LISTED AB

Kungsportsavenyen 21, 411 36 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Listed!

Letar du bostad i Göteborg, Agnesberg, Lorensberg, Hisings Backa med omnejd. Tveka inte att höra av dig till oss på Listed. Våra kompetenta mäklare tar hand om dig från start till mål. Vi vet att en bostadsaffär kan vara en av de största affärerna i livet och vill därför se till att du blir så nöjd som det bara går.

Du kan antingen välja att värdera din lägenhet med oss eller så hjälper vi dig att sälja din nuvarande bostad. Gå gärna in på vår hemsida om du är intresserad av att vi vilka lägenheter vi har att erbjuda. Vi har lägenheter som ännu inte kommit ut på marknaden. Varmt välkommen till oss på Listed!

Läs vad 4 kunder tycker om LISTED AB

• 2020-02-28

Ingegerd K skrev om Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB
    LISTED o Nadia Largo skötte hanteringen av alla papper vid överlåtelse av huset.
    Bostaden Västerslänt 148, Angered, såldes till de som hyrde den sedan nov 218. Allt Nadia gjorde var toppen. Kan rekommendera henne och LISTED
    till vidare liknande uppdrag. Läs mer
    2020-03-05 Listed svarar Ingegerd K
    Tack snälla för fint omdöme, vi tackar för förtroendet och önskar er all lycka till i framtiden. Varma hälsningar Nadia
  • 2020-02-22

Alaa K skrev om Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB
    Nadia en toppen-mäklare. Kunnig, pålitlig och empatisk.
    Varma rekommendationer!! Läs mer
    2020-03-05 Listed svarar Alaa K
    Så härliga ord från det fantastiska paret. Vi är så glada att vi kunde vara till hjälp. Varma hälsningar Nadia.
  • 2020-02-18

Mari Ann K skrev om Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB
    Sålt bostad i Blå Staden. Underbara Nadia som uppfyllde alla mina förväntningar.
    Alltid lika glad, hjälpsam och tillmötesgående.
    Jag är väldigt nöjd.
    Bästa rekommendationer till Nadia. Läs mer
    2020-02-20 Listed svarar Mari Ann K
    Tusen tack för omdömet! Himla glad att jag fick förtroende av er alla att hjälpa till i försäljningen. Vi hörs framöver! Varma hälsningar Nadia
  • 2020-02-15

Julia F skrev om Nadia Largo Eneroth en del av LISTED AB
    Köpt lägenhet, superbra bemötande från mäklaren. Hjälpte till och svarade på alla frågor vi hade etc Läs mer
    2020-02-20 Listed svarar Julia F
    Tack Julia, hela LISTED är väldigt glada att det var ni som blev köparen av bostaden. Tänker på filmen som Marita skickade :-) och tack för ditt omdöme! Varma hälsningar Nadia
Nadia Largo Eneroth

Kungsportsavenyen 21, 411 36 Göteborg