ögonklinik
    Mycket trevlig personal, de vet vad de gör och kan svara på alla möjliga frågor och funderingar. Man får all information man behöver före och efter operationen. Läs mer

Nybrogatan 59, 114 40 Stockholm