Primär El-Service

Välkommen till Primär El-Service!

Vi har över 10 års erfarenhet inom branschen. Vi prioriterar alltid dig som kund i första hand och ser till att hitta den bästa lösningen tillsammans med er. Vi är ett kompetent team som levererar kvalitativa installationer i hela Stockholm. Hos oss är du välkommen oavsett om du är privatperson eller företag då vi åtar oss omfattande projekt för dig som företagare såväl som mindre elarbeten för privatpersoner. Vårt mål är att du ska vara 100% nöjd med vårt arbete när vi är klara. Varmt välkommen!

Läs vad 11 kunder tycker om Primär El-Service 2

2021-09-21
    Bra, snabba, proffsiga, snyggt arbete. Allt blev superbra, så helnöjd.
    2021-09-06
    Bra återkoppling och välutförda arbeten, rimliga priser!
    2021-09-06
    Var väldigt nöjd med Primär el. De levererade god kvalité till rimligt pris.
    2021-09-06
    Vi är ett retaelbolag med 14 butiker i region Stockholm och 63 butiker i landet som hanterar mycket kunder i våra butiker och har därför höga krav på våra entreprenörer som anlitas och hjälper oss.
    Primär har arbetat hos i Stockholmsregionen med stora och små el jobb på ett proffsigt sätt och motsvarat våra krav och förväntningar där vi som företag och våra kunder har upplevt många positiva upplevelse tillsammans med dom.
    En bra och pålitlig firma.
    2021-09-05
    Mycket bra.
    duktiga montörer.
    2021-09-04
    Good service despite that I needed to cancel the order last minute. Professional and kind approach throughout the whole process.
    2021-09-03
    Snabbt och effektivt jobb, bra service.
    2021-09-03
    Bra bemötande men det saknades planering och struktur. Arbetet blev utfört men det krävdes alldeles för mycket arbetsledning från mig som kund.
    Hejsan.
    Jag kan förstå hur du känner och tyvärr när vi anlitas via den app som du hittade oss på så kör vi ju kundmötet via videosamtal. På grund av det så kan man behöva gå igenom jobbet en gång på plats också för att säkerställa så alla placeringar stämmer. Med vänliga hälsningar Martin Primär El-Service AB
    2021-09-03
    Mycket kunniga elektriker med hög kundservice. Rekommenderas!
    2021-09-02
    Seriösa, snabba med mycket gott bemötande!
    2021-09-01
    Installation av belysning på verandan.
    Proffsiga, trevliga och duktiga!