Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Drottninggatan 35, 803 11 Gävle — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle. Vi är Sveriges snabbast växande mäklare och förmedlar fastigheter runt om i Gävle. Vi är specialiserade på just Gävle, en stad som utvecklats ganska ostört de senaste 5 seklen, den har utvecklats till att bli den charmiga stad det är idag. Gävle är residensstad i länet med dryga 70 000 invånare, men ytterligare 30 000 i kommunen. Här blomstrar näringslivet och kommunikationerna är mycket bra med allt från Europavägar, riksvägar, järnväg och en fin hamn. Här finns små pittoreska kvarter med små trähus jämte trånga gator. Vid sidan av hittar man den fina harmoniska stranden.

Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Gävle hjälper dig att värdera, sälja och köpa bostad. Vi är duktiga på att hålla kontakten med människor som vill sälja och köpa bostad, på så sätt kan vi hjälpa dig att matcha ditt behov. Vi kan erbjuda dig en helhetslösning som gör din bostadsaffär så enkel som möjligt. Vi tar hand om allt från fastighetsförmedling, försäkringar, lånelöfte och bolån, det är någonting som både den som säljer och den som köper vinner på. Länsförsäkringar ägs av kunderna och styrs därför av mycket sunda värderingar om närhet, nytta och framförallt långsiktighet. Det kommer du snart märka när du kontaktat oss.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 322 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

• Pedersen P
    Pedersen P skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag har sålt min bostadsrätt. Det jag uppskattade mest var genomgången med Pernilla innan försäljningen började. Hur allt planerades och strukturerades och informerades av Pernilla. Det jag också tyckte extra bra om var hennes återkoppling efter varje visning, på det sätt hon gjorde det och att hon gjorde det.
    Min totalupplevelse blev bättre än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en villa. Väldigt trevligt bemötande vid alla tillfällen som vi träffade honom. Läs mer
  • Marita T
    Marita T skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Oengagerad under visning. Svår att få tag i för att lägga bud. Det resulterade i att säljaren sålde till dem som dom trodde lagt det första budet då vi inte ens fick tag på henne, trots att vårt bud var högre OCH vi hade dessutom kunnat tänkt oss en ännu högre summa än den vi egentligen vann budgivningen med. Tappade dock intresset att lägga ännu högre pga hennes oengagemang och brist på kommunikation. Läs mer
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Nathalie är mycket kunnig och professionell i sin mäklarroll och har varit saklig, tydlig och tillgänglig genom hela vår försäljning. Trevlig och positiv person, vi kan rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • Anne B
    Anne B skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde en villa i ett tätbebyggd område. Vi tyckte att Nathalie var mycket kompetent, inlyssnande och naturlig. Därutöver fanns en stor hjälpsamhet med tillgänglig service. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Nathalie är trevlig, professionell i sitt uppdrag som mäklare. Som kund har jag haft Nathalie både som säljare och köpare av fastighet. Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag och min sambo har nyligen köpt vårat första radhus och kunde inte vara gladare över att vi fick just Nathalie som mäklare. Hon bemötte oss på ett väldigt professionellt sätt och svarade på alla våra frågor. Att köpa ett hus för första gången är ett sånt stort steg men hon gjorde det så enkelt och berättade verkligen allt så att man förstod, och förstod man trots allt inte så tog hon det igen :-)
    Är supernöjd och kommer verkligen rekommendera länsförsäkringar som fastighetsförmedlare och speciellt Nathalie som mäklare! Läs mer
  • Henrietta S
    Henrietta S skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Nathalie var väldigt lyhörd och tog hänsyn till mina behov och önskemål. När jag ville ha råd så fick jag det med en objektiv bild av situationen. Är helt klart nöjd! Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Genom att vara lugn och tydlig fick Andreas oss att känna oss helt trygga vid vårt första bostadsköp. Och så var han riktigt trevlig också, rekommenderas! Läs mer
  • Hannah R
    Hannah R skrev om Nathalie Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag och min pojkvän letade lägenhet i Gävle och jag bodde då i Stockholm och jobbade heltid så var lite svårt att matcha alla visningar så jag hörde av mig till Nathalie och berättade om situationen och bad om en privat visning. Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon löste de snabbt och bra med säljaren. Vi fick komma dit, hon var professionell och trevlig. Gick igenom allt ordentligt och tog sig tid så vi kändes oss nöjda.
    Sen hade vi en bra telefonkontakt och vi avvaktade lite när budgivningen började för vi hade inte klart allting med banken men när vi fick klartecken la vi bud och så fick vi köpa lägenheten.

Vi träffades några dagar senare o skrev papper och Nathalie gick igenom allting ordentligt och långsamt vilket vi tyckte var viktigt eftersom vi båda var förstagångsköpare.

Allt om allt är vi nöjda med Natalie och jag skulle rekommendera henne till andra. De bästa med henne jämfört med andra mäklare vi träffa var att hon inte var nonchalant eller mindre professionell bara för att vi var ett väldigt ungt par. Tycker de är viktigt att man som mäklare behandlar alla likadant oavsett ålder och kön. Hon skötte allting väldigt bra från början till slut! Läs mer
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra bemötande, ärlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • Andershenrik S
    Andershenrik S skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Andreas var som vår trygga barnmorska! I stunder under vår säljprocess då vi oroades hade han alltid lugnande och rationella svar som ingjöt stort förtroende. Han förklarade och vägledde på ett sakligt och opartiskt sätt - både för oss som säljare men även för köparna - hur försäljningen går till och vilka konsekvenser som sker om vi inte följer de avtal vi skrivit på. Han gav oss tips och råd på vägen för att affären skulle gå så smidigt som möjligt. För oss var det viktigt att ha en mäklare som ger förtroende både för oss som säljare men även till dem som köper. Sammantaget gör detta att vi varmt rekommenderar Andreas och ser honom som den bästa mäklaren vi haft kontakt med i Gävle. /Henrik och Karin Läs mer
  • Tore H
    Tore H skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Pernilla var välorganiserad och det var enkelt att förstå affärens karaktär. Hon hade ett bra och trevligt bemötande samt att jag fick förtroende för henne. Upplägget kring köparen var bra planerat. Upplevelsen som kund var mycket bra - 5 stjärnigt! Läs mer
  • Madeleine W
    Madeleine W skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Min upplevelse av Pernilla som mäklare var ett proffs på alla punkter! Det finns inget negativ att säga. Hon var alltid tillgänglig, supertrevlig och kom med tips o idéer inför styling. Pernilla fick man förtroende för på en gång,. Henne kommer jag att anlita igen. Läs mer
  • Olle E
    Olle E skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Pernilla, hon var alltid hjälpsam och såg till att vi kände oss trygga från visning till att vi flyttat in. Trevlig och förtroendeingivande! Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket engagerad ,trevlig och saklig, fick svar på alla mina frågor direkt och även hjälpte hon till med alla våra funderingar som dök upp innan affären var klar.
    Har även hört av sig efteråt för att höra om allt var bra.
    Skulle varmt rekommendera hon till vänner och bekanta Läs mer
  • Carl Olof Donald L
    Carl Olof Donald L skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    väldigt kunnig o saklig kan varmt rekommendera Andreas till andra Läs mer
  • Margareta G
    Margareta G skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Bemötandet och hjälpen vi fick var utmärkt och levde helt upp till våran förväntan. Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Har både köpt och sålt en bostadsrätt med Andreas Sörlin och han har mitt fulla förtroende till 100%. Tålmodig, pedagogisk och alltid hjälpsam. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Olsson S
    Olsson S skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Vi fick ett mycket bra bemötande och Per var påläst, glad, proffsig, rolig och underhållande. Vi har köpt många hus och lägenheter både i Sverige och utomlands. Per tar priset han var bäst i samtliga kategorier. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Inget att anmärka på, bra jobb! Läs mer
  • Pär B
    Pär B skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jätteduktig och otroligt trevlig. Tydlig och fanns alltid när till hands om vi hade frågor och funderingar. Rekommenderas varmt! :) Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag fick omedelbart fin kontakt och han levde upp till mina förväntningar, försäljningen gick bra och jag är nöjd. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsigt bemötande och utmärkt service. Stöttar så väl säljare som köpare på ett väldigt bra sätt under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Luis José F
    Luis José F skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jag tycker att Andreas Sörlin är en utmärkt förmedlar.jag tackar dig så mycket,Andreas. Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Christer är en seriös mäklare, trevlig och förtroendegivande.
    Hans bemötande är helt i linje vad jag önskar mig av en mäklare, Christer får mina varma rekommendationer. Läs mer
  • Åsa P
    Åsa P skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Christer lever upp till till min förväntan. Är professionell, kunnig och väldigt trevlig att ha att göra med. Inger stort förtroende. Läs mer
  • Lilly S
    Lilly S skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Fick ett jätte bra bemötande och suverän service både vid visning, budgivning samt skrivning av alla papper. Läs mer
  • Claés R
    Claés R skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig kille ned koll på läget. Flexibel och numera vår granne. Läs mer
  • Ding M
    Ding M skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Jättebra tjänst från honom, så att jag ge hög betyg! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig och kunnig. Kändes tryggt och bra. Skulle kunna anlita om jag skulle sälja sedan. Läs mer
  • Bitte T
    Bitte T skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    En trevlig och förtroendeingivande mäklare som hjälpte mig på bästa sätt i mitt bostadsköp. Har inget att anmärka på och det var ändå mitt i semester tider. Läs mer
  • Benno E
    Benno E skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt trevligt bemötande, mycket hjäpsam och jag fick svar på alla mina frågor, försäljningen gick snabbt och med hjälp av professionell fotograf blev presentationen av objektet mycket smakfull. Läs mer
  • Grönberg A
    Grönberg A skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Verkligen över förväntan!
    Andreas var verkligen lyhörd både för säljare och köpare. Han är förtroendeingivande och vi rekommenderar honom med glädje till alla vi känner och till att som går i säljar-eller-köpartankar. En bra mäklare känns tryggt och det var precis vad Andreas gav oss! Läs mer
  • Dejan N
    Dejan N skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket trevligt och pålitligt bemötande.
    Jag skulle inte välja samma fastighetsförmedlare om jag inte vore nöjd. Läs mer
  • Mathilda H
    Mathilda H skrev om Per Löhman en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket trevlig, Per informerade bra om allt kring affären. Läs mer
  • Kenth E
    Kenth E skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Han prata ett språk och tog sig tid att förklara så att lekmän förstod, väldigt lätt att nå och prata med. Lätt att komma i kontakt med, svara han inte så ringde han upp. Vi rekomenderar varmt Andreas som mäklare. Läs mer
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande och bra service. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    En professionell mäklare som har kompetent för sitt yrke. Otroligt nöjd med honom som mäklare! Läs mer
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Ett trevligt bemötande och han gjorde att det blev en positiv affär för både oss och säljaren Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Kunning, trygg, pålitlig! Rekommenderar Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Pålitlig, kunnig, en mille som man skulle kunna ha som vän Läs mer
  • Lars Robert N
    Lars Robert N skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra inge krångel han är trevlig o inte så där vräkig som en del andra mäklare fick en del bra tips oxå . Mycket nöjd med min försäljning snabbt o smidigt fick mer för huset än förväntat. Läs mer
  • Göran Hjalmar S
    Göran Hjalmar S skrev om Christer Garp en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Bra!..................................,,,,,,,,............. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Pernilla Berglund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Pernilla är otroligt proffsig och tillmötesgående. Hon är dessutom alltid glad och trevlig och har svar på alla frågor. :) Högsta betyg! Läs mer
  • Diana E
    Diana E skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Andreas pratade på ett sätt som fick oss normala människor att förstå. Väldigt lätt att få tag i även om det var kväll eller helg. Otroligt trevlig och sympatisk, märks att han tycker om sitt yrke!!! Hjälper till med mycket och lite till, vi skull absolut rekommendera honom!!! Läs mer
  • Mona D
    Mona D skrev om Henrik Gunnarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med vid frågor. Läs mer
  • Elias B
    Elias B skrev om Maria Bystedt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Träffade bara en gång men affären gick smidigt till. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Maria Bystedt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Maria Bystedt är otroligt professionell och trevlig! Hon var bättre änandra mäklare jag haft med att göra och kommer vi göra fler försäljningar är det henne vi kommer kontakta och även rekommenderar andra till. Läs mer
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Andreas Sörlin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle
    Kunnig men ganska passiv som mäklare. Inget riktigt ”sälj” Läs mer
Andreas Sörlin