Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Södra Kungsvägen 66, 181 32 Lidingö — Visa karta

Vill du också få ut det mesta av din bostadsförsäljning på Lidingö? Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och erbjuder bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler.

Vi har bra koll på bostadsmarknaden här på Lidingö, men vi vet till exempel också hur du enklast tar dig till skola och jobb och var de trevligaste promenadstråken går. Vi kan Lidingö helt enkelt.

Har du frågor om din nuvarande eller framtida bostad här är du alltid välkommen in till vår BoButik på Södra Kungsvägen 66. Vi svarar gärna och ger tips och råd!

Läs vad 170 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

• 2020-11-23

Lilith Tanni Felicia Anni A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Hade god vägledning i mitt köp av Marylene Johansson från svensk fastighetsförmedling. Fick upplevelsen att hon värnar både köpare och säljare, går igenom potentiella för och nackdelar utan stress, och ger brett urval av möjliga köp med fokus på vad man är intresserad av.
    Tillgänglig och kunnig både runt objekt, och område. Läs mer
  • 2020-11-17

Ola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt mit parhus på Lidingö. Marylene Johansson på Svensk Fastighetsförmedling gjorde ett lysande jobb. Jag är mycjet nöjd med mitt val av mäklare. Proffsig, proaktiv och vänligt bemötande och genuint intresseard av att tillfredställa alla önskemål. Läs mer
    2020-11-23 Marylene J svarar Ola L
    Tusen tack Ola,
    Det gläder mig varmt att valet av mäklare än en gång blev jag och Svensk Fastighetsförmedling.
    Varmt lycka till i framtiden...
  • 2020-11-16

Monica O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har köpt en 3:a på 62 kvm. Mäklaren trevlig och tillmötesgående, hjälpsam. Jag tycker mäklaren upplevde mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-11-10

Jan Rune L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt radhus på Lidingö.
    Allt fungerade kanon. Snabbt, smidigt och utan några problem.
    Mkt trevligt bemötande samt mycket god kunskap kring prisbilden på Lidingö.
    Stort Tack Tina. Läs mer
  • 2020-11-09

Morgan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålde en bostadsrätt via dem. Väldigt bra service. Skönt med personlig kontakt och känslan av att mäklaren bryr sig om att affären blir bra för alla parter.
    Verkligen gjort det bästa av de förutsättningar som gavs. Läs mer
  • 2020-11-07

Jessica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Köpt lägenhet.
    Mäklaren: väldigt tillmötesgående, vänlig och flexibel. Läs mer
    2020-11-08 Marylene J svarar Jessica S
    Tusen tackJessica.
    Varmt lycka till med ditt nya fina boende!
  • 2020-11-06

Anna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag sålde och köpte lägenheten samma dag. Mäklaren var underbar. Läs mer
    2020-11-23 Marylene J svarar Anna D
    Tack Anna för det fina omdömet. Det var åter igen en ära att få hjälpa dig och din familj att byta boende.
    Varmt lycka till!
  • 2020-11-01

Gustaf N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Har köpt ett radhus, och mäklaren ordnade en förhandsvisning för oss i somras, men sen drog säljarna tillbaka sin annons. Men mäklaren bibehöll kontakten både med säljarna och med oss, och till slut valde säljarna att till oss i förra veckan, mycket tack var mäklarens stora engagemang. Läs mer
  • Jelena K

2020-10-19

Jelena K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt radhuset enligt min önskemål....har fått väldigt fint och trevligt bemötande ut av mäklaren , väl lyhörd....mina förväntningar blev uppfyllda...är mycket nöjd som kund.
    Skulle rekommendera till alla mina vänner och bekanta både svenska fastighet förmedling som företag och min mäklaren .... Läs mer
  • Karin Elisabeth D

2020-10-13

Karin Elisabeth D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Så nöjd med Tina Stening, superbra mäklare, kunnig och hjälpsam. Lägenheten såldes före visning. Kan varmt rekommendera Tina, till såväl köpare som säljare. Läs mer
  • 2020-10-08

Elsie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Br, mycket gott bemötande och erfarenhet.
    Snabb återkoppling. Läs mer
  • 2020-10-06

Erik C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    - Jag har köpt en lägenhet på 59 m2, på Lidingö
    - Jag blev väl bemött och har haft en smidig och professionell kontakt
    - Att ha en smidig och ärlig process
    - jag är nöjd med upplevelsen, allt från visning till budgivning och kontraktskrivning Läs mer
    2020-10-06 Marylene J svarar Erik C
    Tusen tack Erik,
    Att köpa sin första egna lägenhet är stort och det gläder mig att din upplevelse av det blev positiv.
    Marylene J gillar detta
  • 2020-10-04

Carl-Gustav A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag sålde nyligen en lägenhet och blev redan från första stund bemött på ett mycket professionellt sätt av mäklaren. Hon förstod mina behov och förväntningar och jobbade till 100% utefter dem. Hon har dessutom haft en imponerande uthållighet som i slutändan verkligen lönade sig. Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Lidingö och Marylene Johansson. Läs mer
    2020-10-06 Marylene J svarar Carl-Gustav A
    Tusen tack Carl-Gustav. Det gläder mig att du är nöjd.
    Varmt lycka till med studier och nytt boende.
    Bästa hälsning Marylene
  • 2020-10-04

Åke Anders Einar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Köpte radhus på Lidingö. Bästa tänkbara bemötande, kompetens, effektivitet mm. Kan inte bli bättre!🔝 Läs mer
  • 2020-10-03

Ayat A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Mycket proffsigt, trevligt och engagerat bemötande från första möte till försäljning av lägenheten! Läs mer
  • 2020-10-02

Helene W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Köpt Boktunet 15 av Tina Steninge, jättebra service och omtanke till både köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-07-25

Sebastian L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina var externt trevlig, tydlig, engagerad och gav oss många goda råd. Från första mötet till kontraktsskrivning kände vi att vi och vår lägenhet var i trygga händer. Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-07-04

Cecilia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina var trevlig, lagom personlig kunnig och hela affären kändes öppen och ärlig.

Vänligen Cecilia Magnusson Läs mer
  • 2020-06-26

Julia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Snabba och bra service. Bra bemötande och flexibla. Läs mer
  • 2020-06-23

Sebastian D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Underbar service.
    Vänlig, snabb och respektfull.
    Väl rekommenderat! Läs mer
  • 2020-06-22

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Mäklaren har perfekt bemötande. Passade oss bra.
    Vi köpte en villa. Läs mer
  • 2020-06-06

Elfrida L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina Stening på Svensk Fastighetsförmedling hjälpte oss med försäljningen av vår villa. Vi är mer än nöjda med all hjälp vi fick och hennes fina bemötande. Fantastiskt engagemang mot både köpare och säljare. Kände oss så trygga i hennes händer! Kan varmt rekommendera Tina!! Läs mer
  • 2020-06-02

Emelie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Väldigt bra upplevelse att sälja vår lägenhet via Tina Stening på Svensk fastighetsförmedling Lidingö. Professionellt och tryggt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-30

Colin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har fått exceptionellt mycket hjälp av vår mäklare Tina. Både med att köpet av vår lägenhet som var en komplicerad historia och samtidigt med att sälja vårt radhus, vilket heller inte blev en lätt uppgift.
    Tina har under hela processen varit mycket tillmötesgående, engagerad och vi har bara positiva erfarenheter av henne och kollegorna på Svensk Fastighetsförmedling på Lidingö. Läs mer
  • Per L

2020-05-20

Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Från första kontakt till avslutat affär har allt fungerat över alla förväntningar när vi sålde vårt barndomshem på Lidingö. Marylene har tagit sig an uppgifterna med stort engagemang, agerat snabbt och med klarhet. Kan verkligen rekommendera Marylene.

Per Löfgren Läs mer
  • 2020-05-05

Susanne V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag och mina bröder sålde vårt barndomshem i Askrike på Lidingö. Ett fantastiskt läge och ett robust och fint hem i ursprungsskick så renoveringsbehovet var ganska rejält.

Tina Stening som hjälpte oss med försäljningen gav oss tre syskon från första stund ett mycket förtroendeingivande intryck, väl påläst och kunnig med relevanta idéer och inspel kring vad som behövde göras och kunde förväntas. När Corona slog till kändes det väldigt tryggt att hon metodiskt, lugnt och med stor övertygelse om att vi skulle landa i ngt mycket bra genomförde såväl visningar och kontakter med potentiella köpare och oss som säljare på ett mycket proffsigt och tillmötesgående sätt.

Hon har visat att hon är tillgänglig, lyhörd, kunnig och vill såväl köpare som säljare det allra bästa och forcerade inte fram några förhastade beslut åt ngt håll.

Sammantaget är vi mycket nöjda med Tinas insatser och kan varmt rekommendera henne för såväl framtida köpare som säljare. Läs mer
  • 2020-05-03

Henrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt villa, bra bemötande och hög tillgänglighet. Höga förväntningar som infriades till största del. Läs mer
  • 2020-05-03

Nils Ola Johan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Hus. Fantastiskt bemötande, service etc. Har lagt ner mycket tid och vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-03-30

Jenny V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag har sålt en lägenhet på Lidingö. Mäklaren var mycket engagerad under dagarna för visningen och gick alla spekulanter till mötes. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och vi gjorde en riktigt bra affär. Läs mer
    2020-03-31 Marylene J svarar Jenny V
    Stort tack Jenny,
    Många ville köpa er fina pärla och det var kul att få hjälpa er med försäljningsprocessen.
    Varmt lycka till med ert nya boende.
    Bästa hälsning Marylene
  • 2020-03-24

Mats H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har sålt ett radhus på Lidingö via Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren var engagerad, påläst, och gav ett mycket seriöst intryck. Vår personliga mäklare var dessutom mycket positiv, glad och uppdaterade oss kontinuerligt. Mäklarfirman upplevde verkligen våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Tina Stening på Svensk fastighetsförmedling Läs mer
  • 2020-03-23

Jan-eric H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Kanon jätte bra 👍👍👍 sjyst och professionellt bemötande kunde svara på alla frågor 😃😃👍👍 Läs mer
  • 2020-03-23

Jan-eric H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi sålde ett hus och Tina Stening var jättebra. Läs mer
  • 2020-03-22

Reem A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sammanfattningsvis har vi köpt och ska sälja nu bostad. Mäklaren är jätte trevlig, snabb och effektiv. Läs mer
  • Carl S

2020-03-21

Carl S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Affären kändes superproffsig och trots att jag vår Köpare så tyckte jag Marylene hela tiden värderade min upplevelse på affären lika viktig som om jag hade varit en Säljare. Känns ärligt och rättvist. Läs mer
    2020-03-31 Marylene J svarar Carl S
    Tusen tack Carl
    Varmt lycka till med ert nya boende.
  • 2020-03-09

Gun Elisabet Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt radhus
    Mäklaren var öppen och ärlig och stöttande utan att försöka påverka.
    Föväntningar är just öppen och ärlig och vissa intresse av att hjälpa till vilket hon gjorde utmärkt. Läs mer
    2020-03-09 Marylene J svarar Gun Elisabet Ö
    Tack Gun,
    Det är en stor process att flytta efter många års boende.
    Varmt lycka till med ditt nya boende.
    Bästa hälsningar Marylene
  • 2020-03-02

Magnus V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Köpt bostadsrätt. Smidig och snabb affär, mäklaren proffsig och effektiv. Läs mer
  • 2020-02-22

Susanne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt radhus.

Fått bra hjälp och information av mäklaren. Hon var oerhört entusiastisk och mycket kunnig - vi gillade henne och kände oss trygga med henne.

VI är nöjda med upplevelsen och kommer rekommendera mäklaren vid behov. Läs mer
  • 2020-02-15

Martin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har sålt en bostadsrätt via Tina Stening som levererade över förväntan. Genom ett flexibelt sätt bemöta båda köpare och säljare blev affären av. Tinad långa erfarenhet hjälper till mycket. Läs mer
  • 2020-02-14

Åsa T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina Stening har hjälpt oss att sälja vår villa på Lidingö. Tina har från start till slut varit engagerad, positiv, drivande och proffsig. Och hon är väldigt lätt att ha att göra med, alltid tillgänglig. Allt detta har varit viktigt i en lite svajig marknad som dessutom har varit köparens. Tina har levererat 100% hela vägen in kaklet. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-02-13

Simon C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har köpt en villa. Mäklaren var engagerad och kompetent. Väldigt trevligt bemötande.
    Vi är mycket nöjda! Vi kan varmt rekommendera Tina på Svensk Fastighetsförmedling/Lidingö. Läs mer
  • 2019-12-23

Ebba T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag fick ett mycket fint intryck. Bra stöd och hjälp. Läs mer
    2019-12-23 Peter H svarar Ebba T
    Tusen tack Ebba.
    Det glädjer mig att du är nöjd. Önskar dig och din familj en riktigt God Jul och ett Gott Nytt (hus) År!
  • 2019-12-22

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Fick mitt hus sålt på några dagar! Läs mer
    2020-03-31 Marylene J svarar Peter S
    Med gemensamma krafter nådde vi snabbt till ett bra avslut.
    Tack för ett bra samarbete Peter och varmt lycka till med ert nya boende.
  • 2019-12-12

Susanne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt ett radhus och mäklaren har varit mycket professionell och gett raka svar på de frågor vi haft.
    Önskade en snabb försäljning och mäklaren var lyhörd på hur vi ville göra med fotografering och visning.

Mycket nöjd och rekommenderar gärna mäklaren till andra vid försäljning av hus eller lägenhet. Läs mer
    2019-12-12 Marylene J svarar Susanne B
    Tusen tack Susanne.
    Det var ren glädje att få hjälpa er och varmt välkomna tillbaka när ni så önskar.
    önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År!
  • 2019-11-20

Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Köpte fastighet via Svensk Fastighetsförmedling Lidingö. Väldigt nöjd med ett proffesionellt, transparent och kompetent bemötande. Läs mer
  • 2019-11-20

Nuala H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina is a Client and delivery focused estate agent. She has a lovely manner and was Very attentive and helpful to us as sellers. I was happy with the house styling and the overall experience. The photos Were great. Tina lived up to my expectations and I would definitely recommend Tina to my friends. Läs mer
  • 2019-11-12

Langhall A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt bostadsrätt. Bra bemötande och hantering. Tyvärr blev slutpriset mycket lägre än det uppskattade. Läs mer
  • 2019-11-12

Göran K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag blev bra bemött. En bostad är såld. Har ej tidigare erfarenheter av att sälja bostäder. Läs mer
  • 2019-11-08

Mattias W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Bra, proffsigt och seriöst under hela processen. Läs mer
  • 2019-10-31

Kerstin Ann-Mari J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Så långt ett proffsigt och väl utfört uppdrag Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte