Luxzio Kakel Design AB

Storgatan 44, 852 30 Sundsvall — Visa karta

4.8 i betyg av av 6 omdömen

Vi är totalentreprenören för dig i Sundsvall och Västernorrland inom plattsättning, kakel och klinker. Vi hjälper dig med kök, badrum, hall, våtrum mm och är både certifierade och försäkrade.
Vi finns med dig hela vägen från offert till slutfört uppdrag, och eftersom vi är måna om att du som kund ska känna dig trygg och bli nöjd så, har vi kontinuerliga avstämningar för att se till att det blir enligt era önskemål.
Vi är drivna, ambitiösa och professionella och ser fram emot att förverkliga ert drömhem.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Luxzio Kakel Design AB

• 2020-06-29

Olle G skrev om Luxzio Kakel Design AB
    Allt gick enkelt och cleant. Från förstakontakt med offert till att jag står i mitt nya badrum och duschar.
    Alltid enkel och tydlig kontakt. Inga som helst konstigheter att ha Luxzio i mitt hem under bygget och slutresultatet är snäppet bättre än jag hade hoppats på.

Bara att bocka och buga. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-06-22

Paralox A skrev om Luxzio Kakel Design AB
    Vi köpte plattsättning av 2 badrum, en tvättstuga och golv i entrén. Positivt bemötande och vi fick snabb respons och de är flexibla i upplägget. Effektivt och väl utfört arbete. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-06-15

Gustav B skrev om Luxzio Kakel Design AB
    En badrumsrenovering som gick snabbt. Duktig plattsättare med bra bemötande. Läs mer
  • 2020-04-28

Stefan M skrev om Luxzio Kakel Design AB
    Duktig och seriös kakelsättare. Trevlig och punktlig!!

Snyggt jobbat Läs mer
    2020-05-06 Luxzio Kakel Design AB svarar Stefan M
    Tack Stefan för ditt omdöme och förtroendet
  • 2020-04-23

Tina E skrev om Luxzio Kakel Design AB
    Jag har fått världens bästa hjälp med mitt badrum. Supernöjd med kvaliten på jobbet och bemötandet. Jobbet gjordes snabbt, rent och snyggt. Kunde inte ha funkat bättre. Läs mer
    2020-04-23 Luxzio Kakel Design AB svarar Tina E
    Tack Tina för ditt fina omdöme det har varit en ära att få lära känna dig och fått varit med och skapat ditt otroligt fina badrum 🤩
  • 2020-04-22

Tommy E skrev om Luxzio Kakel Design AB
    Badrumsrenovering
    Ett bra bemötande
    Företaget uppfyllde förväntningarna på ett bra sätt
    En bra renovering ett bra samordning Läs mer
    2020-04-22 Luxzio Kakel Design AB svarar Tommy E
    Tack Tommy för ett fint omdöme de har varit en ära att hjälpa dig