Barn-HLR & Barnolycksfall

Barn-HLR & Barnolycksfall en del av Livrustning AB

Kursen i Barn-HLR och barnolycksfall ger dig kunskap och praktiskt träning på att hantera de vanligaste olyckorna som drabbar barn i olika åldrar. Du får träna på en övningsdocka och kursen pågår i tre timmar, på din arbetsplats eller i våra lokaler vid Globen.

50 omdömen om Barn-HLR & Barnolycksfall

Sedan starten hos Reco 2017
Felicia P
Skrev om Barn-HLR & Barnolycksfall en del av Livrustning AB

Alltid nyttigt att uppdatera sig. Vi fick bra och konkret info om vad vi ska göra om barn (relevant för vårt yrke) råkar ut fö någon olycka.

Helene B
Skrev om Barn-HLR & Barnolycksfall en del av Livrustning AB

HLR kurs för pedagoger på förskola. Vi blev bemötta på ett personligt, pedagogiskt och professionellt sätt. Kursen levde upp till mina förväntningar

Ellinor M
Skrev om Barn-HLR & Barnolycksfall en del av Livrustning AB

Superpedagogisk och bra kurs. Lärde mig väldigt mycket och blev inte uttråkad en sekund.

Lina H
Skrev om Barn-HLR & Barnolycksfall en del av Livrustning AB

HLR- kurs som min arbetsgivare beställt, jobbar i förskola, fick väldigt bra information och nyttig praktisk erfarenhet av HLR på dockor. Känner mig nu avsevärt tryggare i min yrkesroll om olyckan skulle vara framme och jag tror att jag skulle kunna hantera ett andningsstopp korrekt. Men även som förälder och privatperson känner jag större tillförsikt inför eventuella tillbud. Vår handledare var väldigt duktig, tydlig och pedagogisk. Jag är mycket glad och nöjd över kursen.

Amanda S
Skrev om Barn-HLR & Barnolycksfall en del av Livrustning AB

Väldigt engagerad och intresserad föreläsare som bemötte alla på ett väldigt vänligt sätt! Tack för all den kunskap som man fick ta del av

Victor L
Skrev om Barn-HLR & Barnolycksfall en del av Livrustning AB

Jag tyckte HLR-kursen var innehållsrik och tydlig. Ledaren som föreläste var karismatisk och det var lätt att ta till sig informationen.

Elin N
Skrev om Barn-HLR & Barnolycksfall en del av Livrustning AB

Kursen var grundläggande och noggrann. Blandat teori och praktik. Bra och lättsam instruktör

Maja F
Skrev om Barn-HLR & Barnolycksfall en del av Livrustning AB

Vi har haft utbildning i två steg med samma instruktör, helt fantastisk! Han var tydlig, empatisk, entusiasmerande, rolig och mycket kunnig.

Josefine M
Skrev om Barn-HLR & Barnolycksfall en del av Livrustning AB

Känner mig tryggare och tror mer på min förmåga att rädda liv och att faktiskt göra skillnad. Tack!

Mattias L
Skrev om Barn-HLR & Barnolycksfall en del av Livrustning AB

Fantastisk utbildning, bra info och mycket lärande