Emma Bivstedt
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 74 Läs vad Emma Bivstedt

• Peter B köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-03-23

Ektorp
    Vi har köpt en lägenhet till vår dotter.
    Emma har varit tillmötesgående och anpassat sig efter våra tider för bland annat visningar när vi inte har haft möjlighet att närvara alla vid samma tid.
    Sammantaget har jag en positiv erfarenhet av Emma, Läs mer
  • Gunilla  S
    Gunilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-03-16

Kvarnholmen
    Emma är både professionell och trevlig! Mycket duktig. Mvh Gunilla Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Dan Sixten Ö sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-02-20

Eknäs
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Emma och det gick otroligt lätt och smidigt. Emma är mycket proffessionel och det märks att hon brinner för uppdraget som hon åtagit sig. Som säljare vill man alltid vara uppdaterad på hur det går och var man befinner sig i processen, med Emma så fick vi hela tiden informationen som vi ville ha. Jag rekommenderar verkligen Emma om ni ska sälja ert boende. /Dan Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Khalid A S A sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-02-13

Nacka Forum
    Professionell och jättetrevlig! Skötte hela affären på ett mycket bra sätt. Skulle rekommendera Emma till andra och även använda henne själv igen om jag behövde. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Peter T köpte sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-02-10

Saltsjöbaden / Baggensudden
    Köpte en villa genom HusmanHagberg och Emma var väldigt trevlig och tillmötesgående på ett avslappnat och ärligt sätt. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Alma J köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-02-10

Ektorp
    Vi köpte vår första lägenhet nu via Emma. Hennes stora tålamod och fantastiska bemötande gjorde att vi kände oss trygga genom processen. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Karin L sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-02-03

Järla Sjö
    Sålt en lgh, Emma har med sitt positiva bemötande hjälpt mej genom försäljningen av bostaden. Jag är mycket nöjd med Emma, ger henne bästa betyg och kommer att rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Bo J
    Bo J köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-02-03

Ektorp/Saltängen
    Köpte bostadsrätt. Professionell handläggning. Mycket nöjd. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Pär A köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-01-26

Järla Sjö
    Bra bemötande, påläst, god ordning. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Tönis V köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2019-11-02

Ekudden
    Vänlig och informativ i alla frågor.
    Mycket trevlig bemötande.
    Helt OK! Läs mer