Emma Bivstedt

Emma Bivstedt

Emma Bivstedt är mäklare på HusmanHagberg Nacka

Emma Bivstedt har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Emma Bivstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 113 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Bivstedt har haft 44 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 113 Läs vad Emma Bivstedt

• Tollare
    2021-07-28
    Underbart engagerade och mycket professionellt mäklare som gör sitt bästa för köparen och säljaren.
    Stor tack
    • Nacka Strand
    2021-07-19
    Emma Bivstedt har från första början och under hela försäljningsprocessen varit professionell, trygg, tillmötesgående och alltid till hands gällande våra frågor.
    Hon har skött visningarna på ett utmärkt sätt och ägnat tid och engagemang till spekulanterna.
    Vi kan varmt rekommendera Emma Bivstedt som mäklare, med sin gedigna erfarenhet har hon varit en klippa , från första mötet till klar affär.
    2021-07-19
    Emma har varit snabb på att svara på frågor och har varit väldigt trevlig och informativ.

Jag hade inga specifika förväntningar men jag är väldigt nöjd med min upplevelse!
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
    • Duvnäs Utskog
    2021-07-08
    Emma är ärlig, kunnig och hela tiden lätt att få tag på under hela köp- och säljprocessen vilket vi uppskattade mycket. Dessutom mycket trevlig!
    • Henriksdalsberget
    2021-06-21
    trevlig och välinformerad
    hjälpsam genom hela processen
    2021-06-07
    Sålt en bostadsrätt i Saltängen, Nacka. Emma har hjäpt till att räkna ut skatt m.m. och varit så hjälpsam. Vi bestämde tillsammans hennes arvode. Emma höll mig underrättad om vad som hände i ärendet hela tiden. Hon är lätt att nå både per tfn, e-post och sms.
    2021-06-03
    Vi har precis köpt en lägenhet. Emma var mäklare. Hon är väldigt förtroendeingivande och lyckas bra att hålla sig objektiv mellan köpare och säljare.
    2021-06-03
    Köpte en bostadsrätt, en fyra. Proffsig, trevlig och skapade en trygg atmosfär.
    2021-06-03
    Vi köpte en bostad om 73 kvm med visst renoveringsbehov. Emma var väldigt professionell och med gedigen kunskap samt ett varmt bemötande. Det är första gången som jag köper en bostad, och andra gången för min sambo, och vi upplevde att allting har gått väldigt smidigt. Vi trodde att det skulle vara mer komplext, men i vårt fall rullade allting på otroligt smidigt och bra. Emma var lugn och saklig under hela processen och hade väldigt bra koll på allting, vilket vi uppskattade starkt.

Vi kan varmt rekommendera Emma från en köpares perspektiv, framförallt om man vill känna att man är i trygga händer.
    2021-06-02
    Sålde en bostadsrätt i nacka. Mäklaren var kanon, upplevde henne som trevlig, proffsig och ärlig. Vi uppskattade hennes råd. Fick först sänka vår förväntning på pris pga marknaden, men vi var över förväntan nöjda med affären i slutändan