Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Drottninggatan 35, 803 11 Gävle — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle. Vi är Sveriges snabbast växande mäklare och förmedlar fastigheter runt om i Gävle. Vi är specialiserade på just Gävle, en stad som utvecklats ganska ostört de senaste 5 seklen, den har utvecklats till att bli den charmiga stad det är idag. Gävle är residensstad i länet med dryga 70 000 invånare, men ytterligare 30 000 i kommunen. Här blomstrar näringslivet och kommunikationerna är mycket bra med allt från Europavägar, riksvägar, järnväg och en fin hamn. Här finns små pittoreska kvarter med små trähus jämte trånga gator. Vid sidan av hittar man den fina harmoniska stranden.

Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Gävle hjälper dig att värdera, sälja och köpa bostad. Vi är duktiga på att hålla kontakten med människor som vill sälja och köpa bostad, på så sätt kan vi hjälpa dig att matcha ditt behov. Vi kan erbjuda dig en helhetslösning som gör din bostadsaffär så enkel som möjligt. Vi tar hand om allt från fastighetsförmedling, försäkringar, lånelöfte och bolån, det är någonting som både den som säljer och den som köper vinner på. Länsförsäkringar ägs av kunderna och styrs därför av mycket sunda värderingar om närhet, nytta och framförallt långsiktighet. Det kommer du snart märka när du kontaktat oss.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 347 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

• 2018-12-23

Isabelle B skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en 2a på 60 kvadrat på söder i Gävle.
    Trevlig, glad och uppmärksam mäklare.
    Levde upp till förväntningarna genom att finnas till hands och svara på frågor etc. Läs mer
  • 2018-12-21

Henrik W skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig och framåt, vi var helt med på vad vi köpte och skrev under för något. Bra jobbat! Läs mer
  • 2018-12-20

Lisa M skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt bostadsrätt
    Bra bemötande, bra information och återkoppling av köpet
    Hade inte så stora förhoppningar men är nöjd med allt
    Supertrevlig och gott bemötande och omhändertagande av oss Läs mer
  • 2018-12-19

Rebecca B skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt bra, enkel kontakt. Allt gick utan problem när jag köpte min första lägenhet. Läs mer
  • 2018-12-18

Ylva L skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vårt köp av en lägenhet i Sätra var mycket enkelt. Vi visste ungefär vad vi vill ha och till vilket pris. Vi blev väl bemötta och fick svar på de frågor som vi hade. Trevlig visning av lägenheten. Läs mer
  • 2018-12-10

Dan P skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt bostadsrätt
    Bra bemötande
    Verkade kunnig Läs mer
  • 2018-12-09

Lars-åke P skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Kunnig,trevlig, hjälpsam o lyhörd. O väldigt proffsig i sitt bemötande. Läs mer
  • Siv L

2018-12-08

Siv L skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Andreas är en förtroendeingivande och kunnig mäklare som har varit till stor hjälp när vi sålt vårt hus. Han är trevlig och lätt att ha att göra med. Vi rekommenderar honom varmt.
    Ann-Marie o Lars-Åke Läs mer
  • Katarina G

2018-12-08

Katarina G skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Andreas blev anlitad av säljaren och mig för att vi skulle få adekvat och riktig dokumentation i samband med mitt köp av huset - som såldes privat av säljaren. Jag är mkt nöjd med hur det hela förlöpte./ Katarina Å Läs mer
  • 2018-12-07

Jimmy B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt en bostadsrätt, mäklaren var mycket bra. Läs mer
  • 2018-12-06

Hugo B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Bästa mäklaren jag haft att göra med! Inte för på utan lät en ta sin tid och tog ett steg åt sidan och gjorde att man fick känna in och sedan gick till affär! TOPPEN Mäklare anlitar mer ön gärna när jag själv ska sälja!!! Läs mer
  • 2018-12-05

Linda P skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt en bostadsrätts lägenhet i centrala Gävle. Jag är nöjd med försäljningen, fick ut den summa jag förväntat mig och lite till. Affären gick mycket smidigt till. Jag är mycket nöjd med mäklaren. Han har på alla sätt överträffat mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-12-05

Malin S skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Både köpt och sålt ett radhus köpt ett hus. Väldigt bra bemötande proffsig. Vart väldigt nöjd med min försäljning och köp . Han är lungn och proffesionell och lättnat få tag på och håller en informerad . Läs mer
  • 2018-12-05

Marianne P skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Skulle sälja min mammas lgh på Fältspatvägen. Blev mycket bra bemött. Han var kunnig o levererade. Allt blev mycket enklare än vad jag föreställt mej.
    Kan rekommendera Länsförsäkringar fastighetsförmedling till andra. Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-12-05

Leif K skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt hus. Trevligt bemötande och informativa samtal. Påläst och förberedd. Läs mer
  • 2018-12-05

Leif N skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt sommarstuga.
    Mycket bra bemötande. Klar och tydlig. Skötte hela uppdraget på ett utmärkt sätt. Tydlig i kommunikationen. Läs mer
  • 2018-12-05

Sara S skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra och serviceminded och professionell Läs mer
  • 2018-12-05

Eva N skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Bra och tydlig mäklare som jag kände stort förtroende för. Läs mer
  • 2018-12-05

Karin N skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde vårt lilla sommarhus våren 2018.

Vi hade träffat Andreas tidigare då han sålt en bostadsrätt i vårt hus. Endera har vi på något sätt utmärkt oss (men vi är ganska grå) eller så har Andreas ett otroligt minne för människor.

Andreas' bemötande är bortom alla förväntningar man kan ha på en mäklare! Han var lätt att få fatt i, och om han var upptagen ringde han upp så snart som han blev ledig.
    Vi informerades hela tiden - helg som vardag och dag som kväll - om läget i budgivningen.

Vi är över SÅÅÅ NÖJDA med honom, och vill han ha adoptivföräldrar så slår vi till direkt! Vill ni ha den BÄSTA mäklaren, ta Andreas! Läs mer
  • 2018-12-05

Nils Stefan W skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har haft förmånen att ha Per som mäklare ett antal gånger jag har sålt mina fastigheter. Jag har även haft förmånen att köpa fastighet av Per. Han är och kommer att förbli den fastighetsmäklare jag kommer ha fullt förtroende för. Läs mer
  • Kerstin W

2018-12-05

Kerstin W skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig, sympatisk och tillmötesgående! Han är serviceinriktad, professionell och gör det lilla extra för kunden.
    Jag kan varmt rekommendera Andreas! Läs mer
  • 2018-12-05

Michael S skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Per har hjälpt mig med försäljning av både bostadsrätt och villa vilket han skött på ett utmärkt sätt. Fokuserad, korrekt och målmedveten får han bostadsaffärer att gå i hamn för köpare och säljare. Läs mer
  • 2018-12-04

Gunilla C skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt två lägenheter med hjälp av Per. Han var mycket kunnig och engagerad. Läs mer
  • 2018-12-04

Kristofer P skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Professionellt, tydligt och helt enkelt superbra! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-11-29

Maria O skrev om Henrik Gunnarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    ▪Köpt bostadsrätt HSB/Fiskverket i Gävle 66 kvm byggår 2003

▪Sålt villa ca 200 kvm Älvkarleby byggår 1984

▪Mäklaren Henrik Gunnarsson var mycket korrekt, informativ o tillmötesgående

▪Mäklaren Henrik Gunnarsson levde upp till samtliga mina förväntningar, före, under o efter inköp o försäljning. Läs mer
  • 2018-05-31

Pedersen P skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt min bostadsrätt. Det jag uppskattade mest var genomgången med Pernilla innan försäljningen började. Hur allt planerades och strukturerades och informerades av Pernilla. Det jag också tyckte extra bra om var hennes återkoppling efter varje visning, på det sätt hon gjorde det och att hon gjorde det.
    Min totalupplevelse blev bättre än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
  • 2018-05-30

Anna R skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en villa. Väldigt trevligt bemötande vid alla tillfällen som vi träffade honom. Läs mer
  • Marita T

2018-04-20

Marita T skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Oengagerad under visning. Svår att få tag i för att lägga bud. Det resulterade i att säljaren sålde till dem som dom trodde lagt det första budet då vi inte ens fick tag på henne, trots att vårt bud var högre OCH vi hade dessutom kunnat tänkt oss en ännu högre summa än den vi egentligen vann budgivningen med. Tappade dock intresset att lägga ännu högre pga hennes oengagemang och brist på kommunikation. Läs mer
  • 2018-03-25

Linnea H skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Nathalie är mycket kunnig och professionell i sin mäklarroll och har varit saklig, tydlig och tillgänglig genom hela vår försäljning. Trevlig och positiv person, vi kan rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • Anne B

2018-03-23

Anne B skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde en villa i ett tätbebyggd område. Vi tyckte att Nathalie var mycket kompetent, inlyssnande och naturlig. Därutöver fanns en stor hjälpsamhet med tillgänglig service. Läs mer
  • 2018-03-22

Anders L skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Nathalie är trevlig, professionell i sitt uppdrag som mäklare. Som kund har jag haft Nathalie både som säljare och köpare av fastighet. Läs mer
  • 2018-03-20

Elin S skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag och min sambo har nyligen köpt vårat första radhus och kunde inte vara gladare över att vi fick just Nathalie som mäklare. Hon bemötte oss på ett väldigt professionellt sätt och svarade på alla våra frågor. Att köpa ett hus för första gången är ett sånt stort steg men hon gjorde det så enkelt och berättade verkligen allt så att man förstod, och förstod man trots allt inte så tog hon det igen :-)
    Är supernöjd och kommer verkligen rekommendera länsförsäkringar som fastighetsförmedlare och speciellt Nathalie som mäklare! Läs mer
  • 2018-03-20

Henrietta S skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Nathalie var väldigt lyhörd och tog hänsyn till mina behov och önskemål. När jag ville ha råd så fick jag det med en objektiv bild av situationen. Är helt klart nöjd! Läs mer
  • 2018-03-15

Maria B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Genom att vara lugn och tydlig fick Andreas oss att känna oss helt trygga vid vårt första bostadsköp. Och så var han riktigt trevlig också, rekommenderas! Läs mer
  • 2018-02-27

Hannah R skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag och min pojkvän letade lägenhet i Gävle och jag bodde då i Stockholm och jobbade heltid så var lite svårt att matcha alla visningar så jag hörde av mig till Nathalie och berättade om situationen och bad om en privat visning. Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon löste de snabbt och bra med säljaren. Vi fick komma dit, hon var professionell och trevlig. Gick igenom allt ordentligt och tog sig tid så vi kändes oss nöjda.
    Sen hade vi en bra telefonkontakt och vi avvaktade lite när budgivningen började för vi hade inte klart allting med banken men när vi fick klartecken la vi bud och så fick vi köpa lägenheten.

Vi träffades några dagar senare o skrev papper och Nathalie gick igenom allting ordentligt och långsamt vilket vi tyckte var viktigt eftersom vi båda var förstagångsköpare.

Allt om allt är vi nöjda med Natalie och jag skulle rekommendera henne till andra. De bästa med henne jämfört med andra mäklare vi träffa var att hon inte var nonchalant eller mindre professionell bara för att vi var ett väldigt ungt par. Tycker de är viktigt att man som mäklare behandlar alla likadant oavsett ålder och kön. Hon skötte allting väldigt bra från början till slut! Läs mer
  • 2018-02-21

Marcus S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra bemötande, ärlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2018-02-19

Andershenrik S skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Andreas var som vår trygga barnmorska! I stunder under vår säljprocess då vi oroades hade han alltid lugnande och rationella svar som ingjöt stort förtroende. Han förklarade och vägledde på ett sakligt och opartiskt sätt - både för oss som säljare men även för köparna - hur försäljningen går till och vilka konsekvenser som sker om vi inte följer de avtal vi skrivit på. Han gav oss tips och råd på vägen för att affären skulle gå så smidigt som möjligt. För oss var det viktigt att ha en mäklare som ger förtroende både för oss som säljare men även till dem som köper. Sammantaget gör detta att vi varmt rekommenderar Andreas och ser honom som den bästa mäklaren vi haft kontakt med i Gävle. /Henrik och Karin Läs mer
  • 2018-02-14

Tore H skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Pernilla var välorganiserad och det var enkelt att förstå affärens karaktär. Hon hade ett bra och trevligt bemötande samt att jag fick förtroende för henne. Upplägget kring köparen var bra planerat. Upplevelsen som kund var mycket bra - 5 stjärnigt! Läs mer
  • Madeleine W

2018-02-13

Madeleine W skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Min upplevelse av Pernilla som mäklare var ett proffs på alla punkter! Det finns inget negativ att säga. Hon var alltid tillgänglig, supertrevlig och kom med tips o idéer inför styling. Pernilla fick man förtroende för på en gång,. Henne kommer jag att anlita igen. Läs mer
  • Olle E

2018-02-13

Olle E skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Pernilla, hon var alltid hjälpsam och såg till att vi kände oss trygga från visning till att vi flyttat in. Trevlig och förtroendeingivande! Läs mer
  • 2018-02-13

Anders S skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket engagerad ,trevlig och saklig, fick svar på alla mina frågor direkt och även hjälpte hon till med alla våra funderingar som dök upp innan affären var klar.
    Har även hört av sig efteråt för att höra om allt var bra.
    Skulle varmt rekommendera hon till vänner och bekanta Läs mer
  • 2018-02-02

Carl Olof Donald L skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    väldigt kunnig o saklig kan varmt rekommendera Andreas till andra Läs mer
  • 2017-12-15

Margareta G skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Bemötandet och hjälpen vi fick var utmärkt och levde helt upp till våran förväntan. Läs mer
  • 2017-12-15

Andreas S skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Har både köpt och sålt en bostadsrätt med Andreas Sörlin och han har mitt fulla förtroende till 100%. Tålmodig, pedagogisk och alltid hjälpsam. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2017-12-11

Olsson S skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi fick ett mycket bra bemötande och Per var påläst, glad, proffsig, rolig och underhållande. Vi har köpt många hus och lägenheter både i Sverige och utomlands. Per tar priset han var bäst i samtliga kategorier. Läs mer
  • 2017-12-11

Jonas L skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Inget att anmärka på, bra jobb! Läs mer
  • 2017-12-11

Pär B skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jätteduktig och otroligt trevlig. Tydlig och fanns alltid när till hands om vi hade frågor och funderingar. Rekommenderas varmt! :) Läs mer
  • 2017-12-11

Eva B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag fick omedelbart fin kontakt och han levde upp till mina förväntningar, försäljningen gick bra och jag är nöjd. Läs mer
  • 2017-12-11

Helena S skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsigt bemötande och utmärkt service. Stöttar så väl säljare som köpare på ett väldigt bra sätt under försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2017-12-11

Luis José F skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag tycker att Andreas Sörlin är en utmärkt förmedlar.jag tackar dig så mycket,Andreas. Läs mer
Andreas Sörlin
Christer Garp