Lundgren Takvård AB

Lundgren Takvård AB

Välkommen till Lundgren Takvård AB!

Vi är ett familjeföretag, grundat av två bröder, båda med 20 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder takvård och tvätt i hela Stockholms län. Låt oss göra ditt tak fritt från mossa, med största noggrannhet. Efter behandlingen kan du vara trygg i att ditt tak har skydd från mossa och alger i upp till 5 år framöver. Den metod vi använder är väldigt skonsam för ditt tak och förlänger garanterat livstiden.

Välkommen till oss på Lundgrens Tak. Anlita oss för ett bättre skydd!

Läs vad 22 kunder tycker om Lundgren Takvård AB 2

• MARIA S
    2021-05-13
    Vi anlitade företaget för rengöring och borttagning av mossa och resultatet var förstklassigt. Professionellt och noggrant utfört arbete av trevliga, artiga och effektiva medarbetare. Efter rengöringen forslade de bort all mossa och jord och tvättade altanen skinande ren. Lundgren Takvård är ett proffsigt och seriöst företag och kommunikationen med Jörgen var förtroendeingivande från första stund. Jag kan varmt rekommendera detta företag
    2020-11-28
    Prisvärda, bra i kommunikationen, utförde ett mkt bra arbete!
    2020-11-28
    Mitt tak har du rengjort fort o smidigt o jag är nöjd! Bättre kan det väl inte bli?!
  • Ann-charlott G
    2020-11-26
    Mycket proffsigt skött Från första kontakt till genomfört arbete
    Kunniga ,trevliga,och artiga arbetare.
    Jobbet genomfördes helt enligt plan Tidsmässigt och kvalitetsmässigt.
    Roligt att få hjälp av proffs.
    Köpte rengöring av tak,mossborttagning
    2020-11-26
    Lundgren Takvård leverans motsvarade kontraktshandlingarna i samtliga avseenden. Entreprenören var flexibel och kommunikativ mot både projektorganisationen och boende i bostadsrättsföreningen.
    2020-11-26
    Vi i styrelsen anlitade Lundgrens för takvård till vår bostadsrättsförening, mer konkret tvätt och impregnering samt byte av eventuella trasiga takpannor (ca 12 000 kvm tak). Hela processen var otroligt smidig, de höll vad de lovat, med god kommunikation och väl inom den tid vi överenskommit. Rekommenderas!
    2020-11-26
    Processen inleddes med en tydlig offert. Arbetet utfördes enligt tidsplan och det fanns en lyhördhet under arbetet för vissa justeringar.
    2020-09-03
    Vi anlitade Lundgren Takvård AB efter rekommendationer från två av våra grannar som blev jättenöjda med utfört arbete.

Vi blev supernöjda själva då taket blev noggrant rensat och behandlat mot takmossa.

Man tog hänsyn till växter och blommor runt huset och allt lämnades rent och fint.

Förutom att vara tillgängliga per telefon fick vi också trevligt bemötande.

Rekommenderas starkt!
    2020-08-31
    Jag anlitade Lundgren Takvård för takrengöring m m. Arbetet blev bättre än förväntat. Företagets hantverkare utförde jobbet effektivt och lämnade tak och trädgård rent och snyggt efteråt. Kan med varm hand rekommendera Lundgren Takvård.
    2020-07-30
    Vi tog in flera offerter, och valde Lundgren Takvård AB för nyomläggning av vårt tak.
    Valet gick på dem baserat på att de gjorde en ordentlig förundersökning och lämnade en fastprisad offert. Väldigt trevligt och bra bemötande varje gång från Jörgen och personal.
    Ordnade alla detaljer och problem som dök upp under arbetets gång.
    Effektivt jobb när de var på plats och inom tidsram. Sammantaget väldigt proffsigt utfört.
    Kan varmt rekommendera.
  • ROLAND G
    2020-06-02
    Riktigt bra genomfört arbete och trevlig attityd hos alla från företaget
    2018-12-16
    Vi kan varmt rekommendera Lundgren Takvård. Vi anlitade dem för nyomläggning på vårt ca 400 kvm tak. Proffsigt både jobb och bemötande. Allt gick väldigt smidigt. Vi är mycket nöjda!
    2018-12-06
    Bolaget utförde badrums och basturenovering, samt omläggning av tak. Alla arbeten utfördes med hög kvalitet och med en bra kommunikation med kunden.
    2018-12-02
    Rensning av taket. Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt
    av företagets ledare Jörgen Lundgren.
    Jag fick utfört en bra tjänst och valuta för pengarna.
    Allt bara positivt.
    2018-11-25
    Mycket bra. Utmärk kundservice och kunskap.
    2018-11-25
    Köpte takomläggning. Vi blev mycket bra bemötta och allt har gått som på räls. Det brukar alltid vara något som häxar men inte i det här fallet. Nöjd kund.
    2018-11-25
    Utmärkt utfört arbete, lätt att få kontakt med, inga överraskningar. Rekommenderas starkt
    2018-11-25
    Reparation av stenmur! Bra arbete av kunning och trevlig perdonal!
    2018-11-23
    Mossbekäpnig och rengöring av tak.

Mycket väl bemött !

Dom har helt klart levt upp till mina förväntningar.
    Takrengöring. Allt utfört föredömligt
    2018-11-23
    Mycket duktiga trevliga och rena! De har fixativen fantastisk tak . Jag rekommenderar de stark!
    2018-11-23
    Vi anlitade Lundgrens Takvård AB för att lägga om taket på vårt hus. Servicen och bemötandet har varit toppklass från första mötet till offert, genomförande och leverans. Dom är Ordning och reda!
    Håller tider och bestämd tidsplan, är noggranna och effektiva på plats. Vi är jätte nöjda och jag kan varmt rekommendera Lundgrens Takvård.