HusmanHagberg Nacka

Forumvägen 31, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Nacka!

Här hittar du mäklare med god koll på Nackaområdet och bostadsbranschen, och som kan anpassa affären efter din specifika situation. Vi är inte bundna till några som helst banker eller försäkringsbolag och vi har verkligen stor passion för mäklaryrket, lägenheter, villor, radhus, fritidshus och mer därtill.

Vårt mål är att du ska bli så nöjd som möjligt med din bostadsaffär. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare, vare sig du ska sälja eller köpa eller både och.
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 142 kunder tycker om HusmanHagberg Nacka

• 2020-08-02

Ragnar S skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålt min pappas bostadsrätt.
    Tydlig med informationen. Lätt att prata med.
    Önskade att få en bra hjälp då jag inte har några erfarenheter a att sälja en anhörigs bostad. Läs mer
  • 2020-07-05

Åsa T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har nyligen köpt en bostadsrätt i Björknäs, Nacka. Hela köpet har gått mycket smidigt - från första visning till kontraktsskrivning samt även i den fortsatta processen. Emma har på ett proffsigt och kunnigt sätt hjälp oss med frågor och funderingar, och vi känner oss trygga inför fortsättningen på den här spännande resan! Vi kan varmt rekommendera HusmanHagberg och Emma till andra! Läs mer
  • 2020-06-20

Tina N skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har känt oss trygga hela vägen hittills.
    Emma är väldigt tydlig och noggrann, det är så skönt. Vi är mycket nöjda. Tack ⚘ Läs mer
  • 2020-06-11

Amanda C skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt en 2:a i Sickla. Väldigt bra bemötande från mäklaren. Väldigt professionell och snabb med sina svar vid frågor. Eftersom vi inte bor i samma stad så skötte mäklaren det bra med digital visning. En väldigt bra upplevelse för att vara min första gång att köpa en lägenhet. Läs mer
  • 2020-06-11

Maria G skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Man känner sig trygg genom hela affären. Läs mer
  • 2020-06-08

Andreas F skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde min lägenhet med hjälp av Tomas. Han var professionell, kunnig och skötte all kommunikation väldigt bra. Läs mer
  • 2020-06-07

Adam L skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bostadsrätt i nacka.
    Tomas har varit engagerad och trevlig från första början. Jag har bara bra upplevelse utav detta.
    Tack! Läs mer
  • 2020-06-05

Sara T skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket trevlig och uppriktig, svarar snabbt och sakligt och har varit mycket hjälpsam vid vår försäljning samt vid frågor rörande försäljningen. Vi är väldigt nöjda, samarbetar gärna igen vid framtida försäljningar. Läs mer
  • 2020-05-25

Patric M skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Professionell mäklare som är väldigt trevlig och tillmötesgående. Ger ett gott intryck. Läs mer
  • 2020-05-15

Margareta N skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt villa.
    Proffsigt och bra bemötande på alla sätt.
    Hade realistisk syn på prisbilden.
    Rekommenderar gärna Emma till andra kunder. Läs mer
  • 2020-05-08

Tommi A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma sålde min lägenhet (Saltsjöqvarn, Nacka) i mitten av Covid-19 pandemin. Hon är en erfaren och mycket kapabel mäklare som lyckades nå ett bra resultat i mycket svår marknadssituation. Jag skulle rekommendera henne utan att tveka! Läs mer
  • 2020-05-02

Zara H skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi köpte en tvåa i Ektorps väg 1, vi är nöjda med mäklaren gällande kunskapen och information. Betyg är 4 Läs mer
  • 2020-04-30

Mats Verner D skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt radhus i nacka, info och kontrakt, råd och stöd allt flutit på. Vi kände oss trygga med konsultationer och kompetens. Så slutbetyget blir utmärkt. Läs mer
  • 2020-04-24

Marcus O skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag köpte en tvårums lägenhet i Älta. Tomas var klockren från första sekunden på visningen till sista sekunden på kontoret idag. Jag har aldrig träffat en trevligare och duktigare mäklare än Tomas, och skulle rekommendera honom till alla! Läs mer
    2020-05-04 Tomas E svarar Marcus O
    Tack Marcus!
    Det är roligt att få hjälpa en så trevlig och engagerad köpare som du! Lycka till med ditt nya boende och jobb! // Tomas
    Tomas E gillar detta
  • 2020-04-24

Felicia J skrev om Tomas Eriksson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tomas hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han är en otroligt trevlig och sympatisk mäklare, som är väldigt engagerad i sina objekt. Vi la ut vår lägenhet under coronakrisen, trots det så lyckades Tomas få den såld till ett pris som vi ville ha. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-05-04 Tomas E svarar Felicia J
    Tack Felicia och Jesper!
    Ert engagemang och fina iordningställande av lägenheten inför varje visning smittade av sig på alla inblandade. Jättekul att ha fått hjälpa så trevliga kunder med försäljningen av en så fin lägenhet! // Tomas
    Tomas E gillar detta
  • 2020-04-15

Ann-marie S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt bostad i Saltsjö-Duvnäs
    Mycket trevlig mäklare som var tydlig anträffbar utan att vara stressig. Läs mer
  • 2020-03-23

Peter B skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har köpt en lägenhet till vår dotter.
    Emma har varit tillmötesgående och anpassat sig efter våra tider för bland annat visningar när vi inte har haft möjlighet att närvara alla vid samma tid.
    Sammantaget har jag en positiv erfarenhet av Emma, Läs mer
  • Gunilla  S

2020-03-16

Gunilla S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma är både professionell och trevlig! Mycket duktig. Mvh Gunilla Läs mer
  • 2020-03-14

Jörgen O skrev om Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt villa i Nacka av Anders, som rakt igenom varit mycket vänlig, professionell och hjälpt oss på alla sätt Läs mer
  • Henrik L

2020-03-13

Henrik L skrev om HusmanHagberg Nacka
    Denna mäklare rekommenderas! Läs mer
  • 2020-02-29

Lars S skrev om HusmanHagberg Nacka
    Jag blev bemött som man kan förvänta sig tycker det fungerade helt utan problem Läs mer
  • 2020-02-20

Dan Sixten Ö skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Emma och det gick otroligt lätt och smidigt. Emma är mycket proffessionel och det märks att hon brinner för uppdraget som hon åtagit sig. Som säljare vill man alltid vara uppdaterad på hur det går och var man befinner sig i processen, med Emma så fick vi hela tiden informationen som vi ville ha. Jag rekommenderar verkligen Emma om ni ska sälja ert boende. /Dan Läs mer
  • 2020-02-13

Khalid A S A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Professionell och jättetrevlig! Skötte hela affären på ett mycket bra sätt. Skulle rekommendera Emma till andra och även använda henne själv igen om jag behövde. Läs mer
  • 2020-02-10

Peter T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte en villa genom HusmanHagberg och Emma var väldigt trevlig och tillmötesgående på ett avslappnat och ärligt sätt. Läs mer
  • 2020-02-10

Alma J skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi köpte vår första lägenhet nu via Emma. Hennes stora tålamod och fantastiska bemötande gjorde att vi kände oss trygga genom processen. Läs mer
  • 2020-02-03

Karin L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt en lgh, Emma har med sitt positiva bemötande hjälpt mej genom försäljningen av bostaden. Jag är mycket nöjd med Emma, ger henne bästa betyg och kommer att rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Bo J

2020-02-03

Bo J skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte bostadsrätt. Professionell handläggning. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-01-26

Pär A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Bra bemötande, påläst, god ordning. Läs mer
  • 2019-12-02

Mahbobeh M skrev om HusmanHagberg Nacka
    Mycket professionell, lyhörd och väldigt bra på att återkoppla. Läs mer
  • 2019-11-05

Mikael B skrev om HusmanHagberg Nacka
    Jag sålde en 2a 61m2
    Mycket engagerad och kunnig om priserna & området. Hade nära kontakt från början till slut genom alla steg. Han gav även bra tips på styling så man sbehövde inte anställa ngn sånt.
    Han uppfyllde förväntningarna jag hade. Läs mer
  • 2019-11-02

Tönis V skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vänlig och informativ i alla frågor.
    Mycket trevlig bemötande.
    Helt OK! Läs mer
  • 2019-10-23

Caroline A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt en villa av Emma. Hon var från början väldigt tydlig och transparent med husets förutsättningar (fantastiskt fint och välskött hus i sjönära läge, med en hel del att renovera omgående), vad som behövdes göras, på vilket sätt, ungefärlig kostnad etc. Vi uppskattade mkt hennes proffsiga förhållning och upplevde hon balanserade perspektivet säljare och köpare mycket väl. Rakt tydlig och inget "tjafs". Återkopplade hela tiden snabbt. Vi var dessutom tröga i starten, men hon hade fångat upp var vi befann oss ;-)
    Hon anlitade väldigt kunnig besiktningsman och vi fick en omfattande genomgång av huset och inga obehagliga överraskningar framkom. Vi trygga med vårt köp och mkt nöjda med hela processen! Läs mer
  • 2019-10-23

Ragnar S skrev om HusmanHagberg Nacka
    Vi har sålt vår lägenhet med hennes hjälp. Håller löften och tider. Alltid trevlig och välklädd. Läs mer
  • 2019-10-11

Orla F skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma sålde vårt hus, och jag var väldigt nöjd med hennes entusiastiska och professionella sätt på vilket hon arbetade. Läs mer
  • 2019-10-03

Andreas G skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma gjorde ett väldigt bra jobb med att sälja min lägenhet. Hon var lyhörd och kunnig om området som jag sålde lägenheten inom. Väldigt duktig på att sätta rätt förväntningar hos både mig och mina spekulanter. Hon ingav ett väldigt stort förtroende hos spekulanterna vilket i slutändan ledde till en bra och smidig affär till ett bra och rimligt pris. Läs mer
  • 2019-09-30

Mona B skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma är en proffsig mäklare. Ger snabb och tydlig återkoppling. Hela processen vid försäljningen av min bostadsrätt gick snabbt och smidigt. Emma är dessutom en trevlig person vilket gör att jag gärna rekommenderar henne. Läs mer
  • 2019-09-20

Cathrine A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt lägenhet i Järla Sjö. Seriös och trevlig mäklare. Läs mer

Sandra W skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma hade ett fantastiskt bemötande och var mycket tillgänglig och kunnig om omtådet. Jag fick ut mer än jag vågade hoppas på (med rådande marknadsläge) vid min försäljning. Läs mer

Jonny L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt och sålt villa i Saltsjö-Boo.
    Väldigt trevligt bemötande, väldigt hjälpsam och professionell på alla sätt.
    Varit hjälpsam även vid frågor utanför själva köpet, tips om skolor mm t.ex
    En mäklare som överträffade mina förväntningar, ger högsta betyg och rekommenderar henne varmt.
    Tack för fint samarbete! Läs mer

Jesper A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Noggrann, kunnig med stor erfarenhet av fastighetsmarknaden i Nacka. Dessutom snabb och serviceminded. Läs mer
  • 2019-08-31

Anne Margareta B skrev om HusmanHagberg Nacka
    Vi har sålt en villa och Jonathan har rekordeligt hjälpt oss genom hela säljprocessen.
    Kan varmt rekommendera Jonathan till fler sälj och köpuppdrag Läs mer
  • 2019-08-30

Milad B skrev om HusmanHagberg Nacka
    Köpte Landåvägen 73.
    Professionellt bemötande, otroligt hjälpsam, kund inriktad och trevlig! Läs mer
  • Erica T

2019-08-29

Erica T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma helped us buy an apartment in Jarlaberg. She treated us with respect and kindness and was so helpful. She even translated and explained all of the Swedish documents into English. Läs mer
  • 2019-08-01

Sofia P skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Fick Emma rekommenderad av en vän och mäklare. Då det finns ett stort utbud mäklare, kändes det tryggt.
    Emma kändes perfekt från början till slut och levde upp till alla mina förväntningar som säljare. Stor kännedom kring området, driven, trygg, påläst och erfaren.
    Jag kan varmt rekommendera Emma om du vill sälja i Nacka området! Läs mer
  • 2019-06-28

Aaron F skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma was absolutely wonderful. She was very friendly and informative and had both the seller's and our best interests in mind. The apartment was listed quite quickly and the visning was posted shortly after and then we signed. It was all done within 3 days I believe, from listing to signing the papers. She helped us so much with her translations of the important documents during the signing. She's certainly the best broker that we have interacted with. Läs mer
  • 2019-06-28

Ulf J skrev om HusmanHagberg Nacka
    Jag har sålt en tvåa 63kvadrar.Vi har haft en bra och positiv kontakt hela tiden trots en trög start. Lägenheten blev sedan såld ganska snabbt till ettpris jag ärväldigt nöjd med. Jonathan kan jag varmt rekommendera till andra. Han gjorde ett jättebra jobb Läs mer
  • 2019-06-27

Martina J skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma sålde vårt radhus. Förutom att hon är mycket trevligt som person så är hon oerhört påläst, kompetent och otroligt snabb och effektiv i sitt arbete.
    Snabba raka svar och återkopplar på allt, försöker verkligen få till en bra affär för sina säljare så de är nöjda och det blev vi också.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-06-24

Sigtrygg S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Kunnig, snabb och fokuserad på kundens resultat Läs mer
  • 2019-06-20

Ruby L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har precis köpt ett radhus via Emma.
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet och regelbunden feedback genom hela processen.
    Vi rekommenderar Emma massor! Läs mer
  • 2019-06-19