Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka HusmanHagberg HusmanHagberg Nacka

HusmanHagberg Nacka

Forumvägen 31, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Nacka!

Här hittar du mäklare med god koll på Nackaområdet och bostadsbranschen, och som kan anpassa affären efter din specifika situation. Vi är inte bundna till några som helst banker eller försäkringsbolag och vi har verkligen stor passion för mäklaryrket, lägenheter, villor, radhus, fritidshus och mer därtill.

Vårt mål är att du ska bli så nöjd som möjligt med din bostadsaffär. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare, vare sig du ska sälja eller köpa eller både och.
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 40 kunder tycker om HusmanHagberg Nacka

• Karl GUSTAV L
    Karl GUSTAV L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma hjälpte oss att sälja vår villa i Nacka och hon utförde sitt jobb på ett sätt som överträffade alla förväntningar på hur en mäklare ska hantera sitt uppdrag.
    Jag kan varmt rekommendera Emma. Läs mer
  • Andrew C
    Andrew C skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Bought Villa for 10 Mill Sek, good clear communication and professional attitude, hard worker. Läs mer
  • Lena T
    Lena T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt en bostadsrätt med hjälp av Emma Bivstedt som hela vägen haft ett trevligt och proffesionellt bemötande av mig. Då det var första gången jag sålt en bostad hade jag inga direkta förväntningar av hur det skulle gå till eller vara. Läs mer
    2018-05-19 Emma B svarar Lena T
    Tack, Lena! Du har varit en exemplarisk "förstagångssäljare"! ;-)
  • Marcus Å
    Marcus Å skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Ragnhild har hjälpt oss på ett professionellt sätt! Bra uppföljning och stenkoll på alla moment utav vår försäljning. Läs mer
  • Agneta C
    Agneta C skrev om HusmanHagberg Nacka
    Jag sålde min bostad med hjälp av Ulrika.
    Innan tänkte jag: hur svårt kan det vara att vara mäklare!
    Men mitt val av Ulrika blev avgörande. En svår marknad och knepiga spekulanter.
    Ulrika briljerade med sin kompetens, lugn och erfarenhet. Hon imponerade stort och tänk så fel jag hade om mäklare... Läs mer
  • Marco R
    Marco R skrev om HusmanHagberg Nacka
    köpt lägenhet i skogalundsklippa , mäklare var duktig på alla sätt och viss. Samantaget så är jag väldigt nöjd Läs mer
  • Anni MALIN T
    Anni MALIN T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma Bivstedt är fantastisk och överträffade våra förväntningar med råge!
    Proffsig, återkopplade alltid proaktivt och satte en realistisk bild över hur processen går till.

Stort tack Emma! Läs mer
    2018-05-18 Emma B svarar Anni MALIN T
    Tack för dina fina ord, Malin! Och tack själv för ett bra och roligt samarbete, så fint fixat inför fotografering och visningar! En härlig miljö att jobba i! :-)
  • Bengt L
    Bengt L skrev om HusmanHagberg Nacka
    Mycket bra mäklare som vi köpte en brf genom.
    Kunnig,korrekt och pålitlig.
    Klart bästa vi stött på Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Trevlig & lätt att nå. Påläst. Läs mer
  • Katrin L
    Katrin L skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag blev rekommenderad Ragnhild av en granne som sålt två lägenheter genom henne och båda gångerna blev hon mycket nöjd. Jag kan bara instämma. Ragnhild är ytterst proffesionell, noggrann och får en att känna sig trygg i hela säljprocessen. Jag kan varmt rekommendera henne för den som vill göra en bra bostadsaffär. Läs mer
  • Katrin L
    Katrin L skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har precis sålt min lägenhet i Järla Sjö. Mäklaren, Ragnhild Sjöberg, gjorde ett fantastiskt jobb. Med tanke på att marknaden har varit ytterst avvaktande de senaste månaderna, så lyckades hon få till ett bra avslut! Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Trevligt bemötande och duktig på sitt yrke. Hjälpsam från början till slut. Läs mer
  • Julia A
    Julia A skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har köpt en lägenhet på 57 kvm tillsammans med min sambo.
    Jag kontakta Ragnhild då jag såg att budgivningen var igång. Ragnhild var väldigt flexibel och erbjöd oss en tid att få se lägenheten.
    Jag upplevde att Ragnhild var lugn och erfarenen. Hon lät oss se oss runt i lugn och ro, vi kände inte alls av någon ”desperation” som man ibland upplever hos andra mäklare när de vill ha lägenheten såld.

När budgivningen väl var över ringde hon och informerade väldigt tydligt vad nästa steg är.

Ragnhild är super! Läs mer
  • Kristian L
    Kristian L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Bra, saklig och en taktiker som kunde hålla köparna intresserade under en lång tid. Läs mer
  • Josefine V
    Josefine V skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med Emma. Bemötandet var alltid trevligt, det var lätt att få kontakt med snabb återkoppling. Upplever henne som kunnig och med bra koll på marknaden. Hon levde upp högre än mina förväntningar då allt gick både snabbare och smidigare än jag trodde innan.
    Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-04-19 Emma B svarar Josefine V
    Tack snälla Josefine! Det är så roligt med återkommande kunder! Varmt välkommen åter när det är dags för bostadsbyte nästa gång, hjälper er då gärna hitta ert drömboende! :-)
  • Josefine V
    Josefine V skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet med hjälp av Emma och är så nöjd. Hon är kunnig och allt har gått så lättsamt. Läs mer
  • Ludmila B
    Ludmila B skrev om HusmanHagberg Nacka
    Professionellt, rakt på sak, tillmötesgående, problemlösare. Läs mer
  • Christer M
    Christer M skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma Bivstedt lever upp till alla förväntningar hur en mäklare skall vara. Fantastiskt kunnig, lyhörd och positiv. I en vikande marknad är hennes energi och engagemang ovärderligt.

Har förmedlat mina två senaste uppdrag via Emma och kan inte vara mer nöjd. Kommer i alla lägen rekommendera Emma. Läs mer
    2018-04-19 Emma B svarar Christer M
    Tack för dina fina ord, Christer! Och tack för ett bra samarbete, alltid lika roligt att få hjälpa dig! Man ska ha kul på jobbet... :-)
  • Sven S
    Sven S skrev om HusmanHagberg Nacka
    BRA! Dåligt att ni ska bestämma hur många tecken jag måste skriva Läs mer
  • Lena Gardmo S
    Lena Gardmo S skrev om HusmanHagberg Nacka
    Bra, lyhörd och kunnig hjälp vid en stor affär i livet. Rekommenderas. Läs mer
  • Mari V
    Mari V skrev om HusmanHagberg Nacka
    Mycket duktig mäklare, kunnig och hjälpsam. Rekomenderas! Läs mer
  • Sara R
    Sara R skrev om HusmanHagberg Nacka
    Vår mäklare var väldigt proffesionell och tydlig.
    Bra återkoppling och kändes tryggt hela vägen.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Julia J
    Julia J skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi hade Anki Vistam från HusmanHagberg som mäklare. Vi var mycket mycket nöjda med henne! Hon var toppen! Snabb återkoppling, ödmjuk och genuin och professionell. Vi hade valt henne 1000 gånger om! Läs mer
  • Malin Gustafsson E
    Malin Gustafsson E skrev om HusmanHagberg Nacka
    Bara positivt både från mäklaren och företaget. Läs mer
  • Camilla E
    Camilla E skrev om HusmanHagberg Nacka
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling bra service! Läs mer
  • Angelica G
    Angelica G skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Ragnhild har varit mycket engagerad genom hela processen och gett oss goda råd hela vägen som ledde till bästa resultat. Mycket professionell och kunnig. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Max T
    Max T skrev om HusmanHagberg Nacka
    Bra bemötande, proffsigt, informativt och seriöst. Läs mer
  • Marcus B
    Marcus B skrev om HusmanHagberg Nacka
    Proffsigt bermötande genom hela säljproccen! Läs mer
  • Lottie L
    Lottie L skrev om Ragnhild Sjöberg en del av HusmanHagberg Nacka
    Ragnhild är otroligt duktig. Både köpt och sålt lägenheter genom henne och finns inget negativt att säga! Läs mer
  • Sören W
    Sören W skrev om HusmanHagberg Nacka
    She was very kind and it was easy to tell she was looking out for the sellers interest, while that is the case she was also very helpful to potential buyers.
    I could ask anything and she would try and get me an answer if she did not have one right away. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om HusmanHagberg Nacka
    Mycket hjälpsam och trevlig.
    Kunnig.
    Svarar snabbt på mail. Läs mer
  • Thomas G
    Thomas G skrev om HusmanHagberg Nacka
    Vår erfarenhet har varit helt strålande, Alltid kontaktbara, Väldigt hjälpsamma och gjort sitt yttersta för att få såld vår lägenhet. Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om HusmanHagberg Nacka
    Mycket trevligt bemötande, kunnig och hjälpsam Läs mer
  • Helene L
    Helene L skrev om HusmanHagberg Nacka
    Trevlig proffsig hjälpsam. Jag kände mig trygg som kund. Läs mer
  • Hans-Åke D
    Hans-Åke D skrev om HusmanHagberg Nacka
    Vi har genom åren nyttjat några olika mäklare. Men mäklaren på Husman Hagberg överträffar dem alla. Vi bor på annan ort och mäklaren förmedlade städfirma på eget initiativ, gav bra råd om lämpliga renoveringar (skötte t.o.m. om utlämning av nycklar till både städfirma och snickare) och var tillgänglig för oss under hela processen. Vi har aldrig någonsin känt oss så trygga i samband med en lägenhetsförsäljning då både vi och mäklaren frekvent tog kontakt med varandra i såväl stort som smått. Och hela tiden visade mäklaren ett stort engagemang! Läs mer
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Mäklare Emma Bivstedt är en mycket påläst och förtroendeingivande mäklare. Hon tar sig an försäljningen till 100-procent och gör allt för att det ska bli en lyckad, riktig och korrekt affär. Har hon inte svaret på en fråga så tar hon snabbt reda på svaret. Hon är positiv och visar att hon är intresserad av att just min affär ska bli maximalt bra genom att vara intresserad av både mig och min lägenhet. Läs mer
    2018-05-19 Emma B svarar Kerstin M
    Tack, Kerstin! Lika roligt att jobba tillsammans med dig varje gång! Varmt välkommen tillbaka! ;-)
  • Ingela L
    Ingela L skrev om HusmanHagberg Nacka
    En trevlig serös mäklare som verkligen har brytt sig om mig och mina husaffärer! Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om HusmanHagberg Nacka
    Från A-Ö super proffsig rakt igenom. Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om HusmanHagberg Nacka
    Vi sålde en lgh intill Nacka Forum (Colosseum) och fick en väl defensiv förväntan av mäklaren. Vi hade andra, högre förväntningar. Bemötande mycket trevligt. Bra på kommunicera med oss. Slutade enligt vår förväntan och vi känner som helhet att det hela gått mycket bra och smidigt. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om HusmanHagberg Nacka
    Jag fick ett gott bemötande och min mäklare var alltid trevlig och informativ. Läs mer

Forumvägen 31, 131 53 Nacka