Sincyl AB

Sincyl AB

Ring 016-200 61 13 www.lycknis.com
3.3

Lycknis är en sajt för dig som är student vid en högskola och eller ett universitet i Sverige. Här hittar du bland annat stipendier, tävlingar och unika medlemserbjudanden. I vår Bokshop hittar du dessutom Sveriges billigaste kurslitteratur.

12 omdömen om Sincyl AB

Bengt O
Skrev om Sincyl AB

Helnöjd. Bäst priser och snabb leverans. Har beställt av dem 3 gånger nu.

Adam O
Skrev om Sincyl AB

Billiga men usel kundservice! påstår att paketet är levererat men när jag talar med posten så existerar det inte. Fick ett nummer till en joanna. Sjukt otrevlig och kunde inte hjälpa mig.

Alexandra R
Skrev om Sincyl AB

Otroligt dåligt. 4av 8 böcker kom fram o ingen information om när resten kommer trots att de finns i lager. Telefontiderna stämmer inte, man får sitta i kö i flera minuter o sen tutar det upptaget i örat istället för att koppla en till handläggare. Första o sista gången jag beställer från dom , var definitivt inte värt trots att priset är lågt.

Stefan B
Skrev om Sincyl AB

Överlag har det varit bra men nu när jag beställde så trots att böckerna fanns i lager så delade dom på beställningen och enbart 2 utav 8 böcker kom i tid trots att dom fanns i lager.. Jag har försökt att ta kontakt med dom men det går inte, svarar inte på varken mail eller telefon

Anna B
Skrev om Sincyl AB

Beställer ofta böcker från lycknins.. dom har oftast all studentlitratur man behöver och har mycket bra priser i jämförelse med exempelvis akademibokhandeln och adlibris. Levererar alltid i ti!

Julia M
Skrev om Sincyl AB

Jättebra sida att beställa kurslitteratur från. Snabb leverans och alltid några kronor billigare än andra liknande företag. Har nästan alltid böckerna man letar efter.

Niklas K
Skrev om Sincyl AB

Efter att ha läst ett antal olika recensioner om företaget, som reflekterade både goda och dåliga erfarenheter, kände jag ändå att det låga priset gjorde det värt ett försök. Och så nöjd jag blev! Beställde i två omgångar, dels kurslitteratur men också en skönlitterär bok (alltså inte bara studentlitteratur) och efter fyra dagar landade så två paket med posten. Min erfarenhet från andra bokhandlar är att en betydligt längre leveranstid inte är ovanlig. Lycknis kommer att se mig som kund igen!

Sara S
Skrev om Sincyl AB

Den billigaste studentlitteraturen. Dessutom en prisgaranti som innebär att de sänker priset om man skulle hitta ett billigare alernativ. Ett minus är dock att utbudet inte är jättestort inom alla ämnesomården.

Johanna A
Skrev om Sincyl AB

Jag håller inte med tidigare användare. Visst det är billigast, men priset är inte allt! Jag fick vänta länge på mina böcker. När jag sedan var tvungen att returnera böckerna för att halva kursen redan passerat och jag varit tvungen att fixa litteraturen på annat sätt blev frakten jättedyr och det var inte lätt att få kontakt med företaget. Öppettiderna på hemsidan stämde inte och när det väl var öppet så tutade det bara upptaget. Det tog lång tid att få något svar via mejl. På orderkvittot så stod det flera olika fakturanr...

Per H
Skrev om Sincyl AB

Om böckerna finns så handlar jag inte hos någon annan. Bästa priserna och snabba leveranser! Fri frakt för studenter.

Joakim B
Skrev om Sincyl AB

Håller med föregående "recare". Har beställt böcker härifrån, gjorde en priskontroll och kom fram till att Lycknis hade bästa priset. Smidigt beställningsförfarande och leveransen kom fort. Jag kommer handla här även nästa gång.

Sandra M
Skrev om Sincyl AB

Jag skulle verkligen rekommendera att beställa böcker härifrån om man vill ha nya böcker till ett bra pris, alltid billigare än alla andra ställen med nya böcker. böckerna har alltid kommit inom rimlig tid när jag har beställt och har alltid varit rätt i beställningen.