Mäklare Stockholms län Nacka HusmanHagberg Nacka Emma Bivstedt
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-01 - 2018-12

Läs vad 31 kunder tycker om Emma Bivstedt

• Josephine B köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2019-01-22

81m²
    Järla Sjö
    Emma var oerhört proffsig i alla lägen. Från visning till kontraktskrivning. Bra och tydlig kommunikation och man fick alltid svar på sina frågor. Vi är väldigt nöjda som köpare och skulle verkligen rekommendera Emma till andra. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Maria H sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2018-12-23

Västra Orminge
    Emma har hjälpt mig att sälja min bostad och hon har varit väldigt engagerad hela vägen. Hon har gett allt och inte tvekat en sekund över att affären ska gå i lås. Emma levde upp till alla förväntningar med råge! Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Michael Klaman N köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2018-12-22

Västra Orminge
    Köpt en lägenhet i Orminge. Hon fixa en extra visning och sen kunde vi skriva på dagen efter. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Marcus H sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2018-12-21

Västra Orminge
    Emma var väldigt professionell och hjälpsam i hela processen när vi sålde vår lägenhet. Hon styrde försäljningen på ett noggrant sätt och fick oss som säljare att känna trygga med henne som mäklare. Läs mer
  • Robin H
    Robin H sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2018-12-20

91m²
    Västra Orminge
    Jag sålde min lägenhet i nacka .
    Allt gick bra ! När bud kom gick allt snabbt och smidigt !!

Mvh Robin H Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Tobias B köpte sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2018-12-12

192m²
    Skuru
    Emma är mycket bra att ha att göra med. Vi är väldigt nöjda med hennes förmedling i samband med köpet av vårt hus i Skuru, Nacka. Hon var behjälplig med all nödvändig information i samband med visningen och kände objektet utan och innan. Hon hade en proffsig attityd genom hela budgivningen, stod på säljarens sida men visade oss som köpare den respekt som är nödvändig för en framgångsrik affär och att hon förstod vilka förväntningar som vi hade på pris och övriga villkor. Emma är bra och kunnig och vi skulle gärna anlita henne som säljare om det skulle bli aktuellt någon gång. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Daniel P sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2018-10-22

77m²
    Alphyddan
    Emma och HusmanHagberg gav ett seriöst intryck. Allt gick smidigt och jag kan starkt rekommendera Emma. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Thomas E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2018-10-21

94.5m²
    Jarlaberg
    Emma har sålt vår bostad. Hon ger ett oerhört professionellt intryck och är väldigt kunnig. Hon kompletterar sin professionalism med ett vänligt och omtänksamt sätt. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Sara W sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2018-10-20

94.5m²
    Jarlaberg
    Emma Bivstedt är en otroligt duktig, kunnig och engagerad mäklare.
    Från första mötet har det känns jättebra. Tydlig information, snabb med återkoppling och tillgänglig nästan dygnet runt.

Kan varmt rekommendera Emma till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
    Emma B gillar detta
  • Peter L sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka

2018-10-17

186m²
    Eriksvik
    All mycket lyckat utom möjligen slutpriset, men det berodde nog mer på att marknaden svajar och inte på Emmas insats...hon verkar jobba nästan dygnet runt... Läs mer

Senaste försäljningarna

Garverigränd