HLR Första Hjälpen

32 omdömen om HLR Första Hjälpen

Sedan starten hos Reco 2017
Pierre N
Skrev om HLR Första Hjälpen en del av Livrädda

Vi beställde an tjänst i form av att få hjälp med att utbilda vår personal i HLR och L-ABC samt i den hjärtstartare vi köpt och skall använda på våra anläggningar i Stockholm. Kursledaren var väldigt duktig och kompetent. Jag tycker att kursen klart levde upp till de förväntningar som fanns före kursen startade. Vi fick även information om att registrera våra hjärtstartare i hjärtstartarregistret samt rekommenderades att även privat aktivt vara en liv räddare genom att ladda ner appen SMS livräddare.

Jörgen H
Skrev om HLR Första Hjälpen en del av Livrädda

Bra tempo i utbildningen, bra och engagerad utbildare som fångade gruppens intresse med en gång.

Roger G
Skrev om HLR Första Hjälpen en del av Livrädda

Kanonbra kursledare, rolig och intressant att lyssna på! kan varmt rekomendera!!!

Caroline L
Skrev om HLR Första Hjälpen en del av Livrädda

Gick HLR med Pernilla. Tydlig information men även en rolig kurs. rekommenderas. Väl bemött av instruktör, uppfyllde förväntningarna! Tack!

Linnea E
Skrev om HLR Första Hjälpen en del av Livrädda

Jag tycket HLR kursen var jättebra och jag lärde mig mycket!

Lilian R
Skrev om HLR Första Hjälpen en del av Livrädda

Jag tycker att HLR-första hjälpen var jättebra den var mycket lärorikt och en skicklig utbildare. Mvh Lilian Ramstedt

Hanna Å
Skrev om HLR Första Hjälpen en del av Livrädda

En bra kurs . Bra bemötande lärorikt , duktig personal .

Mia N
Skrev om HLR Första Hjälpen en del av Livrädda

Dydlig och bra. Inget sjabbel om massa annat omkring

Lotta J
Skrev om HLR Första Hjälpen en del av Livrädda

Utbildningen i HLR, Första hjälpen var en mycket bra utbildning. Kursledaren Pernilla var mycket duktig och förklarade mycket proffsig. 4 timmar kan dock bli lite mastigt, om möjligt kanske dela upp utbildningen i två delar.

Pernilla R gillar detta
Ulf e
Skrev om HLR Första Hjälpen en del av Livrädda

Har ingen större erfarenhet av HLR... tack och lov för det. Men det är absolut en mycket bra utbildning att ha med sig och nu vet man lite mer hur man ska agera när det väl ska användas. Företaget som höll i utbildningen skötte sig exemplariskt på alla plan både bemötande och utbildnings mässigt.

Pernilla R gillar detta