Andreas Klövenäs

Andreas Klövenäs

Andreas Klövenäs är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Andreas Klövenäs har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Andreas Klövenäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.7. Andreas Klövenäs har haft 27 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

31 omdömen om Andreas Klövenäs

Per Olof Gunnar L
Sätra

Andreas har under hela sitt uppdrag med vår försäljning varit hjälpsam, punktlig och professionell. Egenskaper som vi uppskattat mycket och som gör att vi gärna skulle anlita honom igen.

Lina Linnea Elisabet H
Älvkarleby

Andreas är en fantastisk mäklare med en service på topp. En mycket smidig och effektiv affär tack vare Andreas känsla för kundens behov.

Doai Hassan B
Bomhus

Han var en väldigt trevlig och hårt arbetande person. Han kämpade för oss så vi skulle få det bästa erbjudandet på fastigheten. Generellt så var jag väldigt nöjd med Andreas under dessa månader.

Fanar A
Bomhus

Han är en bra man på sitt jobb och väldigt snäll.Jag önskar honom ett liv fullt av lycka

Rezgar Wally M
Bomhus

Han är en positiv och trevlig kille, han är driven att försöka hjälpa dig med allt samtidigt där han har förståelse för kunden och deras krav när det gäller försäljning av bostad. Försöker alltid hitta lösningar till problem även om det inte kommer att fungera. En generell genuin och snäll person

Sonny E
Södra Åbyggeby

Det gick väldigt smidigt löste problem att vi kunde köpa vårat drömhus.

Claes B
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Andreas har varit väldigt lyhörd och engagerad. Vi har haft ett gott samarbete och han har kommit med bra tips under resans gång då vi hade en längre försäljningstid. Andreas är förtroendeingivande och har uppmärksammat oss när det känts hopplöst under den tiden som bostadsmarknaden varit i botten. Allttid snabb återkoppling. Vi kan varmt rekommendera honom.

Madeleine Theresia J
Sätra

Kunnig, finns tillgänglig för små och stora funderingar Kundfokus både köpare och säljare Trevligt bemötande

Andreas T
Skutskär

En riktigt tillmötesgående och trevlig kille.

Roland L
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Klövenäs en del av Fastighetsbyrån Gävle

Andreas Klövenäs har uppfyllt våra förväntningar på bästa sätt. Han har varit artig, trevlig, kunnig, professionell helt enkelt . Kan med varm hand rekommendera honom.