Anna-Lena Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-09
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag stortrivs med mitt arbete. En affär är sällan den andra lik och man möter hela tiden nya människor som är i livets olika skeden. Det är otroligt intressant och roligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag social, affärsmässig, driven och påläst. Med många års erfarenhet av branschen ser jag vikten av nöjda kunder som en kärna i mitt arbete.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst med min familj och vår busiga, bolltokiga hund Messi. Vi har även fyra travhästar som vi tränar och tävlar med. En perfekt kontrast mot mäklarjobbet. Sedan är det både jättekul, spännande och nervöst att stå på sidan och se dem tävla. Läs mer

Läs vad 224 Läs vad Anna-Lena Gustavsson

• Ann B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-18

Centralt
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi har istället köpt två bostadsrätter. För min del så tycker jag att A- L varit behjälplig då hon rekommenderat mej lägenheter och jag har haft turen att kunna köpa en lägenhet som för mej ligger i rätt stadsdel och jag fick tillträde så allt löser sig. A-L har hållit oss uppdaterade och varit engagerad. Lämnad info hela tiden så vi kunnat följa hela processen både vid försäljning och köp. Stort tack till A- L/ mvh Ann Läs mer
  • Christian N
    Christian N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-30

Säljer Bostadsrätt.
    Excellent.
    Mer än förväntat. Läs mer
  • Helen A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-25

Centralt Söder
    Min familj köpte en bostadsrätt av en trevlig och proffesionell mäklare. Allt gick smidigt och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Kim A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-24

Centralt Söder
    Hej jag har köpt en lägenhet i,med,samarbete med Anna-Lena Gustavsson och jag har bara positiva saker att säga om henne. Läs mer
  • Jan-Erik L köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-16

Stigslund
    Tydlig och klar kommunikation. Saklig i sin framställning av försäljningsobjekt. Ett trevligt och öppet bemötande som skapade en god stämning. Läs mer
  • Mona J köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-07

Vi har köpt ett radhus. Har fått bra och tydlig information genom hela processen och ett mycket trevligt bemötande. Har bara positiva ord att säga. Läs mer
  • Rickard W köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-06

Mycket proffitionellt bemötande vid köp av våran nya bostadsrätt.

Hela upplevelsen fläckfri. Läs mer
  • Charlotta D sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-06

Centralt
    Anna-Lena är professionell, kunnig och har ett väldigt gott bemötande.
    Förtroende ingivande och väldigt trygg i sin mäklarroll.
    Känner mig väldigt nöjd på alla sätt.
    Mvh Charlotta Läs mer
  • Anna K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-15

Anna-Lena Gustavsson Är vänlig, glad och engagerad. Svarade relativt snabbt på frågor (tillräckligt snabbt). Skötte de administrativa momenten på ett bra sätt och förklarade bra de olika dokumenten. Jag har känt mig trygg i mitt bostadsköp . Jag köpte i våras en liten bostadsrätt i Gävle. Läs mer
  • Per L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-07

Stigslund
    Jag köpte 2 rum och kök på 7e våningen i Stigslund. Blev väl bemött av en mycket trevlig mäklare. Jag hade hyfsade förväntningar och de levde hon upp till.

M.V.H Per Larsson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle