Fastighetsbyrån Gävle

Nygatan 27, 803 20 Gävle — Visa karta

Längs Gavleån, som flyter genom staden, finns flera vackra grönområden att motionera, slappna av och leka i. Med sina goda kommunikationer, tåg och motorväg, är det enkelt att ta sig hit och är man äl här finns både kultur och idrott att uppleva!

Vi på Fastighetsbyrån har koll på Gävle-området och vet hur bostadsmarknaden ser ut här. Hos oss möter du en härlig blandning av åldrar och personligheter som brinner för det vi gör och alltid lyssnar till dig och dina behov. Var och en ansvarar för sitt eget expertområde just för att vi ska kunna ge dig det bästa stödet i din fastighetsaffär.

Välkommen in till vårt nya fräscha kontor med dina funderingar kring bostad och fastighet i Gävle!

Läs vad 1490 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gävle

• 2020-02-25

Jon S skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Proffessionalitet, engagemang och lyhördhet från första till sista ögonblicket. Jakobs karisma och genuina vilja att hjälpa till underlättar vad som kan vara en kaotisk tid.
    Sammanfattningsvis den bästa mäklare vi träffat. Läs mer
  • 2020-02-25

Lena S skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt bostad via Jakob, han är engagerad både mot mig som säljare och mot min köpare. Han är nästan för tillgänglig, alltid snabbt svar vad man än hör av sig om! Jakob har uppfyllt alla våra förväntningar och mer därtill. Läs mer
  • Heidie Marie Adele V

2020-02-24

Heidie Marie Adele V skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Robert har varit en bra mäklare då han inte varit för säljinriktad utan mer informativ och lugn i sitt bemötande.
    Robert levde upp till de förväntningar vi hade då vi fick bra betalt för vårt hus och ställde upp på förhandsvisning fredag kväll och kontraktsskrivning lördag förmiddag. Läs mer
  • 2020-02-24

Gustaf J skrev om Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag och sambon har köpt vårt första hus av Carolina. Hon har på ett tryggt sätt och fantastiskt bemötande hjälpt oss genom hela processen. Alltid snabb återkoppling med svar på de frågor vi haft. Carolina har mött upp till de förväntnigat vi har haft på mäklare och rekomenderar gladeligen henne framöver. Läs mer
  • 2020-02-19

Alexander S skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jonas hjälpte mig med försäljningen av mitt hus!

Världsklass på allt, bemötande, återkoppling m.m

Kan varmt rekommendera Jonas till andra som ska göra bostadsaffärer! Läs mer
  • 2020-02-19

Lena E skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt hus
    Bra bemött.
    Stort steg att sälja så viktigt att känna sig trygg och att ha någon som har koll på allt
    Pålitlig
    Snabb att svara tex på mail sms Läs mer
  • 2020-02-16

Timo B skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Bra bemötande, bra engagemang, Läs mer
  • 2020-02-15

Jonathan P skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har precis sålt vår lägenhet med hjälp av Alexander.

Vi blev kontaktad för en gratis värdering.
    Genom att vi gick igenom bostadsmarknaden så kändes det rätt just då att sälja.

Det blev vår första bostad att sälja och allt kändes tryggt med Alexander.

Snabbt och smidigt, då
    vi till och med hann sälja innan bestämt visningdatum. Läs mer
  • 2020-02-13

Markus E skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt en 3:a i Gävle. Tanken var att renovera och Pär (mäklaren) var behjälplig med tips, idéer och svar på diverse frågor om lägenheten och föreningen.

Pär är en genuin kille, glad och trivsam. Skulle lätt rekommendera Pär till andra. Läs mer
  • 2020-02-11

Daniel Å skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte lägenhet, skötte allt väldigt bra på ett tillförlitligt och kompetent sätt. Läs mer
  • 2020-02-08

Alexander L skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Allt sköttes grymt bra och proffsigt! Kanon mäklare! Läs mer
  • Mikael F

2020-02-04

Mikael F skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi köpte en Villa strax utanför Gävle. Det har känts tryggt att ha Jakob som mäklare. Han har känts mycket ärlig, hjälpsam och tydlig. Han har uppfyllt alla de förväntningar (och mer därtill) som vi har på en mäklare. Läs mer

Linn W skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag är mer än nöjd med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer

Isabelle J skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt villa i Valbo.
    Mycket nöjd med Jacob. Svarar alltid i telefon och hittar lösningar. Skulle rekommendera honom alla dagar i veckan! / Familjen John Läs mer

Per-åke W skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har sålt en hästgård.
    Gott bemötande
    Tydliga instruktioner
    Jakob levde up till mina förväntningar Läs mer
  • 2020-01-31

Gunn L skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt en villa.
    Robert berättade hur det hela skull gå till. Jag har inte varit med om detta förut. Jag kände mig trygg hela tiden.

Förväntningarna jag hade infriades, Robert förklarade att det nog inte skulle vara svåra att sälja huset och det kändes tryggt, och så blev det ju också.

Jag tyckte att allt flöt smidigt och enkelt. Jag var mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-01-30

Oliver F skrev om Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt en lägenhet.
    Väldigt bra och trevligt bemötande med smidig försäljning där förväntningarna var mycket lägre än utgången.
    Väldigt nöjda med val av mäklare Läs mer
  • 2020-01-27

Conny F skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Klart den bästa mäklare jag har haft att göra med.inga problem löser allt.
    Han gör verkligen sitt jobb perfekt.

Han och glad trevlig mäklare.

Kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • 2020-01-27

Malin L skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålde vårt radhus och fick ett väldigt fint och genuint bemötande av mäklaren!
    Han var noga med att hålla oss väl informerade under hela processen och upplevdes som en väldigt genuin och bra person! Läs mer
  • 2020-01-26

Moa S skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt bostad—lägenhet 2rok. Väldigt väl bemött och bra kontakt genom hela processen. Bostaden såldes för mer än vad jag vågat hoppas på och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-01-25

Katarina G skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt en bostadsrätt. Blev bra bemött, men behöver bli bättre på att beskriva (lite mer spontant) hur arvodet ska hanteras. Sammanfattningsvis så har allt fungerat bra. Läs mer
  • 2020-01-20

Sandra P skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt radhus och har sedan första mötet med Anna-Lena blivit mycket väl bemött. Utstrålar ärlighet och trygghet. Läs mer
  • 2020-01-20

Olivia L skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket trevlig! Ofta tillgänglig vilket jag värderar högt då jag inte fått den uppfattningen av tidigare mäklare jag stött på. Läs mer
  • 2020-01-16

Kent E skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Fritidshus
    Vi har varit i kontakt med 2 mäklare och tycker att allt har fungerat bra
    Visning av fastighet var vid två tillfällen ,
    en med mäklare och en med fastighetsägare. Läs mer
  • 2020-01-14

Emelie H skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte en bostadsrätt genom Marcus. Han var tillmötesgående och fixade snabbt att jag fick komma på förhandsvisning och sen även köpa lägenheten innan ordinarie visning. Tillgänglig och lätt att få tag i, samt svarade på alla mina frågor och funderingar.

Mycket trevlig mäklare som jag kan rekommendera! Läs mer
  • 2020-01-13

Jan A skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    En duktig ung man o trevlig bara positivt Läs mer
  • 2020-01-10

Lennart L skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Husköp
    engagerad mäklare
    Levde upp till fullo

Proffsig Läs mer
  • 2020-01-08

Lina N skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag upplever att vi har fått den hjälp vi har varit i behov av, kontaktbar samt nöjd med den service han givit oss under köpets gång! Läs mer
  • 2019-12-29

Joakim S skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Han var helt okej. Lite tafatt på visningen men bra under försäljningen. Läs mer
  • 2019-12-27

Per N skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Smidigt och enkelt. Svarade snabbt på våra frågor. Läs mer
  • 2019-12-27

Sara B skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har köpt bostad via Fastighetsbyrån och Robert som mäklare. Vi har blivit professionellt bemötta och Robert har varit serviceinriktad och flexibel. Vi är mycket nöjda med bemötande i samband med vårt nya hem i Villastaden. Läs mer
  • 2019-12-25

Tony V skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Inget att anmärka på och affären genomfördes med bravur. Läs mer
  • 2019-12-20

Pontus C skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte en lägenhet och Marcus har haft en bra röd tråd genom hela processen, varit väldigt tydlig med samtliga punkter för båda säljare och köpare. Han har svarat på dem frågor jag har haft och varit behjälplig på det sättet.

Dem enda förväntningarna jag hade var en smidig och bra process och det har han levt upp till.

Sammanfattningsvis så var det en bra process och jag kan varmt rekommendera Marcus! Läs mer
  • 2019-12-18

Andreas E skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte ett radhus genom Anna-Lena, där allt gick smidigt och enkelt.
    Väldigt trevlig, hjälpsam och tydlig.
    Jag tycker Anna-Lena gjort ett mycket bra jobb genom hela processen. Läs mer
  • 2019-12-14

Yvonne B skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Förtroendeingivande, lugn och saklig Läs mer
  • 2019-12-14

Lennart E skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt en villa tack vare Jakob. Väldigt proffsigt och bra bemötande av Jakob. Han har skött försäljningen väldigt bra. Jag kommer att rekommendera Jakob till mina bekanta som ska sälja/köpa fastighet. Läs mer
  • 2019-12-13

Erik M skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi köpte ett hus. Inget krångel med kontakten med mäklaren. Tydliga besked. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-12

Anders H skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag och min fru har köpt ett radhus och sammanfattningsvis kan jag säga att vi har fått ett trevligt och bra bemötande.
    Vi hade väl inga speciella förväntningar utan hade bara ett mål med kontakten att vi skulle bli köpare till objektet.
    Och det blev vi ju vilket vi är glada och tacksamma över och där Pär har skött affären på ett för oss bra sätt. Läs mer
  • 2019-12-10

Erik O skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket bra, Ödmjuk, professionell . En mäklare jag kan rekommendera andra. Läs mer
  • 2019-12-08

Sanna B skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Marcus hjälpte mig att sälja min etta i Gävle och det gjorde han utan problem.
    Det märkts att han är en etablerad mäklare som ’kan’ Gävle och dess marknad.
    Jag kände ett 100- procentigt förtroende för Marcus upplägg inför försäljningen.
    Trevlig är han också! Läs mer
  • 2019-12-08

Pernilla Krigh B skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt en trea på Brynäs, Gävle.
    Trevligt bemötande, proffsig o vi kände oss trygga med Alexander Läs mer
  • 2019-12-07

Anders Viktor T skrev om Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har köpt ett hus på landet. Markus var väldigt trevlig och tillmötesgående och det kändes som att han var mån om att både säljare och köpare skulle vara nöjda. Läs mer
  • 2019-12-06

Anna O skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Lättsam att ha att göra med, bra på att informera och svarade alltid i telefon.

Även då vårt köp gick på mindre än 24h från sista bud till kontraktsskrivning, så såg han till att vi fick utkast på kontraktet på mejlen innan så vi kunde läsa igenom det. Läs mer

Frida Evelina T skrev om Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte hus genom Markus och allt fungerade väldigt smidigt och enkelt. Markus gav ett professionellt och trevligt bemötande, vilket uppskattades då undertecknad har dåliga erfarenheter av andra mäklare som har varit stressade och oprofessionella. Markus gav mig nytt hopp om mäklarbranschen.

Jag kan varmt rekommendera Markus Westblad på Fastighetsbyrån i Gävle. Läs mer

Magnus M skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi köpte en villa i Lindbacka, Gävle. Affären gick mycket snabbt och smidigt och mäklaren löste en visning med blixtens hastighet vilket gjorde att vi kunde göra affär dagen efter. Vi är mycket nöjda. Proffsigt! Läs mer

Stig N skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    A-L är lugn,trevlig,kunnig och ger ett mycket sympatiskt intryck. Läs mer
  • 2019-12-03

Ylva W skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jakob hjälpte oss att sälja vårt radhus. Han är kunnig och har ett otroligt bra bemötande och har varit ett bra stöd till oss i försäljningsprocessen. Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Läs mer
  • Michael W

2019-12-01

Michael W skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jakob gör ett nogrannt arbete. Trevligt bemötande och mycket kunnig. Han återkopplar regelbundet hur försäljningsprocessen fortskrider. Läs mer
  • 2019-11-29

Emil M skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Fantastik trevligt och optimistiskt bemötande men på samma gång realistiskt, det finns en verklighetsförankring i det som sägs. Läs mer
  • 2019-11-26

Lina D skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle