Alla kategorier Mekanisk verkstad Stockholms län Stockholm Farsta Hökarängen Lj Teknik & Rehabservice
Rekommenderat företag 2016 - Lj Teknik & Rehabservice

Lj Teknik & Rehabservice

Bokhållarvägen 7, 123 57 Farsta — Visa karta

Lj Teknik & Rehabservice utför reparation, service och underhåll på marknadens vanligaste utrustningar och fabrikat för träning och rehabilitering och lämnar garanti på reservdelar och utfört arbete.

Med över 20 år i branschen kan vi tränings- och rehabiliteringsutrustning. Vi är dessutom behöriga att utföra Socialstyrelsens rekommenderade säkerhetskontroll på elektrisk sjuk- och friskvårdsutrustning. Hör av dig om din vårdutrustning behöver ses över eller har gått sönder.

Ska du starta en egen klinik och behöver ny eller begagnad utrustning? Vi säljer maskiner från marknadens vanligaste leverantörer, både kontant och med leasingavtal.

Läs vad 15 kunder tycker om Lj Teknik & Rehabservice

• Emelie R
    Emelie R skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Snabb och bra service. Vi har fått hjälp med sevice av våra gym och konditionsmaskiner.
  • Tommy W
    Tommy W skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    allt fungerade som det skulle ,vi fick den service som vi kommit överrens om .
  • Lotta C
    Lotta C skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Alltid snabb hjälp om något gått sönder eller behöver kollas. Löser det mesta till rimligt pris. Lever upp till våra förväntningar. Trevligt bemötande och god inblick i rehabiliteringsverksamhet.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Bra service. Bra utfört service på våra redskap. Vissa reservdelar var svårare att hitta men fixat ändå.
  • Charlotte W
    Charlotte W skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Mycket bra och professionellt gedigen erfarenhet och bra återkoppling.
  • Cilla B
    Cilla B skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Bra bemötande och fått den hjälp jag beställt.
  • Anita M
    Anita M skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Trevligt bemötande, snabb o bra service
  • Conny A
    Conny A skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Anlitar LJ Teknik& Rehabservice sedan 22 år , mer eller mindre frekvent . ALLTID bra och kunnig service . Jag får hjälp med ALLT inom träningsutrustning .
    Conny Arnold , CA Träningsutrustning
  • Kim K
    Kim K skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Professionell kunskap och kvicktänkta lösningar på allt gällande service av träningsutrustning och maskiner.
  • Lasse K
    Lasse K skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Bästa betyg till Lennart Johansson och teknik&Rehabservice
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Proffsigt bemötande. Mån om att lösa problem.
    2016-08-10 Lennart J svarar Johanna J
    Tack Johanna det värmer, kul att du har hört från Reco och att dom verkligen levererar resultat
  • Robin
    Robin skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Professionell och proffsig service. Kommer att använda mig igen av Lj Teknik och Rehabservice
    2016-08-10 Lennart J svarar Robin
    Tack för rekomendationen Robin den värmer
  • Seija H
    Seija H skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Riktigt bra och kunnig service!
    2016-08-10 Lennart J svarar Seija H
    Tack Seija för rekomendationen Det Värmer
  • Marie S
    Marie S skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Noggrann och professionellt bemötande. Enkelt att ha att göra med, man får raka besked. Jag har fått hjälp med reparationer och service av gym utrustning, fysioterapi britsar och elektronisk utrustning.Jag är supernöjd!
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om Lj Teknik & Rehabservice
    Vid första mötet och så utfördes en bra service och avtal undertecknades. Vid nästa års beställning av service via mejl hördes inte innehavaren av och vi har inte haft kontakt sedan dess.
    2016-11-21 Lennart J svarar Margaretha L
    Hej Margaretha
    Jag är hemskt ledsen för det inträffade , jag gjorde en ryggoperation och sen har jag missat att återkoppla till dig,ber om ursäkt för det, hoppas allt fungerar och om du fortfarande vill ha mina tjänster så finns jag på www.teknikrehab.se

Bokhållarvägen 7, 123 57 Farsta