Fredrik Notini

Fredrik Notini

Fredrik Notini är mäklare på Mäklarhuset Enskede

Fredrik Notini har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Fredrik Notini har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Notini har haft 26 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 49 Läs vad Fredrik Notini

• köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
    • Tallkrogen
    2022-07-02 Verifierad kund
    Jo vi är nöjda med Fredriks bemötande.
    Lyhörd och trevlig.
    • Årsta
    2022-06-06 Verifierad kund
    Trevlig och seriös.
    Mycket bra på att guida dig igenom hela processen att köpa en lägenhet.
    • Årsta
    2022-06-04 Verifierad kund
    Fredrik Notini(FN) bemötte oss vid vår försäljning med en entusiasm och glädje. FN utstrålade en positiv känsla under hela processen. FN var bra på att informera oss vid olika händelseutvecklingar. Det som är det mest framträdande draget hos FN är den kommunikativa delen där säljaren fick ta de avgörande besluten baserat på rekommendationer från FN - Olika alternativ diskuterades med för- och nackdelar och processen kändes trygg trots stora förändringar på bostadsmarknaden under aktuell period.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Fredrik var bra på att svara på våra frågor och väldigt hjälpsam under hela processen. Han är vänlig och vi skulle rekommendera honom till alla.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig, alltid tillgänglig. Jag är väldigt nöjd med hela affären från början till slut och jag har stort förtroende för Fredrik.
    • Stureby
    2022-05-16 Verifierad kund
    Proffsigt, ödmjukt och med stor lyhördhet tog Fredrik min hand och lotsade mig genom hela processen. Mycket nöjd med hanteringen =)
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
    • Grödby
    2022-05-16 Verifierad kund
    Supernöjda! Tack för hjälpen med köpet av vårt drömhus.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
    • Stureby
    2022-04-20 Verifierad kund
    Fredrik var trevlig, lyhörd och effektiv och utförde jobbet på ett utmärkt sätt.
    • Gubbängen
    2022-04-15 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snabb och bra kommunikation och en smidig affär. Rekommenderas!
    Tack Robert! Du har köpt Gubbängens kanske bästa 4:a! Hoppas du kommer trivas och inte ångra "flytten ut från tullarna". =) /Fredrik Fredrik Notini
    2022-04-10 Verifierad kund
    En trevlig och duktig mäklare.
    Tack Yuanhua! Hoppas flytten kommer gå smidigt nu, även om ni ska flytta till "fel" sida Stockholm =) Tack för chansen att få visa upp din fina lägenhet och kul att få slå prisrekord i föreningen på samma gång! Fredrik Notini