Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Vill du också få ut det mesta av din bostadsförsäljning på Lidingö? Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och erbjuder bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler.

Vi har bra koll på bostadsmarknaden här på Lidingö, men vi vet till exempel också hur du enklast tar dig till skola och jobb och var de trevligaste promenadstråken går. Vi kan Lidingö helt enkelt.

Har du frågor om din nuvarande eller framtida bostad här är du alltid välkommen in till vår BoButik på Södra Kungsvägen 66. Vi svarar gärna och ger tips och råd!

Läs vad 204 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö 2

2021-12-20 Verifierad kund
    Mäklaren var toppen både vid försäljning och köp. Engagerad och alltid tillgänglig.
    2021-12-05 Verifierad kund
    Proffessionell Kunnig Smidig Trevlig
    • Herserud/Torsvik
    2021-11-04 Verifierad kund
    Bra, resultatorienterad fastighetsmäklare. Raka besked, inget tjafs
    2021-11-04 Verifierad kund
    Snabbt, proffsigt och trevligt !
    2021-10-28 Verifierad kund
    Bra bemötande och fin service.
    2021-10-23 Verifierad kund
    Maryelene är engagerad, trevlig och duktig.
    • Käppala
    2021-10-17 Verifierad kund
    Tina var proffsig, trevlig och varm. Hon var tydlig med husets fel och brister samtidigt som hon hade anlitat en byggare som kunde svara på frågor på plats. Besiktning och alla papper var i sin ordning.
    2021-10-17 Verifierad kund
    Blev bemött av Tina Stening på ett mycket trevligt och proffsigt sätt. Hela försäljningsprocessen gick väldigt snabbt och hon informerade löpande om allt som skedde. Säljaren är mycket nöjd.
    • Skärsätra
    2021-10-16 Verifierad kund
    Marylene ger ett förtroendeingivande och professionellt intryck. God service och en lyckad försäljning gör att vi är mycket nöjda med mäklarinsatsen.
  • Cathy Masumeh N
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    2021-10-15 Verifierad kund
    Väldigt nöjd. Bra bemötande och trevliga och angagerad.
    • Sollentuna
    2021-10-13 Verifierad kund
    Fredrik Loneux Var mycket trevlig, artig och vältalig. Vi fick en realistisk bedömning av värdet på bostaden och vi kände att han var lika engagerad genom hela processen. Toppen!
    • Herserud/Torsvik
    2021-10-08 Verifierad kund
    Vi hade hört gott om Tina Stening innan vi anlitade henne och hon levde upp till alla förväntningar. Hon var mycket kunnig, duktig och trevlig. Tina Stening gjorde ett jättebra arbete och behandlade oss väldigt väl. Vi har inget annat än gott att säga om Tina Stening.
    • Gångsätra
    2021-10-02 Verifierad kund
    Kunskap, kompetens och personlig service!
    2021-09-22 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd med Med Tina som är en mycket engagerad och tillmötesgående mäklare. Vårt samarbete har varit mycket gott och trevligt!
    Monika B
    2021-09-21 Verifierad kund
    Vi fick ett professionellt bemötande och jag upplever att försäljningen gick smidigare än förväntat.
    • Larsberg
    2021-09-20 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av mäklaren.
    Vi hade inga förväntningar-
    Vår upplevelse av mäklaren är positiv.
    2021-09-19 Verifierad kund
    Vår mäklare Tina bjöd på såväl kompetent hantering av vår försäljning som ett mycket trevligt bemötande i alla våra kontakter med varandra.
    Bra rådgivning, snabb respons och många egna idéer för att hjälpa oss att nå ett bra resultat med snabbt avslut.
    Vi är mycket nöjda med såväl resultat som bemötande och hantering och kan varmt rekommendera Tinas tjänster till andra husförsäljare.
    2021-07-09 Verifierad kund
    Otroligt bra bemött av ansvarig mäklare, Fredrik Lenoux. Lättillgänglig, lätt att nå och återkopplade snabbt. Vi önskade visning på kort varsel och det var inga problem. Kunnig och seriös. Kanonbra skött i hela processen,
    • Sticklinge
    2021-06-13 Verifierad kund
    Mycket trevlig och välinformerad mäklare som gjorde det lilla extra vid varje kontakt.
    • Gångsätra
    2021-05-22 Verifierad kund
    Svensk Fastighetsförmedling Lidingö har jämte kunniga mäklare ett utmärkt nätverk för besiktning, varudeklarerat, styling, städning m m. Allt ledde till en resultat över förväntningarna.
    Tusen tack Magnus. Det var trevligt att få hjälpa dig med din försäljning. Varmt lycka till med nästa fas i ditt liv.
    Trevlig sommar!
    Trevliga
    Tillgängliga
    2021-04-10 Verifierad kund
    Bra och trevlig mäklare.
    Jag köpte ett hus så mäklaren representerade inte mig men var erfaren och trygg. Svarade på alla frågor snabbt även efter kontraktsskrivningen.
    Kan varmt rekommendera Tina.
    2021-04-09 Verifierad kund
    Mäklaren var väl förberedd och kommunicerat på ett mycket bra sätt. Flexibel och lyhörd
    2021-04-08 Verifierad kund
    Riktigt bra bemötande och vägledning i processen. Sakkunnig, trygghetsskapande och professionell. Tummen upp.
    2021-04-07 Verifierad kund
    Jag har som ombud för min mor sålt en villa på Lidingö. Av tre mäklare som vi träffade valde vi Tina för att hon verkade drivande utan att vara för intensiv. Tina hade tagit fram bra underlag om och kring fastigheten redan till första mötet. Tina har hela tiden varit mycket vänlig och tillmötesgående och har alltid varit tillgänglig. Hon gav råd som vi har uppfattat som bra. Tina höll oss väl informerade under hela processen och kunde förmedla budgivarnas inställning till huset.

Totalt sett en mycket bra mäklarinsats.
    2021-04-06 Verifierad kund
    När vi skulle sälja vårt radhus (dödsbo) hade vi kontaktat flera olika mäklarfirmor men fastnade snabbt för Tina och hennes trevliga, proffsiga och engagerade sätt.
    Det märktes tydligt att hon kunde sin sak och kände sin marknad. Förväntningarna hon målade upp var stora och hon såg till att infria dem alla!
    Med en tydlig struktur samt en tät och öppen dialog kände vi oss mycket lugna och trygga längs hela resan. Vi kände att Tina verkligen tog sig tid och gjorde "det lilla extra". Hon förklarade, tipsade och ledsagade med en stor portion kärlek och tålamod. Tack vare detta fick vi en mycket bra upplevelse av hela husförsäljningen. Bättre kunde det inte bli!
    2021-04-04 Verifierad kund
    Sålt, mycket bra, förväntningar med mäklaren var bra. Rekommenderas varmt.
    2021-04-04 Verifierad kund
    Fredrik hjälpte oss med försäljning av bostadsrätten. Allt gick smidigt och sköttes av en trevlig kunnig mäklare.
    Tack.
    • Dalénum
    2021-04-01 Verifierad kund
    Köpt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande under hela processen
    2021-03-28 Verifierad kund
    Svensk Fastighetsförmedling och Tina Stening har under de senaste åren tagit hand om flera bostadsförsäljningar inom familjen. Tina Stening arbetar som ett riktigt proffs, är erfaren, yrkeskunnig, fokuserad och mycket målinriktad. Samtliga försäljningar har gått som smort och vi har alltid blivit mer än nöjda med resultatet.
    2021-02-28 Verifierad kund
    Bra bemötande, men inte svar på alla frågor. Trevlig, men lite virrig. Saknade info om tidigare försök att sälja lägenheten.
    2021-02-28 Verifierad kund
    Engagerad, driven och väldigt kunnig.
    2020-12-04 Verifierad kund
    Marylene sålde vår 1,5 på källarplan snabbt, smidigt och till högre pris än vi nånsin hade kunnat förvänta oss. Det var tryggt att ha henne som mäklare i vår första bostadsförsäljning. Marylene var alltid lättillgänglig o svarade på alla våra små som stora frågor.
    Tusen tack för det fina omdömet Frida.
    Varmt lycka till med nästa boende!
    Allt gott!
    Marylene
    2020-11-25 Verifierad kund
    Er mäklare Tina Stening har på ett utmärkt sätt hjälpt mig att sälja min villa på Lidingö.
    Tina har på alla sätt utfört ett helgjutet arbete med engagemang och stor kunnighet.
    Tinas i alla lägen trevliga bemötande har underlättat försäljningsprocessen.
    2020-11-23 Verifierad kund
    Hade god vägledning i mitt köp av Marylene Johansson från svensk fastighetsförmedling. Fick upplevelsen att hon värnar både köpare och säljare, går igenom potentiella för och nackdelar utan stress, och ger brett urval av möjliga köp med fokus på vad man är intresserad av.
    Tillgänglig och kunnig både runt objekt, och område.
    • Sticklinge
    2020-11-17 Verifierad kund
    Sålt mit parhus på Lidingö. Marylene Johansson på Svensk Fastighetsförmedling gjorde ett lysande jobb. Jag är mycjet nöjd med mitt val av mäklare. Proffsig, proaktiv och vänligt bemötande och genuint intresseard av att tillfredställa alla önskemål.
    Tusen tack Ola,
    Det gläder mig varmt att valet av mäklare än en gång blev jag och Svensk Fastighetsförmedling.
    Varmt lycka till i framtiden...
    2020-11-16 Verifierad kund
    Vi har köpt en 3:a på 62 kvm. Mäklaren trevlig och tillmötesgående, hjälpsam. Jag tycker mäklaren upplevde mina förväntningar.
    2020-11-10 Verifierad kund
    Sålt radhus på Lidingö.
    Allt fungerade kanon. Snabbt, smidigt och utan några problem.
    Mkt trevligt bemötande samt mycket god kunskap kring prisbilden på Lidingö.
    Stort Tack Tina.
    2020-11-09 Verifierad kund
    Sålde en bostadsrätt via dem. Väldigt bra service. Skönt med personlig kontakt och känslan av att mäklaren bryr sig om att affären blir bra för alla parter.
    Verkligen gjort det bästa av de förutsättningar som gavs.
    • Skärsätra
    2020-11-07 Verifierad kund
    Köpt lägenhet.
    Mäklaren: väldigt tillmötesgående, vänlig och flexibel.
    Tusen tackJessica.
    Varmt lycka till med ditt nya fina boende!
    2020-11-06 Verifierad kund
    Jag sålde och köpte lägenheten samma dag. Mäklaren var underbar.
    Tack Anna för det fina omdömet. Det var åter igen en ära att få hjälpa dig och din familj att byta boende.
    Varmt lycka till!
    2020-11-01 Verifierad kund
    Har köpt ett radhus, och mäklaren ordnade en förhandsvisning för oss i somras, men sen drog säljarna tillbaka sin annons. Men mäklaren bibehöll kontakten både med säljarna och med oss, och till slut valde säljarna att till oss i förra veckan, mycket tack var mäklarens stora engagemang.
  • Jelena K
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    2020-10-19 Verifierad kund
    Sålt radhuset enligt min önskemål....har fått väldigt fint och trevligt bemötande ut av mäklaren , väl lyhörd....mina förväntningar blev uppfyllda...är mycket nöjd som kund.
    Skulle rekommendera till alla mina vänner och bekanta både svenska fastighet förmedling som företag och min mäklaren ....
  • Karin Elisabeth D
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    2020-10-13 Spontant omdöme
    Så nöjd med Tina Stening, superbra mäklare, kunnig och hjälpsam. Lägenheten såldes före visning. Kan varmt rekommendera Tina, till såväl köpare som säljare.
    2020-10-08 Verifierad kund
    Br, mycket gott bemötande och erfarenhet.
    Snabb återkoppling.
    2020-10-06 Verifierad kund
    - Jag har köpt en lägenhet på 59 m2, på Lidingö
    - Jag blev väl bemött och har haft en smidig och professionell kontakt
    - Att ha en smidig och ärlig process
    - jag är nöjd med upplevelsen, allt från visning till budgivning och kontraktskrivning
    Tusen tack Erik,
    Att köpa sin första egna lägenhet är stort och det gläder mig att din upplevelse av det blev positiv.
    Bästa hälsning
    Marylene
    • Rudboda
    2020-10-04 Verifierad kund
    Jag sålde nyligen en lägenhet och blev redan från första stund bemött på ett mycket professionellt sätt av mäklaren. Hon förstod mina behov och förväntningar och jobbade till 100% utefter dem. Hon har dessutom haft en imponerande uthållighet som i slutändan verkligen lönade sig. Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Lidingö och Marylene Johansson.
    Tusen tack Carl-Gustav. Det gläder mig att du är nöjd.
    Varmt lycka till med studier och nytt boende.
    Bästa hälsning Marylene
    2020-10-04 Verifierad kund
    Köpte radhus på Lidingö. Bästa tänkbara bemötande, kompetens, effektivitet mm. Kan inte bli bättre!🔝
    2020-10-03 Verifierad kund
    Mycket proffsigt, trevligt och engagerat bemötande från första möte till försäljning av lägenheten!
    2020-10-02 Verifierad kund
    Köpt Boktunet 15 av Tina Steninge, jättebra service och omtanke till både köpare och säljare.