Fastighetsbyrån Gävle

Fastighetsbyrån Gävle

Längs Gavleån, som flyter genom staden, finns flera vackra grönområden att motionera, slappna av och leka i. Med sina goda kommunikationer, tåg och motorväg, är det enkelt att ta sig hit och är man äl här finns både kultur och idrott att uppleva!

Vi på Fastighetsbyrån har koll på Gävle-området och vet hur bostadsmarknaden ser ut här. Hos oss möter du en härlig blandning av åldrar och personligheter som brinner för det vi gör och alltid lyssnar till dig och dina behov. Var och en ansvarar för sitt eget expertområde just för att vi ska kunna ge dig det bästa stödet i din fastighetsaffär.

Välkommen in till vårt nya fräscha kontor med dina funderingar kring bostad och fastighet i Gävle!

Läs vad 2291 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gävle 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-12-04 Verifierad kund
    Lugn och påläst! Mycket nöjd med ett proffsigt bemötande!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-12-04 Verifierad kund
    Tuffa tider, men han löste det galant. Supernöjd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vilma Becirovic en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-11-27 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande, levererade över mina förväntningar.
  • Bojan Z
    sålde sin lägenhet med hjälp av Vilma Becirovic en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-11-26 Verifierad kund
    Vilma Becirovic
    Väldigt professionell, kunnig, tydlig. Behjälplig att ge och dela information före, under och efter försäljningsprocessen.
    Alltid trevlig och har gott bemötande. Uppfyllde helt mina förväntningar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Vilma Becirovic en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Björke
    2022-11-24 Verifierad kund
    Vilma är varm, tydlig och väldigt proffsig i sin yrkesroll. Hon har god kommunikation och ett leende på läpparna. Jag kan varmt rekommendera Vilma till Din bostadsaffär!
  • sålde sitt hus med hjälp av Vilma Becirovic en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-11-23 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av henne.

Hade inga förväntningar på något. Har bott i denna lägenhet i 40 år.

Hade ett bra möte på Fastighetsbyrån. Det enda jag kan anmärka på är att mäklararvodet tas ifrån handpenningen.
    Inte från slutbetalningen. I övrigt inget att anmärka
    2022-11-23 Verifierad kund
    Nils var noggrann och skötte försäljningen optimalt. Stressade inte på utan lät oss sköta allt i vår takt. Tog hand om våra intressen på ett ypperligt sätt, vilket ledde till en smidig och lyckad försäljning.
    • Olsbacka
    2022-11-21 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande,ett driv att förhandla om köpesumman vi är mycket nöjda med Nils Wallner! Kan bero på att han kommer från Ö-vik!!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vilma Becirovic en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-11-18 Verifierad kund
    Vilma har ett professionellt och trevligt bemötande som verkligen uppskattas. Upplever att allt har gått smidigt från början till slut. Rekommenderas.
  • Anna-Carin S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Vilma Becirovic en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-11-16 Verifierad kund
    Wilma är oerhört proffsig och kunnig i sitt yrke och har ett mycket mjukt och trevligt bemötande. Affären gick smidigt. Som köpare är jag supernöjd och kan varmt rekomendera Wilma.
    2022-11-14 Verifierad kund
    Vi träffade Vilma på en visning då vi letade efter bostad och fick ett så bra intryck att vi senare valde henne som mäklare när vi skulle sälja. Vilma har varit professionell och engagerad redan från första dagen och vi kunde inte vara mer nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Centralt Norr
    2022-11-14 Verifierad kund
    Professionell. Snabb återkoppling i alla steg. Kunnig. Omsorgsfull. Allra bästa rekommendationer.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Lyhörd, informativ och anträffbar vid minsta fundering!
    2022-11-08 Verifierad kund
    Trevlig, lättsam, hade svar på våra frågor
  • Lisa L
    köpte sitt hus med hjälp av Julius Tjärvar en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-11-07 Verifierad kund
    Väldigt duktig och påläst om huset, hade svar på alla våra frågor. Super snabb att svara och ge återkoppling, trevlig och trygg mäklare!
    2022-11-06 Verifierad kund
    Proffsig.Tillgänglig.Trevlig.Glad
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-11-05 Verifierad kund
    Anna-Lena är alltid väldigt tillmötesgående, det är andra gången jag använder mig av henne när jag sålt min lägenhet. Återkopplar bra när en eller flera eventuella köpare är intresserade och man vet statusen. Hjälper och guidar en genom försäljningsprocessen, både från köpare och säljarens perspektiv, mycket bra. Kan vänligt rekommendera henne vid eran nästa försäljning av bostad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Julius Tjärvar en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-11-03 Verifierad kund
    Trevlig, ung, driven mäklare.

Förväntningarna var att vi skulle ha mycket updates löpande vilket vi fick och iom bud som lades samt tålamodet att invänta bankens besked mm togs ändå emot med ett lugn som gjorde oss som köpare lugna också även om det blev en stressig och snabb affär. Köpet blev kanonbra för oss som köpare och allt praktiskt flyter på så från dags datum tills tillträdesdag känner vi oss mycket lugna.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Perfekt, lugnt/tryggt och personligt.

Smidigt, det flöt på och hon gjorde allt naturligt.

Toppen, upplevde ett genuint och intresserad bemötande även som köpare.
  • skrev om Vilma Becirovic en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-11-02 Spontant omdöme
    Efter att vi har letat efter ett boende i två års tid har vi stött på en hel del mäklare genom åren. Vårt första bostadsköp gick väldigt smidigt och enkelt till tack vare Vilma, ingen hetsig visning eller budgivning. Allt gick väldigt smidigt till och det var första gången vi kände att vi som köpare också blev hörda och sedda, vanligtvis har vi upplevt att mäklare ofta fokuserar mer på säljarna än även köparna vid en bostadsprocess. 5 av 5 stjärnor!
    2022-11-02 Verifierad kund
    Ett otroligt bra och trevligt bemötande som vi verkligen uppskattar. Hon ställde upp när vi ville ha en extra visning, när vi ville mäta lite. Vilma passar verkligen för sitt jobb. Alltid glad och trevlig 👍
  • Fredrik L
    sålde sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-11-01 Verifierad kund
    Har stort förtroende för Robert som ingav trygghet och lugn från start till mål. Jordnära och enkel att ha att göra med både på det personliga planet och i affärssamarbetet.
    Skulle vara en bra läromästare till många andra mäklare i stan som annars riskerar ett öde som telefonförsäljare.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Väl bemött och mycket bra kommunikation.
    Kommer rekommendera Marcus till bekanta
  • köpte sitt hus med hjälp av Vilma Becirovic en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-10-30 Verifierad kund
    Duktig!
    Men, slarvigt förberedd när säljare & köpare ska skriva på alla papper. Finns för mycket felaktiga uppgifter (bostadsadress, hemtelefon, mailadress mm) ska inte behöva sitta och stryka över med bläckpenna det som är felaktigt och att det är de papperen som vi får med hem.
    Det är en stor affär vi gör som köpare och säljare.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Jag tyckte att Vilma var mycket bra och att jag fick en fin visning av lägenheten.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Jättebra och proffsigt bemötande. Var väl hela tiden osäker om jag skulle sälja och då kom Vilma med förslaget om att ha den "På gång". Fick sen ett mejl i veckan om antal besök och tips om andra fastigheter. Det bästa var väl att hon aldrig låg på utan hörde av sig sen när det fanns nån som verkligen var intresserad. Allting gick väldigt fort sen. På några dagar var allt klart. Tror att hon läste av mig ganska bra vad jag ville.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Olsbacka - Fridhem - Höjersdal - Sörby
    2022-10-29 Verifierad kund
    Vi hade ingen aning om vilken mäklare vi skulle välja men kände oss direkt mycket trygga med Mikael Johnsson. Han bemötte oss på ett lugnt och professionellt sätt. Hans erfarenhet i yrket och förmåga att lyssna och känna in hjälpte oss att fatta bra beslut vid försäljningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-10-16 Verifierad kund
    Alright. Fenomenal. Toppen. På läst . Bäst. Duktig. Smart. Positiv attityd utveckling. Lojal och hoppa i sig. Dettar är Utmärkt
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-10-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vi fick bra svar på våra frågor och undringar
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-10-12 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Vi är mycket nöjd med Marcus.
  • köpte sitt hus med hjälp av Julius Tjärvar en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Bomhus
    2022-10-11 Verifierad kund
    Blev väl bemött och allt sköttes som de ska
    2022-10-08 Verifierad kund
    Bra och respektfull bemötande
  • Charlotta M
    köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-10-06 Verifierad kund
    På det stora hela en trevlig, sakkunnig och positiv mäklare som gjorde vårt radhusköpet till en fin affär. Affären slutfördes snabbt och det känns som om både säljare och köpare är nöjda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-10-06 Verifierad kund
    Mikael var bra och professionell från första mötet till slutet av affären. Toppbetyg
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-10-06 Verifierad kund
    Mycket bra och enkel att ha att göra med
  • köpte sitt hus med hjälp av Nils Wallner en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Nynäs
    2022-10-04 Verifierad kund
    Nils gav ett oerhört professionellt bemötande och såg till att vi som köpare var väl insatta i processen. Det kändes tryggt och bra att köpa hus genom honom som mäklare!
    • Centralt Norr
    2022-10-03 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare, punktlig vid möten, behjälplig både för säljaren och köparen, för att sy ihop processen på bästa sätt
    Lättsam att ha att göra med 👍👍
    • Strömsbro
    2022-10-03 Verifierad kund
    Mycket proffsig. Enkel och rak. Trevlig!
    • Sikvik
    2022-10-02 Verifierad kund
    Mycket fint mäklande och möjligheten till snabb affär. Vi är oerhört nöjda 🙌🏽
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Strömsbro
    2022-10-02 Verifierad kund
    Snabb, lyhörd och kompetent inom sitt yrkesområde
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Hillevik
    2022-09-28 Verifierad kund
    Vi blev väl bemött av mäklaren.
    Köpet gick mycket smidigt, mäklaren var till stor hjälp i hela processen.
    Vi är mycket nöjda med upplevelsen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-09-25 Verifierad kund
    Tycker att samarbetet mellan oss har fungerat bra.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande
    • Brynäs
    2022-09-24 Verifierad kund
    Fint och positivt bemötande i en tid när det är svårt att sälja.
    Vi hade bra kontakt under hela proceduren, jag är mycket nöjd.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Allt fungerade mycket bra! Enkelt och med ett trevligt bemötande.
    2022-09-21 Verifierad kund
    Engagerad mäklare med snabb och tydlig förmedling. Kändes väldigt smidigt och tryggt genom hela processen
  • köpte sitt hus med hjälp av Nils Wallner en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Nynäs
    2022-09-21 Verifierad kund
    Nils ingav ett lugn som mäklare och med sitt goda bemötande kändes det tryggt att göra affärer med Nils via fastighetsbyrån. Gav bra återkoppling under processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-09-20 Verifierad kund
    Trevlig.
    Förklarar tydligt.
    Lättsam.
    2022-09-20 Verifierad kund
    Allt fungerade smidigt från planering till såld lägh.
    Marcus är alltid glad och tillmötesgående, kommer med tips m.m
    2022-09-17 Verifierad kund
    Vilma har under hela processen varit professionell och haft en god återkoppling med oss. Hon har varit engagerad och gjort sitt yttersta genom att ex kontaktat eventuella intressenter till visningarna och gett oss vägledning under försäljningen. Även gett snabb återkoppling och hört av sig för information. Som säljare har vi känt oss trygga under hela processen.
    Vi kan verkligen rekommendera att anlita Vilma som mäklare.