Mäklare Stockholms län Nacka HusmanHagberg Nacka Emma Bivstedt
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2019-04

Läs vad 46 Läs vad Emma Bivstedt

• Christina T köpte sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

Kummelnäs
    Köpt villa och Emma har varit professionell och snabb. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Anders T köpte sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

Köp av villa i Nacka
    Saklig och konkret i sitt sätt. Trevligt bemötande och god serviceanda. Tack Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Bertil J sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

Kummelnäs
    Emma var/är ett bra stöd och rådgivare i hela försäljningsprocessen. Hör servicegrad och tillgänglighet parat med klokskap och erfarenhet. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Lena Melin S köpte sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2019-05-12

Krokhöjden
    Köpt ett radhus. Emma var trevlig, tillgänglig, noggrann och tydlig. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Lisa H köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2019-04-21

Finnboda Hamn
    Jättetrevligt bemötande, tydlig, omtänksam, kunnig. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Karl W köpte sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2019-04-17

Duvnäs Utskog
    Har både köpt och är på väg att sälja via Emma. Vi har fått goda råd, snabb återkoppling och ärliga svar oavsett om vi stått som köpare eller säljare. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Siammone Westlund G sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2019-04-12

Jarlaberg
    Emma har sålt min brf i Nacka Hon har på bästa sätt hjälpt till med detta. Med energi glädje och kunskap har hon genomfört affären
    Tack Emma Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Anna W sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2019-04-10

Duvnäs Utskog
    Emma var en riktig arbetsmyra och mån om att köra på tills vi som säljare var helt nöjda. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Birgitta J sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2019-03-19

Järla Sjö
    Emma hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och jag är mycket nöjd med henne!
    Pålitlig, kunnig och engagerad! Läs mer
  • Lukas S
    Lukas S sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2019-02-25

Gustavsvik
    Emma är proffsig och en väldigt trygg mäklare. Hon ger stöd genom hela processen och har gedigen erfarenhet som märks i hennes arbetssätt.
    Jag har både köpt och sålt med Emma och kan därför varmt rekommendera henne eftersom hon stöttat och hjälp till på ett utmärkt sätt vid både köp samt försäljning. Läs mer

Senaste försäljningarna

Frans Mobergs väg