Alla kategorier Mattor Skåne Malmö Living Furniture AB

Bergsgatan 25, 211 54 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Living Furniture AB

• Anders
    Anders   skrev om Living Furniture AB
    Väldigt fina möbler. Möbler av mycket hög kvalitet!
    Bra ställe om man vill ha lite udda saker som inte finns på Ikea, Ilva eller Europamöbler eller liknande.
  • Ami H
    Ami H skrev om Living Furniture AB
    En möbelaffär för dig som söker det som du inte hittar i var och varannan affär, typ IKEA eller ILVA. Här finns de lite udda möblerna och tillbehören. Här kan du också samla på tips och idéer. En affär som döljer rum efter rum med bord, stolar, soffor, sideboard men också har kuddar, vaser och lite mattor.
    Det är faktiskt inte heller så dyrt.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Living Furniture AB
    I denna möbelaffär hittar du det mesta till ditt hem. Det är möbler som har en annan sorts kvalitet om du jämför med IKEA t. ex så är inte detta ställe ett massproducerat, vilket jag inte säger är fel. Jag har inhandlat både tvbänk och soffbord här till ett pris som är högre än just IKEA, men å andra sidan kanske du ibland vill ha något extra i ditt hem. Hemleverans fungerar fint och även om du inte har bil så i mitt fall lånade de ut en kärra och på den vägen drogs soffbordet hem ;) Trevlig personal som verkligen är serviceinriktade. Du väljer att betala hela summan eller 20% av prissumman när det gäller de större möbelinköpen. Jag har även planer på att införskaffa en hatthylla därifrån. De har som sagt ett trevligt utbud och en hel del i materialet ek. Butiken får 5/5 recos.

Bergsgatan 25, 211 54 Malmö