Anna-Lena Gustavsson

Anna-Lena Gustavsson

Anna-Lena Gustavsson är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2003-04. Anna-Lena Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 265 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna-Lena Gustavsson har haft 56 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag stortrivs med mitt arbete. En affär är sällan den andra lik och man möter hela tiden nya människor som är i livets olika skeden. Det är otroligt intressant och roligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag social, affärsmässig, driven och påläst. Med många års erfarenhet av branschen ser jag vikten av nöjda kunder som en kärna i mitt arbete.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst med min familj och vår busiga, bolltokiga hund Messi. Vi har även fyra travhästar som vi tränar och tävlar med. En perfekt kontrast mot mäklarjobbet. Sedan är det både jättekul, spännande och nervöst att stå på sidan och se dem tävla.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 265 Läs vad Anna-Lena Gustavsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Centralt Söder
    2021-07-06
    Trevlig och kunnig mäklare. Bra koll på området.
    • Villastaden
    2021-06-18
    Proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Märks att Anna-Lena jobbat länge i yrket och har koll på allt som har med bostadsrätter att göra, det kändes tryggt att göra sin första bostadsaffär med hjälp av henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Centralt Söder
    2021-06-16
    Lugn och trygg mäklare med bra kunskap och erfarenhet. Kände oss trygga genom hela säljprocessen och fick bra information gällande allt kring försäljningen. Rekommenderar Anna - Lena om ni vill ha en jätte bra mäklare som lyssnar på kunden och ger råd osv.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2021-06-09
    Erfaren och kunnig mäklare. Bra och proffsigt bemötande!
    • Sätra
    2021-06-08
    Trevlig mäklare som snabbt svarade på alla möjliga frågor. Snabbt avslut!
    2021-06-07
    Anna-Lena har hjälpt oss att sälja två bostadsrätter, alltid trevlig, ger snabba tydliga svar vid funderingar.
    Väldigt nöjd med Anna-Lena som mäklare!
    2021-06-04
    Vi sålde vårt radhus med Anna-Lenas hjälp. Allt gick smidigt och enkelt. Bra uppföljning och tydlig information under hela processen. Ett stort plus är att vi fick det sålt för det pris vi villa ha.
    2021-06-04
    Anna-Lena hjälpte oss att sälja en 2:a. Anna-Lena är proffesionell, alltid tillgänglig och snabb i sin process. Lägenheten såldes för mer än vi förväntat oss. Av oss får hon högsta betyg.
  • CAMILLA F
    • Centralt Norr
    2021-06-03
    Köpt bostadsrätt. Trevlig, hjälpsam och förstående. Bara gott att säga 👌🏼
    • Sätra
    2021-06-03
    Köpt Ulvsmygen 25 i Sätra. Uppskattade kontakten med mäklaren. Öppen för frågor. Informativ och saklig. Hon ingav förtroende och försökte inte påverka köpet Mina föväntningar hoppas jag infrias med ytterligare ett besök till bostaden för planeringen av eventuell rust