Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Södra Kungsvägen 66, 181 32 Lidingö — Visa karta

Vill du också få ut det mesta av din bostadsförsäljning på Lidingö? Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och erbjuder bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler.

Vi har bra koll på bostadsmarknaden här på Lidingö, men vi vet till exempel också hur du enklast tar dig till skola och jobb och var de trevligaste promenadstråken går. Vi kan Lidingö helt enkelt.

Har du frågor om din nuvarande eller framtida bostad här är du alltid välkommen in till vår BoButik på Södra Kungsvägen 66. Vi svarar gärna och ger tips och råd!

Läs vad 142 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

• 2020-03-30

Jenny V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag har sålt en lägenhet på Lidingö. Mäklaren var mycket engagerad under dagarna för visningen och gick alla spekulanter till mötes. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och vi gjorde en riktigt bra affär. Läs mer
    2020-03-31 Marylene J svarar Jenny V
    Stort tack Jenny,
    Många ville köpa er fina pärla och det var kul att få hjälpa er med försäljningsprocessen.
    Varmt lycka till med ert nya boende.
  • 2020-03-24

Mats H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har sålt ett radhus på Lidingö via Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren var engagerad, påläst, och gav ett mycket seriöst intryck. Vår personliga mäklare var dessutom mycket positiv, glad och uppdaterade oss kontinuerligt. Mäklarfirman upplevde verkligen våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Tina Stening på Svensk fastighetsförmedling Läs mer
  • 2020-03-23

Jan-eric H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Kanon jätte bra 👍👍👍 sjyst och professionellt bemötande kunde svara på alla frågor 😃😃👍👍 Läs mer
  • 2020-03-23

Jan-eric H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi sålde ett hus och Tina Stening var jättebra. Läs mer
  • 2020-03-22

Reem A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sammanfattningsvis har vi köpt och ska sälja nu bostad. Mäklaren är jätte trevlig, snabb och effektiv. Läs mer
  • Carl S

2020-03-21

Carl S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Affären kändes superproffsig och trots att jag vår Köpare så tyckte jag Marylene hela tiden värderade min upplevelse på affären lika viktig som om jag hade varit en Säljare. Känns ärligt och rättvist. Läs mer
    2020-03-31 Marylene J svarar Carl S
    Tusen tack Carl
    Varmt lycka till med ert nya boende.
  • 2020-03-09

Gun Elisabet Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt radhus
    Mäklaren var öppen och ärlig och stöttande utan att försöka påverka.
    Föväntningar är just öppen och ärlig och vissa intresse av att hjälpa till vilket hon gjorde utmärkt. Läs mer
    2020-03-09 Marylene J svarar Gun Elisabet Ö
    Tack Gun,
    Det är en stor process att flytta efter många års boende.
    Varmt lycka till med ditt nya boende.
    Bästa hälsningar Marylene
  • 2020-03-02

Magnus V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Köpt bostadsrätt. Smidig och snabb affär, mäklaren proffsig och effektiv. Läs mer
  • 2020-02-22

Susanne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt radhus.

Fått bra hjälp och information av mäklaren. Hon var oerhört entusiastisk och mycket kunnig - vi gillade henne och kände oss trygga med henne.

VI är nöjda med upplevelsen och kommer rekommendera mäklaren vid behov. Läs mer
  • 2020-02-15

Martin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har sålt en bostadsrätt via Tina Stening som levererade över förväntan. Genom ett flexibelt sätt bemöta båda köpare och säljare blev affären av. Tinad långa erfarenhet hjälper till mycket. Läs mer
  • 2020-02-14

Åsa T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina Stening har hjälpt oss att sälja vår villa på Lidingö. Tina har från start till slut varit engagerad, positiv, drivande och proffsig. Och hon är väldigt lätt att ha att göra med, alltid tillgänglig. Allt detta har varit viktigt i en lite svajig marknad som dessutom har varit köparens. Tina har levererat 100% hela vägen in kaklet. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-02-13

Simon C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har köpt en villa. Mäklaren var engagerad och kompetent. Väldigt trevligt bemötande.
    Vi är mycket nöjda! Vi kan varmt rekommendera Tina på Svensk Fastighetsförmedling/Lidingö. Läs mer
  • 2019-12-23

Ebba T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag fick ett mycket fint intryck. Bra stöd och hjälp. Läs mer
    2019-12-23 Peter H svarar Ebba T
    Tusen tack Ebba.
    Det glädjer mig att du är nöjd. Önskar dig och din familj en riktigt God Jul och ett Gott Nytt (hus) År!
  • 2019-12-22

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Fick mitt hus sålt på några dagar! Läs mer
    2020-03-31 Marylene J svarar Peter S
    Med gemensamma krafter nådde vi snabbt till ett bra avslut.
    Tack för ett bra samarbete Peter och varmt lycka till med ert nya boende.
  • 2019-12-12

Susanne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt ett radhus och mäklaren har varit mycket professionell och gett raka svar på de frågor vi haft.
    Önskade en snabb försäljning och mäklaren var lyhörd på hur vi ville göra med fotografering och visning.

Mycket nöjd och rekommenderar gärna mäklaren till andra vid försäljning av hus eller lägenhet. Läs mer
    2019-12-12 Marylene J svarar Susanne B
    Tusen tack Susanne.
    Det var ren glädje att få hjälpa er och varmt välkomna tillbaka när ni så önskar.
    önskar er en God Jul och ett Gott Nytt År!
  • 2019-11-20

Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Köpte fastighet via Svensk Fastighetsförmedling Lidingö. Väldigt nöjd med ett proffesionellt, transparent och kompetent bemötande. Läs mer
  • 2019-11-20

Nuala H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina is a Client and delivery focused estate agent. She has a lovely manner and was Very attentive and helpful to us as sellers. I was happy with the house styling and the overall experience. The photos Were great. Tina lived up to my expectations and I would definitely recommend Tina to my friends. Läs mer
  • 2019-11-12

Langhall A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt bostadsrätt. Bra bemötande och hantering. Tyvärr blev slutpriset mycket lägre än det uppskattade. Läs mer
  • 2019-11-12

Göran K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag blev bra bemött. En bostad är såld. Har ej tidigare erfarenheter av att sälja bostäder. Läs mer
  • 2019-11-08

Mattias W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Bra, proffsigt och seriöst under hela processen. Läs mer
  • 2019-10-31

Kerstin Ann-Mari J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Så långt ett proffsigt och väl utfört uppdrag Läs mer
  • 2019-10-28

Eva-Lotta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Eftersom jag själv arbetat i mäklarbranschen hade jag höga krav när jag skulle sälja min lägenhet. Visste att Tina Stening var riktigt duktig och jag blev inte besviken! Proffsig, bra på att återkoppla, ambitiös och engagerad - det märks att hon älskar sitt jobb. Dessutom har hon en väldigt härlig personlighet. Supernöjd och jag kan varmt rekommendera dig/er att kontakta henne vid försäljning! Läs mer
  • 2019-10-27

Marinka S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt en bostadsrätt
    Det andra gång som vi har haft samma mäklare och bra bemötande.
    Vi fick det som hade begärts
    Hela resan från början till slutet har vi upplevt med bra vägledning och support och detta ha gjort att vi har känt oss trygga av hennes proffesionalism Läs mer

Birgitta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Ett väl utfört uppdrag och personligt och hänsynsfullt bemötande. Läs mer
    2019-10-25 Marylene J svarar Birgitta L
    Tusen tack Birgitta. Jag tror du kommer trivas så bra i Brevik. Kommer gärna på fika.

Carl johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har sålt våren lägenhet på Lidingö genom Svensk Fastighetsförmedling genom mäklaren Marylene Johansson vi är mycket nöjda. Läs mer

Lars Olof H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi är mycket nöjda och speciellt med vår mäklare Tina Stening som varit fantastisk Läs mer
  • 2019-10-23

Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Superseriös, ambitiös,kunde inte varit bättre. Läs mer
  • 2019-10-22

Arild W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt BR 3 rok på Lidingö.
    Mäklaren mycket engagerad och effektiv. Lgh såld på mindre än en vecka efter första kontakt med mäklaren, till det pris jag hade förväntat.
    Hoppades på snabb affär, (hade redan köpt ett annat objekt) samt ett pris som motsvarade mina förväntningar. Allt detta infriades.
    Ett väldigt trevligt och professionellt samarbete, allt fungerade som man hoppas att det alltid bör fungera. Läs mer
  • Mats B

2019-09-14

Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi har sålt ett radhus i Rudboda. Tina är fantastisk och otroligt erfaren. Hon gjorde allt för att få affären i hamn. Marknaden är inte enkel med få budgivare och folk som hoppar av.
    Jag rekommenderar Tina till alla. Har redan gjort det 2 ggr sen tidigare. Mats Bergstedt Läs mer
  • 2019-09-09

Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Har sålt Radhus. Vår mäklare tog sig an vår försäljning på ett mycket proffsigt sätt. Hon jobbar för både köpare och säljare så att affären blir på rätt sätt.
    Kan mer än väl rekommendera Tina till andra som skall sälja eller köpa. Bästa Mäklaren på ön. Läs mer
  • Monika S

2019-07-07

Monika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag valde Svensk Fastighetsförmedling och Tina Stening igen. Denna gång gällde det försäljning av en bostadsrätt på Lidingö. Läget på bostadsmarknaden ställer idag ökade krav på fastighetsmäklares kompetens och professionalitet. Därför valde jag Tina Stening som jag uppfattar som mycket erfaren, sakkunnig och professionell, som driver uppdraget och alltid arbetar hårt och målinriktat för ett gott resultat.
    Även denna gång fungerade allt perfekt och priset blev det önskade! Tinas alltid lika varma och vänliga bemötande var också av stor betydelse då bostadsförsäljningar är nervösa historier med mycket pengar inblandade. Läs mer
  • 2019-05-22

Magnus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt radhus på Lidingö.
    Professionell, kunnig, energisk mäklare med glimten i ögat.
    Slutpriset låg inom förväntat och önskat intervall.
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling, Lidingö. Läs mer
  • 2019-05-18

Annika I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi kan varmt rekommendera Tina som mäklare, engagerad, alltid tillgänglig, proffessionell och erfaren. Läs mer
  • 2019-04-18

Kersti Birgitta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt i dessa svåra tider , mäklaren har hittat rätt sätt att gå till väga ! Läs mer
  • 2019-04-01

Catharina U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålde mitt radhus med hjälp av Tina. Hon känns proffsig, engagerad och förtroendeingivande. Trevlig och glad är hon också. Är mycket nöjd med hela affären. Catharina Läs mer
  • 2019-03-28

Kajsa Emelie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina Stening hjälpte oss att köpa ett radhus på Lidingö och vi är supernöjda. Proffsigt rakt igenom och vi kände att vi under hela processen fick den information vi behövde. Tina är engagerad, kunnig, påläst och jättetrevlig! Vi kan varmt rekommendera att anlita Tina eller köpa de objekt som hon förmedlar. Läs mer
  • 2019-03-26

Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Tina uppfyllde de höga förväntningar jag hade på mäklartjänsten. Ett nöje att rekommendera henne Läs mer
  • Agneta Christina L

2019-03-26

Agneta Christina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi köpte en lgh av Tina och kände att hon gärna fick hjälpa oss att sälja vårt radhus. Hon har varit mkt hjälpsam på alla sätt och tipsat oss i alla situationer. Hon har varit glad och trevlig och mkt professionell. Vi är mkt nöjda Läs mer
  • 2019-03-14

Andreas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Otroligt professionellt och förtroendegivande bemötande Läs mer
  • 2019-02-17

Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Trevlig, engagerad och lösningsorienterad. Läs mer
  • Helene U

2019-02-11

Helene U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt en brf på Lidingö 1:a kontakt Tina Stening och sedan Marylene jättetrevliga och proffsiga.

Tyvärr är det ju marknaden som styr så efter vår 1:a kontakt för 2 år sedan har ju våra politiker sett till att dra åt svångremmen.

Så priset blev ju tyvärr långt under det vi hoppades på då

Bokade då för 2 år sedan boende för 2 lgh genom Svensk Fastihetsförmedling i Borstahusen....som vi ser framemot att flytta till.

Alla de tre mäklare jag har haft och har kontakt med är mkt proffsiga och positiva.

Så ska jag sälja igen så kommer jag absolut vända mig till er....då vet jag förhoppningsvis vad jag får.

Tack👏 Läs mer
    2019-02-12 Marylene J svarar Helene U
    Tusen tack Heléne,
    Skönt att höra att du är nöjd trots en lägre prisbild. Marknaden har ju rört sig i nedåtgående spiral under denna försäljningsprocess och det får ju konsekvenser för den enskilde.
    Stort lycka till med det nya boendet i Skåne och vi hoppas du och din mamma kommer stormtrivas.
    Bästa hälsning Tina och Marylene
  • 2019-02-10

Hildur P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt en Bostadsrätt
    Snabbt, effektivt och med mycket stort engagemang från mäklarens sida. Läs mer
    2019-02-12 Marylene J svarar Hildur P
    Stort tack Gunvor. Det glädjer mig att ni är nöjda. Hoppas din mamma kommer trivas bra med sitt nya boende.
  • Lars-Åke J

2019-02-06

Lars-Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt villa och köpt bostadsrätt.
    Trevligt, artigt, jordnära och engagerat bemötande.
    Lyckades att få ihop vårt absoluta krav att sälja innan vi köpt och ha något att köpa innan vi säljer.
    Gick snabbt och effektivt efter att priset justerades neråt något. Läs mer
    2019-02-12 Marylene J svarar Lars-Åke J
    Tusen tack Lars-Åke och Rose-Marie,
    Det var ett rent nöje att få denna spännande utmaning i hamn. Nu blir vi till och med nästan grannar på trivsamma Karins Allé
  • Nessie S

2019-01-25

Nessie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    En fantastisk mäklare som vi kan varmt rekommendera. Har lagt ner allt sitt kunnande och hennes envishet för att hitta en köpare till våt lägenhet. Läs mer
    2019-02-12 Marylene J svarar Nessie S
    Stort tack för det fina omdömet. Det glädjer mig mycket att ni nu kan fokusera på ert nya fina boendet. Säg till när kaffebryggaren är på plats, så kommer jag.
  • 2019-01-24

Charlotta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Har sålt en villa och en lägenhet inom loppet av två år och fått fantastisk hjälp bägge gångerna av Tina Stening på Svensk fastighetsförmedling på Lidingö - Alltid verklighetsförankrad, seriös, positiv och väldigt aktiv! Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-01-17

Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Kan varmt rekommendera Tina Stening som med sitt personliga och proffsiga bemötande sålde våran lägenhet ! Vi är så nöjda ! Läs mer
  • 2019-01-17

Marie Kristina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Vi ville flytta från en tvåa till en tre rums lägenhet och Tina hjälte oss riktigt bra. Alltid trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Eivor Birgitta D

2018-12-20

Eivor Birgitta D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Jag har sålt min lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling. Mäklare Marylene Johansson har gjort ett fantastiskt jobb och jag är så nöjd och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-02-12 Marylene J svarar Eivor Birgitta D
    Tusen tack Eivor,
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med denna försäljning.
    Varmt lycka till och jag kommer gärna på fika framöver.
  • 2018-12-11

Jane B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    Sålt en bostadsrätt på Lidingö.

Mycket engagerad mäklare som gjort sitt yttersta för kunden.
    Uppskattat mycket att mäklaren hade många öppna visningar
    istället för att kunderna skall ta kontakt för att få en visning.

Lätt att få kontakt med och snabb att återkoppla. Läs mer

Södra Kungsvägen 66, 181 32 Lidingö