Fastighetsbyrån Gävle

Fastighetsbyrån Gävle

• BadgeElevenYears
2 850

Längs Gavleån, som flyter genom staden, finns flera vackra grönområden att motionera, slappna av och leka i. Med sina goda kommunikationer, tåg och motorväg, är det enkelt att ta sig hit och är man äl här finns både kultur och idrott att uppleva! Vi på Fastighetsbyrån har koll på Gävle-området och vet hur bostadsmarknaden ser...

2850 omdömen om Fastighetsbyrån Gävle

Sedan starten hos Reco 2013

Branislav K
Iggön

Andreas är väldigt professionell, bemötande och angagerad. Visningen har varit väldigt bra organiserat, och Anders hade svar på alla frågor och hade också kommit med förslag angående åtgärder som borde göras på fastigheten. Stark rekommendationer för Andreas Klövenäs.

Jennie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Magnusson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Filip är glad, trevlig, lugn o påläst. Han frågade om vi ville ha kaffe, vilket uppskattades.

Jan-Ove M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Magnusson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Duktig mäklare.Ordning och reda

Bo L

Mycket bra .Engagerad hjälpsam kunnig. Alltid nåbar

Tommy S
Köpte sitt hus med hjälp av Filip Magnusson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Vi är mycket nöjda med Filip som mäklare. Han är saklig, kunnig och trevlig.

Inger B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
Sätra

Blev mycket bra bemött, mycket proffesionellt Hon uppfyllde all kriterier .

Ulla H
Sålde sitt hus med hjälp av Anneli Lindberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

Proffsig, positiv, vänlig, tog det varsamt med oss när det var en hel del känslor inblandade. Vi fick bra information om allt som hände runt försäljningen. Bara positivt att säga om Anneli.

Birgitta Elisabet B
Sålde sitt hus med hjälp av Anneli Lindberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

Mitt omdöme om A.Lär enbart positivt jag fick all hjälp och vägledning jag behövde. A. L. gav en mycket fin beskrivning av huset och byn i annonsen och många blev intresserade. Min önskan om att få en köpare som ville behålla den ursprungliga stilen infriades. Tiden mellan annons och försäljning blev kort. Allt gick smidigt.

Elin L
Bomhus

Vi köpte nyligen hus med Anneli som mäklare. Hon var proffsig och ingav förtroende och trygghet i processen. Snabb återkoppling var också uppskattat. Rekommenderas!

Erik E
Hille

Mycket bra 👍🏼 vi är så nöjda 😊

Anna I
Köpte sitt hus med hjälp av Anneli Lindberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

Vi fick ett väldigt fint och varmt bemötande av Anneli. Vi kände oss trygga och var ett stort stöd genom hela processen. Vi kunde inte vara mer än nöjda. Redan på visningen kände vi att vi skulle vara i trygga händer vid en eventuell budgivning/köp. Vi kände aldrig någon press utan endast som ett stöd ifall vi ville lägga ett bud. Sen när vi bestämde oss för att lägga bud gick allting väldigt smidigt med bra kontakt. Jag kunde ringa när som när jag behövde hjälp med banken och fanns alltid där om jah behövde vägledning....

Anette R
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Pedagogisk och tillmötesgående samt jäkligt trevlig!

Emilie D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julius Tjärvar en del av Fastighetsbyrån Gävle

Julius är seriös, alltid tillgänglig och trevlig. Har har ett lugnt och sansat förhållningssätt vilket skapar en trygg känsla. Rekommenderas.

Kismah K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
Brynäs

Proffsig och erfaren. Väldigt trevlig och har ett bra bemötande.

Leon A
Köpte sitt hus med hjälp av Anneli Lindberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

Very professional and catered both the needs of the seller and buyer. Couldn’t have asked for a better experience. Highly recommend Anneli!

Sofie Ö
Bomhus

Bra bemötande. Kunde svara på frågor och hade bra bakgrundsinformation om bostaden. Trevlig och trygg person, verkar kunna sitt yrke bra.

Lennart L
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Saklig, lugn och trevlig . Andreas är den bästa mäklaren vi har träffat.

Filip V
Brynäs

Oerhört skönt för oss som säljer för första gången att ha en så tydlig och engagerad mäklare. Man fick alltid snabba statusuppdateringar, ingen fråga var för dum och man kände sig lugn under hela processen med Carolina som mäklare.

Emma B
Brynäs

Kan varmt rekommendera Carolina! Toppen från början till slut. Vi är supernöjda!

Gustav A
Hedesunda

Det gick väldigt snabbt när det väl skulle skrivas på köpeavtal och det fattades en låneansökan hos en bank. Det löste sig med en annan men jag var ganska stressad då det inte är varje dag man gör så stora affärer. Mäklaren var dock lugn. 8 av 10 i betyg

Sofie D
Sätra

Andreas är en grym mäklare ! Med hans kunskap och lugn kände jag mig trygg genom hela processen.

Jimmy Daniel Kristofer Å
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Vi är jätte nöjda med Andreas som mäklare. Kan starkt rekommendera Andreas som mäklare

Carl P
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle
Höjersdal

Mycket trevlig och inkännande. Vi är väldigt nöjda!

Caroline Z
Valbo

Mycket trevlig mäklare med oerhört lyhört och fint bemötande. Vi förväntade oss snabb respons i de olika stegen, vilket vi fick. Värdefullt bollande och bra förslag på tillvägagångssätt när olika situationer uppstod. Vi har enbart bra upplevelser av denna försäljning och rekommenderar varmt denna mäklare vid val av mäklare.

Robin P
Köpte sitt hus med hjälp av Julius Tjärvar en del av Fastighetsbyrån Gävle
Valbo

Riktigt trevlig och engagerad mäklare som alltid finns tillgänglig och behjälplig. Super nöjda!

Mattias W
Köpte sitt hus med hjälp av Julius Tjärvar en del av Fastighetsbyrån Gävle
Hagaström

Julius imponerade både i kunskap och trevligt bemötande. Snabb respons och bra svar på samtliga frågor genom hela processen.

Iza U
Valbo

Annelie möter sina kunder med ett driv och ett engagemang som smittar av sig. Hennes erfarenhet inom branschen gör att man känner sig trygg hela vägen. En av hennes styrkor är hennes kommunikativa pedagogiska förmåga som hon anpassar utifrån kunden.

Magnus Evert N
Hagaström

Julius har varit engagerad och öppen i allt. Har jag inte fått tag på honom har han alltid återkommit när han blivit tillgänglig. Tillgänglig "jämnt" oavsett tid och dagar.

Ann-Sofi N
Strömsbro

Fint bemötande, varm och omtänksam. Lätt att prata med.

Felix H
Bomhus

Mycket bra information och uppdateringar God å vänlig ton!

Mikael S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Magnusson en del av Fastighetsbyrån Gävle
Centralt

Filip har under hela processen varit mycket engagerad och kunnig. Kan inte annat än varm rekommendera Filip och Fastighetsbyrån. Proffsigt hanterat från första kontakt till kontraktsskrivning.

Irina D
Bomhus

Hon är trevlig, social och mycket engagerad i det jobbet hon gör.

William P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

Väldigt trevlig och kunnig, vet inte vad hon kunde gjort så mycket bättre egentligen än vad hon gjorde!

Annika H
Sikvik

Inkännande och professionell mäklare som kämpade på bra trots tuff marknad och krävande klienter. Sydde ihop en affär effektivt mot slutet trots mycket på schemat.

Sara S
Sikvik

Mycket stabil, skicklig och professionell genom hela försäljningen. Rekommenderar honom varmt.

Rebecka R
Sikvik

Sjukt rolig, lugn kille. En fröjd att gå på hans visningar. Avslappnad och mänsklig. Heja Andreas!

Stephanie J
Bomhus

Nils är trevlig och tillmötesgående. Han ordnade så att allt gick lätt och smidigt och vi kände oss trygga med köpet av vår bostad.

Eva Ann-Christin E
Strömsbro

Så hjälpsam på alla sätt och vis. Att sälja vår fastighet var ett stort steg men har känt oss så trygg tillsammans med Andreas

Karl Mikael E
Strömsbro

Proffsig och engagerad med tydlig information

Malin D
Bomhus

Nils har varit en lugn och trygg mäklare som lyssnat in våra önskemål. Så vi kan varmt rekommendera honom.

Stina L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Magnusson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Filip hade ett proffsigt och lyhört bemötande från start till mål. Rekommenderas!

Christina W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

Professionell. Tydlig. Lugn. Snabb återkoppling. Rekommenderas varmt!

Julia E
Stigslund

Trevlig och hjälpsam mäklare som levde upp till våra förväntningar. Kommunikativ och pålitlig.

Elisabeth R
Älvkarleby

Trevlig och hjälpsam. Mån om kunden.

Tommy H
Skutskär

Andreas bemötte oss trevligt och intresserad av vårt hus. Försäljningen gick så bra som vi väntat oss.

Niklas V
Skutskär

Professionellt och trevligt bemötande,, kan varmt rekommendera Andreas.

Kerstin O
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Andreas är tillmötesgående, glad och trevlig. Han motsvarade mina förväntningar, ordnade många visningar, svarade på alla mina frågor och kunde avsluta min försäljning, även om det tog tid pga det nuvarande läget på marknaden.

Johanna L
Strömsbro

Toppen mäklare. Bra och tydlig information på annonsen och snabba svar vid frågor.

Svar från Anneli Lindberg

Tack Johanna! Vad roligt att du känner dig nöjd. Jag önskar dig många härliga stunder på kolonin. Och många bad såklart!

Mikael A
Bomhus

Väldigt proffsig, tydlig och kunnig. Driven och man fick en bra personlig kontakt med honom.

Irja H
Skutskär

Andreas trevliga/ glada bemötande kändes inlyssnande och intresserad av våra önskemål. Bra info om pågående försäljning, mm på " resans gång" så att säga. Vi är mycket nöjda med allt. Irja o Tommy Hedlund