Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Töreboda M S Biredskapsfabriken AB

Haddebodavägen, 545 34 Töreboda — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om M S Biredskapsfabriken AB

• Joacim  A
    Joacim A skrev om M S Biredskapsfabriken AB
    Jag kan verkligen inte rekommendera detta företaget. I deras "Startpaket" står det att de säljer en komplett kupa. Detta trots att ramarna inte är trådade. Det följer inte med kaktråd och står inte heller någonstans att man måste köpa till detta.
    Jag hade dessutom beställt andra varor varav en visade sig vara slut. Då strök de helt sonika denna vara utan att meddela mig eller föreslå en annan likvärdig. Efter att ha mejlat och frågat dem skriver de att jag får beställa igen och betala (hutlös) frakt. Då har jag redan betalat 400 spänn i frakt... När jag slutligen påpekar att deras handhavande hör hemma på 90-talet låter de meddela att "Tråkigt att du känner så, men så är det ".

Nej, jag kommer inte handla av detta företag igen. De är otrevliga och oprofessionella.
  • Lorentz R
    Lorentz R skrev om M S Biredskapsfabriken AB
    Mycket dyr frakt jämfört med andra nätbutiker. Man får betala både för frakten och emballage, och man får inte reda på kostnaden för detta innan man beställer! Valde förskottsfaktura (varan skickas inte förrän man betalat) just för att kunna kontrollera fraktkostnaden innan jag betalade, men trots detta skickades paketet innan jag betalat och jag hade inget annat val än att betala den dyra frakten. Jättekonstigt system...

Svarar inte på mail.

Behövde själv be om kontouppgifter för att kunna betala.

Produkterna jag beställde verkar det inte vara något större fel på, men de skulle behöva arbeta en hel del med service och kundkontakt. Kommer inte att handla från Biredskapsfabriken igen.

Haddebodavägen, 545 34 Töreboda