Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka HusmanHagberg HusmanHagberg Nacka

HusmanHagberg Nacka

Forumvägen 31, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Nacka!

Här hittar du mäklare med god koll på Nackaområdet och bostadsbranschen, och som kan anpassa affären efter din specifika situation. Vi är inte bundna till några som helst banker eller försäkringsbolag och vi har verkligen stor passion för mäklaryrket, lägenheter, villor, radhus, fritidshus och mer därtill.

Vårt mål är att du ska bli så nöjd som möjligt med din bostadsaffär. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare, vare sig du ska sälja eller köpa eller både och.
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 112 kunder tycker om HusmanHagberg Nacka

• 2019-05-21

Johannes K skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt bostadsrätt i 55+ förening. Mäklaren var saklig och mycket tillgänglig för frågor och som stöd. Det hela gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2019-05-17

Alicia A skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Mycket trevlig och harmonisk mäklaren som jag kan rekommendera. Läs mer

Christina T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt villa och Emma har varit professionell och snabb. Läs mer

Anders T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köp av villa i Nacka
    Saklig och konkret i sitt sätt. Trevligt bemötande och god serviceanda. Tack Läs mer

Bertil J skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma var/är ett bra stöd och rådgivare i hela försäljningsprocessen. Hör servicegrad och tillgänglighet parat med klokskap och erfarenhet. Läs mer

Sanna L skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Trevligt bemötande, har informerat och skött affären bra. Känns som att både säljare och köpare var mkt nöjda vid kontraktsskrivning, fin atmosfär 😊 Läs mer

Oskar Å skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Ett trevligt och förtroendegivande bemötande.

Enkelhet att kontakta samt få svar på ställda frågor.

Seriös och noggrann vid kontraktsskrivningen. Läs mer
  • 2019-05-13

Tove N skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Anki är en seriös mäklare som inger förtroende och är ärlig. Vi fick det vi ville för bostadsrätten trots en svårare marknad och Anki ordnade med de extravisningar som behövdes. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-13

Frida P skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpare av bostadsrätt genom Anki på HusmanHagberg. Anki var oerhört professionell och trevlig i bemötandet. Vi fick snabb respons i kommunikation och man kände sig trygg igenom hela processen. Läs mer
  • 2019-05-12

Lena Melin S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt ett radhus. Emma var trevlig, tillgänglig, noggrann och tydlig. Läs mer
  • 2019-04-21

Lisa H skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jättetrevligt bemötande, tydlig, omtänksam, kunnig. Läs mer
  • 2019-04-17

Karl W skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Har både köpt och är på väg att sälja via Emma. Vi har fått goda råd, snabb återkoppling och ärliga svar oavsett om vi stått som köpare eller säljare. Läs mer
  • 2019-04-12

Siammone Westlund G skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma har sålt min brf i Nacka Hon har på bästa sätt hjälpt till med detta. Med energi glädje och kunskap har hon genomfört affären
    Tack Emma Läs mer
  • 2019-04-11

Sofia J skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålde en 3a på Kvarnholmen. Hon var tillmötesgående och jag upplevde att affären gick smidigt. Läs mer
  • 2019-04-10

Anna W skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma var en riktig arbetsmyra och mån om att köra på tills vi som säljare var helt nöjda. Läs mer
  • 2019-03-29

Jens P skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren har skött allt utmärkt och varit mycket behjälplig.
    Försäljningen har varit omständlig och kantats av massvis av problem.
    Inget av detta är orsakat av mäklaren utan av säljarens situation.
    Mäklaren har agerat mycket proffsigt.
    Stort tack. Läs mer
  • 2019-03-20

Mikael K skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Lugn och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
  • 2019-03-19

Birgitta J skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och jag är mycket nöjd med henne!
    Pålitlig, kunnig och engagerad! Läs mer
  • Victor W

2019-03-19

Victor W skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Anki och HusmanHagberg Nacka då vi fick ett väldigt trevlig och bra bemötande redan vid första mötet. Vi valde att sälja med Anki utav många anledningar men bland annat på grund av att hon var lugn, sansad och väldigt ödmjuk som person.

(Vi träffade lite andra mäklare som var påstridiga och mer fokuserade på att skryta om tidigare försäljningar eller smustkasta andra mäklare i området. Raka motsatsen till hur en mäklare ska vara i vår mening)

Vi sålde i en tuff marknad men lyckades slutligen uppnå en bra nivå som vi gick med på, våra förväntningar var kanske något högre men vi är trots detta mycket nöjda.

Vill ni ha en pålitlig mäklare som alltid svarar och inte sviker så rekommenderar vi varmt Anki Vistam på HusmanHagberg i Nacka. Läs mer
  • 2019-03-11

HENRIK A skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Toppenbra och smidig försäljning av etta! Läs mer
  • Christopher M

2019-03-07

Christopher M skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte min första bostadsrätt med Anki som mäklare. Redan innan (och efter) visningen fick jag snabbt svar på de frågor jag hade angående objektet. Det har känts tryggt att ha Anki som mäklaren under hela köpeprocessen, speciellt då jag inte riktigt har vetat hur den går innan. Kan inget annan än rekommendera att ha Anki som din mäklare Läs mer
  • Inga-Britt A

2019-03-07

Inga-Britt A skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt en etta i Nacka
    Hon lyssnade på oss och hur vi ville ha det
    Mycket tjänstvillig och hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • 2019-03-07

Katarina B skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Anki var kunnig, seriös och ärlig, vilket är en stor trygghet när man ska göra en så stor, viktig och framförallt känslomässig affär som ett bostadsköp. Läs mer
  • 2019-03-06

Helena E skrev om Erik Remnert en del av HusmanHagberg Nacka
    trevlig, kunnig och förtroendeingivande mäklare. Vi kände att han representerade både köpare och säljare Läs mer
    Erik R gillar detta
  • Lukas S

2019-02-25

Lukas S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma är proffsig och en väldigt trygg mäklare. Hon ger stöd genom hela processen och har gedigen erfarenhet som märks i hennes arbetssätt.
    Jag har både köpt och sålt med Emma och kan därför varmt rekommendera henne eftersom hon stöttat och hjälp till på ett utmärkt sätt vid både köp samt försäljning. Läs mer
  • 2019-02-23

Eiman N skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Anki Vistam har visat på enorm kompetens och kämparglöd genom sin hantering av säljprocessen. Väldigt nöjd! Läs mer

Jacob L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    En mycket kunnig och trevlig mäklare Läs mer

Zuzanna S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    En fantastisk och engecrad mäklare som ger det lilla extra. Professionell, kunnig och väldigt förtroendeingivande! Läs mer

Dan Ö skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Hon mäklade en lägenhet på Kvarnholmen. Förutom att hon har ett trevligt bemötande är hon kunnig, noggrann och hade bra kontroll på processen. Läs mer

Christer B skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har köpt villa i Saltsjö-Boo
    Jättebra bemött av mäklaren
    Ja mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2019-02-21

Malin J skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Professionell och snabb i sin återkoppling. Hon hade stenkoll på våra önskemål och förutsättningarna. Vi kände det som att Anki var en del av vårt team i både försäljningen av befintlig och köpet av vår nya lägenheten. Kommer definitivt leta upp Anki om det blir aktuellt med sälj/köp av lägenhet igen (hoppas dock att det dröjer många år då vi hittat, tack vare Anki, ett perfekt boende). Läs mer
  • 2019-02-20

Yingcan C skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    We met Emma twice at the house visiting. She was welcoming and explained to us the different documents and the condition of the house. In the later contact process, she was responsive, helpful and willing to answer all of our questions in English since we don't speak Swedish. In the contract signing, inspection and arrangement of the mortgage loan, she also helped a lot for the communication and keep the things going through.

She is a very good broker and I am willing to introduce her to the people that are going to sell their houses. Läs mer
  • Pella Maria W

2019-02-10

Pella Maria W skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Anki har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Det har varit väldigt bra och tryggt från start med Anki! Hon är trevlig och lättsam och kan sitt arbete! Läs mer
  • 2019-02-04

Frida B skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har köpt en bostadsrätt via Anki där jag blivit mött väldigt professionellt men ändå personligt som gjort att jag känt mig säker i affären. Kan absolut rekommendera! Läs mer
  • 2019-02-02

Ingrid Maria P skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte bostad. Tittade på flera av Ankis objekt. Upplevde ärlighet. Inte någon påklistrad säljattityd. Läs mer
  • 2019-01-24

Inger N skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma Bivstedt fick uppdraget att sälja min 2 rok lägenhet, och det gick snabbt och smidigt.
    Det är en mycket proffsig kunnig och vänlig mäklare, som jag fick förtroende för, och som återkopplade hela tiden vad som hände under affären, som från första visning, till kontraktskrivning tog 3 dagar.
    Så jag är väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-01-22

Josephine B skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma var oerhört proffsig i alla lägen. Från visning till kontraktskrivning. Bra och tydlig kommunikation och man fick alltid svar på sina frågor. Vi är väldigt nöjda som köpare och skulle verkligen rekommendera Emma till andra. Läs mer
  • 2018-12-23

Maria H skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma har hjälpt mig att sälja min bostad och hon har varit väldigt engagerad hela vägen. Hon har gett allt och inte tvekat en sekund över att affären ska gå i lås. Emma levde upp till alla förväntningar med råge! Läs mer
  • 2018-12-22

Michael Klaman N skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt en lägenhet i Orminge. Hon fixa en extra visning och sen kunde vi skriva på dagen efter. Läs mer
  • 2018-12-21

Marcus H skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma var väldigt professionell och hjälpsam i hela processen när vi sålde vår lägenhet. Hon styrde försäljningen på ett noggrant sätt och fick oss som säljare att känna trygga med henne som mäklare. Läs mer
  • Robin H

2018-12-20

Robin H skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag sålde min lägenhet i nacka .
    Allt gick bra ! När bud kom gick allt snabbt och smidigt !!

Mvh Robin H Läs mer
  • 2018-12-12

Tobias B skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma är mycket bra att ha att göra med. Vi är väldigt nöjda med hennes förmedling i samband med köpet av vårt hus i Skuru, Nacka. Hon var behjälplig med all nödvändig information i samband med visningen och kände objektet utan och innan. Hon hade en proffsig attityd genom hela budgivningen, stod på säljarens sida men visade oss som köpare den respekt som är nödvändig för en framgångsrik affär och att hon förstod vilka förväntningar som vi hade på pris och övriga villkor. Emma är bra och kunnig och vi skulle gärna anlita henne som säljare om det skulle bli aktuellt någon gång. Läs mer
  • 2018-11-28

Joakim H skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt en 3,5 i Järla-Sjö. Anki har bred erfarenhet av området och jag kände mig totalt trygg i hela säljprocessen trots att det drog ut på tiden lite. Jag rekommenderar varmt Anki till de som ska sälja i Järla-Sjö! Läs mer
  • 2018-11-02

Jenni O skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Anki är professionell, tydlig och noggrann samt passligt ”på”. Läs mer
  • 2018-11-01

Yvonne T skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Mycket trevligt bemötande. Tyvärr blev inte försäljningspriset som jag förväntat. Bara 1 bud och såld til utgångspris. Har förmodligen med marknaden att göra.

Som sagt trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-22

Daniel P skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma och HusmanHagberg gav ett seriöst intryck. Allt gick smidigt och jag kan starkt rekommendera Emma. Läs mer
  • 2018-10-21

Thomas E skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma har sålt vår bostad. Hon ger ett oerhört professionellt intryck och är väldigt kunnig. Hon kompletterar sin professionalism med ett vänligt och omtänksamt sätt. Läs mer
  • 2018-10-20

Sara W skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma Bivstedt är en otroligt duktig, kunnig och engagerad mäklare.
    Från första mötet har det känns jättebra. Tydlig information, snabb med återkoppling och tillgänglig nästan dygnet runt.

Kan varmt rekommendera Emma till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2018-10-18

Sara J skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Jättenöjd med samarbetet med Anki! Hon är ärlig och professionell och hjälpte oss att få ett bra pris i en dålig marknad. Läs mer
  • 2018-10-17

Peter L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    All mycket lyckat utom möjligen slutpriset, men det berodde nog mer på att marknaden svajar och inte på Emmas insats...hon verkar jobba nästan dygnet runt... Läs mer

Forumvägen 31, 131 53 Nacka