Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Gävle

Fastighetsbyrån Gävle

Nygatan 27, 803 20 Gävle — Visa karta

Längs Gavleån, som flyter genom staden, finns flera vackra grönområden att motionera, slappna av och leka i. Med sina goda kommunikationer, tåg och motorväg, är det enkelt att ta sig hit och är man äl här finns både kultur och idrott att uppleva!

Vi på Fastighetsbyrån har koll på Gävle-området och vet hur bostadsmarknaden ser ut här. Hos oss möter du en härlig blandning av åldrar och personligheter som brinner för det vi gör och alltid lyssnar till dig och dina behov. Var och en ansvarar för sitt eget expertområde just för att vi ska kunna ge dig det bästa stödet i din fastighetsaffär.

Välkommen in till vårt nya fräscha kontor med dina funderingar kring bostad och fastighet i Gävle!

Läs vad 1265 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gävle

• Ann-Louise S skrev om Tim Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    OK, inte mera!
    Köpte en bostadsrätt för första gången och mötte en juniormäklare! Läs mer
  • Anders A skrev om Tim Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag är riktigt nöjd med Tim som säljare av
    min etta på Hantverkargatan. Vid varje träff hade han ett proffsigt bemötande och han gav utmärkt service! Läs mer
  • Bengt M skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt mitt hus. Ca tre timmar efter att jag hade varit in på kontoret var han hemma hos mig för titta och diskutera försäljningen. Mindre än en vecka efteråt fanns huset som ett kommande objekt efterson jag inte hade något nytt boende. Eftersom det fanns en intressent redan tidigt och som fortfarande var intresserad då jag hade löst mitt nya boende valde jag att sälja till honom. Det alltså blev en försäljning utan visning och budgivning. I det beslutet stöttade Robert mig så den här försäljningen känns hel rätt för mig. / Bengt Läs mer
  • Fanny B skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Robert är ett fullblodsproffs! Läs mer
  • Frank B skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket nöjd, har därför rekommenderat honom till vänner och bekanta.
    Han är trovärdig med sina rekommendationer, har förmåga, att förklara sina råd. Läs mer
  • Camilla C skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
  • Börje R skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Är nöjd från början till slut. Läs mer
  • Ida E skrev om Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt en bostadsrätt. Blivit bra bemött av mäklaren. Nöjd över kontakten. Läs mer
  • Magnus S skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi köpte ett hus av Jakob. Han bemötte oss proffsigt och trevligt. Läs mer
  • Christina H skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Robert Brandt har genom hela säljprocessen av båda våra hus levererat 100% professionalism. Han har på ett mycket effektivt sätt skött hela affären. Jag är mer än nöjd och rekommenderar både Robert Brandt samt Fastighetsbyrån till ALLA som tänker göra en fastighetsaffär. Läs mer
  • Elin L skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har köpt en villa. Jakob var tillmötesgående och professionell. Läs mer
  • Johanna F skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt bostad, villa.
    Trevligt bemötande. Engagerad. Lättsam. Läs mer
  • Simon E skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Radhusköp, väl bemött och lättsam att prata med, högsta betyg👍🏼 Läs mer
  • Mathilda M skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte radhus.
    Hon va mycket bra och lyhörd!
    Hon va hur bra som helst Läs mer
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket nöjda! Trevlig, rolig och snabb mäklare. Vi skrev på avtal samma dag som budgivningen startade. Läs mer
  • Nina W skrev om Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket hjälpsam och kunnig mäklare, som hjälpt utöver det vanliga då vi inte bor i Gävle. Läs mer
  • Lars A skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har varit i kontakt med Robert både vid intresse för köp och försäljning av bostad. Robert är alltid korrekt och är professionell i sin utövning.

Jag kan starkt rekommendera Robert vid köp och försäljning av bostad. Läs mer
  • Hans-Peter N skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Kunnig, snabb i kontakt och handläggning. Läs mer
  • Hans G skrev om Fastighetsbyrån Gävle
    it was a good experience xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Johan B skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har köpt en bostad på Guldsmeden i Valbo. Blev direkt proffsigt bemött av Mikael och så har det fortsatt genom hela processen.
    Processen är inte slutförd ännu men bemötandet har varit väldigt bra så här långt. Läs mer
  • Mikael Ö skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt vår stuga
    Snabbt och enkelt Läs mer
  • Bengt M skrev om Fastighetsbyrån Gävle
    Jag tycker egentligen inte om sådana här undersökningar Läs mer
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt hus. Väldigt proffsigt och lungt bemötande från Jakob. Läs mer
  • Gunilla L skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt mitt fritidshus och Robert Brandt har motsvarat mina förväntningar, då han bemött mig på ett rakt och vänligt sätt utan att bli för personlig. Det har varit enkelt att kontakta honom när jag haft funderingar.Trots stress i vardagen har det inte alls gått ut över mig som kund.
    Mitt slutomdöme blir att han agerar proffsigt, passar väl för sitt jobb och verkar gilla det också! Läs mer
  • Pär O skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    sålt en lägenhet, tycker att han är en bra säljare med mycket humor. Läs mer
  • Simon E skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte en fristående villa med min fru där Robert var mäklaren som skötte det hela. Vi blev väldigt bra bemötta och till skillnad mot många andra visningar vi vart på kändes Robert avslappnad och så ”säljig” som många andra mäklare. Inte en massa frågor om lånelöfte, bank osv och försökte inte stressa fram ett bud igen vi fick fundera i lugn och ro. Så väldigt nöjd med hela upplevelsen! Läs mer
  • Malin E skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt ett kedjehus på Vikingavägen 218.
    Blev väldigt bra bemött av Jacob.
    Ja.
    Allt bra. Läs mer
  • Anastasija S skrev om Tim Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har köpt bostadsrätt lägenheten. Vi fick komma på en privat visning av lägenheten, för den inte var ute på marknaden då. Vi var bra bemötta av Tim. Vi hade inte haft några förväntningar (haft ingen erfarenhet av bostadsköp tidigare), men Tim har berättat och förklarat allt vi behövde veta. När det var dags att skriva på kontraktet, bokade Tim en tid enligt vårt önskemål. Allt har gått otroligt bra och smidigt. Vi ska rekommendera Tim, som mäklare till våra vänner. Läs mer
  • Karin Marianne K skrev om Tim Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har sålt en lägenhet på Brynäsgatan 71 Gävle. Blev bra bemött det gick fort och bra med allt.Tack för bra jobb.
    Hälsn. Janne och Karin Krantz Läs mer
  • Eva Hådell R skrev om Fastighetsbyrån Gävle
    Bemötandet var trevligt. Allt kostar pengar även en försäljning av en lägenhet. Bara att gilla läget. Tryggt att ha en mäklare som ansvarar för processen. Läs mer
  • Katarina L skrev om Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt en lägenhet på Brynäs
    Bra bemötande vid visningen
    Inga förväntningar på henne Läs mer
  • Christelle Marie Joëlle E skrev om Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har sålt en familj hus. Carolina är en kompetent mäklaren. Vi var nöjda med hennes hjälp. Vi var bara besviken att behöva sänka husets pris med 40.000 kr. Hon har inte förslagit att ha ett mycket billigare pris från början vilken skulle ha blivit bättre. Marknaden var dålig när vi sålde vårt hus eftersom två hus till kom ut i samma gatan. Läs mer
  • Lucianne D skrev om Tim Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt bostadsrätt, trevligt och korrekt bemötande! Läs mer
  • Sofie S skrev om Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt bostad, gott bemötande - bättre än förväntat Läs mer
  • Emmeli B skrev om Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt vår första villa.
    Bra bemötande, tog reda och återkopplade det han inte hade svarat på.
    Är han i början av sin karriär? Behöver mer arbetslivserfarenhet. Läs mer
  • Petra W skrev om Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle
    En riktigt bra mäklare med kunden i fokus! Läs mer
  • Lina A skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt bostadsrättslägenhet. Anna-Lena har hela tiden varit trevlig, bemötande och alltid vara snabb på att fixa svar och lösningar. Vi är mkt nöja med henne och skulle absolut anlita henne om vi skulle sälja i framtiden. Läs mer
  • Lars-Göran K skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har bara positiva saker att säga om Pär.Trevligt sätt lätt att prata med.Han verkar vara kunnig på sin sak.Trevlig kille. Läs mer
  • Kurt S skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Positivt bemötande av glad mäklare.
    Hanterade bostadsrättsaffären snabbt och smidigt. Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt bostadsrätt i Gävle. Profssigt mäklararbete rakt igenom. Personlig service. Inger bra förtroende.

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Christin K skrev om Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt en 50-talsvilla i populärt område i Stigslund, Gävle.
    Har under hela processen fått ett trevligt, personligt och proffsigt bemötande från Carolina.
    Vi har fört givande diskussioner under hela säljprocessen och Carolina har varit väldigt lyhörd gällande våra önskemål. Toppenbetyg! Läs mer
  • Kurt H skrev om Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålde i juni 2018 vår kolonistuga pga. sjukdom. Kontaktade då Johan som jag tidigare haft kontakt med i annat ärende.
    För oss var det viktigt att avyttra stugan snabbt då vi inte skulle ha möjlighet att sköta den. Trots en planerad semester åtog Johan sig att hjälpa oss. Det gick verkligen snabbt att skicka en fotograf och få ut stugan till försäljning. Visning efter några dagar och sedan en försäljning som var klar på ett ytterligare ett par dagar. Vi är mycket nöjda med Johans proffsighet och fina bemötande. Dessutom är vi mycket nöjda med det ekonomiska resultatet. Vi kommer att rekommendera honom så fort tillfälle ges.

M.v.h.
    Kurt Hållander Läs mer
  • Julian S
    Julian S skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har köpt en 2:a på söder I Gävle. Vart på visningen bemött av ett varmt leende som tillhörde en mäklare som jag upplevde väldigt kunnig och engagerad. Anna-lena var väldigt enkel att få tgg i om det var något. Hjälpte oss under processen samt anpassade sig. Upplevelsen var över min förväntan. En eloge till henne!
    Med andra ord jag är väldigt nöjd på alla punkter!
    M. V. H
    Julian Strömqvist Läs mer
  • Annika J skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har köpt lägenhet genom mäklaren och är ej nöjd med den information jag fick i samband med köp och är missnöjd med bemötande efter köp. Läs mer
  • Pentti Y skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Ärendet gäller bostaden Hillmanskroken 6 Gävle.
    Bemötandet och försäljningsförfarandet fungerade helt tillfredställande. Läs mer
  • Urban D skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har sålt vårt bostadsrättsradhus i centrala Gävle och Anna-Lena har hjälpt oss genom hela processen. Vi har känt oss trygga från första mötet med Anna-Lena och hon har i alla kontakter med oss varit mycket professionell och trevlig. Toppklass! Läs mer
  • Susanne E skrev om Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Johan var jättebra, kunde inte vara nöjdare. Läs mer
  • Anneli W skrev om Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Marit Jemt har på ett osedvanligt professionellt sätt bemött både mig och köparen med värme, respekt, smidighet och framför allt kunnighet. Hon har på eget initiativ plockat fram uppgifter om objektet där min kunskap inte fanns (exempelvis en planritning) och på så vis varit behjälplig med en utförligare objektsbeskrivning vilket säkert påverkat priset och antalet potentiella köpare. Hon har skött allt från första stund på ett fantastiskt bra sätt, helt utan krångel och har haft en mycket god planering. Jag rekommenderar varmt Marit Jemt som mäklare då hennes engagemang sträcker sig utöver det vanliga. Läs mer
  • Askin-Nur K skrev om Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Kyrkvägen 9, allt gick bra. Gav stort förtroende. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Kerstin Z skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt mitt älskade fritidshus.
    Enkel att ha och göra med, vi samarbetade bra, inget onödigt krångel och det gick snabbt. Läs mer

Nygatan 27, 803 20 Gävle