Alla kategorier Övrigt Stockholms län Österåker Lyckliga Tassars Hunddagis & Pensionat

Lyckliga Tassars Hunddagis & Pensionat

Oxenstiernas Väg 22, 184 32 Åkersberga — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Läs vad 1 kund tycker om Lyckliga Tassars Hunddagis & Pensionat

• Filliokus
    Filliokus skrev om Lyckliga Tassars Hunddagis & Pensionat
    Behandling av anställda är usel, kontraktsbrott och orimliga krav är bara en del av det.
    Som anställd måste man dels se till chefernas bästa (det finns inte i kontraktet och ve dig vilken hemsk människa du är om du påpekar och ifrågasätter detta), inte prata om arbetet med varken sina kollegor eller andra,(detta är ett klart brott mot åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet att utan ingripande hysa åsikter samt söka, ta emot och sprida information och idéer med hjälp av alla uttrycksmedel och oberoende av gränser.) då detta leder till att dem anställda bilder en "grupp" och går emot cheferna. Det var den anledning dem gav. Man får inte hänvisa till sitt kontrakt när man blir tillsagd att göra något utöver sina arbetsområden eller sina arbetstider, eller påminna om att man har en funktionsnedsättning/diagnos/annat förhinder som gör att man inte kan arbeta lika hårt/länge/eller vad det nu kan vara som en "normal" anställd. Ägarna målar upp en väldigt övertygande bild om medmänsklighet och hur viktigt det är med förstående, kunskap, osv. Utbildning och vägledning är något man INTE får på detta dagis. Även om det är ett krav i kontraktet. Deras hemsida har falsk marknadsföring iom att dem utlovar upp till 2 timmars promenader, lek och aktivering. Under den tid som jag praktiserade och arbetade där var den längsta promenaden en timme och vanligaste längd på promenad i alla väder var 20min-15min.
    Om ni vill lämna er hund på ett vettigt dagis så är inte det här rätt plats. Och för er som funderar på praktik eller arbete där, vänd er om och SPRING!
    Låt inte den falska trevliga ytan lura er.

Oxenstiernas Väg 22, 184 32 Åkersberga