Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle

Drottninggatan 35, 803 11 Gävle — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle. Vi är Sveriges snabbast växande mäklare och förmedlar fastigheter runt om i Gävle. Vi är specialiserade på just Gävle, en stad som utvecklats ganska ostört de senaste 5 seklen, den har utvecklats till att bli den charmiga stad det är idag. Gävle är residensstad i länet med dryga 70 000 invånare, men ytterligare 30 000 i kommunen. Här blomstrar näringslivet och kommunikationerna är mycket bra med allt från Europavägar, riksvägar, järnväg och en fin hamn. Här finns små pittoreska kvarter med små trähus jämte trånga gator. Vid sidan av hittar man den fina harmoniska stranden.

Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Gävle hjälper dig att värdera, sälja och köpa bostad. Vi är duktiga på att hålla kontakten med människor som vill sälja och köpa bostad, på så sätt kan vi hjälpa dig att matcha ditt behov. Vi kan erbjuda dig en helhetslösning som gör din bostadsaffär så enkel som möjligt. Vi tar hand om allt från fastighetsförmedling, försäkringar, lånelöfte och bolån, det är någonting som både den som säljer och den som köper vinner på. Länsförsäkringar ägs av kunderna och styrs därför av mycket sunda värderingar om närhet, nytta och framförallt långsiktighet. Det kommer du snart märka när du kontaktat oss.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 263 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Gävle