Fastighetsbyrån Gävle

Nygatan 27, 803 20 Gävle — Visa karta

Längs Gavleån, som flyter genom staden, finns flera vackra grönområden att motionera, slappna av och leka i. Med sina goda kommunikationer, tåg och motorväg, är det enkelt att ta sig hit och är man äl här finns både kultur och idrott att uppleva!

Vi på Fastighetsbyrån har koll på Gävle-området och vet hur bostadsmarknaden ser ut här. Hos oss möter du en härlig blandning av åldrar och personligheter som brinner för det vi gör och alltid lyssnar till dig och dina behov. Var och en ansvarar för sitt eget expertområde just för att vi ska kunna ge dig det bästa stödet i din fastighetsaffär.

Välkommen in till vårt nya fräscha kontor med dina funderingar kring bostad och fastighet i Gävle!

Läs vad 1404 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gävle

Ann B skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi har istället köpt två bostadsrätter. För min del så tycker jag att A- L varit behjälplig då hon rekommenderat mej lägenheter och jag har haft turen att kunna köpa en lägenhet som för mej ligger i rätt stadsdel och jag fick tillträde så allt löser sig. A-L har hållit oss uppdaterade och varit engagerad. Lämnad info hela tiden så vi kunnat följa hela processen både vid försäljning och köp. Stort tack till A- L/ mvh Ann Läs mer

Marika E skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Han var mycket framåt, engagerad och kunnig. Tog totalansvar för att försäljningen gick smidigt och bra. Vi är helnöjda! Läs mer

Ines L skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket nöjd med Jakob Hallin. Läs mer
  • 2019-10-16

Jeanette S skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jakob är väldigt trevlig och serviceminded i sitt sätt. Lugn, behaglig och förtroendeingivande. Väldigt nöjda med hans snabba och proffsiga hjälp vid försäljning av vårt hus på Rännavägen 4. Läs mer
  • 2019-10-14

Josefine I skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket nöjd med Alexander som sålde min bostadsrätt. Han är kunnig i bostadsmarknaden och hade god kännedom av området där min bostadsrätt låg.

Alltid gott bemötande och gjorde ett fantastiskt jobb med följsäljningen, det gick snabbt och smidigt.

Alexander såg alltid till min fördel, vilket var väldigt uppskattat!

Stort tack för all din hjälp! Läs mer
  • 2019-10-13

Axel J skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte lägenhet. Allt gick smidigt och bra! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-10

Anki E skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    En mäklare att rekommendera varmt, lättsam och har ett trevligt bemötande, är saklig. Läs mer
  • 2019-10-10

Helena J skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har köpt ett fritidshus och samtidigt säljer vi vår villa. Vi har träffat Jakob ett flertal tillfällen på olika visningar och fått en bra kontakt med honom. När vi så träffade honom på visningen av det fritidshus vi sedan köpte så var det ingen tvekan om att det var till honom vi ville anförtro försäljningen av vårt hus. Vi tycker att Jakob har ett bemötande som är personligt men samtidigt professionellt, vilket vi som både är köpare och säljare uppskattar. Dessutom är han kunnig inom sitt område och vi känner stort förtroende för honom. Vi kan varmt rekommendera honom till andra som ska genomföra en bostadsaffär. Läs mer
  • Carina J

2019-10-09

Carina J skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har sålt ett fritidshus. Jag blev väl bemött av Jakob Hallin och bra med sms om vad som händer. Försäljningen gick över förväntan. Hälsningar Carina Johansson Läs mer

Angelica Roshini L skrev om Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt fritidshus med mäklare Markus Westblad som har varit positiv under hela processen och lätt att kommunicera med. Proffsig mäklare med stort kontaktnät inom branschen som möjliggör en snabb och bra försäljning. Rekommenderar varmt Markus som mäklare! Läs mer

Daniel J skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Allt var grymt! Kan verkligen rekommendera Jonas! Tillmötesgående, trevlig och professionell. Läs mer

Mikael E skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vår mäklare Alexander Castro var väldigt hjälpsam och professionell. Varmt rekommenderad! Läs mer
  • 2019-10-07

Anna E skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi köpte vårt hus med hjälp utav Jonas och upplevde honom som kunnig och saklig. Dessutom inger han lugn och förtroende.
    Är mycket nöjd med upplevelsen. Läs mer

Irina P skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Robert visade sig att vara mycket snabb och effektiv. Det tog t ex endast två dagar för att sätta upp en annons. En trevlig person som kan sitt jobb. Läs mer

Adrian K skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Tydlig, bra kommunikation och väldigt trevlig! Läs mer

Håkan S skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt enplansvilla. Proffisionellt och bra bemötande från mäklare.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med affären. Läs mer
  • 2019-10-04

Mikaela S skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Bra, hjälpsam och smidigt mäklare:) Läs mer
  • 2019-10-03

Rickard H skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag sålde en lägenhet och Robert Brandt som jag visste var en väldigt bra mäklare. Jag tyckte han var mycket engagerad och professionell. Jag är mycket nöjd med hans arbete och hur han utförde min försäljning. Läs mer
  • Christian N

Mer än förväntat. Läs mer
  • 2019-09-30

Pernilla H skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi köpte ett radhus.

Vi är väldigt nöjda med Marcus som mäklare! Han va alltid trevlig och hade alltid tid med oss, även när det krånglade med banken/papper för vår del va han förstående och hjälpte till! Även alltid enkel att få kontakt med, eller snabb på att höra av sig tillbaka om han inte kunde prata just då. Kanon kille! Läs mer
  • 2019-09-30

Evelina S skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag sålde min lägenhet. Jag blev bemött på ett väldigt bra och trevligt sätt. Jag tyckte mäklaren gjorde riktigt bra ifrån sig om man tänker på hur lite tid han hade på sig. Läs mer
  • Helen P

2019-09-29

Helen P skrev om Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt en villa. Ödmjuk , lyssnar noga på kundens önskemål, lättillgänglig Läs mer
  • 2019-09-26

Thomas C skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag tycker Jakob gjorde ett fantastiskt bra jobb vid försäljningen av våran fastighet, bra bemötande, sakligt och professionellt.

Thomas Carlström Läs mer
  • 2019-09-25

Helen A skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Min familj köpte en bostadsrätt av en trevlig och proffesionell mäklare. Allt gick smidigt och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-09-24

Britt-Marie C skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt sommarbostad. Lugnt och moget sätt från början till slut. Känner in situationer. Snabb att svara och att ordna. Känns van. Är vänlig. Får en att känna sig i centrum. Levde upp till alla förväntningar.
    Thomas och Bea Carlström Läs mer
  • 2019-09-24

Kim A skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Hej jag har köpt en lägenhet i,med,samarbete med Anna-Lena Gustavsson och jag har bara positiva saker att säga om henne. Läs mer
  • 2019-09-23

Ida B skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har precis sålt ett hus, det gick över förväntan både smidigt och snabbt. Robert har alltid varit tillgänglig och löste allt vi bad om och informera oss tydligt vad som behövde göras. Bra och tydlig dialog och vi är verkligen supernöjda! Läs mer
  • 2019-09-21

Kenneth W skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt ett hus
    Rak, tydlig och realistisk mäklare.
    Över förväntan på affären Läs mer
  • Ulrika T

2019-09-21

Ulrika T skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har sålt Hemlingbyvägen 8E
    Alexander har varit duktig och rättfram, bara ringa eller sms:a om man undrade över något.
    Jag tänka mig använda hans tjänster igen om jag vill sälja framöver. Läs mer
  • 2019-09-19

Mustapha M skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag fick hjälp utav Jonas, for att sälja våran hus,
    Han var jämt glad och proffsig hela vägen, trots mycket krångel vi hade fått från köpare och myndiheter .
    Han är duktig och jag kommer rekommendera honom till alla. Läs mer
  • 2019-09-17

Lars N skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Det har varit jättebra att ha honom som mäklare. Lugn och trygg och förklarat allt bra. Har haft bra feedback om de frågor jag haft. Är väldigt nöjd.
    Har sålt ett hus i Fridhem och har blivit bra bemött från första stund.
    Mvh Lars Nyström
    Häggvägen 4 Läs mer
  • 2019-09-16

Jan-Erik L skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Tydlig och klar kommunikation. Saklig i sin framställning av försäljningsobjekt. Ett trevligt och öppet bemötande som skapade en god stämning. Läs mer
  • 2019-09-13

Sven Erik W skrev om Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Insåg att tiden var inne att se sig om efter annat boende. Sökte olika mäklarfirmor, men stannade för Fastighetsbyrån. Lände att de kunde motsvara mina förväntningar.
    Första kontakten med mäklaren övertygade mig, att det var rätt val.
    Mina förväntningar att det skulle vara en korrekt genomförd försäljning där både parter blir nöjda.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med det arbet,e och sätt mäklaren gnomfört. Läs mer
  • 2019-09-13

Joakim L skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Marcus Sundberg har gjort ett toppenjobb där han med sitt lugna och trevliga sätt att vara fått processen att sälja lägenheten att kännas väldigt tryggt. Läs mer
  • 2019-09-11

Marie-Louise N skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har köpt en bostadsrätt. Alexander har gjort så vår upplevelse som köpare är positiv, alltid funnits och svarat på våra frågor
    Jag önskar dock att vid köp/ sälj, både säljare och köpare går igenom bostaden. Detta för bådas skull, väldigt lätt att upptäcka allt eftersom, saker i lägenheten som känns bra att gå igenom, då jag tror att nivån är väldigt olika hur en utflyttade lägenhet ska se ut. Läs mer
  • Jasmin E

2019-09-10

Jasmin E skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte en lägenhet i centrala Gävle. Bra och professionellt bemötande från Alexander som även höll en trevlig visning av lägenheten. Smidig och tydlig kommunikation. En bra upplevelse helt enkelt! Läs mer
  • 2019-09-10

Mattias J skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålde en lägenhet genom Per. Han är professionell och lätt att jobba med. Han anstränger sig lite extra för att få det att funka och är villig att hitta alternativa lösningar. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Elin P

2019-09-09

Elin P skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt en etta på 37 kvadrat
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren
    Hade inte riktigt några förväntningar då jag egentligen inte ens tänkt kolla på lägenheten, men tack vare mäklaren gjorde jag det
    Upplevelsen får 10 av 10 Läs mer
  • 2019-09-09

Göran A skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt hus.
    Bra kontakt och bra bemötande.
    Vi är helt nöjda. Läs mer
  • 2019-09-07

Mona J skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har köpt ett radhus. Har fått bra och tydlig information genom hela processen och ett mycket trevligt bemötande. Har bara positiva ord att säga. Läs mer
  • 2019-09-06

Rickard W skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket proffitionellt bemötande vid köp av våran nya bostadsrätt.

Hela upplevelsen fläckfri. Läs mer
  • 2019-09-06

Charlotta D skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Anna-Lena är professionell, kunnig och har ett väldigt gott bemötande.
    Förtroende ingivande och väldigt trygg i sin mäklarroll.
    Känner mig väldigt nöjd på alla sätt.
    Mvh Charlotta Läs mer
  • 2019-09-03

Ingrid Margareta A skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har sålt mitthus som jag bot t i i 65 år
    Mäklaren mycket lugn o trevlig tydlig och professionell i sin roll som mäklare
    Jag är mycket nöjd med honom och han levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-03

Jan G skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    SÅLT VILLA. PROFFSIG MÄKLARE. DET GICK VÄLDIGT FORT. Läs mer

Eva K skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har precis sålt hus på mårdängsvägen i Oppala! Jakob är ödmjuk, trevlig och tar sin uppgift med stort allvar! Han är lätt att nå och både svarar och hör av sig snabbt! Tycker vår försäljning gick bra kanske jag kan fundera på om vi skulle lagt lite högre utgångsbud! Men är i övrigt mycket nöjd! Läs mer

Robin A skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt radhus ! Allt har gått så super bra . Bra info och allt bra jobbat 😋 Läs mer

Johannes O skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt och sålt lägenhet via Pär. Han var proffsig med fingertoppskänsla. Gjorde ett bra jobb, var lättillgänglig. Toppen! Läs mer
  • 2019-09-01

Malin G skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt en lgh på 44kvm. Jag tycker alexander har varit toppen hela vägen och har alltid blivit uppdaterad om hur läget ligger till. En trevlig mäklaren som fick ut det bästa av lägenheten. Läs mer
  • 2019-08-29

Niklas Å skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte på RUDDAMMSGATAN 42, Gävle. Härlig mäklare till en början som fixade snabb inflytt. Men hade inte fått höra att toan låter fan efter man spolar och inte heller att fläkten ej fungerade.. Men undersökningsplikt vist, men också jävligt dåligt att inte informera om dessa sakerna trots att säljaren (påstår iaf), sig ha informerat om de. Så nej, riktigt irriterad. Hälsa Läs mer
  • 2019-08-26

Ingalill Marie A skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi sålt en äldre villa där vi bott i 33 år.
    Mäklaren gav ett mycket gott och tryggt intryck.
    Vi är helt nöjda med resultatet av försäljningen. Läs mer

Nygatan 27, 803 20 Gävle