HusmanHagberg Nacka

HusmanHagberg Nacka

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Nacka!

Här hittar du mäklare med god koll på Nackaområdet och bostadsbranschen, och som kan anpassa affären efter din specifika situation. Vi är inte bundna till några som helst banker eller försäkringsbolag och vi har verkligen stor passion för mäklaryrket, lägenheter, villor, radhus, fritidshus och mer därtill.

Vårt mål är att du ska bli så nöjd som möjligt med din bostadsaffär. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare, vare sig du ska sälja eller köpa eller både och.

Läs vad 219 kunder tycker om HusmanHagberg Nacka 2

• Tollare
    2021-07-28
    Underbart engagerade och mycket professionellt mäklare som gör sitt bästa för köparen och säljaren.
    Stor tack
    • Nacka Strand
    2021-07-19
    Emma Bivstedt har från första början och under hela försäljningsprocessen varit professionell, trygg, tillmötesgående och alltid till hands gällande våra frågor.
    Hon har skött visningarna på ett utmärkt sätt och ägnat tid och engagemang till spekulanterna.
    Vi kan varmt rekommendera Emma Bivstedt som mäklare, med sin gedigna erfarenhet har hon varit en klippa , från första mötet till klar affär.
    2021-07-19
    Emma har varit snabb på att svara på frågor och har varit väldigt trevlig och informativ.

Jag hade inga specifika förväntningar men jag är väldigt nöjd med min upplevelse!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
    • Vikingshill
    2021-07-10
    Anders är kunnig, vänlig och oerhört tjänstvillig. Inger förtroende och trygghet. Lyssnar på kunden. Håller vad han lovar. Ser fram emot att fortsätta med köpet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    • Duvnäs Utskog
    2021-07-08
    Emma är ärlig, kunnig och hela tiden lätt att få tag på under hela köp- och säljprocessen vilket vi uppskattade mycket. Dessutom mycket trevlig!
  • sålde en tomt med hjälp av Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
    • Eriksvik
    2021-07-01
    Proffsig och enkel att jobba med
  • Hailey A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    • Skvaltan
    2021-06-30
    Vi kollade på andra bostäder först men sedan blev vi intresserad utav en bostad som såldes av Felix. Vi kontaktade honom sent på natten men han ringde upp oss tidigt på morgonen och lyssnade på våran önskemål om hur vi ville genom gå med köpet. Felix jobbar snabbt och kontaktade säljaren snabbt och vi lyckades få köpa lägenheten innan visningen hade börjat. Det spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är, Felix är alltid där och hjälper till. Felix är lätt att prata med och inga frågor är för dumma att ställa. Han är väldig social och glad utav sig och det smittar vidare. Som sagt ett stort tack till Felix.
    2021-06-29
    Mycket bra . Avslappnad och kunnig.
    Kanonmäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
    2021-06-27
    Anders arbete har nyligen börjat, men allt verkar såå lovande, hälsar Ulla & Mogens
    2021-06-27
    Jag har ju bara haft kontakt via telefon och mail. Anders är en bra mäklare, så hade dem kontor nära lägenheten , det va bra.
    • Hammarby Sjöstad
    2021-06-23
    Mycket trevlig och kompetent ung mäklare.
    2021-06-21
    trevlig och välinformerad
    hjälpsam genom hela processen
    • Hammarby Sjöstad
    2021-06-17
    Felix är kunnig, snabb, inkännande och alltid bra att kommunicera med. Som säljare känner man sig definitivt trygg under hela försäljningen. Jag kan varmt rekomendera honom.
    2021-06-13
    Jag tycker han var kunnig på sitt område, och en väldig sympatisk person. Jag kan varmt rekommendera honom.
    2021-06-12
    Mycket bra och trevlig mäklare. Ger bra service och verkar för en smidig process.
    2021-06-11
    Ger Felix 5 av 5, har varit tydlig och enkel att jobba med.
    2021-06-07
    Sålt en bostadsrätt i Saltängen, Nacka. Emma har hjäpt till att räkna ut skatt m.m. och varit så hjälpsam. Vi bestämde tillsammans hennes arvode. Emma höll mig underrättad om vad som hände i ärendet hela tiden. Hon är lätt att nå både per tfn, e-post och sms.
    2021-06-03
    Vi har precis köpt en lägenhet. Emma var mäklare. Hon är väldigt förtroendeingivande och lyckas bra att hålla sig objektiv mellan köpare och säljare.
    2021-06-03
    Köpte en bostadsrätt, en fyra. Proffsig, trevlig och skapade en trygg atmosfär.
    2021-06-03
    Vi köpte en bostad om 73 kvm med visst renoveringsbehov. Emma var väldigt professionell och med gedigen kunskap samt ett varmt bemötande. Det är första gången som jag köper en bostad, och andra gången för min sambo, och vi upplevde att allting har gått väldigt smidigt. Vi trodde att det skulle vara mer komplext, men i vårt fall rullade allting på otroligt smidigt och bra. Emma var lugn och saklig under hela processen och hade väldigt bra koll på allting, vilket vi uppskattade starkt.

Vi kan varmt rekommendera Emma från en köpares perspektiv, framförallt om man vill känna att man är i trygga händer.
    2021-06-02
    Sålde en bostadsrätt i nacka. Mäklaren var kanon, upplevde henne som trevlig, proffsig och ärlig. Vi uppskattade hennes råd. Fick först sänka vår förväntning på pris pga marknaden, men vi var över förväntan nöjda med affären i slutändan
  • Laurentiu P
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    2021-05-21
    Det var ett nöje att arbeta med henne, en perfekt professionell och jag rekommenderar henne starkt! Tack för allt!
    2021-05-13
    Har köpt en idealisk och fin bostadsrätt. Jag bokade visningstid som han behövde för att lösa en problemsituation. Han ordnade i stället en privat visning för mig. Vi fick bra kontakt. Jag vann ju budgivningen, köpekontraktet är skrivet och Felix har verkligen skött efterspelet snyggt så här långt.
    2021-05-05
    Tillmötesgående, proffsig, flexibel och tillgänglig! Felix har garanterat gett mig en superbild av vad en mäklare bistår med vid köp av lägenhet. Mitt första köp in på bostadsmarknaden, och Felix har sett till att det blev ett drömköp. Som den färsking jag är har Felix svarat på alla frågor jag haft utan att få mig att känna mig dum. Jag känner mig trygg, säker och nöjd i mitt köp! Tack Felix!!
    • Jarlaberg
    2021-05-04
    Artig och professionell.
    Bemötandet var bra och inte för påtvingade med bostaden. Svarade på våra frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
    • Skuru
    2021-05-03
    Anders hjälpte oss med försäljningen av vårt villa i Nacka. Han var trevligt, kunnigt och otroligt serviceinriktad och hjälpte oss längs vägen till en lyckat försäljning över förväntan.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
    • Skuru
    2021-05-03
    Engagerad och smidig. Vi köpte vårt första hus genom Anders Tamm och blev bra bemötta genom hela processen. Lätt att få tag på och höll oss underrättade hela vägen. Har inte känts annat än tryggt!
    • Jarlaberg
    2021-05-01
    Mycket bra upplevelse från start till mål! Emma är proffsig, social, lätt att tycka om och engagerad. Kände alltid att jag kunde höra av mig och få svar på ev. frågor. Jag sålde för mer än jag väntade mig! :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2021-04-06
    Sålde en BRL.
    Hade höga förväntningar och höga krav.
    (En viktig affär för mig, hade köpt innan jag sålde)
    Blev mycket nöjd med slutpris, bemötande, löpande information, antal visningar som i Corona-tider blev fler än annars, proffsiga foton, löpande sms dialog om samtalen inte gick fram då jag arbetar utan tillgång till direkt kontakt.

Kommer definitivt rekommendera Tomas till andra. Mycket nöjd!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    • Lännersta
    2021-03-30
    Noggrann, kunnig och service minded är Emma. Tryggt för både köpare och säljare.
    2021-03-29
    Felix hjälpte mig nyligen att sälja en tvåa i Nacka, och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Felix har ett enormt tålamod och arbetade verkligen för att tillgodose mina behov som säljare genom god kommunikation, bra tillgänglighet och def. "det lilla extra" kring processen. Supernöjd och skulle inte tveka en sekund på att sälja med honom igen.
    2021-03-19
    Köpte en bostadsrättslägenhet och fick ett fantastiskt trevligt och öppet bemötande från Felix hela vägen från att vi gjorde en intresseanmälan till att vi skrev på kontraktet. Uppskattade verkligen att han tog sig tiden och gav oss en privat förhandsvisning samt alltid fanns tillgänglig för frågor. Kan varmt rekommendera!
    2021-02-25
    Felix Ramsten är en mycket öppen, driven och kompetent mäklare. Uppskattade hans otroliga engagemang och målinriktade arbete. Jag fann Felix ytterst lätt att samarbeta med, då han utöver oöverträffad kommunikationsförmåga besitter en mycket god social kompetens.
    • Björknäs
    2021-02-21
    Anders förstod mina förutsättningar för att sälja min lägenhet och har erbjudit en hög service hela vägen.
    2021-02-17
    Vi sålde en lägenhet på Kvarnholmen och fick bra betalt för denna. Felix gjorde ett utmärkt jobb och vi hade en bra och lätt kommunikation.
    • Finnboda Hamn
    2021-02-10
    Felix har från dag ett haft ett fint och proffsigt bemötande. Han har under hela processen haft en ärlig, tydlig och rak dialog med oss. Han har varit tillmötesgående och lyhörd samt stöttat oss under hela processen till lägenhetsköpet.
    Vi kan varmt rekommendera Felix som mäklare! Vi kan ärligt säga att Felix är den bästa mäklaren vi har haft!
    2021-02-08
    Jag köpte ett objekt från Emma och fick bra återkoppling hela vägen under budförfarandet samt bra skött vid kontraktsskrivning.
  • Jacopo Maria F
    • Finnboda Hamn
    2021-02-08
    Jag har sålt min 60 kvm lagenhet på Finnboda Hamn. Felix var välorganiserad, kunnig på marknaden och självsäker. Vi sålde lägenheten efter bara fyra visningar. det betyder att Felix gjorde ett bra jobb. Min övergripande upplevelse var bara fantastisk. Felix levererade på kort tid, jag kunde inte be om en bättre upplevelse.
    2021-02-03
    Vi sålde vår bostadsrätt och köpte en ny. Hade bra kontakt med Anders och fick den information vi behövde få. Det strulade till sig med köparna men det ordnades bra av Anders. Jag tycker att hela den läskiga vägen från början till slut har gått väldigt bra och stor hjälp från Anders. Jag /vi känner oss väldigt nöjda och hjälpta!!! Mvh Malin Goude.
  • Nobel Faisal Syed W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Felix Ramsten en del av HusmanHagberg Nacka
    2021-01-29
    Den trevligaste och bästa mäklaren i hela Nacka. Vi har stött på de flesta mäklarna i Nacka eftersom att vi varit på så många visningar, men ingen klådde Felix energi och personlighet. Han bryr sig genuint om både köpare och säljare, och försöker komma med det bästa lösningen för alla. Vi kommer definitivt välja honom som mäklare när det är dags att sälja!
    • Sickla Strand
    2021-01-29
    Väldigt proffsigt bemötande, engagerad och bra kunskap som gjorde att försäljningen gick väldigt bra. Jag blev väldigt nöjd med affären och det mesta byggde på Tomas råd.

Stor skillnad mot, och mycket bättre än, mäklaren som min flickvän anlitade (vi sålde samtidigt).

Jag kan definitivt rekommendera Tomas!
    2021-01-28
    Informativ, kommunikativ och omtänksam. Social och trevlig.
    Vårt första köp av bostad kunde inte gått bättre och jag är tacksam att vi fått äran att köpa via Felix
    2021-01-27
    Har sålt en bostad och blev mycket trevligt bemött samt mycket kompetent skött.

Snabb och smidig hantering
  • Igor T
    2021-01-02
    Disciplinerad, noggrann, sakunnig. Förbereder sig inför affären och driver den på ett korrekt sätt.
    Jag är mycket nöjd och rekommenderar denna mäklaren.
    2020-12-17
    Vänlig och strävanden mäklare med goda kunskaper om lägenheten och området. Goda förklaringar då frågor uppstått och villig att göra det extra för oss som köpare. Bemötande och anpassade sig efter de förutsättningar som dök upp. En mäklare som visade sitt intresse och engagemang mot både oss som köpare och säljaren.
    2020-12-16
    Mycket noggrann och samtidigt väldigt snabb! Fantastisk kombination! Kunnig! Pålitlig! Fantastiskt bemötande. Serviceminded. I stort sett alltid tillgänglig. Svarar direkt. Kommer snabbt med nya lösningar. Ligger alltid ett steg före. Gör alltid det lilla extra! Som kund känner man sig väldigt trygg! Jag är väldigt nöjd med Emma och kan gladeligen rekommendera henne!
    Helene
    • Skogalundsklippan
    2020-12-16
    Såld lägenhet .Anders är bästa mäklare .Han har utfört uppdraget på bästa sätt,hälsningar Tomas och Bengt.
    2020-12-10
    Felix har motsvarat alla förväntningar när jag köpte min bostadsrätt i Saltsjö-Boo.
    Trevligt bemötande, snabb handläggning och professionellt agerande i övrigt.
    2020-12-03
    Köpte en lägenhet.
    Trevligt bemött.
    Det lyste igenom att han själv inte ville ha någon klausul i avtalet då jag inte hade sålt mitt hus än. Jag hade uppskattat om han istället sagt att han skulle diskutera detta med kund först innan han så starkt motarbetade det förslaget.
    I övrigt är jag nöjd med köpet och det känns bra.
  • Thomas R
    2020-12-01
    Mycket Energi, noggrann, initiativrik, trovärdig, kunnig, tillgänglig, närvarande, informativ