HusmanHagberg Nacka

Forumvägen 31, 131 53 Nacka — Visa karta

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Nacka!

Här hittar du mäklare med god koll på Nackaområdet och bostadsbranschen, och som kan anpassa affären efter din specifika situation. Vi är inte bundna till några som helst banker eller försäkringsbolag och vi har verkligen stor passion för mäklaryrket, lägenheter, villor, radhus, fritidshus och mer därtill.

Vårt mål är att du ska bli så nöjd som möjligt med din bostadsaffär. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare, vare sig du ska sälja eller köpa eller både och.
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 155 kunder tycker om HusmanHagberg Nacka

• 2020-03-23

Peter B skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har köpt en lägenhet till vår dotter.
    Emma har varit tillmötesgående och anpassat sig efter våra tider för bland annat visningar när vi inte har haft möjlighet att närvara alla vid samma tid.
    Sammantaget har jag en positiv erfarenhet av Emma, Läs mer
  • Gunilla  S

2020-03-16

Gunilla S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma är både professionell och trevlig! Mycket duktig. Mvh Gunilla Läs mer
  • 2020-03-14

Jörgen O skrev om Anders Tamm en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt villa i Nacka av Anders, som rakt igenom varit mycket vänlig, professionell och hjälpt oss på alla sätt Läs mer
  • Henrik L

2020-03-13

Henrik L skrev om Jonathan Karlöf en del av HusmanHagberg Nacka
    Denna mäklare rekommenderas! Läs mer
  • 2020-02-29

Lars S skrev om Jonathan Karlöf en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag blev bemött som man kan förvänta sig tycker det fungerade helt utan problem Läs mer
  • 2020-02-20

Dan Sixten Ö skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Emma och det gick otroligt lätt och smidigt. Emma är mycket proffessionel och det märks att hon brinner för uppdraget som hon åtagit sig. Som säljare vill man alltid vara uppdaterad på hur det går och var man befinner sig i processen, med Emma så fick vi hela tiden informationen som vi ville ha. Jag rekommenderar verkligen Emma om ni ska sälja ert boende. /Dan Läs mer
  • 2020-02-13

Khalid A S A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Professionell och jättetrevlig! Skötte hela affären på ett mycket bra sätt. Skulle rekommendera Emma till andra och även använda henne själv igen om jag behövde. Läs mer
  • 2020-02-10

Peter T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte en villa genom HusmanHagberg och Emma var väldigt trevlig och tillmötesgående på ett avslappnat och ärligt sätt. Läs mer
  • 2020-02-10

Alma J skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi köpte vår första lägenhet nu via Emma. Hennes stora tålamod och fantastiska bemötande gjorde att vi kände oss trygga genom processen. Läs mer
  • 2020-02-03

Karin L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt en lgh, Emma har med sitt positiva bemötande hjälpt mej genom försäljningen av bostaden. Jag är mycket nöjd med Emma, ger henne bästa betyg och kommer att rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Bo J

2020-02-03

Bo J skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte bostadsrätt. Professionell handläggning. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-01-26

Pär A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Bra bemötande, påläst, god ordning. Läs mer
  • 2019-12-05

Karin L skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte en bostadsrätt i form av ett attefallshus som Anki visade vid enskild visning -som jag fick möjlighet att se ganska omgående. Det var enkelt att få tag på Anki och hon återkom alltid i närtid när hon inte kunde svara direkt. Anki är trevlig och korrekt och upplevde att hon förmedlade mellan mig och säljare på ett balanserat sätt. Denna beskrivning motsvarade också mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-12-02

Mahbobeh M skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Mycket professionell, lyhörd och väldigt bra på att återkoppla. Läs mer
  • 2019-11-05

Mikael B skrev om Jonathan Karlöf en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag sålde en 2a 61m2
    Mycket engagerad och kunnig om priserna & området. Hade nära kontakt från början till slut genom alla steg. Han gav även bra tips på styling så man sbehövde inte anställa ngn sånt.
    Han uppfyllde förväntningarna jag hade. Läs mer
  • 2019-11-02

Tönis V skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vänlig och informativ i alla frågor.
    Mycket trevlig bemötande.
    Helt OK! Läs mer
  • 2019-10-23

Caroline A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt en villa av Emma. Hon var från början väldigt tydlig och transparent med husets förutsättningar (fantastiskt fint och välskött hus i sjönära läge, med en hel del att renovera omgående), vad som behövdes göras, på vilket sätt, ungefärlig kostnad etc. Vi uppskattade mkt hennes proffsiga förhållning och upplevde hon balanserade perspektivet säljare och köpare mycket väl. Rakt tydlig och inget "tjafs". Återkopplade hela tiden snabbt. Vi var dessutom tröga i starten, men hon hade fångat upp var vi befann oss ;-)
    Hon anlitade väldigt kunnig besiktningsman och vi fick en omfattande genomgång av huset och inga obehagliga överraskningar framkom. Vi trygga med vårt köp och mkt nöjda med hela processen! Läs mer
  • 2019-10-23

Ragnar S skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har sålt vår lägenhet med hennes hjälp. Håller löften och tider. Alltid trevlig och välklädd. Läs mer
  • 2019-10-11

Orla F skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma sålde vårt hus, och jag var väldigt nöjd med hennes entusiastiska och professionella sätt på vilket hon arbetade. Läs mer
  • 2019-10-03

Andreas G skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma gjorde ett väldigt bra jobb med att sälja min lägenhet. Hon var lyhörd och kunnig om området som jag sålde lägenheten inom. Väldigt duktig på att sätta rätt förväntningar hos både mig och mina spekulanter. Hon ingav ett väldigt stort förtroende hos spekulanterna vilket i slutändan ledde till en bra och smidig affär till ett bra och rimligt pris. Läs mer
  • 2019-09-30

Mona B skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma är en proffsig mäklare. Ger snabb och tydlig återkoppling. Hela processen vid försäljningen av min bostadsrätt gick snabbt och smidigt. Emma är dessutom en trevlig person vilket gör att jag gärna rekommenderar henne. Läs mer
  • 2019-09-27

Patrik L skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Anki har sålt vår lägenhet i veckan.Det har inte varit lätt då marknaden inte varit på topp.Hon är Kunnig och professionell Läs mer
  • 2019-09-20

Cathrine A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt lägenhet i Järla Sjö. Seriös och trevlig mäklare. Läs mer

Sandra W skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma hade ett fantastiskt bemötande och var mycket tillgänglig och kunnig om omtådet. Jag fick ut mer än jag vågade hoppas på (med rådande marknadsläge) vid min försäljning. Läs mer

Jonny L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt och sålt villa i Saltsjö-Boo.
    Väldigt trevligt bemötande, väldigt hjälpsam och professionell på alla sätt.
    Varit hjälpsam även vid frågor utanför själva köpet, tips om skolor mm t.ex
    En mäklare som överträffade mina förväntningar, ger högsta betyg och rekommenderar henne varmt.
    Tack för fint samarbete! Läs mer

Jesper A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Noggrann, kunnig med stor erfarenhet av fastighetsmarknaden i Nacka. Dessutom snabb och serviceminded. Läs mer
  • 2019-09-16

Klara E skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Fantastisk från början till slut. Vi har både sålt och köpt tillsammans med Anki. För oss va det viktigt med en person med kunskap om Nacka och vårt område och som vi kände oss trygga med. Anki hade allt vi letade efter och vi är mycket tacksamma för vår smidiga affär. Vi rekommenderar henne varmt!
    Mvh Klara och Douglas Läs mer
  • 2019-08-31

Anne Margareta B skrev om Jonathan Karlöf en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har sålt en villa och Jonathan har rekordeligt hjälpt oss genom hela säljprocessen.
    Kan varmt rekommendera Jonathan till fler sälj och köpuppdrag Läs mer
  • 2019-08-30

Milad B skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte Landåvägen 73.
    Professionellt bemötande, otroligt hjälpsam, kund inriktad och trevlig! Läs mer
  • Erica T

2019-08-29

Erica T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma helped us buy an apartment in Jarlaberg. She treated us with respect and kindness and was so helpful. She even translated and explained all of the Swedish documents into English. Läs mer
  • 2019-08-28

Beatrice K skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    En dag klev jag in på Ankis kontor där hon arbetar, och sa att jag behöver hjälp med att sälja min lägenhet.
    Anki har från början och till slutet av försäljningen, bemött mig med att vara professionell, otroligt informativ, bra person kännedom, lugn när inte jag alltid var det eller förstod allt, bra koll på marknaden, strategisk, bra återkoppling, duktig på att knyta ihop säcken.
    Jag är så tacksam att jag hade turen att ha Anki som mäklare.
    Jag rekommenderar gärna Anki och skulle gärna ha hennes hjälp som mäklare igen.
    Allt blev över förväntan. Läs mer
    2019-08-28 Anki V svarar Beatrice K
    Tack för fin Rekommendation!
    Att hjälpa kunder som dig är ett stort nöje! Kul att det gick så bra också i en lite svängig marknad!
  • 2019-08-28

Matilda S skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte bostadsrätt. Mycket trevligt och proffesionellt bemötande av Anki! Jag behövde aldrig känna mig otrygg. 10/10 Läs mer
  • 2019-08-26

Klara E skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Trevlig och väldigt lätt att få bra kontakt med. Vi är väldigt glada över Anki
    Mvh K Läs mer
  • 2019-08-01

Sofia P skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Fick Emma rekommenderad av en vän och mäklare. Då det finns ett stort utbud mäklare, kändes det tryggt.
    Emma kändes perfekt från början till slut och levde upp till alla mina förväntningar som säljare. Stor kännedom kring området, driven, trygg, påläst och erfaren.
    Jag kan varmt rekommendera Emma om du vill sälja i Nacka området! Läs mer
  • 2019-06-28

Aaron F skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma was absolutely wonderful. She was very friendly and informative and had both the seller's and our best interests in mind. The apartment was listed quite quickly and the visning was posted shortly after and then we signed. It was all done within 3 days I believe, from listing to signing the papers. She helped us so much with her translations of the important documents during the signing. She's certainly the best broker that we have interacted with. Läs mer
  • 2019-06-28

Ulf J skrev om Jonathan Karlöf en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har sålt en tvåa 63kvadrar.Vi har haft en bra och positiv kontakt hela tiden trots en trög start. Lägenheten blev sedan såld ganska snabbt till ettpris jag ärväldigt nöjd med. Jonathan kan jag varmt rekommendera till andra. Han gjorde ett jättebra jobb Läs mer
  • 2019-06-27

Martina J skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma sålde vårt radhus. Förutom att hon är mycket trevligt som person så är hon oerhört påläst, kompetent och otroligt snabb och effektiv i sitt arbete.
    Snabba raka svar och återkopplar på allt, försöker verkligen få till en bra affär för sina säljare så de är nöjda och det blev vi också.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-06-24

Sigtrygg S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Kunnig, snabb och fokuserad på kundens resultat Läs mer
  • 2019-06-20

Ruby L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi har precis köpt ett radhus via Emma.
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet och regelbunden feedback genom hela processen.
    Vi rekommenderar Emma massor! Läs mer
  • 2019-06-19

Ulf E skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Glad. Kunnig. Alltid tillgänglig. Envis Läs mer
  • 2019-06-19

Eva E skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt en lägenhet. Alltid positiv och tillgänglig. Emma ställde upp för oss och kämpade på med att få det vi ville ha för vår lägenhet . Det har varit trevligt att ha henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-17

Ulla M skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    -Bostadsrätt, 3 rum.

-Mycket proffsigt bemötande. Bra information. Kunnig. Fick svar på alla frågor jag hade. Hon var mycket tillmötesgående. Återkom med svar på det jag undrade över. Bra information och genomgång vid kontraktsskrivningen. Klar och tydlig. Återkom efter några dagar med upplysning vad som ska ske framåt i tiden.

-förväntningarna var att få bra information om lägenheten, föreningen, lån/m2, gjorda förbättringar och ev kommande. Anki levde verkligen upp till alla mina förväntningar på hur en bra mäklare ska vara.

-Proffsig. Kunnig. Lyhörd. Informativ. Följde upp frågor mm. Tillmötesgående. Klar och tydlig. Bra förberedd. Trevlig inte att förglömma. Läs mer
  • 2019-06-03

Martin L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma sålde vår villa i Skuru. Från första mötet var Emma både noggrann, kunnig, tydlig och professionell. Extra plus för oss var att hon hade mycket god lokalkännedom.

Vi är mycket nöjda med Emma och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-06-03

Ann-christin B skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag är mycket nöjd med bemötande, support och kontakter med Emma genom processen. Det enda som gör att jag inte ger betyg 5 ovan är att de bud jag lämnade inte förmedlades direkt - jag skulle helst ha sett att de gick ut till övriga budgivare omedelbart. Men det kanske borde lösas med något verktyg för budgivning. Läs mer
  • 2019-05-21

Johannes K skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt bostadsrätt i 55+ förening. Mäklaren var saklig och mycket tillgänglig för frågor och som stöd. Det hela gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2019-05-17

Alicia A skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Mycket trevlig och harmonisk mäklaren som jag kan rekommendera. Läs mer

Christina T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt villa och Emma har varit professionell och snabb. Läs mer

Anders T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köp av villa i Nacka
    Saklig och konkret i sitt sätt. Trevligt bemötande och god serviceanda. Tack Läs mer

Bertil J skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma var/är ett bra stöd och rådgivare i hela försäljningsprocessen. Hör servicegrad och tillgänglighet parat med klokskap och erfarenhet. Läs mer

Sanna L skrev om Anki Vistam en del av HusmanHagberg Nacka
    Trevligt bemötande, har informerat och skött affären bra. Känns som att både säljare och köpare var mkt nöjda vid kontraktsskrivning, fin atmosfär 😊 Läs mer

Forumvägen 31, 131 53 Nacka