Anneli Lindberg

Anneli Lindberg

Anneli Lindberg är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Anneli Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Anneli Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.8. Anneli Lindberg har haft 9 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

15 omdömen om Anneli Lindberg

Nanna L
Lexe

Anneli Lindberg var perfekt för mig som köpare. Kunnig, erfaren och lyhörd för våra frågor och våra behov.

Svar från Anneli Lindberg

Åh vad glad jag blir Nanna! Tack! Jag tror att huset kommer passa er perfekt. Stort grattis ytterligare en gång! Det kan vara så att jag tittar in på en kopp när jag passerar framöver :-)

Jan H
Lexe

Trevlig och ambitiös tjej som alltid ställer upp och gör det lilla extra för alla inblandade

Svar från Anneli Lindberg

Tack för att du tog dig tid att svara Janne. Vad roligt att du har uppskattat mitt arbete. Det här kommer bli toppenbra! Hälsa Hugo så gott !

Jasmine B
Köpte sitt hus med hjälp av Anneli Lindberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

En trevlig och professionell mäklare.

Svar från Anneli Lindberg

Hej Jasmine, Tack för de fina orden. De värmer! Jag önskar er många fina stunder på er nya lilla kolonilott. Nu hoppas vi också på lite sol och värme framöver!

Monica L
Köpte sitt hus med hjälp av Anneli Lindberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

Rak och ärlig hon förklarar hur det här går till och vad som gäller. Jättebra.

Svar från Anneli Lindberg

Tack Monica för att du tog dig tid att svara och att du uppskattat min hjälp. Gissar att du får en härlig tid framöver i ditt nya naturnära boende.

Marina A
Sålde sitt hus med hjälp av Anneli Lindberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

Hej Jag har ingen erfarenhet av andra mäklare att jämföra med. Men jag känner mig nöjd med Anneli Lindberg. Hon är duktig och har hjälpt mig med en snabb försäljning på ett bra sätt som känns tryggt och rätt. / Marina Ahlqvist

Svar från Anneli Lindberg

Tack Marina för att du tagit dig tid att svara. Det har verkligen varit roligt att lära känna dig och att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Det här kommer bli toppen! Så glad över att du känner dig nöjd!

Pernilla Z
Skrev om Anneli Lindberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

Har idag signat med Anneli för försäljning! Varit i kontakt med flera mäklare nu och erfarenhet sedan tidigare….. och detta känns så bra och spännande! Mycket engagerad, inkännande och empatisk !

Anneli L gillar detta
Svar från Anneli Lindberg

Tack Pernilla för fina ord. Jag ska göra allt jag kan för att hjälpa dig i din försäljningsprocess på bästa sätt!

Adam Olof L
Hagaström

Försäljningen av huset var en följd av en separation, så omständigheterna var långt ifrån optimala. Vi valde att jobba med Anneli för att hon var den mäklare, som vi tog ett första möte med, som var överlägset bäst på att känna av stämningen och anpassa sig efter det. Under processens gång var hon tydlig och drog sig inte för att säga som det var, vilket var positivt. Dessutom hade hon ett exceptionellt tålamod, dels med oss som säljare, men även med att processen drog ut på tiden. Jag kan bara varmt rekommendera att anlita Anneli som mäklare.

Svar från Anneli Lindberg

TACK Adam! Vad glad jag blir över att höra att ni är nöjda med min insats, både som mäklare men också som medmänniska. Att känna av läget och att anpassa mig till varje säljares situation och behov är något som jag verkligen eftersträvar. Jag är så glad att hjälpa er vidare - stort lycka till i framtiden!

Mikael W
Sörby

För oss som köpare gav Anneli ett proffsigt och seriöst intryck och var helt klart en av anledningarna till att vi valde att köpa huset.

Svar från Anneli Lindberg

Hej Micke. Sååå glad över att ni är nöjda och att jag har kunde hjälpa er se lösningar till just era behov. Stort grattis till ert nya boende!

Tova P
Hagaström

Trevligt och bra bemötande. Lätt tillgänglig och svarade direkt när man funderade över något. Beskrev huset på ett bra vis och kom med bra rekommendationer.

Svar från Anneli Lindberg

Tack Tova för att du tog dig tid att svara. Jag är så glad över att ni känner er nöjda, både med själva huset men också med min insats som mäklare. Det här blir toppen ska du se!

Ewa G
Sörby

Proffsigt stöd genom hela försäljningsprocessen.

Svar från Anneli Lindberg

Tack Ewa för att du tog dig tid att svara. Vad glad jag blir att höra att ni känner er nöjda med min hjälp! Det har varit roligt att få lära känna er och er bostad. Stort lycka till med kommande flytt.