Emma Bivstedt

Emma Bivstedt

Emma Bivstedt är mäklare på HusmanHagberg Nacka

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Emma Bivstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 90 omdömen sedan 2018-02-03. Emma Bivstedt har haft 39 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 90 Läs vad Emma Bivstedt

• Fantastisk mäklare genom hela processen!!!
    Maths A
    Maths A köpte sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-10-17
    • 200.0 m²
    • Skuru
    2020-10-17
  • Köpte en tvåa på Ugglevägen, mycket trevligt bemött av mäklaren som i sin tur var väldigt kunnig och besvarade de frågor jag hade. Våran upplevelse var väldigt positiv och bra.
    Pelle I köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-10-12
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Ektorp
    2020-10-12
  • Emma hjälpte mig att sälja mitt radhus i Duvnäs Utskog . Hon skötte det på ett utmärkt sätt och besvarade alla mina frågor på ett professionellt sätt. Alltifrån deklararions- frågor till dödande av pantbrev Hon fanns dessutom alltid till hands och svarade alltid i telefon. En förträfflig mäklare som man kan lita på.
    Lars N sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-10-06
    • 100.0 m²
    • Duvnäs Utskog
    2020-10-06
  • Mäklaren har visa stort engagemang och glatt bemötande. Hon har även varit lätt att få tag i och har förklarat saker på ett tydligt och bra sätt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    Jenny S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-09-30
    • 1:a
    • 38.0 m²
    • Ektorp/Saltängen
    2020-09-30
  • Jag var med i en budgivning för tre år sedan som Emma höll i (köpte ej), och fick så bra intryck av henne då att jag lade namnet på minnet och valde att anlita henne när det var dags för oss att sälja vår tvåa i Saltängen. Emma är proffsig, trevlig, nåbar och driven - jag rekommenderar henne varmt!
    Linda G sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-09-21
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Ektorp/Saltängen
    2020-09-21
  • Jag kan verkligen rekommendera Emma. Hon har stenkoll på läget, gav mig realistiska förväntningar, uppdaterade mig regelbundet om allt som hände och var helt fantastiskt serviceinriktad!
    Katja F
    Katja F sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-09-04
    • 2.5:a
    • 58.0 m²
    • Järla Sjö
    2020-09-04
  • Jag har sålt en villa i Nacka och fått mycket bra hjälp av Emma Bivstedt. Hon är en seriös och duktig säljare som jag varmt rekommenderar!
    Åsa Magdalena C sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-08-09
    • 137.0 m²
    • Saltängen
    2020-08-09
  • Vi har nyligen köpt en bostadsrätt i Björknäs, Nacka. Hela köpet har gått mycket smidigt - från första visning till kontraktsskrivning samt även i den fortsatta processen. Emma har på ett proffsigt och kunnigt sätt hjälp oss med frågor och funderingar, och vi känner oss trygga inför fortsättningen på den här spännande resan! Vi kan varmt rekommendera HusmanHagberg och Emma till andra!
    Åsa T köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-07-05
    • 2.5:a
    • 66.0 m²
    • Björknäs
    2020-07-05
  • Vi har känt oss trygga hela vägen hittills. Emma är väldigt tydlig och noggrann, det är så skönt. Vi är mycket nöjda. Tack ⚘
    Tina N sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-06-20
    • 1.5:a
    • 36.0 m²
    • Sickla
    2020-06-20
  • Man känner sig trygg genom hela affären.
    Maria G sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    2020-06-11