Alla kategorier Mäklare Jämtland Östersund Mäklarhuset Östersund

Mäklarhuset Östersund

Storgatan 34, 831 30 Östersund — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 31 kunder tycker om Mäklarhuset Östersund

• 2015-01-09

Karl P skrev om Mäklarhuset Östersund
    Vänligt bemötande med ständigt saklig information då man undrade saker.

Bra engagemang och min Mäklare ordnade flera private visningar förutom de offentliga. Efter varje visning fick jag ett samtal där hon talade om hur det gått.

Kommer verkligen att rekommendera Mäklarhuset till vänner här i Östersund Läs mer

Kenneth L skrev om Mäklarhuset Östersund
    Helt okej
    Svårt att bedöma som köpare,
    Lättare att bedöma som säljare, men har ej sålt något med Mäklarhuset Läs mer

Mats E skrev om Mäklarhuset Östersund
    Professionellt och hjälpsamt bemötande Läs mer

Harald R skrev om Mäklarhuset Östersund
    Bemötande var bra. Jag sålde mitt hus genom Mäklarhuset. Det tog längre tid än jag förväntade mig, kan ha berott på att även Länsförsäkringar var inblandade under en viss tid då Rolf Sundström jobbade där. Läs mer
  • 2014-12-26

Dödsboet Efter Sigurd H skrev om Mäklarhuset Östersund
    Seriös mäklare, fick den hjälp jag behövde. Läs mer

Santosh C skrev om Mäklarhuset Östersund
    Utmärkt! Det gällde hjälp med bostads rätt försäljning och det gick bra.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! Läs mer

Mats L skrev om Mäklarhuset Östersund
    Hej ! Jag tycker att mäklarhuset ställde upp till 100% på allt ! Jag kände mig väldigt trygg med dom . Kände att jag kunde lita på att allt blev rätt . Jag kunde fråga om allt utan att känna mig dum . Dom är kanon bra ! Läs mer

Carina H skrev om Mäklarhuset Östersund
    Ordning o reda. Väldigt bra förmedlat, snabb o lätt kommunikation mellan alla parter. Läs mer

Alex E skrev om Mäklarhuset Östersund
    Köpte en lägenhet via Mäklarhuset 2013. Fick jättebra hjälp genom hela köpet. Rekommenderar verkligen denna mäklarfirma! Läs mer

Lennart L skrev om Mäklarhuset Östersund
    Försäljning av bostadsrätt.

Alldeles utmärkt bemötande med kontinuerlig återkoppling från mäklaren, något jag tycker är mycket viktigt. Kan verkligen rekommendera Mäklarhuset i Östersund. Läs mer

Susanna C skrev om Mäklarhuset Östersund
    Vi har fått jättebra hjälp av Mäklarhuset både vid köp och försäljning. Kommer absolut att vända oss dit vid kommande fastighetsaffärer. Läs mer
  • Clas-Göran P

2014-12-24

Clas-Göran P skrev om Mäklarhuset Östersund
    Professionella, trevliga, snabba och prisvärda. Hög integritet - driver uppdragen med god etik och utan att dominera Läs mer
  • 2014-12-23

Dödsboet Efter Mats O S skrev om Mäklarhuset Östersund
    jättebra bemötande, trevlig och hjälpsam på alla sätt. Läs mer

Mikael R skrev om Mäklarhuset Östersund
    Trevligt och serviceriktat bemötande, speciellt då jag köpte på distans, men ett par punkter missade mäklaren att ta reda på eller upplysa mig om:

1)Det var hål i taket på huset, förra ägaren hade satt en hylla högt upp på väggen och satt en plastlåda där för att samla upp vattnet. Det upplyste han mig om en vecka efter tillträdet.

2) I fastighetens förråd har kommunen ett vattenverk, utan servitut eller avtal. Även detta fick jag reda på efter att ha upptäckt en låst dörr.

Nu var avtalet inklusive friskrivning av ansvar, så jag får skylla mig själv. Läs mer

Johanna R skrev om Mäklarhuset Östersund
    Serviceminded och tillmötesgående personal. Läs mer

Fredrik H skrev om Mäklarhuset Östersund
    vänligt, bra och lösningsorienterat bemötande. Mycket bra dokumentation och marknadsföring runt försäljningen av objektet. Läs mer

Ingvar J skrev om Mäklarhuset Östersund
    Jag kan rekomendera mäklarhuset vid fastighetsaffärer Läs mer
  • Thomas H

Thomas H skrev om Mäklarhuset Östersund
    Mäklarhuset blev en mycket positiv erfarenhet för oss när vi sålde vår bostadsrätt genom dem. Den professionalism och noggrannhet som Mäklarhuset visade var imponerande. Genomgång av regler, lagar och ansvar gjorde att både vi och köparen kunde känna sig trygga. Allt noterades och följdes upp på ett sätt som vi inte tidigare upplevt. Samtidigt kände vi oss vänligt och personligt behandlade av Mäklarhusets engagerade personal. Perfekt. Läs mer

Lena E skrev om Mäklarhuset Östersund
    Bra bemötande när jag köpte bostadsrätt för drygt ett år sedan. Läs mer

Lennart L skrev om Mäklarhuset Östersund
    Försäljning av bostadsrätt. Bemötande och service var utmärkt Läs mer

Gunnar D skrev om Mäklarhuset Östersund
    Sålde ett hus och fick mycket bra bemötande och sakkunnig hjälp. Bra coachning under processen Läs mer

Anders E skrev om Mäklarhuset Östersund
    Funkade utmärkt vid köpet av vårt hus, vid jul bjöd de även på en vacker julgran. Otroligt fin gest! Läs mer
  • Christine A

Christine A skrev om Mäklarhuset Östersund
    Vi sålde en lägenhet och fick problem med köparen ang. städningen. Fick ingen hjälp alls av vår mäklare som backade upp köparen vad denna än försökte med. Undrar om köpet gick helt riktigt till eller om vi blev lurade. Läs mer

Klas Biswandy S skrev om Mäklarhuset Östersund
    Jag rekommenderar Mäklarhuset starkt. Väldigt bra service å bemötande, samt att dom alltid står till förfogande vad gäller frågor å funderingar. Läs mer

Inga Jessica H skrev om Mäklarhuset Östersund
    Mycket nöjd med allt som rör husförsäljningen! Läs mer

Linn B skrev om Mäklarhuset Östersund
    Är väldigt nöjd med allt från första till sista kontakt! Allting gick smidigt och enklare än jag förväntat mig! Läs mer

Petra T skrev om Mäklarhuset Östersund
    Helt okej kan lyssna på kundens behov bättre än att göra som man brukar göra Läs mer
  • Christian A

Christian A skrev om Mäklarhuset Östersund
    Har bara gott att säga om dem. Anlitade dem vid försäljning och fick kanonbra service och bemötande av Madeleine. Har även varit med i några budgivningar och allt har funkat klockrent. Läs mer

Tobias F skrev om Mäklarhuset Östersund
    Proffsigt bemötande och god tillgänglighet. Läs mer

Ingrid O skrev om Mäklarhuset Östersund
    Jag är väldigt nöjd, trevlig personal. Läs mer

Michael N skrev om Mäklarhuset Östersund
    Mycket proffsig och trevlig byrå. Kan rekommenderas. Läs mer

Bästa mäklarna i Östersund:

Lilian E Lilian E tycker:
“Vi köpte en bostadsrätt och va...” Läs mer