Alla kategorier Konsulter Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Magnus Lindkvist AB

Magnus Lindkvist AB

Stora Nygatan 7, 111 27 Stockholm — Visa karta

Konsulter nära Magnus Lindkvist AB:

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Drottninggatan 97, STOCKHOLM
Vi erbjuder smarta helhetslösningar för fastigheter med postboxar, porttelefoner... Läs mer ›
Francisco O:
Vid beställning av varor har kontakten vart proffisionell och riktigt. Tack DinBox!

Läs vad 1 kund tycker om Magnus Lindkvist AB

• Leon
    Leon skrev om Magnus Lindkvist AB
    Pattern Recognition är ett briljant litet företag som sysslar med trendspaning. Det som kanske skiljer företaget från andra "framtidsanalysföretag" som t.ex. Kairos Future är grundaren Magnus Lindkvist sätt att approchera trender. Istället för flummiga framtidsscenarier och spådomar om vilket det nästa svarta blir handlar det om konkret bevisföring. Genom att visa på det som händer i frontlinjen just nu är det upp till oss att förstå vad som kommer att hända framöver. Magnus Lindkvist är skolad på Handelshögskolan och UCLA, och kommer från reklam- och varumärkeskonsultvärlden. Är du inte ett företag, utan bara intresserad av trender i allmänhet rekommenderas hans årliga trendseminarium. Garanterat inspirerande.

Stora Nygatan 7, 111 27 Stockholm