Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Svensk Fastighetsförmedling Lidingö

Vill du också få ut det mesta av din bostadsförsäljning på Lidingö? Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och erbjuder bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler.

Vi har bra koll på bostadsmarknaden här på Lidingö, men vi vet till exempel också hur du enklast tar dig till skola och jobb och var de trevligaste promenadstråken går. Vi kan Lidingö helt enkelt.

Har du frågor om din nuvarande eller framtida bostad här är du alltid välkommen in till vår BoButik på Södra Kungsvägen 66. Vi svarar gärna och ger tips och råd!

Läs vad 186 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lidingö 2

2021-06-13
    Mycket trevlig och välinformerad mäklare som gjorde det lilla extra vid varje kontakt.
    • Gångsätra
    2021-05-22
    Svensk Fastighetsförmedling Lidingö har jämte kunniga mäklare ett utmärkt nätverk för besiktning, varudeklarerat, styling, städning m m. Allt ledde till en resultat över förväntningarna.
    Tusen tack Magnus. Det var trevligt att få hjälpa dig med din försäljning. Varmt lycka till med nästa fas i ditt liv. Trevlig sommar! Bästa hälsning Marylene Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    • Larsberg
    Trevliga
    Tillgängliga
    2021-04-10
    Bra och trevlig mäklare.
    Jag köpte ett hus så mäklaren representerade inte mig men var erfaren och trygg. Svarade på alla frågor snabbt även efter kontraktsskrivningen.
    Kan varmt rekommendera Tina.
    2021-04-09
    Mäklaren var väl förberedd och kommunicerat på ett mycket bra sätt. Flexibel och lyhörd
    2021-04-08
    Riktigt bra bemötande och vägledning i processen. Sakkunnig, trygghetsskapande och professionell. Tummen upp.
    2021-04-07
    Jag har som ombud för min mor sålt en villa på Lidingö. Av tre mäklare som vi träffade valde vi Tina för att hon verkade drivande utan att vara för intensiv. Tina hade tagit fram bra underlag om och kring fastigheten redan till första mötet. Tina har hela tiden varit mycket vänlig och tillmötesgående och har alltid varit tillgänglig. Hon gav råd som vi har uppfattat som bra. Tina höll oss väl informerade under hela processen och kunde förmedla budgivarnas inställning till huset.

Totalt sett en mycket bra mäklarinsats.
    2021-04-06
    När vi skulle sälja vårt radhus (dödsbo) hade vi kontaktat flera olika mäklarfirmor men fastnade snabbt för Tina och hennes trevliga, proffsiga och engagerade sätt.
    Det märktes tydligt att hon kunde sin sak och kände sin marknad. Förväntningarna hon målade upp var stora och hon såg till att infria dem alla!
    Med en tydlig struktur samt en tät och öppen dialog kände vi oss mycket lugna och trygga längs hela resan. Vi kände att Tina verkligen tog sig tid och gjorde "det lilla extra". Hon förklarade, tipsade och ledsagade med en stor portion kärlek och tålamod. Tack vare detta fick vi en mycket bra upplevelse av hela husförsäljningen. Bättre kunde det inte bli!
    2021-04-04
    Sålt, mycket bra, förväntningar med mäklaren var bra. Rekommenderas varmt.
    2021-04-04
    Fredrik hjälpte oss med försäljning av bostadsrätten. Allt gick smidigt och sköttes av en trevlig kunnig mäklare.
    Tack.
    • Dalénum
    2021-04-01
    Köpt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande under hela processen
    2021-03-28
    Svensk Fastighetsförmedling och Tina Stening har under de senaste åren tagit hand om flera bostadsförsäljningar inom familjen. Tina Stening arbetar som ett riktigt proffs, är erfaren, yrkeskunnig, fokuserad och mycket målinriktad. Samtliga försäljningar har gått som smort och vi har alltid blivit mer än nöjda med resultatet.
    2021-02-28
    Bra bemötande, men inte svar på alla frågor. Trevlig, men lite virrig. Saknade info om tidigare försök att sälja lägenheten.
    2021-02-28
    Engagerad, driven och väldigt kunnig.
    2020-12-04
    Marylene sålde vår 1,5 på källarplan snabbt, smidigt och till högre pris än vi nånsin hade kunnat förvänta oss. Det var tryggt att ha henne som mäklare i vår första bostadsförsäljning. Marylene var alltid lättillgänglig o svarade på alla våra små som stora frågor.
    Tusen tack för det fina omdömet Frida. Varmt lycka till med nästa boende! Allt gott! Marylene Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    2020-11-25
    Er mäklare Tina Stening har på ett utmärkt sätt hjälpt mig att sälja min villa på Lidingö.
    Tina har på alla sätt utfört ett helgjutet arbete med engagemang och stor kunnighet.
    Tinas i alla lägen trevliga bemötande har underlättat försäljningsprocessen.
    2020-11-23
    Hade god vägledning i mitt köp av Marylene Johansson från svensk fastighetsförmedling. Fick upplevelsen att hon värnar både köpare och säljare, går igenom potentiella för och nackdelar utan stress, och ger brett urval av möjliga köp med fokus på vad man är intresserad av.
    Tillgänglig och kunnig både runt objekt, och område.
    2020-11-17
    Sålt mit parhus på Lidingö. Marylene Johansson på Svensk Fastighetsförmedling gjorde ett lysande jobb. Jag är mycjet nöjd med mitt val av mäklare. Proffsig, proaktiv och vänligt bemötande och genuint intresseard av att tillfredställa alla önskemål.
    Tusen tack Ola, Det gläder mig varmt att valet av mäklare än en gång blev jag och Svensk Fastighetsförmedling. Varmt lycka till i framtiden... Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    2020-11-16
    Vi har köpt en 3:a på 62 kvm. Mäklaren trevlig och tillmötesgående, hjälpsam. Jag tycker mäklaren upplevde mina förväntningar.
    2020-11-10
    Sålt radhus på Lidingö.
    Allt fungerade kanon. Snabbt, smidigt och utan några problem.
    Mkt trevligt bemötande samt mycket god kunskap kring prisbilden på Lidingö.
    Stort Tack Tina.
    2020-11-09
    Sålde en bostadsrätt via dem. Väldigt bra service. Skönt med personlig kontakt och känslan av att mäklaren bryr sig om att affären blir bra för alla parter.
    Verkligen gjort det bästa av de förutsättningar som gavs.
    • Skärsätra
    2020-11-07
    Köpt lägenhet.
    Mäklaren: väldigt tillmötesgående, vänlig och flexibel.
    Tusen tackJessica. Varmt lycka till med ditt nya fina boende! Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    2020-11-06
    Jag sålde och köpte lägenheten samma dag. Mäklaren var underbar.
    Tack Anna för det fina omdömet. Det var åter igen en ära att få hjälpa dig och din familj att byta boende. Varmt lycka till! Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    2020-11-01
    Har köpt ett radhus, och mäklaren ordnade en förhandsvisning för oss i somras, men sen drog säljarna tillbaka sin annons. Men mäklaren bibehöll kontakten både med säljarna och med oss, och till slut valde säljarna att till oss i förra veckan, mycket tack var mäklarens stora engagemang.
  • Jelena K
    sålde sitt hus med hjälp av
    2020-10-19
    Sålt radhuset enligt min önskemål....har fått väldigt fint och trevligt bemötande ut av mäklaren , väl lyhörd....mina förväntningar blev uppfyllda...är mycket nöjd som kund.
    Skulle rekommendera till alla mina vänner och bekanta både svenska fastighet förmedling som företag och min mäklaren ....
  • 2020-10-13
    Så nöjd med Tina Stening, superbra mäklare, kunnig och hjälpsam. Lägenheten såldes före visning. Kan varmt rekommendera Tina, till såväl köpare som säljare.
    2020-10-08
    Br, mycket gott bemötande och erfarenhet.
    Snabb återkoppling.
    2020-10-06
    - Jag har köpt en lägenhet på 59 m2, på Lidingö
    - Jag blev väl bemött och har haft en smidig och professionell kontakt
    - Att ha en smidig och ärlig process
    - jag är nöjd med upplevelsen, allt från visning till budgivning och kontraktskrivning
    Tusen tack Erik, Att köpa sin första egna lägenhet är stort och det gläder mig att din upplevelse av det blev positiv. Bästa hälsning Marylene Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    2020-10-04
    Jag sålde nyligen en lägenhet och blev redan från första stund bemött på ett mycket professionellt sätt av mäklaren. Hon förstod mina behov och förväntningar och jobbade till 100% utefter dem. Hon har dessutom haft en imponerande uthållighet som i slutändan verkligen lönade sig. Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Lidingö och Marylene Johansson.
    Tusen tack Carl-Gustav. Det gläder mig att du är nöjd. Varmt lycka till med studier och nytt boende. Bästa hälsning Marylene Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    2020-10-04
    Köpte radhus på Lidingö. Bästa tänkbara bemötande, kompetens, effektivitet mm. Kan inte bli bättre!🔝
    2020-10-03
    Mycket proffsigt, trevligt och engagerat bemötande från första möte till försäljning av lägenheten!
    2020-10-02
    Köpt Boktunet 15 av Tina Steninge, jättebra service och omtanke till både köpare och säljare.
    2020-07-25
    Tina var externt trevlig, tydlig, engagerad och gav oss många goda råd. Från första mötet till kontraktsskrivning kände vi att vi och vår lägenhet var i trygga händer. Våra varmaste rekommendationer.
    2020-07-04
    Tina var trevlig, lagom personlig kunnig och hela affären kändes öppen och ärlig.

Vänligen Cecilia Magnusson
    • Baggeby/Bodal
    2020-06-26
    Snabba och bra service. Bra bemötande och flexibla.
    • Herserud
    2020-06-23
    Underbar service.
    Vänlig, snabb och respektfull.
    Väl rekommenderat!
    • Kottla Strand
    2020-06-22
    Mäklaren har perfekt bemötande. Passade oss bra.
    Vi köpte en villa.
    2020-06-06
    Tina Stening på Svensk Fastighetsförmedling hjälpte oss med försäljningen av vår villa. Vi är mer än nöjda med all hjälp vi fick och hennes fina bemötande. Fantastiskt engagemang mot både köpare och säljare. Kände oss så trygga i hennes händer! Kan varmt rekommendera Tina!!
    2020-06-02
    Väldigt bra upplevelse att sälja vår lägenhet via Tina Stening på Svensk fastighetsförmedling Lidingö. Professionellt och tryggt bemötande.
    2020-05-30
    Vi har fått exceptionellt mycket hjälp av vår mäklare Tina. Både med att köpet av vår lägenhet som var en komplicerad historia och samtidigt med att sälja vårt radhus, vilket heller inte blev en lätt uppgift.
    Tina har under hela processen varit mycket tillmötesgående, engagerad och vi har bara positiva erfarenheter av henne och kollegorna på Svensk Fastighetsförmedling på Lidingö.
  • Per L
    sålde sitt hus med hjälp av
    2020-05-20
    Från första kontakt till avslutat affär har allt fungerat över alla förväntningar när vi sålde vårt barndomshem på Lidingö. Marylene har tagit sig an uppgifterna med stort engagemang, agerat snabbt och med klarhet. Kan verkligen rekommendera Marylene.

Per Löfgren
    2020-05-05
    Jag och mina bröder sålde vårt barndomshem i Askrike på Lidingö. Ett fantastiskt läge och ett robust och fint hem i ursprungsskick så renoveringsbehovet var ganska rejält.

Tina Stening som hjälpte oss med försäljningen gav oss tre syskon från första stund ett mycket förtroendeingivande intryck, väl påläst och kunnig med relevanta idéer och inspel kring vad som behövde göras och kunde förväntas. När Corona slog till kändes det väldigt tryggt att hon metodiskt, lugnt och med stor övertygelse om att vi skulle landa i ngt mycket bra genomförde såväl visningar och kontakter med potentiella köpare och oss som säljare på ett mycket proffsigt och tillmötesgående sätt.

Hon har visat att hon är tillgänglig, lyhörd, kunnig och vill såväl köpare som säljare det allra bästa och forcerade inte fram några förhastade beslut åt ngt håll.

Sammantaget är vi mycket nöjda med Tinas insatser och kan varmt rekommendera henne för såväl framtida köpare som säljare.
    2020-05-03
    Sålt villa, bra bemötande och hög tillgänglighet. Höga förväntningar som infriades till största del.
    2020-05-03
    Hus. Fantastiskt bemötande, service etc. Har lagt ner mycket tid och vi är jättenöjda!
    2020-03-30
    Jag har sålt en lägenhet på Lidingö. Mäklaren var mycket engagerad under dagarna för visningen och gick alla spekulanter till mötes. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och vi gjorde en riktigt bra affär.
    Stort tack Jenny, Många ville köpa er fina pärla och det var kul att få hjälpa er med försäljningsprocessen. Varmt lycka till med ert nya boende. Bästa hälsning Marylene Svensk Fastighetsförmedling Lidingö
    2020-03-24
    Vi har sålt ett radhus på Lidingö via Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren var engagerad, påläst, och gav ett mycket seriöst intryck. Vår personliga mäklare var dessutom mycket positiv, glad och uppdaterade oss kontinuerligt. Mäklarfirman upplevde verkligen våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Tina Stening på Svensk fastighetsförmedling
    2020-03-23
    Kanon jätte bra 👍👍👍 sjyst och professionellt bemötande kunde svara på alla frågor 😃😃👍👍
    2020-03-23
    Delägare i ett hus.
    Mycket god mottagande .
    De gjorde det
    Ny erfarenhet..
    2020-03-22
    Vi sålde ett hus och Tina Stening var jättebra.
    2020-03-22
    Sammanfattningsvis har vi köpt och ska sälja nu bostad. Mäklaren är jätte trevlig, snabb och effektiv.