Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Anna-Lena Gustavsson
Anna-Lena Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag stortrivs med mitt arbete. En affär är sällan den andra lik och man möter hela tiden nya människor som är i livets olika skeden. Det är otroligt intressant och roligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag social, affärsmässig, driven och påläst. Med många års erfarenhet av branschen ser jag vikten av nöjda kunder som en kärna i mitt arbete.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst med min familj och vår busiga, bolltokiga hund Messi. Vi har även fyra travhästar som vi tränar och tävlar med. En perfekt kontrast mot mäklarjobbet. Sedan är det både jättekul, spännande och nervöst att stå på sidan och se dem tävla. Läs mer

Läs vad 207 Läs vad Anna-Lena Gustavsson

• Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-05-20

Olsbacka
    Jag har köpt en lägenhet och har varit väldigt nöjd med Anna-Lena genom hela processen. Bemötandet har varit toppen och jag har känt mig trygg Läs mer
  • Frida S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-05-20

Centralt Söder
    Mycket trevlig, lugn och känns seriös Läs mer
  • Thomas A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-04-12

Jag sålde en tre rum och kök. Bostadsrätt
    Jag har bara gått att säga om Anna Lena
    Snabb återkoppling på frågor, och det uppskattar jag. Läs mer
  • Tina N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-04-08

Centralt Söder
    Har sålt vår lägenhet med Anna-Lena. Hon gjorde ett fantastiskt jobb, det kändes tryggt att ha henne som mäklare då hon med hjälp av sin erfarenhet flera gånger lugnade oss. Hon hade inte några problem att ställa upp på extra visning för en som inte kunde ordinarie visning och skötte kontakten med köparna väldigt bra. Allt flöt på väldigt bra, vi behövde inte göra någonting och blev bra uppdaterade under försäljningens gång. Hon upplevdes aldrig stressad. Läs mer
  • Sune B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-04-03

Brynäs
    Anna-Lena har varit mig behjälplig vid ett antal bostadsköp.

Hon uppträder mycket profisionelt i samtliga fall och jag rekommenderar henne på det varmaste.
    Sun Bergqvist Läs mer
  • Christina E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-03-22

Köpt bostadsrätt radhus. Mycket vänlig mäklare som visade bostaden på ett bra sätt. Hon är lätt att prata med vid frågor. Hon ordnade extra visning på kort varsel vilket jag uppskattar mycket. Jag är mycket nöjd med Anna-Lenas arbete. Allt ordnades mycket smidigt och hon är lätt att samarbeta med. Tack. Läs mer
  • Karolina N sålde sitt hus med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-03-21

Bomhus
    Ödmjuk mäklare som skötte försäljningen av vår bostadsrätt på ett utmärkt sätt. Proffsig, lugn och metodisk. Läs mer
  • Henrik K sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-03-21

Bomhus
    Ett mycket bra första intryck. Höll kontakt med oss hela tiden till allt var klart. Kände oss trygga Läs mer
  • Gustav Ö
    Gustav Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-03-19

Centralt Söder
    Bostadsrätt såld, oerhört professionellt och vänligt bemötande. Mycket bra, rekomenderar Anna-Lena och fastighetsbyrån varmt. Läs mer
  • Desirée S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Lena Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-03-01

Valbo
    Vi har köpt en lägenhet och det är första gången för oss. Jag tycker att Anna-Lena har varit trevlig,professionell, saklig och hjälpt oss med det vi har behövt. Jag är mycket nöjd med vår upplevelse av vårt lägenhetsköp. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson