Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Södra Kungsvägen 66, 181 32 Lidingö — Visa karta

Vill du också få ut det mesta av din bostadsförsäljning på Lidingö? Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och erbjuder bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler.

Vi har bra koll på bostadsmarknaden här på Lidingö, men vi vet till exempel också hur du enklast tar dig till skola och jobb och var de trevligaste promenadstråken går. Vi kan Lidingö helt enkelt.

Har du frågor om din nuvarande eller framtida bostad här är du alltid välkommen in till vår BoButik på Södra Kungsvägen 66. Vi svarar gärna och ger tips och råd!

Läs vad 124 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

• 2019-11-12

Langhall A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt bostadsrätt. Bra bemötande och hantering. Tyvärr blev slutpriset mycket lägre än det uppskattade. Läs mer
  • 2019-11-12

Göran K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag blev bra bemött. En bostad är såld. Har ej tidigare erfarenheter av att sälja bostäder. Läs mer
  • 2019-11-08

Mattias W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Bra, proffsigt och seriöst under hela processen. Läs mer
  • 2019-10-31

Kerstin Ann-Mari J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Så långt ett proffsigt och väl utfört uppdrag Läs mer
  • 2019-10-28

Eva-Lotta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Eftersom jag själv arbetat i mäklarbranschen hade jag höga krav när jag skulle sälja min lägenhet. Visste att Tina Stening var riktigt duktig och jag blev inte besviken! Proffsig, bra på att återkoppla, ambitiös och engagerad - det märks att hon älskar sitt jobb. Dessutom har hon en väldigt härlig personlighet. Supernöjd och jag kan varmt rekommendera dig/er att kontakta henne vid försäljning! Läs mer
  • 2019-10-27

Marinka S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt en bostadsrätt
    Det andra gång som vi har haft samma mäklare och bra bemötande.
    Vi fick det som hade begärts
    Hela resan från början till slutet har vi upplevt med bra vägledning och support och detta ha gjort att vi har känt oss trygga av hennes proffesionalism Läs mer

Birgitta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Ett väl utfört uppdrag och personligt och hänsynsfullt bemötande. Läs mer
    2019-10-25 Marylene J svarar Birgitta L
    Tusen tack Birgitta. Jag tror du kommer trivas så bra i Brevik. Kommer gärna på fika.

CARL JOHAN B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har sålt våren lägenhet på Lidingö genom Svensk Fastighetsförmedling genom mäklaren Marylene Johansson vi är mycket nöjda. Läs mer

Lars Olof H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi är mycket nöjda och speciellt med vår mäklare Tina Stening som varit fantastisk Läs mer
  • 2019-10-23

Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Superseriös, ambitiös,kunde inte varit bättre. Läs mer
  • 2019-10-22

Arild W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt BR 3 rok på Lidingö.
    Mäklaren mycket engagerad och effektiv. Lgh såld på mindre än en vecka efter första kontakt med mäklaren, till det pris jag hade förväntat.
    Hoppades på snabb affär, (hade redan köpt ett annat objekt) samt ett pris som motsvarade mina förväntningar. Allt detta infriades.
    Ett väldigt trevligt och professionellt samarbete, allt fungerade som man hoppas att det alltid bör fungera. Läs mer
  • Mats B

2019-09-14

Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har sålt ett radhus i Rudboda. Tina är fantastisk och otroligt erfaren. Hon gjorde allt för att få affären i hamn. Marknaden är inte enkel med få budgivare och folk som hoppar av.
    Jag rekommenderar Tina till alla. Har redan gjort det 2 ggr sen tidigare. Mats Bergstedt Läs mer
  • 2019-09-09

Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Har sålt Radhus. Vår mäklare tog sig an vår försäljning på ett mycket proffsigt sätt. Hon jobbar för både köpare och säljare så att affären blir på rätt sätt.
    Kan mer än väl rekommendera Tina till andra som skall sälja eller köpa. Bästa Mäklaren på ön. Läs mer
  • Monika S

2019-07-07

Monika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag valde Svensk Fastighetsförmedling och Tina Stening igen. Denna gång gällde det försäljning av en bostadsrätt på Lidingö. Läget på bostadsmarknaden ställer idag ökade krav på fastighetsmäklares kompetens och professionalitet. Därför valde jag Tina Stening som jag uppfattar som mycket erfaren, sakkunnig och professionell, som driver uppdraget och alltid arbetar hårt och målinriktat för ett gott resultat.
    Även denna gång fungerade allt perfekt och priset blev det önskade! Tinas alltid lika varma och vänliga bemötande var också av stor betydelse då bostadsförsäljningar är nervösa historier med mycket pengar inblandade. Läs mer
  • 2019-05-22

Magnus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt radhus på Lidingö.
    Professionell, kunnig, energisk mäklare med glimten i ögat.
    Slutpriset låg inom förväntat och önskat intervall.
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling, Lidingö. Läs mer
  • 2019-05-18

Annika I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi kan varmt rekommendera Tina som mäklare, engagerad, alltid tillgänglig, proffessionell och erfaren. Läs mer
  • 2019-04-18

Kersti Birgitta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt i dessa svåra tider , mäklaren har hittat rätt sätt att gå till väga ! Läs mer
  • 2019-04-01

Catharina U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålde mitt radhus med hjälp av Tina. Hon känns proffsig, engagerad och förtroendeingivande. Trevlig och glad är hon också. Är mycket nöjd med hela affären. Catharina Läs mer
  • 2019-03-28

Kajsa Emelie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina Stening hjälpte oss att köpa ett radhus på Lidingö och vi är supernöjda. Proffsigt rakt igenom och vi kände att vi under hela processen fick den information vi behövde. Tina är engagerad, kunnig, påläst och jättetrevlig! Vi kan varmt rekommendera att anlita Tina eller köpa de objekt som hon förmedlar. Läs mer
  • 2019-03-26

Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina uppfyllde de höga förväntningar jag hade på mäklartjänsten. Ett nöje att rekommendera henne Läs mer
  • Agneta Christina L

2019-03-26

Agneta Christina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi köpte en lgh av Tina och kände att hon gärna fick hjälpa oss att sälja vårt radhus. Hon har varit mkt hjälpsam på alla sätt och tipsat oss i alla situationer. Hon har varit glad och trevlig och mkt professionell. Vi är mkt nöjda Läs mer
  • 2019-03-14

Andreas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Otroligt professionellt och förtroendegivande bemötande Läs mer
  • 2019-02-17

Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Trevlig, engagerad och lösningsorienterad. Läs mer
  • Helene U

2019-02-11

Helene U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt en brf på Lidingö 1:a kontakt Tina Stening och sedan Marylene jättetrevliga och proffsiga.

Tyvärr är det ju marknaden som styr så efter vår 1:a kontakt för 2 år sedan har ju våra politiker sett till att dra åt svångremmen.

Så priset blev ju tyvärr långt under det vi hoppades på då

Bokade då för 2 år sedan boende för 2 lgh genom Svensk Fastihetsförmedling i Borstahusen....som vi ser framemot att flytta till.

Alla de tre mäklare jag har haft och har kontakt med är mkt proffsiga och positiva.

Så ska jag sälja igen så kommer jag absolut vända mig till er....då vet jag förhoppningsvis vad jag får.

Tack👏 Läs mer
    2019-02-12 Marylene J svarar Helene U
    Tusen tack Heléne,
    Skönt att höra att du är nöjd trots en lägre prisbild. Marknaden har ju rört sig i nedåtgående spiral under denna försäljningsprocess och det får ju konsekvenser för den enskilde.
    Stort lycka till med det nya boendet i Skåne och vi hoppas du och din mamma kommer stormtrivas.
    Bästa hälsning Tina och Marylene
  • 2019-02-10

Hildur P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt en Bostadsrätt
    Snabbt, effektivt och med mycket stort engagemang från mäklarens sida. Läs mer
    2019-02-12 Marylene J svarar Hildur P
    Stort tack Gunvor. Det glädjer mig att ni är nöjda. Hoppas din mamma kommer trivas bra med sitt nya boende.
    Bästa hälsning Marylene
  • Lars-Åke J

2019-02-06

Lars-Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt villa och köpt bostadsrätt.
    Trevligt, artigt, jordnära och engagerat bemötande.
    Lyckades att få ihop vårt absoluta krav att sälja innan vi köpt och ha något att köpa innan vi säljer.
    Gick snabbt och effektivt efter att priset justerades neråt något. Läs mer
    2019-02-12 Marylene J svarar Lars-Åke J
    Tusen tack Lars-Åke och Rose-Marie,
    Det var ett rent nöje att få denna spännande utmaning i hamn. Nu blir vi till och med nästan grannar på trivsamma Karins Allé
    Bästa hälsning Marylene
  • Nessie S

2019-01-25

Nessie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    En fantastisk mäklare som vi kan varmt rekommendera. Har lagt ner allt sitt kunnande och hennes envishet för att hitta en köpare till våt lägenhet. Läs mer
    2019-02-12 Marylene J svarar Nessie S
    Stort tack för det fina omdömet. Det glädjer mig mycket att ni nu kan fokusera på ert nya fina boendet. Säg till när kaffebryggaren är på plats, så kommer jag.
  • 2019-01-24

Charlotta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Har sålt en villa och en lägenhet inom loppet av två år och fått fantastisk hjälp bägge gångerna av Tina Stening på Svensk fastighetsförmedling på Lidingö - Alltid verklighetsförankrad, seriös, positiv och väldigt aktiv! Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-01-17

Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Kan varmt rekommendera Tina Stening som med sitt personliga och proffsiga bemötande sålde våran lägenhet ! Vi är så nöjda ! Läs mer
  • 2019-01-17

Marie Kristina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi ville flytta från en tvåa till en tre rums lägenhet och Tina hjälte oss riktigt bra. Alltid trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Eivor Birgitta D

2018-12-20

Eivor Birgitta D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag har sålt min lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling. Mäklare Marylene Johansson har gjort ett fantastiskt jobb och jag är så nöjd och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-02-12 Marylene J svarar Eivor Birgitta D
    Tusen tack Eivor,
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med denna försäljning.
    Varmt lycka till och jag kommer gärna på fika framöver.
  • 2018-12-11

Jane B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt en bostadsrätt på Lidingö.

Mycket engagerad mäklare som gjort sitt yttersta för kunden.
    Uppskattat mycket att mäklaren hade många öppna visningar
    istället för att kunderna skall ta kontakt för att få en visning.

Lätt att få kontakt med och snabb att återkoppla. Läs mer
  • 2018-12-03

Eia A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Professionellt bemötande, snabb och engagerad hantering av försäljningen i alla steg. Läs mer
  • 2018-11-24

Eva J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Med hjälp av Tina Stening sålt tre-rumslägenhet i Torsvik och fått förstklassigt, professionellt och trevligt bemötande. Kunde inte ha varit bättre. Tack! Eva Jacobson Läs mer
  • Anders I

2018-11-24

Anders I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har sålt det hus som varit vårt hem, sedan 22 år. Vi har blivit mycket bra bemötta av Tina. Professionellt men samtidigt personligt.
    Priset som blev satt från början var för högt, vilket försvårade tänket under processen. Men det var en väldigt plötslig förändring i marknaden, så det har jag förståelse för. I slutändan blev allt iaf bra. Läs mer
  • Luis O

2018-11-11

Luis O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Lugn, hårt arbetande och tillmötesgående Läs mer
    2019-11-12 Marylene J svarar Luis O
    Stort tack Luis,
    Hoppas du trivs bra i din fina lägenhet.
  • 2018-11-11

Hanna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Verkligen proffsigt bemötande och tryggt omhändertagande!!! Läs mer
  • 2018-09-20

Lars F skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina har gjort ett perfekt jobb i ett svårt förhandlingsläge!
    Fortsätt så! Läs mer
  • 2018-09-20

Tomas v skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina var mäklare vid köp av ett radhus på Lidingö. Hon hanterade hela processen på ett väldigt bra sätt. Hon är mycket engagerad och anstränger sig verkligen för att få alla intressenter nöjda. Hon svarar snabbt och följer upp det vi kommit överens om. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • 2018-09-13

Maria B skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Proffsigt bemötande med hög tillgänglighet och engagemang. Lyhörd för säljare/köpare önskemål och behov. Har använt Tina vid flera av mina försäljningar. Läs mer
  • 2018-08-30

Robert B skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Väl insatt i sitt yrke.
    Trevlig att ha att göra med.
    Engagerad i uppdraget. Läs mer
  • Hans Robert Oden O

2018-08-18

Hans Robert Oden O skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag och min sambo köpte en ny bostad och tyckte då att mäklaren var så fantastikt proffesionell , härlig energi och bra att ha och göra med att vi valde även henne till uppdraget att sälja våran dåvarande bostad.
    Och rekommenderar henne till 110%. Läs mer
  • 2018-08-02

Johan B skrev om Lotta Cavalli-Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Proffsigt och mycket angenämt från början till slut. Läs mer
  • 2018-07-19

Erik S skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina är den absolut trevligaste mäklaren jag haft kontakt med. Hon får även jobbet gjort med bravur vilket är en ytterst sällskynt kombination. Hon är mitt förstahandsval vid försäljning på Lidingö! Läs mer
  • 2018-07-07

Christina E skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    jag har sålt en bostadsrätt. Jag har blivit mycket trevligt o proftesssionellt bemött av mäklaren som också varit mycket hjälpsam med olika saker. Mäklaren har hållit god kontakt med mig under hela försäljningsprocessen o jag har känt mig trygg. Jag har anlitat denna mäklarfirma förut o återvände därför gärna till dem - mina höga förväntningar har besannats o mäklaren levde upp till dem. Mäklaren var också väldigt noga, juridiskt kunnig o skapade en god stämning mellan säljare och köpare. Min upplevelse av denna försäljningsprocess o mäklaren är mycket positiva Läs mer
  • 2018-06-05

Karin W skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag har sålt en bostadsrätt på Lidingö. Jag tycker att jag fick ett trevligt, professionellt, kompetent och engagerat bemötande.
    Mina förhoppningar om att processen skulle gå snabbt och smidigt infriades till fullo. Bra rekommendationer om att det t ex inte var nödvändigt att lägga pengar på nya vitvaror och badrumsinredning. Läs mer
  • Monika S

2018-05-21

Monika S skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    - Tina Stening på Svensk Fastighetsförmedling fungerade som mäklare vid försäljningen av vårt hus.
    - Bemötandet var synnerligen professionellt och förtroendeingivande och resultatet av försäljningen till stor belåtenhet.
    - Våra förväntningar innehöll bl.a. att få en snabb, informativ och väl utformad annonsering med proffsiga bilder och tillhörig snygg broschyr. Sammantaget önskade vi oss en effektiv marknadsföring inkl visningar av huset. Allt under ledning av en engagerad mäklare.
    - Våra förväntningar infriades med råge. Tina Stening bedömer vi som en mäklare av allra högsta klass. Hela kedjan från inledande rådgivning, prisbedömning och avslutande kontraktsskrivning ger vi högsta betyg. Mäklaryrket ställer också krav på flexibilitet, ibland snabba utryckningar, inlevelseförmåga, tålamod och uthållighet. Tina Stenings därutöver alltid lika vänliga bemötande var ett gott stöd under en försäljningsprocess då stora pengar står på spel. Läs mer
  • 2018-05-20

Jens O skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Min fru och jag köpte en bostadsrätt på Lidingö i Killinge och bemöttes väldigt professionellt och personligt av Tina Stening på svenskfast. Tina var oerhört förtroendeingivande och levde upp till våra förväntningar på hur en sjyst mäklare skall vara. Om vi någon gång i framtiden kommer sälja vår bostad så kommer vi definitivt engagera svenskfast och framförallt Tina. Läs mer
  • Marie D

2018-05-14

Marie D skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina sålde min lägenhet på Lidingö med sprudlande energi och proffessionalitet. Effektiv, trevlig och kunnig så hela processen gick smidigt och alla kände sig informerade och trygga.
    Återkom alltid som utlovat och var tillgänglig när jag behövde.

Stort tack och jag anlitar självklart Tina Stening vid nästa bostadsaffär. Läs mer
  • 2018-05-09

skrev om Tina Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt en lägenhet på Lillåkersvägen. Lidingös bästa Mäklare (Tina Stening) sålde vår lägenhet !

Allt var perfekt.

Bästa rekommendationer