Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Drottninggatan 35, 803 11 Gävle — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle. Vi är Sveriges snabbast växande mäklare och förmedlar fastigheter runt om i Gävle. Vi är specialiserade på just Gävle, en stad som utvecklats ganska ostört de senaste 5 seklen, den har utvecklats till att bli den charmiga stad det är idag. Gävle är residensstad i länet med dryga 70 000 invånare, men ytterligare 30 000 i kommunen. Här blomstrar näringslivet och kommunikationerna är mycket bra med allt från Europavägar, riksvägar, järnväg och en fin hamn. Här finns små pittoreska kvarter med små trähus jämte trånga gator. Vid sidan av hittar man den fina harmoniska stranden.

Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Gävle hjälper dig att värdera, sälja och köpa bostad. Vi är duktiga på att hålla kontakten med människor som vill sälja och köpa bostad, på så sätt kan vi hjälpa dig att matcha ditt behov. Vi kan erbjuda dig en helhetslösning som gör din bostadsaffär så enkel som möjligt. Vi tar hand om allt från fastighetsförmedling, försäkringar, lånelöfte och bolån, det är någonting som både den som säljer och den som köper vinner på. Länsförsäkringar ägs av kunderna och styrs därför av mycket sunda värderingar om närhet, nytta och framförallt långsiktighet. Det kommer du snart märka när du kontaktat oss.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 234 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

• Helena S
    Helena S skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt kunnig o proffsig, rekommenderar varmt
  • Mauri M
    Mauri M skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Han var OK.
    ...........................................
  • Christina B
    Christina B skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Min erfarenhet av Per Löhman är den bästa från första mötet . Han är lätt att nå. och under hela försäljningen har allt fungerat superbra Jag rekommenderar honom till många.
  • Erling N
    Erling N skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Super bra kille och organisation.
    Trevligt att göra affärer med er
  • Lars E
    Lars E skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag tycker att Per ger ett seriöst intryck. Han vet vad han pratar om, det märks att har erfarenhet. Jag kommer helt klart kontakta honom nästa gång det blir dags för en bostadsaffär.
  • Anna-carin G
    Anna-carin G skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Välkomnade, trevlig och lättsam.
  • Tove E
    Tove E skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag är jätte nöjd med allt som Andreas har gjort. Jag har rekommenderat Andreas till andra som funderar på att sälja. Har inget att klaga på över huvud taget. Jag kommer att kontakta Andreas när vi säljer nästa gång.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig, kunnig, lättförståelig förklaring på en del svåra texter. Smidigt köp. Kan med fördel rekommendera fastighetsmäklare Andreas Sörlin.
  • Carl-erik E
    Carl-erik E skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag är nöjd med den hjälp jag fick.
  • Johannes V
    Johannes V skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt kunnig mäklare med ett proffsigt bemötande.
  • Mats Å
    Mats Å skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag upplever Per Löhman som en väldigt seriös och engagerad mäklare. Allt från det vi var och tittade på den lägenhet som vi så småningom köpte, till dess att vi hade sålt vårt hus. Per har hela tiden mött alla våra frågor och funderingar med snabb återkoppling via mobil, sms eller mejl i stort sett alla tider på dygnet och alla dagar i veckan (även då han hade några dagars semester). Jag känner stort förtroende för Per både som mäklare och person och vill gärna rekommendera honom.
  • Zsuzsanna R
    Zsuzsanna R skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag är maximalt nöjd med bemötandet. Vi fick all hjälp som vi behövde till vårt första bostadsköp. Han är otrolig professionell, tillmötesgåande och hjälpsam.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Per ger inger ett förtroende som fastighetsmäklare. Han ställer upp och försöker hjälpa båda säljare och kund. Vi kan kan skarpt rekommendera Per.
  • Erik G
    Erik G skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig, kompetent, humor, proffesionell.
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Lugn o saklig...
    Har en proffsig kunskap inom försäljning och kan ändå vara personlig!
    Kommer rekommendera honom.
  • Jan B
    Jan B skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig. Ger ett förtroendefullt intryck.
  • Karin H
    Karin H skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Objektiv och bra både mot säljare och köpare. Trovärdig och inte överpeppad som många mäklare är idag. Jättebra med "högläsning" av kontraktet. Trevlig och lätt att ja kontakt med.
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket kunnig, hjälpsam och professionell
  • Klara N
    Klara N skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Pernilla var glad, trevlig och positiv. Hjälpte till med mina frågor.
  • Per Ö
    Per Ö skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt bra och proffsiga kunniga trevliga
  • Lisen N
    Lisen N skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Utan Andreas hade jag inte hitta mitt hus! Han hittade huset och hjälpte mig med allt jag behövde veta, det var första gången jag köpte bostad så allt var nytt. Men med Andreas hjälp blev köpet och alla papper tydligt och enkelt. Så nöjd med Andreas!
  • Kia Å
    Kia Å skrev om Maria Wallström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Kan verkligen rekommendera Maria!
  • Josefin B
    Josefin B skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Bemötande med Pernilla har varit helt suveränt. Hon har verkligen tagit väl hand om helheten. När man har frågat har man fått svar snabbt och bra. Vägledde oss bra i hur hela processen skulle fungera. Vi är jättenöjda med henne. Där har ni som företag en klippa.
    Mvh Josefin och Tord
  • Johan R
    Johan R skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt tydlig, bra hjälp och vi är nöjd med hela försäljningen...
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Har sålt två boenden åt mig med framgång. Mycket nöjd!
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Den var bra! Ganska så smidig men tyckte på något vis att all kunskap som jag önskar hos en mäklare saknades! Ett exempel så ville jag ha hjälp med hur jag gick till väga med min bank i denna affär men ingen hjälp tilldelades. Utöver detta så är jag nöjd
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Per är helt suverän! Det känns som att han mäklar med äkta glädje. Oerhört proffsig och det är ett nöje att göra affärer med Per. Synd att han har ont i ett knä bara.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Per är personlig, punktlig, noga men även otroligt trevlig! Vi i familjen Tano / Odby har gjort 5-6 lägenhets/hus/radhus & tom köp men även försäljning med
    Per . Vi kan rekommendera Per starkt!
  • Nicklas W
    Nicklas W skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsig och bra bemötande, Vet vad han gör!
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    väl bemött och förtroende för honom
  • Vera B
    Vera B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jättebra! Fick mycket bra information om allt från visning till tillträde. Trevlig och tillmötesgående!
  • Karina B
    Karina B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi fick bra hjälp med försäljningen. Tips på styling inför visning.
  • Elin B
    Elin B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Helt klart Sveriges bästa och omtänksamma mäklare!
  • Malin E
    Malin E skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Andreas Sörlin har gett oss ett väldigt bra bemötande och vi är väldigt nöjda med allt. Lätt att nå via både telefon och mail. Vi har redan rekommenderat honom för andra.
  • Karin W
    Karin W skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Andreas var informativ, tillmötesgående och korrekt, toppen att ha att göra med. Förtroendegivande och lyhörd, och målmedveten i det säljuppdrag han skötte åt oss.
  • Robin S
    Robin S skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Proffesionell och mycket trevlig mäklare
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Gav ett förtroendefullt, trevligt och korrekt bemötande med professionell handläggning av samtliga punkter i uppdraget. Var även en bra rådgivare angående planering av visningdagar samt övriga nödvändiga kontakter. Bemödade sig även med att ringa eller maila oss om nuläget under sin egen semester. Skötte administrationen av köpebrev och kontrakt på ett professionellt lugnt och tillmötesgående sätt. Gjorde dock en tidsmässig miss avseende översändandet av nödvändiga handlingar till vår bank angående vårt nya bostadslån. Innebar att vår bank tvingades göra en ytterligare kreditbedömning.
  • Anna L
    Anna L skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande, trevlig. Ringde upp när han sa. Lyssnade på mig som kund., tog det varsamt. Tyckte att Christer gjorde ett mycket bra jobb. Var engagerad i uppdraget.
  • Dunia H
    Dunia H skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Bästa Mäklaren i hela Gävle.
  • Elin W
    Elin W skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Christer har på ett proffesionellt, "personligt" och genuint sätt bemött oss sedan visningen till efter att köpet genomfördes. Vi upplever honom som mycket kunnig och otroligt trevlig och hjälpsam,det helt och hållet på ett ärligt sätt, inte alls på det insmickrande och fläskiga sätt man ibland upplever hos olika försäljare. Vi är därmed tacksamma för allt stöd och bemötande i processen.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Helt suverän! Var alltid kontaktbar vilket var ett enormt plus. Seriös, professionell, duktig, ja listan på lovord kan göras hur lång som helst!

5/5 alla dagar i veckan!

Mvh Micke Sjögren
  • Marek M
    Marek M skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Duktig säljare och rådgivare, alltid rekomendera och ska sammarbeta i framtiden
  • IDA B
    IDA B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Snabb återkoppling, vänligt och proffsigt bemötande!
  • Kanan A
    Kanan A skrev om Henrik Gunnarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Henrik är en fantastik och hjälpsam kille bästa mäklare som har träffat..mvh kanan
  • Britt-mari W
    Britt-mari W skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vänligt, sakligt och tydligt bemötande. Trygg kontakt.
  • Hui T
    Hui T skrev om Henrik Gunnarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt bemötande. Tydlig information och bra systematisk uppföljning.
  • Margita S
    Margita S skrev om Henrik Gunnarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket förtroendeingivande!
    Lyssnar in kundens behov men också bekväm med att ta beslut som, för kunden, kan vara svåra. Informerar på ett mycket bra sätt.
    Kunnig och har koll på marknaden.
    Dessutom, som säkert är oviktigt för många, humoristisk ock mycket trevlig.

Margita Sandström
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Henrik Gunnarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jättenöjd med hela hantering!
    Information från början till slut!

Helt nöjd!

Mvh Mattias Strömberg
  • Sirpa V
    Sirpa V skrev om Henrik Gunnarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Henrik levde mer än väl upp till mina förväntningar. Trevligt bemötande, effektiv, energisk, kontaktbar och framförallt strävar efter att uppnå säljarens önskemål. Förbättringar som kan underlätta för honom är att ha en mäklarassistent som är mer involverad i själva försäljningsprocessen och som även ser till att uppföljning av att alla transaktioner och dokument är korrekt hanterade och slutförda.
  • Malkolm H
    Malkolm H skrev om Maria Wallström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mitt första köp och det gick väldigt smidigt, bra och snabbt. Trevlig mäklare.
Andreas Sörlin
Christer Garp