Moa Örnberg

Moa Örnberg

Moa Örnberg är mäklare på Mäklarhuset Vällingby - Hässelby

Moa Örnberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Moa Örnberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.9. Moa Örnberg har haft 54 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 84 Läs vad Moa Örnberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Vällingby-Johannelund
    2022-08-06 Verifierad kund
    Moa hjälpte mig sälja min lägenhet hur lätt som helst. Höll mig uppdaterad ständigt och visade redan från dag ett att hon vet vad hon pratar om. Hade en annan mäklare innan Moa och fick inte min lägenhet såld, bytte till Moa och det var det bästa jag kunde gjort! Hade inga höga förväntningar men Moa toppade alla mina förväntningar, allt gick så smidigt! Rekommenderar verkligen Moa!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Örnberg en del av Mäklarhuset Vällingby - Hässelby
    • Kallhäll
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trovärdig, vänlig och gott bemötande. Allt gick så som jag ville.
    Systemet som används för budgivning är väldigt smidigt😉👌🏼
    • Spånga - Tensta
    2022-06-01 Verifierad kund
    Tackar Moa för trevligt bemötande och hjälp med allt omkring affären. Är mycket nöjd.
    • Vällingby
    2022-05-31 Verifierad kund
    Proffsigt och trevlig bemötande och alltid tillgänglig, levde upp till förväntningarna och i konkret blev det en snabb och positiv affär.
    • Berghem
    2022-05-01 Verifierad kund
    In all correspondence, we experienced that Moa was very nice and professional. She answered all our questions and thoughts in an efficient and fast way. Moa also showed a lot of patience when we took all our children with us to the office for signing the contract. Overall, it was a nice experience to buy our first house through Moa.
    • Berghem
    2022-05-01 Verifierad kund
    Vid all korrespondens så upplevde vi att Moa var väldigt trevlig samt professionell. Hon besvarade alla våra frågor och funderingar på ett effektivt och snabbt sätt. Moa visade dessutom väldigt mycket tålamod när vi tog alla våra barn med oss till kontoret för signering av kontrakten. Sammantaget var det en trevlig upplevelse att köpa vårt första hus genom Moa.
    • Vällingby Centrum
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jag tyckte att Moa skötte sitt jobb galant. Hon värderade lägenheten rätt vilket visade sig i försäljningspriset. Moa är väldigt professionell av sig vilket gjorde att jag som kund kände mig trygg. Jag kan varmt rekommendera moa till alla som planerar att sälja sin bostad
    • Råcksta - Vällingby
    2022-03-30 Verifierad kund
    Mycket flitig och ger en ständig uppdaterad information. Moa införlivade mina förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Moa till kommande försäljningar.
  • Sophia L
    • Råcksta - Vällingby
    2022-03-30 Verifierad kund
    Superlätt, bra och engagerad i köpet. Rekommenderas!
    • Hässelby strand
    2022-03-23 Verifierad kund
    Vi fick superbra hjälp av Moa och hon svarade alltid på våra frågor med snabb återkoppling!
    Superbra mäklare!