Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Carolina Thalén
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 16 kunder tycker om Carolina Thalén

• Therése J köpte sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-12-31

Trevlig och lätt att få kontakt med! Läs mer
  • Christelle Marie Joëlle E sålde sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-22

Vi har sålt en familj hus. Carolina är en kompetent mäklaren. Vi var nöjda med hennes hjälp. Vi var bara besviken att behöva sänka husets pris med 40.000 kr. Hon har inte förslagit att ha ett mycket billigare pris från början vilken skulle ha blivit bättre. Marknaden var dålig när vi sålde vårt hus eftersom två hus till kom ut i samma gatan. Läs mer
  • Christin K sålde sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-17

Sålt en 50-talsvilla i populärt område i Stigslund, Gävle.
    Har under hela processen fått ett trevligt, personligt och proffsigt bemötande från Carolina.
    Vi har fört givande diskussioner under hela säljprocessen och Carolina har varit väldigt lyhörd gällande våra önskemål. Toppenbetyg! Läs mer
  • Askin-Nur K köpte sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-16

Kyrkvägen 9, allt gick bra. Gav stort förtroende. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Olov Börje L sålde sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-14

Vår kontakt med Carolina Thalen vid försäljning av vårt fritidshus fungerade mycket bra. Börje och Karin Läs mer
  • Bengt-Olof L sålde sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-09-14

Jag har sålt en gammal fastighet i Skutskär. Hade bestämt med en mäklare jag kände i samma firma men hon sluta precis o fick då Carolina istället vilket var mkt bra. Vi har resonerat oss fram till olika saker. Hon har tipsat mig vad jag skall tänka på. Lätt att få tag på. Informativ o saklig. Affären gjordes upp utan nå krångligheter alls. Tror både köpare o jag var nöjda. Läs mer
  • Daniele S köpte sin bostad med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

Super bra. Ja Läs mer
  • Anna S skrev om Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2018-06-29

Vid försäljningen av vårt radhus samt köp av ett annat har mäklaren varit ett stort stöd och funnits där för att svara på våra frågor, tipsat mm. Det har känts tryggt under hela resan och vi kan varmt rekommendera Carolina till andra köpare eller säljare. Läs mer
  • Ulrica J skrev om Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2017-05-11

Mycket trevlig och kompetent och gav alltid snabba svar. Läs mer
  • Tommy B skrev om Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

2017-04-26

Jättebra kunnig proffsig och jättetrevlig behåll henne Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson