Liz Tattoo & Piercing AB

25 omdömen om Liz Tattoo & Piercing AB

Sedan starten hos Reco 2024

Thomas M
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Lätt att boka tid och ett trevligt bemötande Duktig och med rimliga priser

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tack så mycket. Vi ses snart igen, hoppas jag!😊

Torun M
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Har gått hos Liz i många år och nästan alla mina tatueringar är gjorda av henne. Liz är lyhörd och intresserad av idéer man kommer med. Går alltid där ifrån supernöjd. Rekommenderas varmt!

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Härligt att höra! Du är alltid så supervälkommen!🥰

Lars K
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Liz gjorde ett fantastiskt jobb med bio-mech-tatueringen på högra sidan av min skalle! Det är ett flertal personer som i efterhand har kommit fram, kollat närmare och undrat om jag lagt in implantat. Några har till och med varit tvungna att ta på den för att försäkra sig om att det är en tatuering och inte fysiska implantat. 3D-effekten hon gjorde är såpass bra. Jag har också vid det här laget tappat räkningen på hur många det är som misstagit de tatuerade blodådrorna för att vara äkta. (Inklusive en tandläkare som flera...

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tack så jättemycket för dessa ord!🖤💚

Alice N
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Jag bemöttes av en väldigt trevlig och omtänksam person, och fick verkligen känslan av att hon är genuint snäll. Liz är en talangfull konstnär som verkligen ger det bästa resultat. Jag har gjort fyra tatueringar hos Liz och är supernöjd med alla. Jag som ny, uppskattar verkligen att hon kommer med förslag hur man kan förbättra tatueringen. Jag är extremt nöjd att jag valde att gå till Liz Tattoo & Piercing, det var värt den 4 h långa resan dit och hem.

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Jag blir verkligen glad av att höra detta. Du är alltid supervälkommem till mig!💖

Niklas O
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Jag blev väl bemött, hade bra förväntningar och Liz levde upp till dem ännu bättre än förväntat jag blev supernöjd med tatueringen och kommer nog att boka sittningar hos henne i framtiden+++

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Härligt att höra! Det känns alltid bra att veta att kunderna är nöjda!😊

Nicklas J
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Blir alltid bemött varmt av Liz. Supertrevlig och mycket lyhörd. Jag känner mig trygg att tatuera mig hos henne eftersom jag känner att jag kan bolla tankar och idéer gällande olika tatueringar. Liz har alltid förverkligat idéerna kring tatueringarna på ett fantastiskt vis. Jag är mer än nöjd. Jag litar blint på henne. En sann konstnär med andra ord. Rekommenderas skarpt!

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tack så jättemycket för detta! Du ör alltid välkommen!:)

Glenn Lewis A
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Liz is awesome, master of all honestly I didn't make it easy for her, first I needed her to match the style of a previous tatoo and she done it perfectly so now I don't know where the previous tatoo ended and her work starts. Secondly, vague idea of what I wanted on my right arm turned into an awesome colourful work of art I'd have never figured out by myself. Send her a message and talk through your ideas you won't regret it. Side note: I came across her when I had just moved to sweden and everything felt much more difficult but Liz made this super easy

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Thank you for your words and trust, not to mention the freedom I got when designing your motifs. Much appreciated!🤗

Marie E
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Liz är superproffsig och helt fantastisk! Rekommenderas varmt!

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tackar tackar, för tusan! Alltid trevligt att höra.😃

Kjell-åke L
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Lis är en kreativ och hantverksmässigt bra tatuerare, som tar sig tid att ta fram bra motiv, samt arbetar väldigt professionellt. Har låtit henne göra ett flertal motiv, och är nöjd med alla. Jag kan gott rekommendera henne för andra.

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tack så mycket för de orden. 😊

Viveka J
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Man känner sig trygg och Liz lyssnar noga på va du söker och va du vill ha.

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tackar tackar! Du är så välkommen tillbaka.😊

Bosse G
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Sjukt nöjd med resultatet och ett toppenbemötande. Återkommit flera gånger. Rekommenderar!

Tackar! Supernice att höra. Alltid ett nöje!😃

Anders H
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Seriös, trevlig och proffsig. Har gjort flertalet tatueringar hos Liz och varit lika nöjd alla gånger.

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tackar tackar!😃 Det känns bra att uppskattas.

Jonna A
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Skicklig och väl påläst om anatomi och läkningsprocesser. Alltid fantastiskt bemötande och professionell. Rekommenderas verkligen!

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tackar tackar! Känns bra att veta att kunden känner sig trygg!😄

Stephanie B

Grym tatuerare med fantastiskt trevligt bemötande. Rekomenderar verkligen 👌

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tack så jättemycket för detta. Du är varmt välkommen tillbaka för nästa projekt!:)

Justin N
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

I recently visited Liz Tattoo, owned by the incredibly talented Lis, and had an exceptional experience. Specializing in horror and dark art styles, Lis's artistic prowess is truly unmatched. The studio itself exudes a welcoming yet edgy atmosphere, perfectly complementing the dark art aesthetic. From the initial consultation to the final inking, Lis displayed remarkable skill and attention to detail. Each piece is a masterpiece, intricately designed and flawlessly executed. If you're a fan of horror-themed tattoos or...

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Thank you very much for this input. I really appreciate it!😃

Christina B
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Liz är fantastisk, duktig och rekommenderas varmt!

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tackar så mycket. Glädjande att läsa!

Patrick L
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Jag har många tattoos utförda av Liz.samtliga av alltid samma höga klass.hon är väldigt hjälpsam och lätt att prata med.rent och fint studion.för en kvalitets tatto.välj Liz.....

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tack så mycket.😊 Längesedan nu ju för dig! Dags för lite nytt bläck!^^

Conny J
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Man blir alltid jättebra bemött av Liz, trevlig och tillmötesgående. Väldigt professionell och noggrann. Liz ser alltid till att du som kund har det bra under hela sittningen. Lätt att prata med.

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Härligt att höra. Blir alltid lika glad av positiv feedback!😃

Jessica T
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Lyhörd, kunnig, engagerad och erfaren tatuerare. Gått till henne i 10 års tid och aldrig varit missnöjd någonsin. Mångsidig kompetens inom området och även de olika stilarna. Studion är ren och fräsch, precis som all utrustning. Hon öppnar alltid alla förpackningar framför en så man vet att dom är obrutna innan dom skall användas. Lyssnar på kunden och är ärlig om motivet eller placeringen kanske inte är helt optimalt, eller om det skulle fungera på något annat sätt. Men ser alltid till att tillmötesgå kundens önskemål och...

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tack så mkt, kära du. Du är alltid så välkommen!☺️

Lisa S
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Superbra! Och trevlig! Har gått dit i många år!

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Yeay! Tack så mycket för det.🙂 Kul att se dig igen idag!

Charlotte W
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Jag har tatuerat mig två gånger hos Liz och båda gångerna blivit lika respektfullt och professionellt bemött. Tatueringarna blev precis så bra som jag hade hoppats. Det fanns ingenting som drog ner upplevelsen och resultatet: jag är helnöjd.

Yeay! Härligt att höra. Du är så välkommen för mer. 😃

Saga K
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Helt perfekt. Gjorde allt freebase och resultatet blev så bra. Kunde inte varit nöjdare.

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Det känns väldigt bra att veta. Tack för din feedback!😃

Karen S
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

I have been to Liz Tattoo & Piercing numerous times over the past year for tattoos and am always impressed by Liz's creativty, artistry and professionalism. Getting something on your skin that in theory will be there for the rest of your life is a big decision, and spending several hours in a chair getting it done can feel like a long, long time. Liz (who is very funny and super-smart, I might add) makes all of this as pleasant and comfortable as possible in a no-stress, no-pressure situation.

Haha! Awesome feedback. Look forward to our next session!❤

Raymond H
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Bra och underbart ställe, renligt och snyggt med en fantastisk tatueraren Lis

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tack så jättemycket för de orden! Ser fram emot vpr nästa sittning.😁🥰

Max K
Skrev om Liz Tattoo & Piercing AB

Stilrent, hantverksskickligt och snabbt utförs motivet. Samtidigt visar Lis hög sinnesnärvaro och det känns trygghet att höra nålen göra sitt. Supernöjd!

Svar från Liz Tattoo & Piercing AB

Tackar tackar! Alltid kul att höra!🤩