Lundgren Takvård AB

Lundgren Takvård AB

lundgrentak.se
  • Badge2023

Välkommen till Lundgren Takvård AB! Vi är ett familjeföretag, grundat av två bröder, båda med 20 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder takvård och tvätt i hela Stockholms län. Låt oss göra ditt tak fritt från mossa, med största noggrannhet. Efter behandlingen kan du vara trygg i att ditt tak har skydd från mossa och alger...

40 omdömen om Lundgren Takvård AB

Sedan starten hos Reco 2018

Kristoffer H
Skrev om Lundgren Takvård AB

Bra kommunikation och bemötande. Höll tider, gjorde ett grymt jobb och städade efter sig. Ett bolag som anstränger sig lite extra och som jag varmt kan rekommendera. Toppbetyg från början till slut!

Ulla W
Skrev om Lundgren Takvård AB

Trevligt bemötande och lätta att komma i kontakt med. Noggrann mekanisk rengöring av takpannor samt byte av trasiga pannor och behandling med medel för att motverka påväxts av alger och mossa. Städade upp fint efteråt även hos grannen som fick en hel del nerfallande skräp på sin tomt . Allt detta till ett högst rimligt pris. Jag kan varmt rekommendera denna firma!

Marcus Joachim H
Skrev om Lundgren Takvård AB

Snabbt och smidigt och dessutom bra städat efteråt!

Maria S
Skrev om Lundgren Takvård AB

Väldigt trevligt bemötande! Vi fick taket rengjort och trasiga takpannor utbytta på ett mycket proffsigt sätt. Allt skräp som trillade ner på marken togs bort direkt när arbetet var klart. Mycket prisvärt, kan verkligen rekommendera Lundgren takvård!

Benny J
Skrev om Lundgren Takvård AB

Snabb offert, trevligt bemötande och ett bra resultat. Städade upp efter sig, på marken kunde man inte se att taket var rengjort.

Per I
Skrev om Lundgren Takvård AB

Gjorde jobbet bra och lite mer därtill. Hade riktigt mycket mossa på gäststugan som avlägsnades

Magnus B
Skrev om Lundgren Takvård AB

Snabb återkoppling efter förfrågan på hemsidan. Enkel inspektion av takets storlek då detta gjordes via google maps. Efter detta fick jag ett kostnadsförslag som var lägre än de andra offerter jag fick. Grannen gjorde rent sitt tak med hjälp av annan firma veckan innan mitt tak rengjordes. Trots att grannens tak hade mycket mer bekäggning än mitt var man klar på halva tiden jämfört med mitt. Dvs Lundgrens var väldigt nogranna. Efter att Lundgrens var klara sa man att takmedlet skulle ligga på en viss tid utan regn. Om det...

Nils Joakim P
Skrev om Lundgren Takvård AB

Kanon firma tog bort mossa byte några takpannor rent o snyggt snabbt smidigt trevliga pojkar .Kan rekommendera dom varmt

Peter H
Skrev om Lundgren Takvård AB

Här ett Mail till dem efter jobbet, Hej Joachim, Det var trevligt att ses igår i samband med ert jobb. Imponerande välorganiserat. Vill bara uttrycka min högaktningen av jobbet ni gjorde. Och hoppas att Du vidarebefordrar det också till Dina trevliga jobbare bla som jag sa - Slava Ukraina- till dem. De gjorde ett suveränt jobb (inte minst den ordentliga upprensningen runt huset var fantastisk). Vilket jag också framförde till min granne Skog som tydligen var intresserad av att anlita er för rensning på sitt hus. Ha en bra helg ! Det är ni värda, Peeter

Simon L
Skrev om Lundgren Takvård AB

Fick snabb hjälp med taket, efter vintern så hade flertalet takpannor gått sönder och behövds byta

Ruth Eva Birgitta N
Skrev om Lundgren Takvård AB

Mossbekämpning av tak; maj 2023 Utmärkt utfört arbete från start till mål. Bra information och återkoppling. Vi är jättenöjda. Bengt o Birgitta i Täby

Elena K
Skrev om Lundgren Takvård AB

Vi fick hjälp att byta tak. Detta gjordes inom tidsramen och resultatet blev fantastiskt, och dessutom prisvärt. Jättetrevliga gubbar som jobbade stenhårt och dessutom var flexibla gällande de ändringar vi önskade under tiden. Våra bästa rekommendationer till Jörgen och hans firma.

Joakim B
Skrev om Lundgren Takvård AB

Tips från kompis i området. Det ena ledde till det andra! Körde en takvård i fjol och är riktigt nöjd! Bra och seriös aktör. Behövde byta ut en panna i år och då kom de och fixade på ett snabbt och proffsigt sätt, skönt med leverantörer som levererar med finess och stil. //Joakim

Jan Miklos K
Skrev om Lundgren Takvård AB

Efter rekommendation av granne i området kontaktade jag Lundgren Takvård AB för rengöring av mina tak på sommarhuset och blev över förväntan glad över resultatet, jobbet gjordes på utsatt tid och allt var uppstädat och fint när jag kom ut för att besiktiga husen.

CRISTER K
Skrev om Lundgren Takvård AB

Vi ger Lundgrens Takvård AB ett toppenbetyg för utbyte av takpannor, avvattningssystem, takfläkt mm arbete på vårt hus i Älta

Trine H
Skrev om Lundgren Takvård AB

Bra bemötande och arbetet utförs väldigt professionellt.

Annika W
Skrev om Lundgren Takvård AB

Trevligt bemötande, hög kvalitet, pålitliga

Mats B
Skrev om Lundgren Takvård AB

Perfekt utfört inom kort tid, bra pris, ett stort TACK.

MARIA S
Skrev om Lundgren Takvård AB

Vi anlitade företaget för rengöring och borttagning av mossa och resultatet var förstklassigt. Professionellt och noggrant utfört arbete av trevliga, artiga och effektiva medarbetare. Efter rengöringen forslade de bort all mossa och jord och tvättade altanen skinande ren. Lundgren Takvård är ett proffsigt och seriöst företag och kommunikationen med Jörgen var förtroendeingivande från första stund. Jag kan varmt rekommendera detta företag

Lena L
Skrev om Lundgren Takvård AB

Prisvärda, bra i kommunikationen, utförde ett mkt bra arbete!

Eva Å
Skrev om Lundgren Takvård AB

Mitt tak har du rengjort fort o smidigt o jag är nöjd! Bättre kan det väl inte bli?!

Ann-charlott G
Skrev om Lundgren Takvård AB

Mycket proffsigt skött Från första kontakt till genomfört arbete Kunniga ,trevliga,och artiga arbetare. Jobbet genomfördes helt enligt plan Tidsmässigt och kvalitetsmässigt. Roligt att få hjälp av proffs. Köpte rengöring av tak,mossborttagning

Frida W
Skrev om Lundgren Takvård AB

Lundgren Takvård leverans motsvarade kontraktshandlingarna i samtliga avseenden. Entreprenören var flexibel och kommunikativ mot både projektorganisationen och boende i bostadsrättsföreningen.

Milos G
Skrev om Lundgren Takvård AB

Vi i styrelsen anlitade Lundgrens för takvård till vår bostadsrättsförening, mer konkret tvätt och impregnering samt byte av eventuella trasiga takpannor (ca 12 000 kvm tak). Hela processen var otroligt smidig, de höll vad de lovat, med god kommunikation och väl inom den tid vi överenskommit. Rekommenderas!

Greger B
Skrev om Lundgren Takvård AB

Processen inleddes med en tydlig offert. Arbetet utfördes enligt tidsplan och det fanns en lyhördhet under arbetet för vissa justeringar.

ADA K
Skrev om Lundgren Takvård AB

Vi anlitade Lundgren Takvård AB efter rekommendationer från två av våra grannar som blev jättenöjda med utfört arbete. Vi blev supernöjda själva då taket blev noggrant rensat och behandlat mot takmossa. Man tog hänsyn till växter och blommor runt huset och allt lämnades rent och fint. Förutom att vara tillgängliga per telefon fick vi också trevligt bemötande. Rekommenderas starkt!

BERTIL F
Skrev om Lundgren Takvård AB

Jag anlitade Lundgren Takvård för takrengöring m m. Arbetet blev bättre än förväntat. Företagets hantverkare utförde jobbet effektivt och lämnade tak och trädgård rent och snyggt efteråt. Kan med varm hand rekommendera Lundgren Takvård.

Per Johan Y
Skrev om Lundgren Takvård AB

Vi tog in flera offerter, och valde Lundgren Takvård AB för nyomläggning av vårt tak. Valet gick på dem baserat på att de gjorde en ordentlig förundersökning och lämnade en fastprisad offert. Väldigt trevligt och bra bemötande varje gång från Jörgen och personal. Ordnade alla detaljer och problem som dök upp under arbetets gång. Effektivt jobb när de var på plats och inom tidsram. Sammantaget väldigt proffsigt utfört. Kan varmt rekommendera.

ROLAND G
Skrev om Lundgren Takvård AB

Riktigt bra genomfört arbete och trevlig attityd hos alla från företaget

Lena C
Skrev om Lundgren Takvård AB

Vi kan varmt rekommendera Lundgren Takvård. Vi anlitade dem för nyomläggning på vårt ca 400 kvm tak. Proffsigt både jobb och bemötande. Allt gick väldigt smidigt. Vi är mycket nöjda!

Sven R
Skrev om Lundgren Takvård AB

Bolaget utförde badrums och basturenovering, samt omläggning av tak. Alla arbeten utfördes med hög kvalitet och med en bra kommunikation med kunden.

Igor H
Skrev om Lundgren Takvård AB

Rensning av taket. Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt av företagets ledare Jörgen Lundgren. Jag fick utfört en bra tjänst och valuta för pengarna. Allt bara positivt.

Jan Erik L
Skrev om Lundgren Takvård AB

Mycket bra. Utmärk kundservice och kunskap.

Peter I
Skrev om Lundgren Takvård AB

Köpte takomläggning. Vi blev mycket bra bemötta och allt har gått som på räls. Det brukar alltid vara något som häxar men inte i det här fallet. Nöjd kund.

Christer K
Skrev om Lundgren Takvård AB

Utmärkt utfört arbete, lätt att få kontakt med, inga överraskningar. Rekommenderas starkt

Svante N
Skrev om Lundgren Takvård AB

Reparation av stenmur! Bra arbete av kunning och trevlig perdonal!

Jens W
Skrev om Lundgren Takvård AB

Mossbekäpnig och rengöring av tak. Mycket väl bemött ! Dom har helt klart levt upp till mina förväntningar.

Lars K

Takrengöring. Allt utfört föredömligt

Rachele L
Skrev om Lundgren Takvård AB

Mycket duktiga trevliga och rena! De har fixativen fantastisk tak . Jag rekommenderar de stark!

Sofia J
Skrev om Lundgren Takvård AB

Vi anlitade Lundgrens Takvård AB för att lägga om taket på vårt hus. Servicen och bemötandet har varit toppklass från första mötet till offert, genomförande och leverans. Dom är Ordning och reda! Håller tider och bestämd tidsplan, är noggranna och effektiva på plats. Vi är jätte nöjda och jag kan varmt rekommendera Lundgrens Takvård.