Emma Bivstedt
en del av HusmanHagberg Nacka

Forumvägen 31
131 53 Nacka — Visa karta

Vad tror Emma att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Emma Bivstedt

• Karolina F
    Karolina F skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma är lätt att tycka om men framför allt väldigt kunnig. Hon är väldigt engagerad och gör allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda med affären. Ärlig, driven och noggrann. Rekommenderas absolut. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpte en tre rums lägenhet i Nacka. Mäklaren var proffesionell och ordnade så vi fick komma och se lägenheten innan visning vilket även ledde till att vi kunde köpa den även före visningen. Trevlig, proffsig och gott bemötande. Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Professionellt bemötande, snabb och tydlig hantering av det praktiska. Läs mer
  • Lena Gardmo S
    Lena Gardmo S skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma var toppen! Proffsig, trevlig och lyhörd. Läs mer
  • Christer M
    Christer M skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma är en mäklare som man alltid vill ha både som köpare och säljare. Otroligt engagerad, noggrann och inte minst väldigt kompetent. Som säljare kände jag mig alltid i fullt fokus och i dessa dagar när marknaden har varit svajig, skapar hon en känsla av trygghet. Man kan inte få en bättre mäklare. Läs mer
  • Magnus Per Jansson O
    Magnus Per Jansson O skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma gjorde ett mycket bra jobb utifrån rådande marknad och de förutsättningar som rådde. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Vi sålde en villa i Saltsjö-boo. Emma var engagerad och proffsig på alla sätt man kan önska sig. Hon var uppriktig och ärlig. Jag kommer att anlita Emma vid en eventuellt ny försäljning. Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Har köpt en lägenhet. Emma har varit mycket hjälpsam genom hela köpet och svarat, tagit reda på svar och visat lägenheten en extra gång.
    Ett mycket trevligt bemötande hela tiden. Läs mer
  • Jonny L
    Jonny L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Köpt villa i Nacka.
    Mycket positiv redan på visningen.
    Tog sig tid, lyssnade och hade bra svar på våra frågor.
    Glad och positivt bemötande.
    Kunnig om objektet och hade även tips om skolor mm i närområdet.
    Mycket nöjd från visning till kontrakt! Läs mer
  • Karl GUSTAV L
    Karl GUSTAV L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma hjälpte oss att sälja vår villa i Nacka och hon utförde sitt jobb på ett sätt som överträffade alla förväntningar på hur en mäklare ska hantera sitt uppdrag.
    Jag kan varmt rekommendera Emma. Läs mer
  • Andrew C
    Andrew C skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Bought Villa for 10 Mill Sek, good clear communication and professional attitude, hard worker. Läs mer
  • Lena T
    Lena T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Sålt en bostadsrätt med hjälp av Emma Bivstedt som hela vägen haft ett trevligt och proffesionellt bemötande av mig. Då det var första gången jag sålt en bostad hade jag inga direkta förväntningar av hur det skulle gå till eller vara. Läs mer
    2018-05-19 Emma B svarar Lena T
    Tack, Lena! Du har varit en exemplarisk "förstagångssäljare"! ;-)
  • Anni MALIN T
    Anni MALIN T skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma Bivstedt är fantastisk och överträffade våra förväntningar med råge!
    Proffsig, återkopplade alltid proaktivt och satte en realistisk bild över hur processen går till.

Stort tack Emma! Läs mer
    2018-05-18 Emma B svarar Anni MALIN T
    Tack för dina fina ord, Malin! Och tack själv för ett bra och roligt samarbete, så fint fixat inför fotografering och visningar! En härlig miljö att jobba i! :-)
  • Anna R
    Anna R skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Trevlig & lätt att nå. Påläst. Läs mer
  • Kristian L
    Kristian L skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Bra, saklig och en taktiker som kunde hålla köparna intresserade under en lång tid. Läs mer
  • Josefine V
    Josefine V skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med Emma. Bemötandet var alltid trevligt, det var lätt att få kontakt med snabb återkoppling. Upplever henne som kunnig och med bra koll på marknaden. Hon levde upp högre än mina förväntningar då allt gick både snabbare och smidigare än jag trodde innan.
    Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2018-04-19 Emma B svarar Josefine V
    Tack snälla Josefine! Det är så roligt med återkommande kunder! Varmt välkommen åter när det är dags för bostadsbyte nästa gång, hjälper er då gärna hitta ert drömboende! :-)
  • Josefine V
    Josefine V skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet med hjälp av Emma och är så nöjd. Hon är kunnig och allt har gått så lättsamt. Läs mer
  • Christer M
    Christer M skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Emma Bivstedt lever upp till alla förväntningar hur en mäklare skall vara. Fantastiskt kunnig, lyhörd och positiv. I en vikande marknad är hennes energi och engagemang ovärderligt.

Har förmedlat mina två senaste uppdrag via Emma och kan inte vara mer nöjd. Kommer i alla lägen rekommendera Emma. Läs mer
    2018-04-19 Emma B svarar Christer M
    Tack för dina fina ord, Christer! Och tack för ett bra samarbete, alltid lika roligt att få hjälpa dig! Man ska ha kul på jobbet... :-)
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    Mäklare Emma Bivstedt är en mycket påläst och förtroendeingivande mäklare. Hon tar sig an försäljningen till 100-procent och gör allt för att det ska bli en lyckad, riktig och korrekt affär. Har hon inte svaret på en fråga så tar hon snabbt reda på svaret. Hon är positiv och visar att hon är intresserad av att just min affär ska bli maximalt bra genom att vara intresserad av både mig och min lägenhet. Läs mer
    2018-05-19 Emma B svarar Kerstin M
    Tack, Kerstin! Lika roligt att jobba tillsammans med dig varje gång! Varmt välkommen tillbaka! ;-)
Ragnhild Sjöberg
Emma Bivstedt