Fastighetsbyrån Gävle

Fastighetsbyrån Gävle

Längs Gavleån, som flyter genom staden, finns flera vackra grönområden att motionera, slappna av och leka i. Med sina goda kommunikationer, tåg och motorväg, är det enkelt att ta sig hit och är man äl här finns både kultur och idrott att uppleva!

Vi på Fastighetsbyrån har koll på Gävle-området och vet hur bostadsmarknaden ser ut här. Hos oss möter du en härlig blandning av åldrar och personligheter som brinner för det vi gör och alltid lyssnar till dig och dina behov. Var och en ansvarar för sitt eget expertområde just för att vi ska kunna ge dig det bästa stödet i din fastighetsaffär.

Välkommen in till vårt nya fräscha kontor med dina funderingar kring bostad och fastighet i Gävle!

Läs vad 1774 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gävle 2

2021-05-11
    Professionell och lätt att få kontakt med.
    Skulle inte tveka anlita honom idag.
    Som köpare var vi nöjda.
    • Hille
    2021-05-10
    Hej, jag (Jakob) har precis sålt min villa.
    Och jag tycker att Jakob har skött hela affären otroligt proffsigt och smidigt. Bra bemötande , bra handledning och definitivt bra utfört. Hela processen har gått mycket bättre än vad våra förväntningar har varit, tack vare Jakobs engagemang.

Totalt sett, en otroligt bra genomförd försäljning
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Gävle Strand
    2021-05-07
    Sålt en 3:a HSB bostadsrätt.
    Trevlig, lyhörd och kunnig mäklare.
    Förväntning av snabb affär vilken mäklaren lyckades med.
    Kommer att rekommendera denna mäklare.
    • Skutskär
    Jag sålde en bostad.
    Han är en pigg, trevlig och saklig mäklare. Han lät mig styra när jag var redo att lägga ut den till försäljning samtidigt som han styrde upp allt så att det blev bra.
    Han har kunnigt folk runtomkring sig, en duktig fotograf och en noggrann besiktningsman. Alla gjorde ett proffsigt arbete.
    • Mårdäng
    2021-05-07
    Allt gick väldigt smidigt, bra bemötande.
    • Valbo
    Bra bemötande.
    Energifylld.
    Positiv.
    Återkopplande.
    Priset blev det förväntade.
  • Jonas K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    Sålt bostadsrätt.
    Kände mig väldigt bra bemött. Trevlig och glad.
    Väldigt lugn och saklig genom hela affären. Vilket har fått affären att kännas otroligt enkel och mig betydligt lugnare.

Både bemötande och själva affären har överträffat mina förväntningar i både smidighet och upplevelsen med Marcus och bemötande.
    • Forsby
    2021-05-06
    Sålde min sommarstuga med hjälp av Jakob,proffsig hjälp från början till slut då jag själv saknade kunskap om hur försäljning går till,ödmjukt hjälpte han mig och förklarade enkelt hur dom görJag kan varmt rekommendera Jakob,han gillar dock Sushi vilket jag inte gör,annars är Jakob Hallin en mäklare man fått förtroende för,Ring han bums om ni vill sälja.Göran.
    • Eskön
    2021-05-04
    Har redan svarat i en annan enkät.
  • Mikael E
    sålde sitt hus med hjälp av Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Axmar By
    Allt har gott bra. Rekommenderas
    • Nynäs
    2021-05-04
    Vi hade tur och köpte tomt och sälja våran hus genom
    Jakob!
    Vi är super nöjd med allt. Vi har haft kontakt i 2-3 år och han har alltid varit där och svarade på våran funderingar och gett bra råd.

Allt gick snabbt och problemfritt. Han var alltid professionel och vänlig.
    Skulle rekommendera han alla dagar!
    • Engesberg
    2021-05-04
    Jag har både köpt och sålt med Jakob. Fantastiskt bra och professionellt bemötande. Jakob uppfyllde mina förväntningar och mer därtill!
    2021-05-04
    Jacob var trevlig, upplevdes ärlig i kontakten och kommunicerade tydligt och väl.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2021-05-03
    Han är en väldigt bra mäklare
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2021-04-30
    Bra kommunikation vid försäljning av vårt radhus.
    Lite fel i första utkastet av objektsbeskrivningen men snabb att ändra.
    Bra bemötande och engagemang av Alexander. Överlag är vi mycket nöjda.
    2021-04-30
    Bra och trevligt bemötande med snabb återkoppling igenom hela processen. Alexander levde upp till våra förväntningar där vi fick råd och hjälp vid vår försäljning av lägenheten.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2021-04-22
    Jag har köpt en lägenhet. Carolina var alltid hjälpsam och trevlig. Supertrevlig mäklare som gjorde allt för att det skulle bli bra och lösa sig på bästa sätt.
    • Forsbacka
    2021-04-14
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren kom hem, och gick igenom allt, och planering av visningsdagar.
    Mäklaren skötte sig exemplariskt och var duktig.
    Hade bara förväntningar om att sälja lägenheten, och förhoppningsvis få ut hyfsat bra betalt för lägenheten.
    Så blev det till slut, och det tackar jag mäklaren Tim för. 👍👍👍
    Så cred till Tim, som fixade detta. 😄😄
  • köpte sitt hus med hjälp av Markus Westblad en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Finnharsfjärden
    2021-04-13
    Vi köpte en sommarstuga. Allt gick smidigt och vi är mycket nöjda med mäklaren.

Jag har däremot svårt för den här typen av betygsättningar.
    Kunden har inte alltid rätt, och om jag beter mig som en skitstövel tycker jag mäklaren ska säga ifrån, utan att vara rädd för att få sämre betyg.
    2021-04-12
    Valde att sälja med Tim på Fastighetsbyrån då jag hört väldigt mycket gott om honom och han överträffade verkligen mina förväntningar i denna bostadsaffär. Otroligt snabb försäljning med ett fantastiskt slutpris som jag bara kunde drömma om. Verkligen ett proffesionellt bemötande genom hela processen och kan starkt rekommendera honom som mäklare!
    • Norrsundet
    2021-04-12
    Vi kontakta Mikael eftersom när vi köpte det huset
    Han ge oss förtroendet och alltid kommunicera med oss
    Sålt bostadsrätt

Köpt villa

Engagerade och trevliga mäklare.

Bättre än förväntat
    Över förväntningar
  • Bengt G
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Gävle
    2021-04-10
    Har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var bra raka besked och lättsam att ha att göra med kan rekomenderas
    • Centralt Söder
    2021-04-10
    Vi är verkligen nöjda med Marcus otroligt duktig mäklare köpt bostadsrätt på kittelvägen och sålt våran bostadsrätt på s.slottsgatan tack för allt Marcus du är fantastisk
    2021-04-10
    Köpt nävergatan 3 och splt stuvaregatan 52 och våra mäklare har varit jätte bra på alla sätt. Rekommenderas varmt av oss.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Centralt Söder
    2021-04-07
    Sålde en bostadsrätt. Förväntade mig en mäklare som skulle jobba hårt för att sälja lägenheten, vilket hon verkligen gjorde. Var trevlig och lättsam i kontakten och besvarade snabbt alla frågor vi hade. Vi upplevde att hon verkligen gjorde allt för att få lägenheten såld till bästa möjliga pris. Kändes genuin och proffsig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Forsbacka
    2021-04-03
    Köpt bostadsrättslägenhet

Alexander har varit väldigt tillmötesgående hela tiden, från innan lägenheten var utannonserad till sista samtalet efter genomfört köp.
    Han överträffade mina förväntningar om hur jag skulle bli bemött Trevlig, positiv mm
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Brandt en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Trödje
    2021-04-03
    Vi köpte en villa via Robert Brandt och blev väl bemötta. Han var tillgänglig och svarade insatt på alla frågor. Det kändes tryggt och bra.
    • Engesberg
    2021-04-02
    Jakob hjälpte mig och min syster att sälja vår sommarstuga som vi haft i över 30 år. Jag har ingen tidigare erfarenhet av mäklare så hade inga förväntningar. Jakob var klockren genom hela processen, lyhörd och trevlig. Lättsam och förstående för vår brist på kunskap om vår egen fastighet 😃 vi fick dessutom mycket mer än vi hade tänkt oss och det är såklart ett stort plåster med tanke på att det är med viss sorg vi sålde stugan.

Sammanfattningsvis så var Jakob i mina ögon en perfekt mäklare för mig. Kommer definitivt att anlita honom i framtiden om tillfälle ges.
    2021-03-31
    Supernöjd med Jakobs arbete med försäljningen av fastigheten. Stort engagemang av både honom och kollegor!
    • Skutskär
    2021-03-29
    Jonas uppträdde proffitionellt och var lyhörd. Fantastiskt fort gick det att få vårat hus sålt. Vi fick hela tiden veta hur försäljningen gick uppdateringen var perfekt. Vi skulle gärna rekommendera honom för vänner och bekanta. Tack Jonas för ett bra jobb.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Söder/Södertull
    2021-03-27
    Radhus sålt lättsam trevlig hon ställde upp man fick hjälp med allt bra Carolina
    2021-03-26
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Jakob, som har ett utmärkt och proffsigt bemötande.
    Vi är mer än nöjda med våra kontakter med honom.
    2021-03-26
    Mycket seriös och kunnig. Väldigt sympatisk med utmärkta "people skills". Vi sålde vår villa i Bomhus med hjälp av Jakob och kan helt klart rekommendera honom!
    Försäljning av bostadsrätt!
    Bra bemötande, trevlig! Bra hjälp med alla funderingar kring försäljningen!
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt! Tack vare Marcus
  • Ester L
    köpte sitt hus med hjälp av Jonas Söderhäll en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Älvkarleby
    2021-03-22
    Jag har köpt ett radhus med hjälp av Jonas
    Från första stund blev jag proffsigt och trevligt bemött. Har känt förtroende hela vägen tills allt blev klart. Kontakten har fungerat utmärkt. Har känt mig trygg med att Jonas har fixat allt.
    Vid första kontakten hade jag en önskan och den hjälpte han mig med att infria, genom att ta kontakt med säljarna.
    Jag kan varmt rekommendera Jonas om någon har funderingar över vilken mäklare man ska anlita.
    • Valbo
    2021-03-21
    Jag kunde inte fått bättre mäklare
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Gävle
    2021-03-20
    Vi har sålt hus bostadsrätt
    Affären gick smidigt och fort och det sköttes mycket bra tyvärr fick vi gå ner i pris
    Men huvudsaken det blev sålt vi är mycket nöjda
    • Centralt Norr
    2021-03-16
    Fick hjälp av Tim Hallin att sälja min lägenhet. Tim var tillmötesgående och tillgänglig genom hela processen! Fick bra återkoppling under säljprocessen och var lätt att få tag på om jag hade frågor!
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Gävle
    2021-03-13
    Ett radhus i Sätra sålt av Tim H. Han och jag har haft en mycket bra o professionell relation o jag har känt mig mycket nöjd med hans agerande o råd. Jag som person kräver en hel del o har mycket funderingar o mäklaren kunde bemöta dem o var rak o ärlig o samtidigt mota min oro som jag hade inför denna försäljning.

Jag vill ge Tim de högsta rekommendationer som jag kan och skulle jag behöva sälja radhus igen kommer jag att anlita honom utan tvekan.

Med vänlig hälsning, Manne
    2021-03-11
    Vi sålde vår villa med hjälp av Jakob. En rakt igenom supertrevlig mäklare som med sin kunniga, avslappnade och rakt igenom proffsiga framtoning ordnade säljprocessen på ett mycket smidigt sätt.
    2021-03-11
    Sålde lgh i Gävle. Tim på Fastighetsbyrån var tydlig och förklarade bra steg för steg hela säljprocessen.
    • Centralt Norr
    2021-03-10
    Vi har både köpt och sålt samma bostad av Anna-Lena och blivit nöjda i bägge fallen. Jordnära mäklare med ett trevligt och tillmötes gående bemötande.Uppfyllde verkligen förväntningarna.
    2021-03-05
    Robert fick i uppdrag att förmedla vårat kedjehus och skötte det väldigt bra. Robert har under hela resans gång varit väldigt transparant och skött kommunikationen mellan köpare och säljare på ett bra sätt. Han har varit tillmötesgående.
    Mina förväntningar av försäljningen blev högre efter att jag träffade Robert och han fick förklara sin känsla över affären. Robert levde upp till dessa förväntningar.

Sammantaget är vi väldigt nöjda med hela försäljningen av vår fastighet.
    • Söder/Södertull
    2021-03-04
    Köpte en bostadsrätt i Gävle.
    Mäklaren Alexander Castro har skött uppdraget på ett utmärkt sätt. Han har varit lätt att nå med frågor och alltid återkommit med svar inför köpet.
    2021-03-02
    Saklig och proffsig med bra fokus på mig som kund.
    2021-02-28
    Castro upplevdes kunnig och genuin, han levde upp till mina förväntningar.
    2021-02-28
    Mycket bra , strategiskt arbete med bra resultat.
    Stort tack.
    2021-02-26
    Jakob hjälpte till med försäljning av vårt radhus.
    Vi blev bemötta med energi och lyhördhet.
    Under hela processen tydlig och snabb med ny information.