Alla kategorier Radio Stockholms län Täby Ljud- & Bildfokus Sven Liljenfeldt AB

Storgatan 107, 183 34 Täby — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Ljud- & Bildfokus Sven Liljenfeldt AB

• Christoffer S
    Christoffer S skrev om Ljud- & Bildfokus Sven Liljenfeldt AB
    Totalt värdelös personal. Ingen vet vad den andra gör. Lämnade in min mobil, de skulle ringa mig när de visste vad en omflashning kostade, innan de skickade in den. De skickade in den utan att ringa först. Efter ett samtal om vad det skulle kosta så råkade den skickas tillbaka utan åtgärd. Efter ytterligare en runda så kom den tillbaka efter en månad utan åtgärd??? Det ända de hade åstakommit var en regäl skada (såg ut att ha tappats i betong golv). Det kan vi inte göra något åt. Fick jag till svar. Efter ännu en inskickning för omflashning så fick jag reda på att det bara var skrot? Den hade ingen skada när jag först lämnade in den. Det är en massa unga killar som springer runt i butiken och ingen vet vad den andra gör och ingen tar något som helst ansvar för produkterna som man lämnar över disk till dem.

Nu har jag uppdaterat betyget från en 1 till en 2. Jag fick en ny SE k810i som utbyte (fast garantin var utgången) efter ett par upprörda mail. Till både Expert Täby och Centralt. Tack Expert. Men det tog 7 veckor att inte laga (utan förstöra) en mobil.

Storgatan 107, 183 34 Täby