Anna-Lena Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag stortrivs med mitt arbete. En affär är sällan den andra lik och man möter hela tiden nya människor som är i livets olika skeden. Det är otroligt intressant och roligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag social, affärsmässig, driven och påläst. Med många års erfarenhet av branschen ser jag vikten av nöjda kunder som en kärna i mitt arbete.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst med min familj och vår busiga, bolltokiga hund Messi. Vi har även fyra travhästar som vi tränar och tävlar med. En perfekt kontrast mot mäklarjobbet. Sedan är det både jättekul, spännande och nervöst att stå på sidan och se dem tävla. Läs mer

Läs vad 232 Läs vad Anna-Lena Gustavsson

• Daniel Å köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-11

Bomhus
    Köpte lägenhet, skötte allt väldigt bra på ett tillförlitligt och kompetent sätt. Läs mer
  • Linn W sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-03

Centralt Norr
    Jag är mer än nöjd med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Sandra P köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-01-20

Brynäs
    Köpt radhus och har sedan första mötet med Anna-Lena blivit mycket väl bemött. Utstrålar ärlighet och trygghet. Läs mer
  • Andreas E köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-18

Sätra
    Köpte ett radhus genom Anna-Lena, där allt gick smidigt och enkelt.
    Väldigt trevlig, hjälpsam och tydlig.
    Jag tycker Anna-Lena gjort ett mycket bra jobb genom hela processen. Läs mer
  • Stig N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-05

Bomhus
    A-L är lugn,trevlig,kunnig och ger ett mycket sympatiskt intryck. Läs mer
  • Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-11

Har sålt min lägenhet.
    Blev bemött på ett bra, vänligt och professionellt sätt.
    Toppen trevlig på alla sätt! Läs mer
  • Peter H köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-08

Jätte bra och seriös mäklare ,Ordning och reda Läs mer
  • Ida F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-23

Centralt Söder
    Sålt min lägenhet via mäklaren. Hade kännedom och positiv upplevelse av henne sedan tidigare. Denna affär: upplever mäklaren som kunnig, proffsig, bra kontakt med snabba svar på frågor, trevligt bemötande, uppriktig. Läs mer
  • Ann B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-18

Centralt Söder
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi har istället köpt två bostadsrätter. För min del så tycker jag att A- L varit behjälplig då hon rekommenderat mej lägenheter och jag har haft turen att kunna köpa en lägenhet som för mej ligger i rätt stadsdel och jag fick tillträde så allt löser sig. A-L har hållit oss uppdaterade och varit engagerad. Lämnad info hela tiden så vi kunnat följa hela processen både vid försäljning och köp. Stort tack till A- L/ mvh Ann Läs mer
  • Christian N
    Christian N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-30

Stigslund