Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka HusmanHagberg HusmanHagberg Nacka

HusmanHagberg Nacka

Forumvägen 31, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Nacka!

Här hittar du mäklare med god koll på Nackaområdet och bostadsbranschen, och som kan anpassa affären efter din specifika situation. Vi är inte bundna till några som helst banker eller försäkringsbolag och vi har verkligen stor passion för mäklaryrket, lägenheter, villor, radhus, fritidshus och mer därtill.

Vårt mål är att du ska bli så nöjd som möjligt med din bostadsaffär. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare, vare sig du ska sälja eller köpa eller både och.
Öppet just nu
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 82 kunder tycker om HusmanHagberg Nacka

• Tobias B skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma är mycket bra att ha att göra med. Vi är väldigt nöjda med hennes förmedling i samband med köpet av vårt hus i Skuru, Nacka. Hon var behjälplig med all nödvändig information i samband med visningen och kände objektet utan och innan. Hon hade en proffsig attityd genom hela budgivningen, stod på säljarens sida men visade oss som köpare den respekt som är nödvändig för en framgångsrik affär och att hon förstod vilka förväntningar som vi hade på pris och övriga villkor. Emma är bra och kunnig och vi skulle gärna anlita henne som säljare om det skulle bli aktuellt någon gång. Läs mer
  • Joakim H skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt en 3,5 i Järla-Sjö. Anki har bred erfarenhet av området och jag kände mig totalt trygg i hela säljprocessen trots att det drog ut på tiden lite. Jag rekommenderar varmt Anki till de som ska sälja i Järla-Sjö! Läs mer
  • Jenni O skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Anki är professionell, tydlig och noggrann samt passligt ”på”. Läs mer
  • Yvonne T skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Mycket trevligt bemötande. Tyvärr blev inte försäljningspriset som jag förväntat. Bara 1 bud och såld til utgångspris. Har förmodligen med marknaden att göra.

Som sagt trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Daniel P skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma och HusmanHagberg gav ett seriöst intryck. Allt gick smidigt och jag kan starkt rekommendera Emma. Läs mer
  • Thomas E skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma har sålt vår bostad. Hon ger ett oerhört professionellt intryck och är väldigt kunnig. Hon kompletterar sin professionalism med ett vänligt och omtänksamt sätt. Läs mer
  • Sara W skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma Bivstedt är en otroligt duktig, kunnig och engagerad mäklare.
    Från första mötet har det känns jättebra. Tydlig information, snabb med återkoppling och tillgänglig nästan dygnet runt.

Kan varmt rekommendera Emma till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Sara J skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Jättenöjd med samarbetet med Anki! Hon är ärlig och professionell och hjälpte oss att få ett bra pris i en dålig marknad. Läs mer
  • Peter L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    All mycket lyckat utom möjligen slutpriset, men det berodde nog mer på att marknaden svajar och inte på Emmas insats...hon verkar jobba nästan dygnet runt... Läs mer
  • John-Erik L skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt bostadsrätt i Nacka! Såld på bara två visningar! Högsta betyg på mäklaren. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-10-12 Anki V svarar John-Erik L
    Tack för fin rekommendation! Toppfint samarbete och bra förberedelser från er gjorde denna affär till ett rent nöje.
  • Göran H skrev om Erik Remnert en del av HusmanHagberg Nacka
    Erik tog god tid för affären helt enligt våra önskemål. Han optimerade tidpunkter för fotografering, annonsering och visningar så vi kunde genomföra en mycket bra affär. Erik var väldigt lyhörd genom hela processen och vi tror att även köparna gillar hans insats. Tack Erik! Läs mer
    2018-10-05 Erik R svarar Göran H
    Tack för ert fina omdöme och grattis till nya bostaden. Ha det så bra så hörs vi av framåt.
  • Mia L
    Mia L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag och min man har köpt en bostadsrätt. Vi hade en mycket snabb process och Emma har guidat oss i hela processen med tydlighet, vänlighet och kompetens. Jag har känt mig trygg med Emma och kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Tomas L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte en lägenhet med mycket kort varsel och fick ett superproffsigt intryck av mäklaren. Väldigt hög kompetens och klanderfritt bemötande. Läs mer
  • Eila M skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Duktig på alla sätt. Kunnig och bra bemötande. Läs mer
  • Martin R skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Har med Ankis hjälp sålt en bostadsrätt 60 m2 på Ormingeringen i Saltsjö-Boo. Bostaden var totalrenoverad och ombyggd från en tvåa till en trea. Anki kom väl förberedd till vårt första möte och gjorde ett gott intryck. Hon kom också med vissa tips inför fotografering och visning av bostaden.

Anki föreslog också ett utgångspris som väl överensstämde med mina önskemål och som även blev slutpriset plus en uppgång på 30.000 kr. Med tanke på att lägenheten inte ligger i ett högprisområde och att att det låg många liknande bostäder på marknaden så följde jag rådet att slå till eftersom den nya ägaren också hade sin finansiering ordnad. Själva kontraktsskrivningen med allt pappersarbete var också synnerligen väl förberedd.

Jag är mycket nöjd nöjd med Ankis insatser, att hon drev affären framåt och gav mig goda råd. Min upplevelse av affären är alltså bara positiv. Läs mer
  • Karolina F skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma är lätt att tycka om men framför allt väldigt kunnig. Hon är väldigt engagerad och gör allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda med affären. Ärlig, driven och noggrann. Rekommenderas absolut. Läs mer
  • Cecilia H skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt lägenhet som jag gärna ville ha. Ragnhild fanns alltid på något sätt tillgänglig för att ge svar eller informera t.o.m. på
    sin semester. Ragnhild har lämnat ett proffsigt men ändå
    personligt bemötande. Läs mer
  • Karin-Bianca M skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Ragnhild är noggrann och trevlig. Har anlitat henne vid två lägenhetsförsäljningar i Nacka, och är supernöjd med hennes insats. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte en tre rums lägenhet i Nacka. Mäklaren var proffesionell och ordnade så vi fick komma och se lägenheten innan visning vilket även ledde till att vi kunde köpa den även före visningen. Trevlig, proffsig och gott bemötande. Läs mer
  • Mats H skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Professionellt bemötande, snabb och tydlig hantering av det praktiska. Läs mer
  • Lena Gardmo S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma var toppen! Proffsig, trevlig och lyhörd. Läs mer
  • Christer M skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma är en mäklare som man alltid vill ha både som köpare och säljare. Otroligt engagerad, noggrann och inte minst väldigt kompetent. Som säljare kände jag mig alltid i fullt fokus och i dessa dagar när marknaden har varit svajig, skapar hon en känsla av trygghet. Man kan inte få en bättre mäklare. Läs mer
  • Viktor H skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Anki är professionell och tydlig mot köpare och säljare. Mycket trevlig att prata med och vill det bästa för båda parter.

Vi har precis köpt en bostad i Ektorp där Anki var ansvarig mäklare. Med hennes hjälp så gick allt från visning, budgivning till att kontarkt var på skrivet mycket smidigt.

Jag rekommenderar Anki till alla som vi köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2018-09-07 Anki V svarar Viktor H
    Stort tack för fin rekommendation! Fantastiskt roligt att jag fick förmånen att förmedla er drömlägenhet!
  • Mikael K skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Overall en upplevelse över förväntan!
    Snabba puckar som vi önskat😊 Läs mer
    2018-08-26 Anki V svarar Mikael K
    Alltid kul när upplevelsen blir över förväntan, precis det som jag strävar efter!
    Bra samarbete och snabba beslut, tack själv!
  • Freddy Å skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Ragnhild är en fantastiskt mäklare som med sin erfarenhet, kunskap och engagemang alltid ser till att göra kunderna nöjda. Hon är rak och tydlig vad hon vill, och hur hon vill göra saker och ting. Hon gav bra råd kring hur vi skulle göra om och förbättra lägenhetens utseende, vilket sen också visade sig ge maximalt resultat. Vi tackar Ragnhild för att hon lyckades utföra ännu ett uppdrag åt oss, så vi fick vår lägenhet såld till ett bra pris, under rådande svajiga omständigheter på marknaden. Läs mer
  • Ola S skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt lägenhet ekudden
    Bra
    Ja
    Engagerad proffesionellt Läs mer
  • Jèrèmie H skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Very nice to deal with Ragnhild! Läs mer
  • Erika Landvik B skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi sålde en bostadsrätt i Järla Sjö. Ragnhild var professionell genom hela processen, höll oss informerade och vi kände oss väl omhändertagna genom säljprocessen. Läs mer
  • Leif W skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Köp av lägenhet.
    Professionellt och korrekt bemötande hela vägen, snabb respons på ev. frågetecken mm
    Kan vi definitivt rekommendera // Läs mer
  • Lisa R
    Lisa R skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har precis sålt en bostadsrätt i Nacka och känner oss väldigt nöjda med mäklarkontakten! Trevligt bemötande, bra återkoppling, tydlighet och en alltigenom trygg känsla. Tack Anki! Läs mer
    2018-08-09 Anki V svarar Lisa R
    Genom fint samarbete lyckades vi tillsammans gå igenom en lyckad bostadsaffär.
    Tack själv för det fina samarbete och lycka till på ny ort!
  • Ann-Cathrin Söderström A skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har köpt en 2a på Kvarnholmen, Siloplatsen

Anki Vistam var kunnig och hade ett vänligt och professionellt bemötande.

Upplevde att hon på ett ärligt sätt berättade om bostadens för- och nackdelar.

Sedan guidade hon lugnt och säkert oss igenom köpet och all pappersexercis. Läs mer
  • Magnus Per Jansson O skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma gjorde ett mycket bra jobb utifrån rådande marknad och de förutsättningar som rådde. Läs mer
  • Johan A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi sålde en villa i Saltsjö-boo. Emma var engagerad och proffsig på alla sätt man kan önska sig. Hon var uppriktig och ärlig. Jag kommer att anlita Emma vid en eventuellt ny försäljning. Läs mer
  • Lena A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Har köpt en lägenhet. Emma har varit mycket hjälpsam genom hela köpet och svarat, tagit reda på svar och visat lägenheten en extra gång.
    Ett mycket trevligt bemötande hela tiden. Läs mer
  • Jonny L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt villa i Nacka.
    Mycket positiv redan på visningen.
    Tog sig tid, lyssnade och hade bra svar på våra frågor.
    Glad och positivt bemötande.
    Kunnig om objektet och hade även tips om skolor mm i närområdet.
    Mycket nöjd från visning till kontrakt! Läs mer
  • Johny J
    Johny J skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Professional and perseverance, hard working, highly respected Läs mer
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    En mycket trevlig mäklare som jag kommer att rekommendera. Hon levde upp till mina förväntningar och gjorde ett jättebra jobb Läs mer
  • Karin V skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt bostadsrätt 150 kvadrat. Bemött på ett professionellt sätt och med löpande uppdateringar.
    Hon var aktiv och det märktes att hon arbetade för bästa resultat. Läs mer
  • Linn Haslum L skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Rak och tydlig. Ingen typisk mäklarstil utan är noga med att göra sitt jobb på ett korrekt sätt. Utmärker sig genom att jobba hårt! Kommer med förslag och idéer på åtgärder men är noga med att inte rådgiva i själva beslutsfattandet. Kan verkligen rekommendera Ragnhild! Läs mer
  • Els-Liis K skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte vår bostad via Anki, fick bra hjälp. Snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Michelle B skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Anki är trevlig, kunnig och proffsig. Det har känts tryggt att ha Anki som mäklare. Läs mer
    2018-06-05 Anki V svarar Michelle B
    Tack för fina ord och för din rekommendation!
    Ni har varit exemplariska säljare som tagit till sig råd och rekommendationer vilket ledde till en lyckad försäljning:-)
  • Fritzika D skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har köpt en 2:a i Nacka genom Anki Vistam. Jag hade inga förväntningar alls, annat än att jag hoppades få en lägenhet i området som jag länge haft ögonen på. Hon var väldigt lättsam och trevlig att ha att göra med och förstod mina önskemål. Läs mer
    2018-05-29 Anki V svarar Fritzika D
    Tack Fritzika för din rekommendation! Kul att du hittade lägenhet i det område du önskade och att din egen affär gick i lås i rätt tid.
    Tack själv för bra samarbete och fint att du är en nöjd köpare!
  • Sophia L skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag köpte min lägenhet genom Anki Vistam på Husman Hagberg på Nacka kontoret. 100% nöjd. Hon har hjälpt mig med allt i stort och smått. Även sådant som en egentligen inte legat på 'hennes bord'. Alltid snabb återkoppling bpde via mail och telefon. Kan varmt rekommendera henne! / Sophia Läs mer
    2018-05-29 Anki V svarar Sophia L
    Vad kul Sophia att du är 100% nöjd! Att fixa med lite annat runt omkring själva köpet är självklart för mig att ordna om jag kan.
    Lycka till nu med din lägenhet och jag tror verkligen du kommer stortrivas!
  • Karl GUSTAV L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma hjälpte oss att sälja vår villa i Nacka och hon utförde sitt jobb på ett sätt som överträffade alla förväntningar på hur en mäklare ska hantera sitt uppdrag.
    Jag kan varmt rekommendera Emma. Läs mer
  • Andrew C skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Bought Villa for 10 Mill Sek, good clear communication and professional attitude, hard worker. Läs mer
  • Lena T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt en bostadsrätt med hjälp av Emma Bivstedt som hela vägen haft ett trevligt och proffesionellt bemötande av mig. Då det var första gången jag sålt en bostad hade jag inga direkta förväntningar av hur det skulle gå till eller vara. Läs mer
    2018-05-19 Emma B svarar Lena T
    Tack, Lena! Du har varit en exemplarisk "förstagångssäljare"! ;-)
  • Marcus Å skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Ragnhild har hjälpt oss på ett professionellt sätt! Bra uppföljning och stenkoll på alla moment utav vår försäljning. Läs mer
  • Agneta C skrev om HusmanHagberg Nacka
    Jag sålde min bostad med hjälp av Ulrika.
    Innan tänkte jag: hur svårt kan det vara att vara mäklare!
    Men mitt val av Ulrika blev avgörande. En svår marknad och knepiga spekulanter.
    Ulrika briljerade med sin kompetens, lugn och erfarenhet. Hon imponerade stort och tänk så fel jag hade om mäklare... Läs mer
  • Marco R skrev om HusmanHagberg Nacka
    köpt lägenhet i skogalundsklippa , mäklare var duktig på alla sätt och viss. Samantaget så är jag väldigt nöjd Läs mer
  • Anni MALIN T
    Anni MALIN T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma Bivstedt är fantastisk och överträffade våra förväntningar med råge!
    Proffsig, återkopplade alltid proaktivt och satte en realistisk bild över hur processen går till.

Stort tack Emma! Läs mer
    2018-05-18 Emma B svarar Anni MALIN T
    Tack för dina fina ord, Malin! Och tack själv för ett bra och roligt samarbete, så fint fixat inför fotografering och visningar! En härlig miljö att jobba i! :-)

Forumvägen 31, 131 53 Nacka