Emma Bivstedt
Registrerad mäklare sedan 2012-06-04
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 83 Läs vad Emma Bivstedt

• Åsa T köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-07-05

2.5:a
    Björknäs
    Vi har nyligen köpt en bostadsrätt i Björknäs, Nacka. Hela köpet har gått mycket smidigt - från första visning till kontraktsskrivning samt även i den fortsatta processen. Emma har på ett proffsigt och kunnigt sätt hjälp oss med frågor och funderingar, och vi känner oss trygga inför fortsättningen på den här spännande resan! Vi kan varmt rekommendera HusmanHagberg och Emma till andra! Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Tina N köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-06-20

3:a
    Sickla
    Vi har känt oss trygga hela vägen hittills.
    Emma är väldigt tydlig och noggrann, det är så skönt. Vi är mycket nöjda. Tack ⚘ Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Maria G sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-06-11

NACKA Lännersta
    Man känner sig trygg genom hela affären. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Patric M köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-05-25

2:a
    NACKA Ektorp
    Professionell mäklare som är väldigt trevlig och tillmötesgående. Ger ett gott intryck. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Margareta N sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-05-15

NACKA Eriksvik
    Sålt villa.
    Proffsigt och bra bemötande på alla sätt.
    Hade realistisk syn på prisbilden.
    Rekommenderar gärna Emma till andra kunder. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Tommi A sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-05-08

1.5:a
    NACKA Saltsjöqvarn
    Emma sålde min lägenhet (Saltsjöqvarn, Nacka) i mitten av Covid-19 pandemin. Hon är en erfaren och mycket kapabel mäklare som lyckades nå ett bra resultat i mycket svår marknadssituation. Jag skulle rekommendera henne utan att tveka! Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Zara H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-05-02

2:a
    NACKA Ektorp
    Vi köpte en tvåa i Ektorps väg 1, vi är nöjda med mäklaren gällande kunskapen och information. Betyg är 4 Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Mats Verner D sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-04-30

NACKA Duvnäs Utskog
    Sålt radhus i nacka, info och kontrakt, råd och stöd allt flutit på. Vi kände oss trygga med konsultationer och kompetens. Så slutbetyget blir utmärkt. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Ann-marie S köpte sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-04-15

NACKA Saltängen
    Köpt bostad i Saltsjö-Duvnäs
    Mycket trevlig mäklare som var tydlig anträffbar utan att vara stressig. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Peter B köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2020-03-23

Ektorp
    Vi har köpt en lägenhet till vår dotter.
    Emma har varit tillmötesgående och anpassat sig efter våra tider för bland annat visningar när vi inte har haft möjlighet att närvara alla vid samma tid.
    Sammantaget har jag en positiv erfarenhet av Emma, Läs mer

Senaste försäljningarna