Anna-Lena Gustavsson

Anna-Lena Gustavsson

Anna-Lena Gustavsson är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2003-04. Anna-Lena Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 283 omdömen med ett betyg på 4.7. Anna-Lena Gustavsson har haft 33 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag stortrivs med mitt arbete. En affär är sällan den andra lik och man möter hela tiden nya människor som är i livets olika skeden. Det är otroligt intressant och roligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag social, affärsmässig, driven och påläst. Med många års erfarenhet av branschen ser jag vikten av nöjda kunder som en kärna i mitt arbete.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst med min familj och vår busiga, bolltokiga hund Messi. Vi har även fyra travhästar som vi tränar och tävlar med. En perfekt kontrast mot mäklarjobbet. Sedan är det både jättekul, spännande och nervöst att stå på sidan och se dem tävla.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 283 Läs vad Anna-Lena Gustavsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-07-26 Verifierad kund
    Lättsamt trevligt o proffesionellt bemötande. Snabbt svar på frågor och ärenden. Sedan blev det bästa resultatet- bostaden blev såld med vinst👍🏻
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Brynäs
    2022-07-01 Verifierad kund
    Proffsigt, trevligt och med utsökt bra service. Snabb med att svara och återkomma i frågor.

Grym helt enkelt
    2022-06-13 Verifierad kund
    Proffsig ödmjuk lugn. Tillgänglig snabb och återkopplar direkt . Ordning o reda .
    Har haft henne förut och alltid nöjd 😄
    • Gävle Strand
    2022-04-20 Verifierad kund
    - Mycket bra och professionellt bemötande.
    - Hade väl inte några speciella förväntningar förutom att få
    objektet såld till ett "bra" pris. Där har definitivt Anna-Lena levt
    upp till mina förväntningar och lite till då förutsättningarna på
    bostadsmarknaden förändrades drastiskt under resans gång.
    - Anna-Lena har "slitit" på trots diverse oförutsedda händelser
    samt varit kommunikativt och hållit mig uppdaterad under hela
    försäljnings tiden, mycket professionellt agerande från "start till
    mål"
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Villastaden
    2022-03-20 Verifierad kund
    En mycket bra o saklig mäklare👍
    • Valbo
    2022-02-19 Verifierad kund
    Trevligt och glatt bemötande, kunnig och hjälpsam.
    2022-02-13 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående och alltid anträffbar
    2021-11-13 Verifierad kund
    Anna-Lena är väl till möts. Enkelt och förklarar bra hur allt går till och sköts, kommer med tips och förmedlar lägenheten bra. Jag ville ha minst utgångspriset för lägenheten och det löste hon, så allt har gått enligt förväntan.
    2021-11-13 Verifierad kund
    Jag hade ingen större förväntningar innan men jag tycker hon var lugn, saklig och pushade inte alls vilket var helt rätt. Jag fick stort förtroende och nu säljer även hon min egen lgh. Jag har bara beröm att ge.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Hon skötte kontakten mellan oss och säljaren på ett bra sätt, vi blev väl informerade om allt.
    Allt kändes tryggt.