Anna-Lena Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2003-04-04
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-18
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag stortrivs med mitt arbete. En affär är sällan den andra lik och man möter hela tiden nya människor som är i livets olika skeden. Det är otroligt intressant och roligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag social, affärsmässig, driven och påläst. Med många års erfarenhet av branschen ser jag vikten av nöjda kunder som en kärna i mitt arbete.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst med min familj och vår busiga, bolltokiga hund Messi. Vi har även fyra travhästar som vi tränar och tävlar med. En perfekt kontrast mot mäklarjobbet. Sedan är det både jättekul, spännande och nervöst att stå på sidan och se dem tävla. Läs mer

Läs vad 238 Läs vad Anna-Lena Gustavsson

• Jonas B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-06-28

3:a
    Gävle Strand
    Tycker att det funkade bra med Anna Lena en erfaren mäklare som skötte sitt jobb Läs mer
  • Stina C köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-05-24

Höjersdal
    Köpt ett radhus. Mycket proffsigt och trevligt bemötande, både före, under och efter affären. Hjälpte även till med bodelningsavtal i samband med affären. Läs mer
  • Agneta S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-05-04

Brynäs
    Sålt en bostadsrätt, 1:a i Brynäs Gävle. Mycket tillmötesgående mäklare som har givit många goda råd och hållit oss underrättad av vad som sker kontinuerligt. Läs mer
  • Susanne E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-04-06

2:a
    Jag har sålt en bostadsrätt, 2 r o k i centrala Gävle.

Anna-Lena har ett perfekt bemötande, glad, påläst och kunnig, snabb i alla återkopplingar och lyhörd för kundens önskemål.

Jag hade redan höga förväntningar, eftersom jag har haft kontakt med Fastighetsbyrån och Anna-Lena tidigare.

Förväntningarna var att få så god hjälp som möjligt i försäljning av min lägenhet, få köpare att bli intresserade och lägga bra bud, få till en snabb försäljning i coronatider. Anna-Lena levde upp till alla förväntningar samt hjälpte till att tipsa om radhus, inför mitt kommande köp av radhus.

Mitt sammantagna intryck av Anna-Lena är utmärkt. Det kunde inte ha blivit en bättre lägenhetsförsäljning för min del.

Stort tack till Anna-Lena! Läs mer
  • Simona G sålde sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-19

Sätra
    Vi sålde ett radhus-en bostadsrätt och har varit otroligt nöjda med Anna-Lena som vår mäklare.

Allt har gått så bra, första mötet då hon kom hem för att göra en värdering så kände vi att hon är rätt för oss.

Tack för all hjälp! Läs mer
  • Jonathan H sålde sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-18

Toppen! Högsta betyg!

Fastighetsbyrån levererar! Läs mer
  • Daniel Å köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-11

2:a
    Bomhus
    Köpte lägenhet, skötte allt väldigt bra på ett tillförlitligt och kompetent sätt. Läs mer
  • Linn W köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-03

3:a
    Strömsbro
    Jag är mer än nöjd med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Sandra P köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-01-20

Brynäs
    Köpt radhus och har sedan första mötet med Anna-Lena blivit mycket väl bemött. Utstrålar ärlighet och trygghet. Läs mer
  • Andreas E köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-18

Sätra
    Köpte ett radhus genom Anna-Lena, där allt gick smidigt och enkelt.
    Väldigt trevlig, hjälpsam och tydlig.
    Jag tycker Anna-Lena gjort ett mycket bra jobb genom hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Jakob Hallin