HusmanHagberg Nacka

HusmanHagberg Nacka

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Nacka!

Här hittar du mäklare med god koll på Nackaområdet och bostadsbranschen, och som kan anpassa affären efter din specifika situation. Vi är inte bundna till några som helst banker eller försäkringsbolag och vi har verkligen stor passion för mäklaryrket, lägenheter, villor, radhus, fritidshus och mer därtill.

Vårt mål är att du ska bli så nöjd som möjligt med din bostadsaffär. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare, vare sig du ska sälja eller köpa eller både och.

Läs vad 171 kunder tycker om HusmanHagberg Nacka

• 2020-12-03

Christer G skrev om Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte en lägenhet.
    Trevligt bemött.
    Det lyste igenom att han själv inte ville ha någon klausul i avtalet då jag inte hade sålt mitt hus än. Jag hade uppskattat om han istället sagt att han skulle diskutera detta med kund först innan han så starkt motarbetade det förslaget.
    I övrigt är jag nöjd med köpet och det känns bra. Läs mer
  • Thomas R

2020-12-01

Thomas R skrev om Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    Mycket Energi, noggrann, initiativrik, trovärdig, kunnig, tillgänglig, närvarande, informativ Läs mer
  • 2020-11-29

Monika D skrev om Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    Han var trevlig och svarade snabbt på frågor via sms. Missade att jag bad honom frågade om att få köpa utan budgivning. Han la ut det som ett bud, tog bort det när jag påpekade det. Läs mer

Kristoffer B skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Trevligt och profesionellt bemötande! Läs mer

Linda S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma var Mkt lyhörd när jag sa att jag och min sambo verkligen ville ha den Lgh som vi nu köpt. Emma ringde upp mig och bad mig komma in med ett bud trots att vi inte hade sett Lgh. Säljaren tog då ställning till budet, vi kom dagen efter och tittade snabbt på Lgh och skrev kontrakt 30 min senare. Enormt smidig affär. Jag var förvånad över hur Emma ringde upp mig och upplevde verkligen att hon hjälpte mig. Nu är vi ägare till vår drömtrea med egen ingång i markplan i fina Skogalund. Väldigt trevlig och proffsig mäklare. Både säljare och vi är nöjda. Extra plus över att vår 2-åriga son var närvarande på kontraktsskrivningen. Då Emma både hjälpte till med leksaker och kritor. // Mkt nöjd kund! Rekommenderar verkligen Emma ❤️ Läs mer

Solveig D skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har sålt en 3:a på Skogalundshöjden. Fick redan från början stort förtroende för Emma. Jag är mer än nöjd med all vägledning jag har fått och för den lyckade affär som blev resultatet. Läs mer
  • 2020-11-26

Simon H skrev om Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    Felix har varit tillmötesgående, flexibel och hanterade försäljningen av vår bostad föredömligt! Läs mer
  • 2020-11-21

Jonathan M skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Professional, honest and informative. Läs mer
  • 2020-11-18

ANTON S skrev om Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte en lägenhet med hjälp av Felix. Väldigt trevlig och behjälplig, stort plus för tillgängligheten! Vi behövde inte vänta länge för att få svar på eventuella funderingar. Läs mer
  • 2020-11-10

Robert B skrev om Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har haft Felix i min lägenhetsförsäljning och jag fått jätte bra service och bemötande av Felix.

Väldigt proffesionell och idérik, framförallt i situationer då man blev lite låst i försäljningen, så lyckades Felix ändå ta en annan inriktning för att få till en försäljning. Läs mer
  • Henrik L

2020-11-02

Henrik L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Proffsig och gav bra stöd i processen. Läs mer
  • 2020-10-27

Marte A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har köpt en bostad av mäklaren och det var ett trevligt och proffsigt bemötande.
    Vi är väldigt glada för att just Emma hjalp oss i denna viktiga stunden. Läs mer
  • Maths A

2020-10-17

Maths A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Fantastisk mäklare genom hela processen!!! Läs mer
  • 2020-10-12

Pelle I skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte en tvåa på Ugglevägen, mycket trevligt bemött av mäklaren som i sin tur var väldigt kunnig och besvarade de frågor jag hade. Våran upplevelse var väldigt positiv och bra. Läs mer
  • 2020-10-10

Pia N skrev om Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
    Mäklare Anders Tamm har på ett vänligt och mycket proffsigt sätt medverkat till att sälja en lägenhet till mig. Det i en tid då det varit svårt att få ut begärt pris eftersom marknaden förändrats mycket de senaste åren.
    Han har alltid varit tillgänglig för samtal och mycket lyhörd samt haft ett stort tålamod.
    Vill varmt rekommendera honom.
    Med vänlig hälsning,
    Pia Elisabeth Nordstrom Läs mer
  • Christian Å

2020-10-07

Christian Å skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tomas sålde vår tvåa i Sickla. Vi köpte den i slutet av 2017 när priserna var höga och förväntade oss en förlustaffär. Men det blev det inte med Tomas! Han har varit väldigt trevlig och professionell under hela resans gång. Med sin erfarenhet har han hjälpt oss fatta rätt beslut och fått oss att känna trygghet. Svarat snabbt och utförligt när vi haft funderingar. Väldigt bra kännedom om Nacka. Vi rekommenderar verkligen Tomas om man vill ha en bra mäklare och säljer gärna med hjälp av honom igen! Läs mer
    2020-10-12 Tomas E svarar Christian Å
    Tack snälla för rekommendationen. Ni har varit så trevliga under hela processen så nöjet har varit på min sida. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! // Tomas
  • 2020-10-06

Lars N skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma hjälpte mig att sälja mitt radhus i
    Duvnäs Utskog .
    Hon skötte det på ett utmärkt sätt och besvarade alla mina frågor på ett professionellt sätt. Alltifrån deklararions-
    frågor till dödande av pantbrev
    Hon fanns dessutom alltid till hands och svarade alltid i telefon.

En förträfflig mäklare som man kan lita på. Läs mer
  • 2020-10-05

Tobias W skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Fantastisk mäklare! Bästa jag haft! Läs mer
    2020-10-12 Tomas E svarar Tobias W
    Tack Tobias,
    Lycka till med ditt nya boende på andra sidan stan!
    // Tomas
  • 2020-10-04

Caroline B skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tomas hjälpte oss att sälja vår 2:a i Sickla och vi kunde inte vara mer nöjda! En mycket duktig och erfaren mäklare med ett brinnande engagemang hela vägen. Kan varmt rekommendera Tomas och kontaktar honom gärna igen vid framtida försäljningar! Läs mer
    2020-10-12 Tomas E svarar Caroline B
    Tack, tack :)
    Med en så fin lägenhet och trevliga säljare är mitt jobb ett rent nöje!
    Lycka till och hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!
    // Tomas
  • 2020-09-30

Jenny S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Mäklaren har visa stort engagemang och glatt bemötande. Hon har även varit lätt att få tag i och har förklarat saker på ett tydligt och bra sätt.

Mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2020-09-22

Richard K skrev om Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    Skogsövägen 12c
    Mycket trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-09-21

Linda G skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag var med i en budgivning för tre år sedan som Emma höll i (köpte ej), och fick så bra intryck av henne då att jag lade namnet på minnet och valde att anlita henne när det var dags för oss att sälja vår tvåa i Saltängen. Emma är proffsig, trevlig, nåbar och driven - jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-09-15

Jeanette Z skrev om Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt 3 rok i Sickla, mycket nöjd! Förklarade processen bra och bra säljare Läs mer
  • 2020-09-08

Raine M skrev om Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt Bostadsrätt i Saltsjöbaden. Proffessionellt bemötande, korrekt information, tillgänglig med snabb återkoppling. Höga förväntningar, med stöd för ett korrekt utgångspris och korrekt återkoppling vid budgivningen. Felix levde upp till de förväntningar vi redan hade på Husman Hagberg i Nacka. Vi har tidigare, vid fastighetsaffär, blivit bemötta på detta fina sätt av Husman Hagberg i Nacka. Sammanfattningsvis så gör vi även i framtiden ev affärer via Husman Hagberg i Nacka och vi kommer att rekommendera våra barn och bekannta att göra det samma. Läs mer
  • 2020-09-08

Marie M skrev om Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    -Vi har sålt en bostadsrätt i Saltsjöbaden.
    -Proffsigt, seriöst, korrekt information, vänligt och utmärkt bemötande. Utmärkt tillgänglighet och återkoppling.
    - Vi hade höga förväntningar och Felix levde upp till dom.

Utmärkt! Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Katja F

2020-09-04

Katja F skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag kan verkligen rekommendera Emma. Hon har stenkoll på läget, gav mig realistiska förväntningar, uppdaterade mig regelbundet om allt som hände och var helt fantastiskt serviceinriktad! Läs mer
  • 2020-09-01

Ziad N skrev om Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi är väldigt nöja me Anders.
    Han skötte allt bra och proffsigt.

Med vänlig hälsning,/Ziad Läs mer
  • 2020-08-09

Åsa Magdalena C skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har sålt en villa i Nacka och fått mycket bra hjälp av Emma Bivstedt. Hon är en seriös och duktig säljare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • 2020-08-02

Ragnar S skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt min pappas bostadsrätt.
    Tydlig med informationen. Lätt att prata med.
    Önskade att få en bra hjälp då jag inte har några erfarenheter a att sälja en anhörigs bostad. Läs mer
  • 2020-07-05

Åsa T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har nyligen köpt en bostadsrätt i Björknäs, Nacka. Hela köpet har gått mycket smidigt - från första visning till kontraktsskrivning samt även i den fortsatta processen. Emma har på ett proffsigt och kunnigt sätt hjälp oss med frågor och funderingar, och vi känner oss trygga inför fortsättningen på den här spännande resan! Vi kan varmt rekommendera HusmanHagberg och Emma till andra! Läs mer
  • 2020-06-20

Tina N skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har känt oss trygga hela vägen hittills.
    Emma är väldigt tydlig och noggrann, det är så skönt. Vi är mycket nöjda. Tack ⚘ Läs mer
  • 2020-06-11

Amanda C skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt en 2:a i Sickla. Väldigt bra bemötande från mäklaren. Väldigt professionell och snabb med sina svar vid frågor. Eftersom vi inte bor i samma stad så skötte mäklaren det bra med digital visning. En väldigt bra upplevelse för att vara min första gång att köpa en lägenhet. Läs mer
  • 2020-06-11

Maria G skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Man känner sig trygg genom hela affären. Läs mer
  • 2020-06-08

Andreas F skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde min lägenhet med hjälp av Tomas. Han var professionell, kunnig och skötte all kommunikation väldigt bra. Läs mer
  • 2020-06-07

Adam L skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bostadsrätt i nacka.
    Tomas har varit engagerad och trevlig från första början. Jag har bara bra upplevelse utav detta.
    Tack! Läs mer
  • 2020-06-05

Sara T skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket trevlig och uppriktig, svarar snabbt och sakligt och har varit mycket hjälpsam vid vår försäljning samt vid frågor rörande försäljningen. Vi är väldigt nöjda, samarbetar gärna igen vid framtida försäljningar. Läs mer
  • 2020-05-25

Patric M skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Professionell mäklare som är väldigt trevlig och tillmötesgående. Ger ett gott intryck. Läs mer
  • 2020-05-15

Margareta N skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt villa.
    Proffsigt och bra bemötande på alla sätt.
    Hade realistisk syn på prisbilden.
    Rekommenderar gärna Emma till andra kunder. Läs mer
  • 2020-05-08

Tommi A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma sålde min lägenhet (Saltsjöqvarn, Nacka) i mitten av Covid-19 pandemin. Hon är en erfaren och mycket kapabel mäklare som lyckades nå ett bra resultat i mycket svår marknadssituation. Jag skulle rekommendera henne utan att tveka! Läs mer
  • 2020-05-02

Zara H skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi köpte en tvåa i Ektorps väg 1, vi är nöjda med mäklaren gällande kunskapen och information. Betyg är 4 Läs mer
  • 2020-04-30

Mats Verner D skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt radhus i nacka, info och kontrakt, råd och stöd allt flutit på. Vi kände oss trygga med konsultationer och kompetens. Så slutbetyget blir utmärkt. Läs mer
  • 2020-04-24

Marcus O skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag köpte en tvårums lägenhet i Älta. Tomas var klockren från första sekunden på visningen till sista sekunden på kontoret idag. Jag har aldrig träffat en trevligare och duktigare mäklare än Tomas, och skulle rekommendera honom till alla! Läs mer
    2020-05-04 Tomas E svarar Marcus O
    Tack Marcus!
    Det är roligt att få hjälpa en så trevlig och engagerad köpare som du! Lycka till med ditt nya boende och jobb! // Tomas
  • 2020-04-24

Felicia J skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tomas hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han är en otroligt trevlig och sympatisk mäklare, som är väldigt engagerad i sina objekt. Vi la ut vår lägenhet under coronakrisen, trots det så lyckades Tomas få den såld till ett pris som vi ville ha. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-05-04 Tomas E svarar Felicia J
    Tack Felicia och Jesper!
    Ert engagemang och fina iordningställande av lägenheten inför varje visning smittade av sig på alla inblandade. Jättekul att ha fått hjälpa så trevliga kunder med försäljningen av en så fin lägenhet! // Tomas
  • 2020-04-15

Ann-marie S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt bostad i Saltsjö-Duvnäs
    Mycket trevlig mäklare som var tydlig anträffbar utan att vara stressig. Läs mer
  • 2020-03-23

Peter B skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har köpt en lägenhet till vår dotter.
    Emma har varit tillmötesgående och anpassat sig efter våra tider för bland annat visningar när vi inte har haft möjlighet att närvara alla vid samma tid.
    Sammantaget har jag en positiv erfarenhet av Emma, Läs mer
  • Gunilla  S

2020-03-16

Gunilla S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma är både professionell och trevlig! Mycket duktig. Mvh Gunilla Läs mer
  • 2020-03-14

Jörgen O skrev om Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt villa i Nacka av Anders, som rakt igenom varit mycket vänlig, professionell och hjälpt oss på alla sätt Läs mer
  • Henrik L

2020-03-13

Henrik L skrev om HusmanHagberg Nacka
    Denna mäklare rekommenderas! Läs mer
  • 2020-02-29

Lars S skrev om HusmanHagberg Nacka
    Jag blev bemött som man kan förvänta sig tycker det fungerade helt utan problem Läs mer
  • 2020-02-20

Dan Sixten Ö skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Emma och det gick otroligt lätt och smidigt. Emma är mycket proffessionel och det märks att hon brinner för uppdraget som hon åtagit sig. Som säljare vill man alltid vara uppdaterad på hur det går och var man befinner sig i processen, med Emma så fick vi hela tiden informationen som vi ville ha. Jag rekommenderar verkligen Emma om ni ska sälja ert boende. /Dan Läs mer
    Emma B gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte