Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Anna-Lena Gustavsson
Anna-Lena Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag stortrivs med mitt arbete. En affär är sällan den andra lik och man möter hela tiden nya människor som är i livets olika skeden. Det är otroligt intressant och roligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag social, affärsmässig, driven och påläst. Med många års erfarenhet av branschen ser jag vikten av nöjda kunder som en kärna i mitt arbete.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst med min familj och vår busiga, bolltokiga hund Messi. Vi har även fyra travhästar som vi tränar och tävlar med. En perfekt kontrast mot mäklarjobbet. Sedan är det både jättekul, spännande och nervöst att stå på sidan och se dem tävla. Läs mer

Läs vad 188 kunder tycker om Anna-Lena Gustavsson

• Agneta S köpte sin bostad med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-01-17

Har köpt en bostadsrätt i Brynäs, Styrmansgatan. Har fått hjälp med vad som önskats. Nogsam information vid överlåtelsen. Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E sålde sin bostad med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-12-07

Sammarbetet med Anna-lena har varit fantastiskt. Vi har haft bra kontakt, riktigt bra service. Försäljningen av lägenheten gick bra och vi har fått precis allt som man behöver veta inför försäljning och avflytt Läs mer
  • Malin D sålde sin bostad med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-11-21

Anna-Lena hjälpte till med kontraktet när jag köpte bostadsrätt. Fick förtroende för henne då, vilket gjorde att jag valde henne som mäklare igen när jag sen skulle sälja samma lägenhet. Hon är lugn, professionell och saklig, gör realistiska kalkyler och är ärlig gentemot både säljare och köpare vilket jag uppskattar. Under hela försäljningsprocessen hade vi mycket bra kommunikation och jag kände mig trygg i affären. Läs mer
  • Camilla C köpte sin bostad med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-11-04

Proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
  • Simon E skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-10-27

Radhusköp, väl bemött och lättsam att prata med, högsta betyg👍🏼 Läs mer
  • Mathilda M skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-10-24

Köpte radhus.
    Hon va mycket bra och lyhörd!
    Hon va hur bra som helst Läs mer
  • Lina A skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-19

Köpt bostadsrättslägenhet. Anna-Lena har hela tiden varit trevlig, bemötande och alltid vara snabb på att fixa svar och lösningar. Vi är mkt nöja med henne och skulle absolut anlita henne om vi skulle sälja i framtiden. Läs mer
  • Julian S
    Julian S skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-17

Jag har köpt en 2:a på söder I Gävle. Vart på visningen bemött av ett varmt leende som tillhörde en mäklare som jag upplevde väldigt kunnig och engagerad. Anna-lena var väldigt enkel att få tgg i om det var något. Hjälpte oss under processen samt anpassade sig. Upplevelsen var över min förväntan. En eloge till henne!
    Med andra ord jag är väldigt nöjd på alla punkter!
    M. V. H
    Julian Strömqvist Läs mer
  • Annika J skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-17

Jag har köpt lägenhet genom mäklaren och är ej nöjd med den information jag fick i samband med köp och är missnöjd med bemötande efter köp. Läs mer
  • Pentti Y skrev om Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-17

Ärendet gäller bostaden Hillmanskroken 6 Gävle.
    Bemötandet och försäljningsförfarandet fungerade helt tillfredställande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson