Anna-Lena Gustavsson

Anna-Lena Gustavsson

Anna-Lena Gustavsson är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2003-04. Anna-Lena Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 244 omdömen med ett betyg på 4.7. Anna-Lena Gustavsson har haft 48 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 73% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag stortrivs med mitt arbete. En affär är sällan den andra lik och man möter hela tiden nya människor som är i livets olika skeden. Det är otroligt intressant och roligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag social, affärsmässig, driven och påläst. Med många års erfarenhet av branschen ser jag vikten av nöjda kunder som en kärna i mitt arbete.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst med min familj och vår busiga, bolltokiga hund Messi. Vi har även fyra travhästar som vi tränar och tävlar med. En perfekt kontrast mot mäklarjobbet. Sedan är det både jättekul, spännande och nervöst att stå på sidan och se dem tävla.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 244 Läs vad Anna-Lena Gustavsson

• 2020-11-09
    Mäklaren var lyhörd, tillgänglig och glad o trevlig när vi köpte vårt drömradhus
    Niklas R
    • 146.0 m²
    • Centralt Söder
    köpte sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-10-11
    Bra på att hålla oss som säljare informerad. Verkar kunnig.
    Kristina R
    • 115.0 m²
    • Centralt Norr
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-10-10
    Bra och trevlig person. Hon verkar kunnig och är bra på att kommunicera och att komma med råd.
    Olov R
    • 115.0 m²
  • 2020-10-09
    Köpt en lägenhet Bemött mycket bra Allt gick smidigt och fort
    Frida B
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Centralt Norr
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-10-05
    Har ett gott bemötande. Upplevdes inte vara så aktiv i försäljning.
    Maria B
    • 88.5 m²
  • 2020-10-02
    Lägenhet Gävle strand. Proffsigt och positivt bemötande. Ställde upp när jag ringde och svarade på olika frågor. Avslutade affären på bekvämt sätt för oss.
    Gunilla L
    • 3:a
    • 95.0 m²
  • 2020-06-28
    Tycker att det funkade bra med Anna Lena en erfaren mäklare som skötte sitt jobb
    Jonas B
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Gävle Strand
  • 2020-05-24
    Köpt ett radhus. Mycket proffsigt och trevligt bemötande, både före, under och efter affären. Hjälpte även till med bodelningsavtal i samband med affären.
    Stina C
    • 96.0 m²
    • Höjersdal
  • 2020-05-04
    Sålt en bostadsrätt, 1:a i Brynäs Gävle. Mycket tillmötesgående mäklare som har givit många goda råd och hållit oss underrättad av vad som sker kontinuerligt.
    Agneta S
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Brynäs
  • 2020-04-06
    Jag har sålt en bostadsrätt, 2 r o k i centrala Gävle. Anna-Lena har ett perfekt bemötande, glad, påläst och kunnig, snabb i alla återkopplingar och lyhörd för kundens önskemål. Jag hade redan höga förväntningar, eftersom jag har haft kontakt med Fastighetsbyrån och Anna-Lena tidigare. Förväntningarna var att få så god hjälp som möjligt i försäljning av min lägenhet, få köpare att bli intresserade och lägga bra bud, få till en snabb försäljning i coronatider. Anna-Lena levde upp till alla förväntningar samt hjälpte till att tipsa om radhus, inför mitt kommande köp av radhus. Mitt sammantagna intryck av Anna-Lena är utmärkt. Det kunde inte ha blivit en bättre lägenhetsförsäljning för min del. Stort tack till Anna-Lena!
    Susanne E
    • 2:a
    • 79.0 m²

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte