Primär El-Service

Primär El-Service

primarelservice.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Primär El-Service! Vi har över 15 års erfarenhet inom branschen. Vi prioriterar alltid dig som kund i första hand och ser till att hitta den bästa lösningen tillsammans med er. Vi är ett kompetent team som levererar kvalitativa installationer i hela Stockholm. Hos oss är du välkommen oavsett om du är privatperson...

51 omdömen om Primär El-Service

Sedan starten hos Reco 2021

Beth S
Skrev om Primär El-Service

Som kund är jag mkt nöjd. Bra bemötande och snabb professionell service och hjälp

Suleyman B
Skrev om Primär El-Service

Super trevliga yrkesarbetare bra bemötande.

Joakim E
Skrev om Primär El-Service

Snabba, duktiga, trevliga, inga diffusa pålagor.

Hasan K
Skrev om Primär El-Service

Riktigt bra genomfört arbete. Otroligt hjälpsamma och lösningsorienterade. Blev exakt så som vi planerade och det blev lyckat!

Björn T
Skrev om Primär El-Service

Klart bättre än vad jag kunde tänka mig

Andrea F
Skrev om Primär El-Service

Bra och snabb service. Trevligt bemötande.

Viktor R
Skrev om Primär El-Service

Proffesionella, kunniga och effektiva!

Stina J
Skrev om Primär El-Service

Kunniga samt svarar och agerar snabbt!

Roland Å
Skrev om Primär El-Service

Trevligt bemötande och snabb lösning av problemet till en rimlig kostnad.

Jessica B
Skrev om Primär El-Service

Kompetenta, noggranna, ger snabb återkoppling och är lösningsfokuserade

Blå G
Skrev om Primär El-Service

Bra och snabb service! Mycket nöjd!

Brf S
Skrev om Primär El-Service

Pålitliga och snabba. Trevligt bemötande och kunniga. Kan rekommendera dem.

Top A
Skrev om Primär El-Service

Vi använder Primär el-service vid våra installaioner av solceller. Proffsiga och duktiga killar.

Maria C
Skrev om Primär El-Service

Helt fantastiska medarbetare som har ingått i alla mina projekt de senaste 10 åren för mina kunder. Idéal INTERIÖR-Maria Calom InredningsArkitekt

Cecilia R
Skrev om Primär El-Service

Alltid utmärkt service, kommer alltid att använda mig av dem när jag behöver elektriker. Rekommenderar varmt!

Charlotte B
Skrev om Primär El-Service

Bra dialog med Martin. Gott resultat även om Många timmar gick åt. Jag är nöjd.

Fredrik R
Skrev om Primär El-Service

Pålitliga och duktiga. Kommer använda igen!

Angelica K
Skrev om Primär El-Service

Snabba, och mycket service. Löste mitt elproblem effektivt. Kommer kontakta dem igen om behov uppstår

Garage E
Skrev om Primär El-Service

Snabb och bra service trevlig personal

Henry B
Skrev om Primär El-Service

Anställde Primär El-Service för att byta ut dimrar och sätta in nya eluttag. Professionellt bemötande, svarade på alla våra frågor och hjälpte till att föreslå bra alternativ kring de problem vi hade. Mycket nöjda!

Kristina B
Skrev om Primär El-Service

Bra bemötande och bra tillgänglighet men felet som kostade skjortan återkom efter 1 vecka...

Diabasens S

Superduktiga! Snabbt och smidigt utfört! Rekommenderas varmt! 👍🏼

Dan E
Skrev om Primär El-Service

Allt bra! Lite strul, montören åkte fel först, så kolla upp lite mer noggrannt på uppgifter..

Johan S
Skrev om Primär El-Service

Snabb och tydlig kommunikation ihop med ett gediget kunnande. Anlitade Primär El-Service för att installera plejd i hela lägenheten förra året och för uppgradering av el i badrum för några månade sedan. Blev lika nöjd båda gångerna. Rekommenderas!

Andersson B
Skrev om Primär El-Service

trevliga samt att allt kom på fakturan. bäst av allt att dom städa efter sig :))) kan varmt rekommendera detta företag

Oummi O
Skrev om Primär El-Service

Trevligt bemötande samt erfarna eletriker.

Ingrid S
Skrev om Primär El-Service

Snabb och bra service, duktig elektriker. Rekommenderas

Hampus N
Skrev om Primär El-Service

Mycket trevligt och professionellt bemötande, alltid i tid. Lyssnar och tar in våran behovsbild mycket väl, och kommer med bra förslag på saker som kan göra elinstallationen bättre/säkrare. Duktiga problemlösare när det dyker upp oväntade problem. Effektiva när de är på plats för att jobba. Kan varmt rekommendera och vi kommer garanterat använda deras tjänster många fler gånger i framtiden.

Emelie B
Skrev om Primär El-Service

5+ elektriker! Kontaktade för mindre jobb hemma: Byte av takspottar, nya eluttag och lamputtag. Fick hjälp samma vecka. Uppskattar att de kom och kikade på jobbet innan offert. Proffsiga och supertrevliga, rekommenderas varmt.

Martin B
Skrev om Primär El-Service

Snabba och alerta svar via Done-appen. Superbra service på plats.

Jaal R
Skrev om Primär El-Service

Bra å snabb installation. Proffsigt bemötande

Rosa B
Skrev om Primär El-Service

Jag är väldigt nöjd med Primär El-Service! Fick hjälp redan dagen efter jag tog kontakt med företaget. Killarna som kom var trevliga, effektiva och proffsiga och priset var rimligt. Kan varmt rekommendera Primär El-Service och kommer anlita företaget även i framtiden när jag behöver elektriker!

Lilli-ann F
Skrev om Primär El-Service

Snabbt och proffesionellt arbete och mottagande till ett rimligt pris. Fick hjälp med att montera termostat och byta uttag. Rekommenderas varmt.

Sven D
Skrev om Primär El-Service

Vi har använt oss av Primär El- Service ett antal gånger och både vi och våra kunder är supernöjda. Med vänlig hälsning, Sven Dahlberg Puustelli kök Kungsholmen

Bernardo C
Skrev om Primär El-Service

Bra bemötande och proffsiga killar!

Linnéa M
Skrev om Primär El-Service

Trevligt bemötande och korrekt utfört arbete.

Ronnie G
Skrev om Primär El-Service

Ringde på sen eftermiddag och fick hjälp dagen efter med byte av termostat till golvvärmen. Snabbt och proffsigt 👍

Morad A
Skrev om Primär El-Service

Duktiga och trevliga hantervrrkare! Rekommenderas!!!

Andreas R
Skrev om Primär El-Service

De kan vara lite svåra att få tag på ibland. Men när man väl får dem på besök så gör de ett bra jobb. Rekommenderar till alla som söker elektriker. Hade de för att installera två ugnar och byta ut en lampa över köksbordet.

Jokkmokks M
Skrev om Primär El-Service

Snabba och smidiga, bra service

John S
Skrev om Primär El-Service

Bra, snabba, proffsiga, snyggt arbete. Allt blev superbra, så helnöjd.

Johan A
Skrev om Primär El-Service

Bra återkoppling och välutförda arbeten, rimliga priser!

Din B
Skrev om Primär El-Service

Var väldigt nöjd med Primär el. De levererade god kvalité till rimligt pris.

Blomsterlandet I
Skrev om Primär El-Service

Vi är ett retaelbolag med 14 butiker i region Stockholm och 63 butiker i landet som hanterar mycket kunder i våra butiker och har därför höga krav på våra entreprenörer som anlitas och hjälper oss. Primär har arbetat hos i Stockholmsregionen med stora och små el jobb på ett proffsigt sätt och motsvarat våra krav och förväntningar där vi som företag och våra kunder har upplevt många positiva upplevelse tillsammans med dom. En bra och pålitlig firma.

Mj E
Skrev om Primär El-Service

Mycket bra. duktiga montörer.

Mia K
Skrev om Primär El-Service

Good service despite that I needed to cancel the order last minute. Professional and kind approach throughout the whole process.

Rasmus P
Skrev om Primär El-Service

Snabbt och effektivt jobb, bra service.

Cristoffer P
Skrev om Primär El-Service

Bra bemötande men det saknades planering och struktur. Arbetet blev utfört men det krävdes alldeles för mycket arbetsledning från mig som kund.

Svar från Primär El-Service

Hejsan. Jag kan förstå hur du känner och tyvärr när vi anlitas via den app som du hittade oss på så kör vi ju kundmötet via videosamtal. På grund av det så kan man behöva gå igenom jobbet en gång på plats också för att säkerställa så alla placeringar stämmer. Med vänliga hälsningar Martin Primär El-Service AB

Tomas N
Skrev om Primär El-Service

Mycket kunniga elektriker med hög kundservice. Rekommenderas!

Gabriel F
Skrev om Primär El-Service

Seriösa, snabba med mycket gott bemötande!