Fredrik Notini
Registrerad mäklare sedan 2017-01-25
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 18 Läs vad Fredrik Notini

• Per W sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede

2020-07-01

Östra Skogås
    Inte fullt nöjd som jag sagt då utgallet var svagt Läs mer
  • Sören D sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede

2020-06-15

Älvsjöstaden
    Väldigt dedikerad mäklare med mycket energi! Läs mer
  • Lennart J
    Lennart J sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede

2020-05-29

Hökarängen
    Fredrik fick uppdraget att sälja mitt hus i Hökarängen
    Han gav ett proffsigt uttryck vid första kontakten och han har sålt hus i mitt område tidigare så han känner till området

Vi har haft en bra dialog under hela köpet och han har sålt huset till ett bra pris och inom en bra tid
    Rekommenderas

mvh
    Lennart Johansson Läs mer
  • Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede

2020-05-04

Svedmyra
    Fredrik fick i uppdrag att sälja min lägenhet. En trovärdig och ambitiös mäklare som jag gärna rekommenderar. Läs mer
  • Zebine B
    Zebine B sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede

2020-04-30

Saltsjöbaden
    Jag sålde min bostad och fick ett positivt intryck av mäklaren. Mycket social och trevlig, hjälpsam genom försäljningen och även ett år senare med deklarationen. Läs mer
  • Tommy H köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede

2020-04-29

4:a
    Gamla Enskede
    Fredrik Notini var mäklare när vi köpte vårt radhus. Under affären var han lätt att få tag på och alltid tydlig med vad nästa steg var. Rekommenderas! Läs mer
  • Alina A köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede

2020-04-28

Bandhagen
    Köpte en lägenhet i Bandhagen. Fantastiskt bemötande, hjälp hela vägen, kunde ge svar på den större delen av våra frågor, och var alltid tillgänglig. Läs mer
  • Victoria Anna R
    Victoria Anna R skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede

2020-04-19

Jag är väldigt nöjd. Han var trevlig och tillmötesgående, allt gick bra. Läs mer
  • Staffan S skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede

2019-10-03

Köpt ett radhus, blev bemött på ett professionellt.
    Levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Sven E skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede

2019-04-11

Erfaren mäklare med bred kunskap. Fick oss köpare att känna oss välkomna både på visningen och på mäklar firman. Skulle rekommendera honom till våra vänner och bekanta. Vi skulle kunna anlita dom igen vid behov. Tack Fredrik Notini för våra fina pratstunder m.m Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Enskede

Tommy Sundvall