Carolina Thalén
Registrerad mäklare sedan 2008-07-10
Aktiv på Reco.se sedan 2017-04-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 20 Läs vad Carolina Thalén

• Mia L sålde sitt hus med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-05-17

Bomhus Södra
    En glad, trevlig och professionell mäklare som verkligen ingav trygghet och pålitlighet vid min försäljning av mitt radhus. Carolina levde verkligen upp till mina förväntningar och jag skulle varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • Gustaf J köpte sitt hus med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-24

Jag och sambon har köpt vårt första hus av Carolina. Hon har på ett tryggt sätt och fantastiskt bemötande hjälpt oss genom hela processen. Alltid snabb återkoppling med svar på de frågor vi haft. Carolina har mött upp till de förväntnigat vi har haft på mäklare och rekomenderar gladeligen henne framöver. Läs mer
  • Oliver F sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-01-30

3:a
    Gävle Strand
    Sålt en lägenhet.
    Väldigt bra och trevligt bemötande med smidig försäljning där förväntningarna var mycket lägre än utgången.
    Väldigt nöjda med val av mäklare Läs mer
  • Suzie U sålde sitt hus med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-02-19

Strömsbro
    Carolina hjälpte mig att sälja min kolonistuga. Hon var väldigt trevlig och socialt kompetent mäklare som s.a.s. höll både mig och köparen i handen hela vägen. Min upplevelse var helt igenom positiv av Carolina och processen vi gick igenom tillsammans. Läs mer
  • Therése J köpte sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-12-31

Trevlig och lätt att få kontakt med! Läs mer
  • Christelle Marie Joëlle E sålde sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-22

Vi har sålt en familj hus. Carolina är en kompetent mäklaren. Vi var nöjda med hennes hjälp. Vi var bara besviken att behöva sänka husets pris med 40.000 kr. Hon har inte förslagit att ha ett mycket billigare pris från början vilken skulle ha blivit bättre. Marknaden var dålig när vi sålde vårt hus eftersom två hus till kom ut i samma gatan. Läs mer
  • Christin K sålde sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-17

Sålt en 50-talsvilla i populärt område i Stigslund, Gävle.
    Har under hela processen fått ett trevligt, personligt och proffsigt bemötande från Carolina.
    Vi har fört givande diskussioner under hela säljprocessen och Carolina har varit väldigt lyhörd gällande våra önskemål. Toppenbetyg! Läs mer
  • Askin-Nur K köpte sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-16

Kyrkvägen 9, allt gick bra. Gav stort förtroende. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Olov Börje L sålde sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-14

Vår kontakt med Carolina Thalen vid försäljning av vårt fritidshus fungerade mycket bra. Börje och Karin Läs mer
  • Bengt-Olof L sålde sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-14

Jag har sålt en gammal fastighet i Skutskär. Hade bestämt med en mäklare jag kände i samma firma men hon sluta precis o fick då Carolina istället vilket var mkt bra. Vi har resonerat oss fram till olika saker. Hon har tipsat mig vad jag skall tänka på. Lätt att få tag på. Informativ o saklig. Affären gjordes upp utan nå krångligheter alls. Tror både köpare o jag var nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Jakob Hallin