Mäklarhuset Saltsjö-Boo & Saltsjöbaden

Mäklarhuset Saltsjö-Boo & Saltsjöbaden

4.0

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

4 omdömen om Mäklarhuset Saltsjö-Boo & Saltsjöbaden

Paulina M

Extremt otrevlig praktiskt taget slängde ut mig på visningen, sa att jag gör en jätte dålig affär om jag ville renovera badrummet som va stambytt 1995, jätte tråkigt då jag var väldigt intresserad av lägenheten

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

michael s
Skrev om Mäklarhuset Saltsjö-Boo & Saltsjöbaden

Trevligt bemötande. Proffsiga och de leder en genom affären på ett betryggande sett. Rekommenderas å det varmaste.

Kerstin  G
Skrev om Mäklarhuset Saltsjö-Boo & Saltsjöbaden

Kenneth Weidenby sålde vårt hus i Saltsjö-Boo. Stort engagemang och proffsig hantering av försäljningen under hela processen som medförde ett slutpris långt över våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med hur försäljningen hanterades och ger Kenneth våra bästa rekommendationer. Kerstin G

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Caroline G
Skrev om Mäklarhuset Saltsjö-Boo & Saltsjöbaden

Lars Roos vår mäklare var en riktig klippa, rekommenderas varmt!