Alla kategorier Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Gävle

Fastighetsbyrån Gävle

Nygatan 27, 803 20 Gävle — Visa karta

Längs Gavleån, som flyter genom staden, finns flera vackra grönområden att motionera, slappna av och leka i. Med sina goda kommunikationer, tåg och motorväg, är det enkelt att ta sig hit och är man äl här finns både kultur och idrott att uppleva!

Vi på Fastighetsbyrån har koll på Gävle-området och vet hur bostadsmarknaden ser ut här. Hos oss möter du en härlig blandning av åldrar och personligheter som brinner för det vi gör och alltid lyssnar till dig och dina behov. Var och en ansvarar för sitt eget expertområde just för att vi ska kunna ge dig det bästa stödet i din fastighetsaffär.

Välkommen in till vårt nya fräscha kontor med dina funderingar kring bostad och fastighet i Gävle!

Läs vad 1381 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gävle

• 2019-04-18

Per L skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Snabbt och lätt. Bra tillgänglighet och samverkan. Läs mer
  • 2019-04-18

Anneli D skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålde mitt radhus.
    Affären gick snabbt och resultatet blev bra.
    Klart och tydligt vad som skulle ske i varje steg. Läs mer
  • Eva T

2019-04-17

Eva T skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi sålde nyligen vårt hus med hjälp av Mikael på Fastighetsbyrån i Gävle. Mikael är både engagerad och lugn, har lång erfarenhet och stort tålamod. Vi kände oss trygga genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-17 Mikael J svarar Eva T
    Ett stort tack för rekommendationen! Roligt att ni är nöjda!
  • 2019-04-16

Marcia L skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt lgh. Bra bemötande. Snabb. Höll tidtabell. Tålamod m kunderna.
    Rekommenderar honom Läs mer
  • 2019-04-12

Thomas A skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag sålde en tre rum och kök. Bostadsrätt
    Jag har bara gått att säga om Anna Lena
    Snabb återkoppling på frågor, och det uppskattar jag. Läs mer

Mathilda B skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålde vårt parhus genom Robert. Vi är mycket nöjd över en snabb och smidig försäljning. Trevligt och professionellt bemötande, snabba och tydliga svar när vi undrade över saker. Läs mer

Martin Ö skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Lugn och trygg mäklare, rekommenderas! Läs mer

Caisa H skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålde en bostadsrätt med gott resultat. Alexander var en jättetrevlig grabb som uppfyllde alla förväntningar och mer därtill. Läs mer

Rebecca M skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jakob har hjälpt mig sälja både ett radhus och en lägenhet. Han är pålitilig och kunnig och har vid varje tillfällle tryggt kunnat besvara våra frågor och funderingar. Jakob har ett strålande och tryggt bemötande där han vid varje steg återkopplat och varit delaktig i försäljningen. Vi är extremt nöjd med Jakob som mäklare och vill tipsa alla att anlita honom! Läs mer
  • 2019-04-10

Malin W skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag sålde min lägenhet och det gick snabbt, smidigt och jätte bra. Jag är mycket nöjd Läs mer
  • 2019-04-09

Daniel K skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Tycker att marcus var suverän när det geller bemötande samt slutförande av försäljningen rekomenderar honnom starkt. Läs mer
  • 2019-04-08

Tina N skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har sålt vår lägenhet med Anna-Lena. Hon gjorde ett fantastiskt jobb, det kändes tryggt att ha henne som mäklare då hon med hjälp av sin erfarenhet flera gånger lugnade oss. Hon hade inte några problem att ställa upp på extra visning för en som inte kunde ordinarie visning och skötte kontakten med köparna väldigt bra. Allt flöt på väldigt bra, vi behövde inte göra någonting och blev bra uppdaterade under försäljningens gång. Hon upplevdes aldrig stressad. Läs mer
  • 2019-04-07

Ulrika K skrev om Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag köpte min första bostad och Marit var väldigt trevlig. Förklarade enkelt (då jag inte visste hur saker och ting fungerade) så jag kände mig bekväm. Jag förväntade mig att det skulle vara stelt och bara massa papper och information, men det var mer vardagligt och personligt. Läs mer
  • 2019-04-04

Sofie A skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Alexander gjorde ett bra jobb och hittade många spekulanter vilket resulterade till en budgivning och ett slutpris jag är nöjd med.

Alexander är vass på återkoppling och uppdatering. Läs mer
  • 2019-04-03

Örjan L skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Generallt en bra upplevelse, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-03

Sune B skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Anna-Lena har varit mig behjälplig vid ett antal bostadsköp.

Hon uppträder mycket profisionelt i samtliga fall och jag rekommenderar henne på det varmaste.
    Sun Bergqvist Läs mer
  • 2019-03-31

Kennet H skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har nu sålt två villor genom Robert och det har fungerat väldigt bra hela vägen.Trevligt och bra bemötande, vi hade vissa förväntningar och det tycker vi uppfylldes.
    Rekommenderar verkligen Robert för era framtida försäljningar/köp.

Kenneth o Lena. Läs mer
  • 2019-03-28

Annika Ä skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi är super nöjd med vår Mäklare Jakob Hallin...
    Rätt man på rätt plats...:))

Vi sålde vårt hus genom honom.

MVH
    Annika & Fredrik Läs mer
  • 2019-03-28

Thomas M skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Kontinuerliga uppdateringar. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-27

Esther M skrev om Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har köpt ett radhus och Marit var väldigt tillmötesgående Läs mer
  • 2019-03-26

Alexander T skrev om Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köp av radhus, Gävle. Marit har skött affären på ett mycket proffesionellt sätt och varit tillgänglig för oss under hela affären, vilket har varit väldigt uppskattat. Kan starkt rekommendera Marit som fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2019-03-22

Christina E skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt bostadsrätt radhus. Mycket vänlig mäklare som visade bostaden på ett bra sätt. Hon är lätt att prata med vid frågor. Hon ordnade extra visning på kort varsel vilket jag uppskattar mycket. Jag är mycket nöjd med Anna-Lenas arbete. Allt ordnades mycket smidigt och hon är lätt att samarbeta med. Tack. Läs mer
  • 2019-03-21

Karolina N skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Ödmjuk mäklare som skötte försäljningen av vår bostadsrätt på ett utmärkt sätt. Proffsig, lugn och metodisk. Läs mer
  • 2019-03-21

Henrik K skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Ett mycket bra första intryck. Höll kontakt med oss hela tiden till allt var klart. Kände oss trygga Läs mer

Micaela L skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi köpte en villa genom Jonas och kände oss trygga och välbemött genom hela processen. Eftersom det var vårt första bostadsköp var det viktigt för oss att kunna ställa frågor som uppkom, från första visning till tillträde. Jonas var hela tiden tillgänglig och svarade snabbt via både mail och telefon. En mäklare vi absolut skulle anlita om vi en dag valde att sälja 👍 Läs mer

Johan R skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Väldigt bra service vid köpet av nya lägenheten och sedan försäljningen av den gamla! Läs mer

Mathias R skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har sålt ett radhus och jag visste att Jakob skulle leverera och överträffa våra förväntningar. Läs mer

Bibbi L skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    När jag säljer min bostadsrätt nu tog jag samma mäklare som jag hade när jag köpte den.
    Tyvärr slutade hon som mäklare så jag fick en ny manlig mäklare.
    Båda har hjälpt mig på bästa sätt,finns inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-03-19

Lena H skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Robert fick i uppdrag att sälja vårt älskade hus när barnen flyttat ut och vi insåg att nu är det dags. På tre veckor var allting klart, hisnande fort men blev väldigt bra. Tack Robert 👌 Läs mer
  • Gustav Ö

2019-03-19

Gustav Ö skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Bostadsrätt såld, oerhört professionellt och vänligt bemötande. Mycket bra, rekomenderar Anna-Lena och fastighetsbyrån varmt. Läs mer
  • 2019-03-19

Sonja A skrev om Mikael Johnsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi anlitade fastighetsbyrån för att vi skulle sälja en tomt.Våran mäklare var påläst och mycket kunnig inom sitt område och det han inte kände till tog han reda på.Vi kände stort förtroende vid första kontakten och dessutom är Mikael Johnsson är en glad och trevlig person utan att det blir för mycket. Läs mer
    2019-04-16 Mikael J svarar Sonja A
    Vad roligt att ni är nöjda! Tack för rekommendationen!
  • 2019-03-18

Monia L skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har sålt vår villa i Gävle. Mäklaren Jacob har varit tydlig i allt kring försäljningen och har haft ett mycket bra bemötande mot oss säljare och hela familjen.
    Han har lyssnat på vårat önskemål kring försäljningen. Varit ute i god tid till visningarna och lämnat och återkopplat till oss hur visningen har gått. Vi är mycket nöjda med Jacob som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-15

Ioannis B skrev om Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jag har köpt en lägenhet. Hela förfarande med märklaren varit utmärkt och riktigt proffesionelt. Är väldigt nöjd ovh vill gärna samarbeta i framtiden med detta byrå. Läs mer
  • 2019-03-13

Gabriella E skrev om Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Köpt hamnvägen 15 i Axmar.
    Suverän mäklare som har svar på frågor och återkopplar direkt. Läs mer
  • 2019-03-11

Birre E skrev om Johan Westerholm en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Äntligen en mäklare som kan svara på alla frågor som vi ställde.
    Axmar, hamnvägen 15 Läs mer
  • 2019-03-06

Ulf Q skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Korrekt, tydlig och målmedveten Läs mer
  • 2019-03-04

Torbjörn F skrev om Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Allting har gått som man kan förvänta sig av sin första bostads affär. Och Jonas har en lugnande effekt och svarade sakligt på mina frågor. Så sammanfattat så. jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-03-03

Jens A skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Pär är verkligen one-of-a-kind! Första gången vi träffades så var vi beredd på generisk tråkig mäklare #6 som skulle presentera ytterligare en prisbild man hade kunnat googla sig till och därefter presentera "en bra affär" för vår trerummare.

Den bilden höll i ungefär tre sekunder och det var ingen tvekan om att denna charmige och ruskigt kompetente mäklare skulle få uppdraget att med synnerligen kort varsel få vår bostad såld.

Utlovad deadline hölls, visningar var inga problem, vi fick bud som vi ville, samt att vi kände oss otroligt trygga hela vägen.

Vi rekommenderar Pär Schröder och Fastighetsbyrån Gävle alla dagar i veckan! Läs mer
  • Malin S

2019-03-01

Malin S skrev om Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi sålde våran bostadsrätt med Alexander och allt fungerade jättebra. Engagerad, noggrann och gav ett väldigt trevligt bemötande! Alexander levde upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
  • 2019-03-01

Desirée S skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har köpt en lägenhet och det är första gången för oss. Jag tycker att Anna-Lena har varit trevlig,professionell, saklig och hjälpt oss med det vi har behövt. Jag är mycket nöjd med vår upplevelse av vårt lägenhetsköp. Läs mer
  • 2019-02-27

Fredrik S skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Har köpt en 3 tums lägenhet och har känt mig väldigt trygg hela vägen med Anna Lena som mäklare Läs mer
  • Sollan L

2019-02-25

Sollan L skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Driftig, duktig och trevlig. Man kände sig som en värdefull kund! Läs mer
  • 2019-02-25

Heidi H skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Vi har både köpt hus och sålt hus med Jakob som mäklare. Vi har bara gott att säga om honom. Professionell, noggrann, vänlig, påläst och kunnig inom yrket. Vi har rekommenderat våra vänner att anlita honom. Läs mer
  • 2019-02-25

Fredrik H skrev om Jakob Hallin en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Jakob sålde vår villa till oss för fyra år sedan och det kändes helt rätt att han fick förtroendet att sälja den nu. Jakob är kunnig, trevlig och tillgänglig som mäklare, vi hade högt ställda förväntningar och Jakob levde upp till dem på alla sätt. Läs mer
  • 2019-02-23

Marcus L skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Allt fungerade jätte bra! snabba svar och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-02-23

Niklas S skrev om Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Marit var mäklaren som sålde lägenheten när vi köpte den. När vi sedan skulle sälja hade vi tagit ny kontakt med henne. Det kändes bra, hon skickade kontinuerligt aktuella värderingar och lät oss ta försäljningen i vår egen takt. Men fanns där hela tiden. Kändes trygg och pålitlig genom hela affären.
    Vi hoppades givetvis att få ett så bra pris som möjligt och när budgivningen var över var vi nöjda. Personligen hade jag för höga förväntningar innan försäljningen, men Marit var pedagogisk och förklarade vad som var realistiskt och det var hjälpsamt. Läs mer

Malin W skrev om Fastighetsbyrån Gävle
    Jag sålde min lägenhet på 38kvm. Jag blev väldigt bra bemött av min mäklare och jag var nervös för att jag inte skulle få de jag ville för lägenheten. Men jag fick ut mer än vad jag hade räknat med. Så jag är super nöjd Läs mer

Tomi T skrev om Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Bra engagemang och bra dialog kring tips om affärsmetodik kring försäljningen av vårt hus. Läs mer

Magnus L skrev om Pär Schröder en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Uppfyllde våra förväntningar på mäklaren. Läs mer

Matilda J skrev om Marit Jemt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Marit har hjälpt mig sälja min bostadsrätt. Jag bor på annan ort men Marit har gjort allt väldigt smidigt för mig både med visningar, annonser, avtal m.m. Svarar väldigt bra på frågor och funderingar kring en försäljning. Läs mer

Nygatan 27, 803 20 Gävle