Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Gävle

Fastighetsbyrån Gävle

Nygatan 27, 803 20 Gävle — Visa karta

Längs Gavleån, som flyter genom staden, finns flera vackra grönområden att motionera, slappna av och leka i. Med sina goda kommunikationer, tåg och motorväg, är det enkelt att ta sig hit och är man äl här finns både kultur och idrott att uppleva!

Vi på Fastighetsbyrån har koll på Gävle-området och vet hur bostadsmarknaden ser ut här. Hos oss möter du en härlig blandning av åldrar och personligheter som brinner för det vi gör och alltid lyssnar till dig och dina behov. Var och en ansvarar för sitt eget expertområde just för att vi ska kunna ge dig det bästa stödet i din fastighetsaffär.

Välkommen in till vårt nya fräscha kontor med dina funderingar kring bostad och fastighet i Gävle!

Läs vad 1406 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gävle

Bo E skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har sålt en villa i Villastan, och tycker att vi har blivit väl bemött av en kunnig och påläst mäklare och våra förväntningar har blivit uppfyllda, sammanfattningen är att vi är helt nöjda. Läs mer

Jan E skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt villa. Mycket bra och trevligt bemötande. Det enda som blev lite oklart var att jag inte förstod att jag skulle fylla i uppgifter (frågelista, driftkostnader) på Säljcoachen.se, det hade han kunnat upplysa om i förväg. Läs mer

Kenneth D skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Superlätt att prata med och allmänt trevligt person och en bra mäklare Läs mer
  • Per H

2019-06-24

Per H skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte och sålde bostad med Markus som mäklare. Han gav ett tryggt intryck var noggrann och tillgänglig. Väldigt proffesionell Läs mer
  • 2019-06-18

Jonas L skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har både köpt hus och sålt hus med hjälp av Jakob. Jag har blivit bemött med stor respekt och känt stor trygghet i att ha honom som mäklare.
    Han har hjälpt oss att ha rimliga förväntningar på försäljningen och ändå fått oss nöjda i slutändan. Läs mer
  • 2019-06-18

Sophia T skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte och sålde lgh med samma mäklare. Jättefint bemötande! Fin information i alla steg. Jag var väldigt stressad och Anna-Lena var därför extra bra eftersom jag kände att hon hade koll på alla steg i köpet/försäljningen. Kände mig väldigt trygg på det viset!
    Fick även bra priser :) Läs mer
  • 2019-06-16

johan a skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Anlitade Fastighetsbyrån till en försäljning av ett fritidshus. Mäklaren hade tyvärr väldigt dålig koll på marknaden i detta område vilket ledde till att han pratade upp förväntningarna skyhögt och det resulterade i ett mycket bra arvode för Fastighetsbyrån och ett väldigt lågt försäljningspris i förhållande till vad mäklaren hade fått oss att tro.

Jag kommer att starkt avråda alla från att anlita Fastighetsbyrån i Gävle. Läs mer
  • 2019-06-16

Lars T skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevlig och lättsam, Tydlig med villkoren och vad som krävdes av oss och hur vi som säljare skulle gå tillväga. Per ordnade affären snabbt och effektivt samt tog ett extra och smart initiativ för att hitta en bra lösning. Gjorde även hembesök till oss när vi var för sjuka för att komma in till kontoret. Läs mer

Jesper B skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi köpte en villa genom Mikael på Fastighetsbyrån i Gävle. Mikael har under hela köpet varit tydlig, trevlig och hjälpsam genom köpet. Mikael framförde våra önskemål till säljarna och återkopplade till oss i utlovad tid. Läs mer

Julius L skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Marcus hjälpte mig att sälja en lägenhets, supernöjd Läs mer

Björn T skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Trevlig, profisionell och kunnig. Läs mer
  • 2019-06-10

Jakob J skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har köpt en bostad i norra gävle med Robert som mäklare! Robert har under hela förfarandet vart väldigt trevlig, öppen, ärlig och seriös! Kan starkt rekommendera Robert som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-10

Anna H skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt hus med J.H som mäklare

J.H avspänd som person och tar snabbt personliga kopplingar som gör att han verkar påläst/intresserad/engagerad. Inte för på och inte för distanserad. Barnen tyckte han var trevlig och rolig.
    I det stora hela känns bemötandet genuint och J.H gör "det lilla extra" som säljare. Han skulle kunna tänka på att inte vara för personlig med tidigare kontakter i framtiden i bemötande med kunder då det drar ner den professionella sidan hos honom mot kunden som kan uppfatta sig bli tredje hjulet.

J.H levde upp till förväntningar över förväntan.

J.H uppfattas vara i sitt esse nu. Läs mer
  • 2019-06-09

Louise L skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Bra kommunikation & förhandling 👍🏼 Läs mer
  • 2019-06-09

Maryam R skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jakob är en mkt bra & trevlig mäklare.
    Vi är mkt tacksamma för all hans hjälp,
    Han har tagit sig tid & varit mkt personlig i sitt bemötande till oss allihopa i familjen.
    Vi tycker Jakob gjort ett bra jobb! Läs mer
  • 2019-06-08

Carina B skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt mitt hus. Jag är mycket nöjd med Jakob Hallin. Jag har från första kontakten uppfattat honom som väldigt lyhörd och och trevlig. Dessutom uppskattar jag den löpande information jag fått under försäljningen gång. Läs mer
  • 2019-06-08

Ann-Catrin S skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Fantastisk mäklare! Sällan möt en sp trevlig och duktig mäklare. Kommer anlita han i framtida flytt! Läs mer
  • 2019-06-01

Niclas H skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jakob är trevlig och professionell. Läs mer
  • 2019-05-31

Johan L skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Lätt att ha o göra med, lite snabbare ledtider skulle man kunna önska. Men det kanske är mera att man är nervös inför sitt första husköp.

Vi är mycket nöjda med info och dom frågor vi haft kunde han svara enkelt på. Läs mer
  • 2019-05-31

Frida G skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Anlitade Jakob Hallin för att sälja mitt hus i allmänninge Valbo och som alltid så fick man ett gott och proffesionellt bemötande utav honom utan att det blir tillgjort eller stelt.
    En grym mäklare som verkligen gjort sitt yttersta för att båda parter ska bli nöjda med sitt köp/försäljning . Rekommenderar starkt ! Läs mer
  • 2019-05-29

Niklas S skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt villa.

Är väldigt nöjd med Robert. proffsig och trevlig. Läs mer
  • 2019-05-27

Stefan S skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Anna-Lena hjälpte oss att sälja ett parhus om 94 m2 i Stigsgård Gävle. Anna-Lena är en mycket positiv, trevlig människa som kan sin sak och dessutom kan förena detta med ett skarpt äffärssinne. Då marknaden inte är detsamma som när vi köpte för 2 år sedan var vi beredd på en viss förlust, men Anna-Lena fick upp ett stort intresse med många budgivare, vilket resulterade i 17 % högre pris på bostaden. Detta överträffade allt. Är mycket nöjd med utfört arbete!
    Stefan Söderlund Läs mer
  • 2019-05-27

Lena N skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt en bostadsrätt. Anna-Lena har gjort ett fantastiskt jobb. Hon är proffsig och är trygg i sin arbetsroll. Det märks att hon älskar sitt jobb. Jag visste att hon var duktig och om någon skulle fixa denna försäljning så var det hon.
    Ska jag köpa eller sälja bostad igen så väljer jag henne. Läs mer
  • 2019-05-25

Filip G skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Väldigt bra upplevelse vid köpet av min nya lägenhet. Bemött med glädje, humor och mycket kunskap. Över förväntan och väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-05-25

Åsa P skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Engagerad och energisk från första stund. Läs mer
  • 2019-05-24

Eva A skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har mött Jakob Hallin. både som köpare och säljare då vi först köpte vårt hus genom honom och bad honom sedan hjälpa oss sälja radhuset. Jag upplever Jakob mycket behaglig, trevlig, förtroendeingivande och kunnig. Redan vid första mötet gav han ett mycket fint intryck och jag kände mig genast sedd och bekräftad. Trots olikheterna hos mig och min man lyckades han på ett mycket professionellt sätt möta oss båda individuellt, vilket ju kan vara svårt i kontakten med andra människor. Vi kände båda stort förtroende för honom och det fanns inte några frågetecken kring affärerna.
    Ett stort plus hos Jakob är att han är tillgänglig då det behövs, vilket jag både som köpare och säljare värdesätter högt.

Jakob är en mäklare i världsklass och jag önskar honom massor med lycka till i framtiden!

Hälsningar
    Eva Andersson Läs mer

Lil-Marie S skrev om Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    -Köpt bostadsrätt.
    -Vänligt, profesionellt, som en viktig kund, noggrann, kunnig.
    - Bättre än förväntat. Bästa mäklarmötet hitintills.
    - Verkligen rätt person på platsen Läs mer

Robert B skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Supertrevlig, proffsig och inlyssnande till vad jag som säljare har för önskemål och förväntningar. Rekommenderar andra att anlita Marcus. Läs mer
  • Henrik L

2019-05-22

Henrik L skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Bra stöd genom hela processen, tydlig och enkel att prata med. Läs mer

Åsa R skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Alexander Castro hade ett proffsigt och samtidigt personligt bemötande gentemot mig vid mitt köp av bostadsrätt. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-05-20

Anna B skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har köpt en lägenhet och har varit väldigt nöjd med Anna-Lena genom hela processen. Bemötandet har varit toppen och jag har känt mig trygg Läs mer
  • 2019-05-20

Frida S skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket trevlig, lugn och känns seriös Läs mer
  • 2019-05-18

Anna J skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Marcus hjälpte mig sälja min etta, han gav tips och råd inför, var ärlig om det försämrade marknadsläget och var rak i sin kommunikation. Lätt att få tag på och snabb och tydlig i svaren på mina frågor. Jag är jättenöjd och har haft högt förtroende för Marcus under hela säljprocessen. Läs mer
  • 2019-05-18

Alexander M skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpte radhus, har inget att klaga på affären gick smidigt. Läs mer
  • 2019-05-17

Josephine S skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Fick ett bra bemötande, proffsig och hjälpsam. En snabb och smidig försäljning, mycket nöjd Läs mer
  • 2019-05-14

Anders M skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mikael hjälpte mig att sälja mitt radhus. Han har erfarenhet och inger trygghet och förtroende. Jag rekommenderar varmt mikael Läs mer
    Mikael J gillar detta
  • 2019-05-13

Monica C skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling vilket uppskattades vid försäljningen. Läs mer
  • Emilia E

2019-05-11

Emilia E skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Marcus Sundberg på Fastighetsbyrån.

Marcus gav ett seriöst och trevligt första intryck. Marcus har under hela tiden återkopplat snabbt, förklarat vad som händer i närtid, varit lyhörd och besvarat de frågeställningar jag haft på ett tydligt sätt.

Mina förväntningar var att få till en snabb försäljning till ett bra pris. Bostadsrätten kom snabbt ut på marknaden med fina bilder och bra beskrivning. Vi hade bra visningstider och Marcus var flexibel och kunde även ordna med en extra visning. När budgivningen var klar fick vi till en tid för kontraktsskrivning väldigt snabbt.

Jag kan varmt rekommendera Marcus Sundberg som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-09

Mats G skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Mycket bra bemötande, uppfyllde mina förväntningar, lätt att resonera med. Helt enkelt ett professionellt uppträdande. Läs mer
  • Anna Z

2019-05-07

Anna Z skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jacob hjälpte oss med husförsäljning
    Trevligt och professionellt bemötande
    Mina förväntningar var att det skulle gå bra och snabbt och så blev det
    Vi är jätte nöjda och kan varmt rekommendera Jacob🤗 Läs mer
  • 2019-05-06

Christoffer K skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    köpte hus av jakob och var jätte nöjd med bemötande och hjälp!
    överlag nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • 2019-05-05

Rebecca E skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Marcus hjälpte mig med min försäljning av lägenhet och är verkligen supernöjd med hela processen. Kände mig lugn och trygg med allting och rekommenderar starkt att anlita Marcus som mäklare:) Mycket nöjd med fastighetsbyrån överlag. Snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-04

Hannah R skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Alexander sålde vår lägenhet före visning för ett pris som var över förväntan. Han visa redan från början ett stort engagemang och driv vilket skapar förtroende. Vi är väldigt nöjda med Alexanders arbete Läs mer
  • 2019-05-03

Helena J skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt radhus.
    Marcus har varit bra redan vid första till sista mötet. Han är kunnig och ger en påläst intryck. Han tar ansvar och tar reda på det som behövs. Han gav oss trygghet och tydlighet i priset och på bostaden värde. Och alltid givit snabb återkoppling i alla frågor. Marcus känns så bra till både oss som säljare men oxå till köparna i samtalet vid kontraktsskrivningen. Vi är tacksam och glad över all hjälp Marcus gav oss. Läs mer
  • 2019-05-02

Peter F skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jakob återkopplade bra och var flexibel med att hitta tid för kontrakt, även en lördagskväll. Ska man välja mäklarfirma I Gävle så står det helt klart mellan SkandiaMäklarna och Fastighetsbyrån.

/P Läs mer
  • 2019-05-01

Noor Y skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Han snäll och trevlig. Han hjälpsam . Läs mer
  • Karin

2019-04-30

Karin skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt hus via Jacob, han visade engagemang och lyhördhet. Agerar rådgivande, men utan att ta över. Kunnig, förtroendeingivande och en god kommunikatör. Rekommenderar gärna Jacob Hallin!
    //Karin Läs mer
  • 2019-04-29

Olof A skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jakob hjälpte oss att sälja vårat radhus. Vi är oerhört glada att han hjälpte oss. Han guidade oss tryggt och säkert genom hela processen. Han är trevlig, driven, väldigt tillgänglig och mån om sina kunder. Vi kan verkligen rekommendera Jakob till alla som tänker sälja sitt boende. Läs mer
  • 2019-04-27

Anne J skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Fritidshus heliga landet, dödsbo. Bra bemötande. Hade förväntat mig bli kontaktad om bouppteckning blev klar tidigare för tidigare tillträde utifrån diskussion vid kontraktsskrivning men så skedde ej. I övrigt bra i de få kontakter vi hade. Hade ersättare vid överlåtelsen pgav vab. Läs mer
  • 2019-04-26

Marie E skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt radhus och bemötandet var utmärkt Läs mer

Nygatan 27, 803 20 Gävle