Fastighetsbyrån Gävle

Nygatan 27, 803 20 Gävle — Visa karta

Längs Gavleån, som flyter genom staden, finns flera vackra grönområden att motionera, slappna av och leka i. Med sina goda kommunikationer, tåg och motorväg, är det enkelt att ta sig hit och är man äl här finns både kultur och idrott att uppleva!

Vi på Fastighetsbyrån har koll på Gävle-området och vet hur bostadsmarknaden ser ut här. Hos oss möter du en härlig blandning av åldrar och personligheter som brinner för det vi gör och alltid lyssnar till dig och dina behov. Var och en ansvarar för sitt eget expertområde just för att vi ska kunna ge dig det bästa stödet i din fastighetsaffär.

Välkommen in till vårt nya fräscha kontor med dina funderingar kring bostad och fastighet i Gävle!

Läs vad 1453 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gävle

• 2019-12-12

Anders H skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag och min fru har köpt ett radhus och sammanfattningsvis kan jag säga att vi har fått ett trevligt och bra bemötande.
    Vi hade väl inga speciella förväntningar utan hade bara ett mål med kontakten att vi skulle bli köpare till objektet.
    Och det blev vi ju vilket vi är glada och tacksamma över och där Pär har skött affären på ett för oss bra sätt. Läs mer
  • 2019-12-10

Erik O skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket bra, Ödmjuk, professionell . En mäklare jag kan rekommendera andra. Läs mer
  • 2019-12-08

Sanna B skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Marcus hjälpte mig att sälja min etta i Gävle och det gjorde han utan problem.
    Det märkts att han är en etablerad mäklare som ’kan’ Gävle och dess marknad.
    Jag kände ett 100- procentigt förtroende för Marcus upplägg inför försäljningen.
    Trevlig är han också! Läs mer
  • 2019-12-08

Pernilla Krigh B skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt en trea på Brynäs, Gävle.
    Trevligt bemötande, proffsig o vi kände oss trygga med Alexander Läs mer
  • 2019-12-07

Anders Viktor T skrev om Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har köpt ett hus på landet. Markus var väldigt trevlig och tillmötesgående och det kändes som att han var mån om att både säljare och köpare skulle vara nöjda. Läs mer
  • 2019-12-06

Anna O skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Lättsam att ha att göra med, bra på att informera och svarade alltid i telefon.

Även då vårt köp gick på mindre än 24h från sista bud till kontraktsskrivning, så såg han till att vi fick utkast på kontraktet på mejlen innan så vi kunde läsa igenom det. Läs mer

Frida Evelina T skrev om Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte hus genom Markus och allt fungerade väldigt smidigt och enkelt. Markus gav ett professionellt och trevligt bemötande, vilket uppskattades då undertecknad har dåliga erfarenheter av andra mäklare som har varit stressade och oprofessionella. Markus gav mig nytt hopp om mäklarbranschen.

Jag kan varmt rekommendera Markus Westblad på Fastighetsbyrån i Gävle. Läs mer

Magnus M skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi köpte en villa i Lindbacka, Gävle. Affären gick mycket snabbt och smidigt och mäklaren löste en visning med blixtens hastighet vilket gjorde att vi kunde göra affär dagen efter. Vi är mycket nöjda. Proffsigt! Läs mer

Stig N skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    A-L är lugn,trevlig,kunnig och ger ett mycket sympatiskt intryck. Läs mer
  • 2019-12-03

Ylva W skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jakob hjälpte oss att sälja vårt radhus. Han är kunnig och har ett otroligt bra bemötande och har varit ett bra stöd till oss i försäljningsprocessen. Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Läs mer
  • Michael W

2019-12-01

Michael W skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jakob gör ett nogrannt arbete. Trevligt bemötande och mycket kunnig. Han återkopplar regelbundet hur försäljningsprocessen fortskrider. Läs mer
  • 2019-11-29

Emil M skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Fantastik trevligt och optimistiskt bemötande men på samma gång realistiskt, det finns en verklighetsförankring i det som sägs. Läs mer
  • 2019-11-26

Lina D skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt huset. Blev trevligt och professionellt bemött. Väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-11-25

Ralf H skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har sålt vår bostad här i Gävle och köpt en liknande mindre bostad söder om Tumba!
    Pär besökte oss så snart vi framfört vårt önskemål om hans tjänster, han tog sig gott om tid, (ca 1,5 tim.), för genomgång om förfarandet punkt för punkt vilket vi uppskattade. Klart positivt bemötande! Han höll oss väl uppdaterade under "resans gång"
    vi fick löpande information om "läget" på affären.
    Vi kan inte annat än se positivt på hans tjänster och har givetvis förhoppningar om att resterande kontakter uppfyller våra önskemål! Läs mer
  • 2019-11-21

Ing-Marie G skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har sålt vårt sommarhus. Mikael har varit informativ, vänlig, engagerad och professionell. Han fick vårt sommarhus sålt på kort tid trots det var vinter månad och till utgångspriset. Det känns som han lagt ner jobb på att sälja. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-21

Igor K skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi sålde ett fritidsboende. Mikael har på alla sätt och vis varit vänlig, tillmötesgående och professionell. Läs mer
  • 2019-11-19

Ann-Margreth Cecilia O skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jonas är en mycket bra,driven,trevlig och pålitlig mäklare. Han är lätt att få kontakt med och ger snabb återkoppling. Han har konden i fokus och har ett bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-19

Anna E skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    vi köpte ett hus, han
    har varit grym hela tiden svarat oss fast Vi hört av oss sent, hade visning utöver visningstiderna. Vi är supernöjda över vad Jakob har gjort 👍🏽 Läs mer
  • 2019-11-17

Ing-Marie K skrev om Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Bra bemötande, kunnig, snabb återkoppling. Markus tog själv kontakt med mig eftersom jag visat intresse för annan fastighet i området tidigare, vilket nu ledde till affär. Glad för det. Läs mer
  • 2019-11-15

Emilia O skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt en liten etta som låg mitt inne i stan. Då detta var första gången jag sålt något så har det varit svårt och mycket nya saker att lära sig. Alexander har varit väldigt hjälpsam och har kunnat svara på alla mina frågor. Läs mer
  • 2019-11-15

Malin J skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Trevlig och hjälpsam. Dock var det lite oklarheter i vissa delar av processen vilket sänker betyget. Läs mer
  • 2019-11-14

Gunnar L skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jakob har, hittills i alla fall, gjort sitt jobb på ett professionellt och trevligt sätt. Läs mer
  • 2019-11-12

Skulle rekommendera honom!
    Margareta Arosenius Läs mer
  • 2019-11-12

Mårten Y skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Bra och proffsigt bemötande från början till slut. Närvarande genom hela processen och väldigt bra uppföljning. Vi köpte ett fritidshus i Axmar. Läs mer
  • 2019-11-11

Malin S skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har sålt min lägenhet.
    Blev bemött på ett bra, vänligt och professionellt sätt.
    Toppen trevlig på alla sätt! Läs mer
  • 2019-11-10

Pernilla A skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Supernöjd. Här bara positivt att säga. Läs mer
  • 2019-11-09

Chenar I skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Trevlig person och bemöter en med respekt och är glad. Läs mer

Peter H skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Återkopplar snabbt
    Lugn
    Svarar i telefon Läs mer

Maria M skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Trevligt bemötande, snabb i kontakten, snabba svar! Bara positivt. Läs mer
  • 2019-11-07

Cathrine B skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Lägenhet 2 rok i centrum.
    Pär har varit enkel och effektiv att ha med att göra. Lätt att nå. Tydlig och intresserad. Härlig, varm och lättsam framtoning.
    Mina förväntningar överensstämde väl med vad jag fick. Trälig bostadsmarknad för säljare generellt nu vilket mäklare knappast kan belastas för.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-07

Håkan K skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jonas har hållit reda på de fakta som behövs vid husförsäljning. Han har gjort det lilla extra som krävdes för att driva projektet i mål. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-11-06

Anders L skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Strålande, mycket bra, lysande Läs mer
  • 2019-11-06

Elin W skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Alexander sålde min 2a på endast några dagar. Han stängde affären innan visning, och överträffade mina förväntningar. Proffsig, lugn och väldigt lätt att få tag på,från start till slut. Gav mig väldigt bra råd genom hela processen. Skulle verkligen rekommendera Alexander!! Läs mer
  • 2019-11-05

Gunnar H skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt en bostadsrätt på norrtull.
    Alexander har varit väldigt bra, bra bemötande, bra service, förstående, gett sitt yttersta för att hjälpa oss, respektfull. Läs mer
  • 2019-11-04

Hans M skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    I detta fall har jag sedan starten fått jaga information. Vid flera tillfällen har han lovat återkomma med inte gjort det. Jag vill ha en mäklare som inte bara lägger ut annonsen på Hemnet och sedan inte vet hur han skall sälja den som i mitt fall då responsen inte var bra. En mäklare måste ha fler säljverktyg i sin låda. Läs mer

Maria L skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt ett Radhus.
    Trevlig och bra bemötande Läs mer

Anette H skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt bostadsrätt.
    Vänligt bemött och han tog sig verkligen tid att dels gå igenom kontraktet oh dels att ställa upp på extra visningar,
    En person som man direkt fick förtroende för. Läs mer

Bo D skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Marcus Sundberg var vår mäklare när vi sålde vår bostadsrätt. Vi var mycket nöjda med Marcus då han är kunnig, hjälpsam och sympatisk. Han kunde svara och ge goda råd på de frågor vi hade. Vi ger våra varmaste rekommendationer gällande Marcus. Läs mer
  • 2019-11-02

Farhad B skrev om Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Ett parhus
    väl bemött
    Det gjorde han.
    Allt var tydligt och affären gick smidigt. Läs mer
  • 2019-11-02

Sofie W skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt en lägenhet och blev mycket väl bemött av Marcus både under budgivningen och i samband med kontrakt och överlämning. Läs mer
  • 2019-10-29

Tommy K skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt ett bostadsrättshus. Jag bara blivit positivt bemött av Marcus. Han uppfyller mina förväntningar så här långt. Läs mer
  • Jessica W

2019-10-28

Jessica W skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har sålt ett hus.
    Jakob har varit fantastisk! Han matchar mig otroligt bra! Han har varit på och det har flutit på väldigt bra och fort. Han är professionell samtidigt som personlig och har sett mig och mina behov. Han har lyssnat på mina önskemål och gett tydliga råd.
    Jag hade mycket höga förväntningar och Jakob har levt upp till de! Läs mer
  • 2019-10-26

Lisbeth H skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt fritidshus. Bemötandet var lugnt och korrekt. Robert kontaktade mig så fort någon intressent hört av . Svarade för det mesta på mina frågor. Jag missförstod kanske summan på arvode enl överenskommelsen vi hade. Den blev mycket högre såvida jag inte missförstått. Läs mer
  • 2019-10-23

Ida F skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt min lägenhet via mäklaren. Hade kännedom och positiv upplevelse av henne sedan tidigare. Denna affär: upplever mäklaren som kunnig, proffsig, bra kontakt med snabba svar på frågor, trevligt bemötande, uppriktig. Läs mer
  • 2019-10-21

Hans Olof S skrev om Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt ett hus, Markus var väldigt noggrann och intresserad . En riktigt bra mäklare. Läs mer
  • 2019-10-21

Rasmus V skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har köpt en bostad. Jag blev bemött på ett profissionelt vis av mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-20

Elisabeth J skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt en lägenhet på Ulvsmygen 3.
    Blev bemött på ett proffsigt och varmt sätt.
    Han levde upp till mina förväntningar som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-20

David H skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag sålde min 2:a på Söder med Marcus som mäklare.
    Professionellt bemötande och bra med information och rådgivning genom hela affären.
    Jag hade ganska stora förväntningar på priset och tidsramen angående försäljningen, vilket Marcus verkligen lyckades att överträffa.
    En mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-10-18

Ann B skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi har istället köpt två bostadsrätter. För min del så tycker jag att A- L varit behjälplig då hon rekommenderat mej lägenheter och jag har haft turen att kunna köpa en lägenhet som för mej ligger i rätt stadsdel och jag fick tillträde så allt löser sig. A-L har hållit oss uppdaterade och varit engagerad. Lämnad info hela tiden så vi kunnat följa hela processen både vid försäljning och köp. Stort tack till A- L/ mvh Ann Läs mer

Nygatan 27, 803 20 Gävle