Fredrik Notini

Fredrik Notini

Fredrik Notini är mäklare på Mäklarhuset Enskede

Fredrik Notini har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Fredrik Notini har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.7. Fredrik Notini har haft 3 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 67% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 21 Läs vad Fredrik Notini

• Skogås
    2021-05-11
    Fredrik var grym i försäljningen av min bostadsrätt! Siktade högt utan att vara orimlig, har en fantastisk energi och såg direkt var försäljningspotentialen låg och var genuint intresserad av att göra det bästa av affären för både säljare och köpare.
    Fredrik jobbar hårt och effektivt för en snabb men bra affär.
    Ingen annan mäklare hade fått ut ett så bra pris ur min försäljning som Fredrik, Rekommenderar!

3-rumslägenhet i Skogås
    Stort tack för de snälla orden Evelina! Kul att det gick så smidigt och snabbt också! Jag bugar för din rekommendation! /Fredrik Fredrik Notini
    • Skogås
    2021-05-10
    Fredrik är en väldigt bra mäklare
    Tack så hemskt mycket Xiaoling och hoppas ni kommer trivas - lägenheten är verkligen en pärla i området! Fredrik Notini
    • Älvsjöstaden
    2020-08-17
    Fredrik är grym!
    Han tog sin tid och vägledde oss från början till slut, vilket ledde till en smidig affär.

Välbemötande, hjälpsam och snabba puckar. Det gillar vi!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
    • Östra Skogås
    2020-07-01
    Inte fullt nöjd som jag sagt då utgallet var svagt
    • Älvsjöstaden
    2020-06-15
    Väldigt dedikerad mäklare med mycket energi!
  • Lennart J
    sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
    • Hökarängen
    2020-05-29
    Fredrik fick uppdraget att sälja mitt hus i Hökarängen
    Han gav ett proffsigt uttryck vid första kontakten och han har sålt hus i mitt område tidigare så han känner till området

Vi har haft en bra dialog under hela köpet och han har sålt huset till ett bra pris och inom en bra tid
    Rekommenderas

mvh
    Lennart Johansson
    • Svedmyra
    2020-05-04
    Fredrik fick i uppdrag att sälja min lägenhet. En trovärdig och ambitiös mäklare som jag gärna rekommenderar.
  • Zebine B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Enskede
    • Saltsjöbaden
    2020-04-30
    Jag sålde min bostad och fick ett positivt intryck av mäklaren. Mycket social och trevlig, hjälpsam genom försäljningen och även ett år senare med deklarationen.
    • Gamla Enskede
    2020-04-29
    Fredrik Notini var mäklare när vi köpte vårt radhus. Under affären var han lätt att få tag på och alltid tydlig med vad nästa steg var. Rekommenderas!
    • Bandhagen
    2020-04-28
    Köpte en lägenhet i Bandhagen. Fantastiskt bemötande, hjälp hela vägen, kunde ge svar på den större delen av våra frågor, och var alltid tillgänglig.