LISTED AB

Kungsportsavenyen 21, 411 36 Göteborg — Visa karta

5.0 i betyg av av 12 omdömen

Välkommen till Listed!

Letar du bostad i Göteborg, Agnesberg, Lorensberg, Hisings Backa med omnejd. Tveka inte att höra av dig till oss på Listed. Våra kompetenta mäklare tar hand om dig från start till mål. Vi vet att en bostadsaffär kan vara en av de största affärerna i livet och vill därför se till att du blir så nöjd som det bara går.

Du kan antingen välja att värdera din lägenhet med oss eller så hjälper vi dig att sälja din nuvarande bostad. Gå gärna in på vår hemsida om du är intresserad av att vi vilka lägenheter vi har att erbjuda. Vi har lägenheter som ännu inte kommit ut på marknaden. Varmt välkommen till oss på Listed!

Läs vad 12 kunder tycker om LISTED AB

• 2020-07-17

Emine K skrev om LISTED AB
    En jätte proffesionellt och driven mäklare med hjärtat på rätt plats.
    Nadja gör allt för att göra kunden nöjd och man får en sådan fin tillit till henne. Väldigt ärligt och det uppskattas verkligen!
    Kunde inte valt en bättre mäklare än Nadja! Läs mer
    Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    4.6 / 5 i betyg — 1169 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi har precis fått hjälp av Emma Samuelsson att sälja vårt radhus. Emma var lyhörd, erfaren och med en fantastisk magkänsla. Vi lämnade"
  • 2020-07-09

Susanna N skrev om LISTED AB
    Vi köpte en villa nyligen och vi kunde inte ha känt oss nöjdare med en annan mäklare. Nadia är professionell, kunnig, glad och väldigt hjälpsam. Vi har känt oss trygga med henne genom hela processen! Läs mer
  • 2020-06-28

Stig Jonas P skrev om LISTED AB
    Väldigt personlig fastighetsmäklare, erfaren och professionell. Rekommenderar varmt Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    4.8 / 5 i betyg — 448 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt med hjälp av Jonathan! Han lade verkligen ner tid och energi på att hitta rätt köpare för att al"
  • 2020-06-26

Anna Cecilia E skrev om LISTED AB
    Sålde våran lägenhet.
    Väldigt hjälpsam med allt.
    Man känner sig trygg i sin affär när du har Nadia som mäklare hon tqr hand om allt åt dig. Läs mer
  • 2020-06-13

Victoria E skrev om LISTED AB
    Jätte bra mäklare och person, vill kundens bästa och hjälper till och svarar på alla frågor och funderingar man har. En av Ales bästa mäklare 😊 Hjälpt oss enormt mycket med husbygge och Tomt köp. Läs mer
    MOHV Göteborg
    4.9 / 5 i betyg — 41 omdömen
    Badge2020
    "Jag är väldigt nöjd med Nathalie och jag har använt mig av henne vid flera köp och försäljningar innan. Nu när det var dags att sälja igen f"
    Christian H
  • 2020-06-12

Marino V skrev om LISTED AB
    Har köpt ett hus
    Mycket bra bemötande
    Mäklaren förstod vad jag sökte, Och alla förväntningar föll på plats.
    Trevligt, och professionellt Upplevelse, utmärk mäklare. Läs mer
  • Julian R

2020-06-12

Julian R skrev om LISTED AB
    Ett professionellt bemötande från första mötet tills kontraktet var skrivet. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårat hus. Läs mer
    HusmanHagberg Härryda/Landvetter
    4.7 / 5 i betyg — 38 omdömen
    Badge2020
    "Jag var köpare vid tillfället och hade kontakt med mäklare via HusmanHagberg flera ggr då jag tittade på olika bostäder. Upplever en jättebr"
  • 2020-06-08

Shiying W skrev om LISTED AB
    Nadia is very nice person and professional, she is always smile,we met when I view the apartment, and that was best experience I never had. She has strong communication skills and always kept me up-to-date with the market and feedback given to her by seller. The way she showed me the apartment was much better compare with other agents, she described everything about the apartment, garden, attic and basement... I'm super happy with her service. Thanks for the apartment! Läs mer
  • 2020-02-28

Ingegerd K skrev om LISTED AB
    LISTED o Nadia Largo skötte hanteringen av alla papper vid överlåtelse av huset.
    Bostaden Västerslänt 148, Angered, såldes till de som hyrde den sedan nov 218. Allt Nadia gjorde var toppen. Kan rekommendera henne och LISTED
    till vidare liknande uppdrag. Läs mer
    2020-03-05 Listed svarar Ingegerd K
    Tack snälla för fint omdöme, vi tackar för förtroendet och önskar er all lycka till i framtiden. Varma hälsningar Nadia
  • 2020-02-22

Alaa K skrev om LISTED AB
    Nadia en toppen-mäklare. Kunnig, pålitlig och empatisk.
    Varma rekommendationer!! Läs mer
    2020-03-05 Listed svarar Alaa K
    Så härliga ord från det fantastiska paret. Vi är så glada att vi kunde vara till hjälp. Varma hälsningar Nadia.
  • 2020-02-18

Mari Ann K skrev om LISTED AB
    Sålt bostad i Blå Staden. Underbara Nadia som uppfyllde alla mina förväntningar.
    Alltid lika glad, hjälpsam och tillmötesgående.
    Jag är väldigt nöjd.
    Bästa rekommendationer till Nadia. Läs mer
    2020-02-20 Listed svarar Mari Ann K
    Tusen tack för omdömet! Himla glad att jag fick förtroende av er alla att hjälpa till i försäljningen. Vi hörs framöver! Varma hälsningar Nadia
  • 2020-02-15

Julia F skrev om LISTED AB
    Köpt lägenhet, superbra bemötande från mäklaren. Hjälpte till och svarade på alla frågor vi hade etc Läs mer
    2020-02-20 Listed svarar Julia F
    Tack Julia, hela LISTED är väldigt glada att det var ni som blev köparen av bostaden. Tänker på filmen som Marita skickade :-) och tack för ditt omdöme! Varma hälsningar Nadia

Bästa Mäklarna nära LISTED AB:

Bert B Bert B tycker:
“köpt bostadsrätt. ok bemötand...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte