Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Drottninggatan 35, 803 11 Gävle — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle. Vi är Sveriges snabbast växande mäklare och förmedlar fastigheter runt om i Gävle. Vi är specialiserade på just Gävle, en stad som utvecklats ganska ostört de senaste 5 seklen, den har utvecklats till att bli den charmiga stad det är idag. Gävle är residensstad i länet med dryga 70 000 invånare, men ytterligare 30 000 i kommunen. Här blomstrar näringslivet och kommunikationerna är mycket bra med allt från Europavägar, riksvägar, järnväg och en fin hamn. Här finns små pittoreska kvarter med små trähus jämte trånga gator. Vid sidan av hittar man den fina harmoniska stranden.

Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Gävle hjälper dig att värdera, sälja och köpa bostad. Vi är duktiga på att hålla kontakten med människor som vill sälja och köpa bostad, på så sätt kan vi hjälpa dig att matcha ditt behov. Vi kan erbjuda dig en helhetslösning som gör din bostadsaffär så enkel som möjligt. Vi tar hand om allt från fastighetsförmedling, försäkringar, lånelöfte och bolån, det är någonting som både den som säljer och den som köper vinner på. Länsförsäkringar ägs av kunderna och styrs därför av mycket sunda värderingar om närhet, nytta och framförallt långsiktighet. Det kommer du snart märka när du kontaktat oss.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 206 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

• Nicklas W
    Nicklas W skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsig och bra bemötande, Vet vad han gör!
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    väl bemött och förtroende för honom
  • Vera B
    Vera B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jättebra! Fick mycket bra information om allt från visning till tillträde. Trevlig och tillmötesgående!
  • Karina B
    Karina B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi fick bra hjälp med försäljningen. Tips på styling inför visning.
  • Elin B
    Elin B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Helt klart Sveriges bästa och omtänksamma mäklare!
  • Malin E
    Malin E skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Andreas Sörlin har gett oss ett väldigt bra bemötande och vi är väldigt nöjda med allt. Lätt att nå via både telefon och mail. Vi har redan rekommenderat honom för andra.
  • Karin W
    Karin W skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Andreas var informativ, tillmötesgående och korrekt, toppen att ha att göra med. Förtroendegivande och lyhörd, och målmedveten i det säljuppdrag han skötte åt oss.
  • Robin S
    Robin S skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Proffesionell och mycket trevlig mäklare
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Gav ett förtroendefullt, trevligt och korrekt bemötande med professionell handläggning av samtliga punkter i uppdraget. Var även en bra rådgivare angående planering av visningdagar samt övriga nödvändiga kontakter. Bemödade sig även med att ringa eller maila oss om nuläget under sin egen semester. Skötte administrationen av köpebrev och kontrakt på ett professionellt lugnt och tillmötesgående sätt. Gjorde dock en tidsmässig miss avseende översändandet av nödvändiga handlingar till vår bank angående vårt nya bostadslån. Innebar att vår bank tvingades göra en ytterligare kreditbedömning.
  • Anna L
    Anna L skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande, trevlig. Ringde upp när han sa. Lyssnade på mig som kund., tog det varsamt. Tyckte att Christer gjorde ett mycket bra jobb. Var engagerad i uppdraget.
  • Dunia H
    Dunia H skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Bästa Mäklaren i hela Gävle.
  • Elin W
    Elin W skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Christer har på ett proffesionellt, "personligt" och genuint sätt bemött oss sedan visningen till efter att köpet genomfördes. Vi upplever honom som mycket kunnig och otroligt trevlig och hjälpsam,det helt och hållet på ett ärligt sätt, inte alls på det insmickrande och fläskiga sätt man ibland upplever hos olika försäljare. Vi är därmed tacksamma för allt stöd och bemötande i processen.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Helt suverän! Var alltid kontaktbar vilket var ett enormt plus. Seriös, professionell, duktig, ja listan på lovord kan göras hur lång som helst!

5/5 alla dagar i veckan!

Mvh Micke Sjögren
  • Marek M
    Marek M skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Duktig säljare och rådgivare, alltid rekomendera och ska sammarbeta i framtiden
  • IDA B
    IDA B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Snabb återkoppling, vänligt och proffsigt bemötande!
  • Kanan A
    Kanan A skrev om Henrik Gunnarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Henrik är en fantastik och hjälpsam kille bästa mäklare som har träffat..mvh kanan
  • Britt-mari W
    Britt-mari W skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vänligt, sakligt och tydligt bemötande. Trygg kontakt.
  • Hui T
    Hui T skrev om Henrik Gunnarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt bemötande. Tydlig information och bra systematisk uppföljning.
  • Margita S
    Margita S skrev om Henrik Gunnarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket förtroendeingivande!
    Lyssnar in kundens behov men också bekväm med att ta beslut som, för kunden, kan vara svåra. Informerar på ett mycket bra sätt.
    Kunnig och har koll på marknaden.
    Dessutom, som säkert är oviktigt för många, humoristisk ock mycket trevlig.

Margita Sandström
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Henrik Gunnarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jättenöjd med hela hantering!
    Information från början till slut!

Helt nöjd!

Mvh Mattias Strömberg
  • Sirpa V
    Sirpa V skrev om Henrik Gunnarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Henrik levde mer än väl upp till mina förväntningar. Trevligt bemötande, effektiv, energisk, kontaktbar och framförallt strävar efter att uppnå säljarens önskemål. Förbättringar som kan underlätta för honom är att ha en mäklarassistent som är mer involverad i själva försäljningsprocessen och som även ser till att uppföljning av att alla transaktioner och dokument är korrekt hanterade och slutförda.
  • Malkolm H
    Malkolm H skrev om Maria Wallström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mitt första köp och det gick väldigt smidigt, bra och snabbt. Trevlig mäklare.
  • Kent E
    Kent E skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Det finns inget att klaga på .
  • Johan K
    Johan K skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Snabb respons och bra kundbemötande.
  • Emma W
    Emma W skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig mäklare som vi kände förtroende för.
  • Anna M
    Anna M skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är nöjda med hur förmedlingen sköttes.
  • Carina S
    Carina S skrev om Maria Wallström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Maria var mycket duktig och trevlig. Lätt att nå om man behövde kontakta henne. Var mycket service inriktad och noga med att allt skulle gå rätt till. Bra på att förklara då man inte förstod sig på alla papper.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig prick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Helena L
    Helena L skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Per ger ett lugnt bemötande som inger förtroende, är mycket seriös i sitt uppdrag som mäklare. Allt bra!
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Glad, trevlig och energisk är den perfekte mäklaren
  • Marie F
    Marie F skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Super bra bemötande,otroligt bra hjälp med de jag behövde . Rekommenderas absolut till andra, Anlitar absolut honom nästa gång!
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag var i kontakt med Christer gällande två olika objekt samtidigt, en stuga och en tomt. Fick snabb återkoppling både via samtal, sms och mail. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Tog sig tid att förklara tydligt allt fackspråk för mig som var en novis i sammanhanget. Jag kan varmt rekommendera Christer som mäklare.
    Med vänlig hälsning Åsa Clerkeborn.
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Per var en lugn och kunnig mäklare som vi kände stort förtroende för i vår husförsäljning.
    Rekommenderas varmt till vänner och bekanta!
  • Helene E
    Helene E skrev om Maria Wallström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Maria var profesionell och engagerad.
  • Ronja A
    Ronja A skrev om Maria Wallström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag är supernöjd med Maria, ett kanonjobb!
  • Sebastian J
    Sebastian J skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Andreas Sörlin. Trevlig, välinformerad & seriös.
  • Marie B
    Marie B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Andreas gjorde ett fantastiskt bra jobb med vårt bostadsbyte!
  • Magnus V
    Magnus V skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    trevlig och bra säljer vi våran hyres vill vi att andreas gör det Med vänlig hälsning vestins
  • Tony P
    Tony P skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    MYCKET TREVLIG O TILLMÖTESGÅENDE ORDNING O REDA
  • Emelie D
    Emelie D skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra mäklare. Proffesionell, punktlig, lätt att få tag i. Noggrann.
  • Ann-margreth S
    Ann-margreth S skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Allting har fungerat bra tycker vi
  • Emma L
    Emma L skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi är väldigt nöjd med kontakten med Andreas, han har varit tillgänglig och serviceminded genom hela processen.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Kunnig på sitt område och gjorde i samband med vår försäljning sitt jobb helt utan anmärkning. Vi är nöjda!
  • Rickard B
    Rickard B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt bemötande. Tog sig tid att besvara alla frågor som ställdes och var till stor hjälp i frågor där parterna inte riktigt var ense. Enkel att ha att göra med och var snabb att svara på såväl mail som telefonsamtal. Höll sig neutral i förhållande till berörda parter - vilket är en stor tillgång - vi anser att han levde upp väl till våra högt ställda förväntningar.

Endast gott att säga om mäklaren i fråga!
  • Emil N
    Emil N skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Andreas, var en professionell mäklare som hjälpte mig ut efter mina behov då min affär var lite strulig. Han var även trevlig, lätt att prata med och väldigt noggrann.
  • Britt-inger O
    Britt-inger O skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har bara gott att säga om honom. Vi har ju använt honom två ggr och det säger väl det mesta. Hade vi inte varit nöjda första gången så hade vi inte kommit tillbaka. Han får högsta betyg från oss.
  • Olle E
    Olle E skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Att sälja våran bostad med länsfast fungerade prickfritt, ingen alls att klaga på bara massa plus! Stark rekommendation!
  • Christer R
    Christer R skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Duktig mäklare som på proffesionellt sätt och på kort tid hjälpte mig sälja min lägenhet!
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Kalas kille, mycket kunning trevlig som få, lf måste behålla han! Han blir min mäklare i framtiden med
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Maria Wallström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Maria är en engagerad, varm och seriös mäklare med mycket tålamod och professionalism - väldigt förtroendeingivande! Vi köpte vårt hus med hennes hjälp och kommer utan tvekan att anlita henne den dagen vi säljer!
Andreas Sörlin
Christer Garp