Carolina Thalén

Carolina Thalén

Carolina Thalén är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Carolina Thalén har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Carolina Thalén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Carolina Thalén har haft 38 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 27 Läs vad Carolina Thalén

• 2020-11-19
    Köpte en bostadsrätt. Proffsig och trevlig mäklare.
    Tord K
    • 106.5 m²
    • Bomhus
  • 2020-10-30
    Fick bra och snabb hjälp med både förhandsvisning och kontraktsskrivande. Även bra kontakt när det gäller överlämnandet. Tack för bra hjälp!
    Åsa J
    Åsa J
    • 73.0 m²
    • Villastaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-10-11
    Har köpt ett hus av Carolina. Jag och min sambo fick väldigt bra intryck och bemötande av mäklaren som vi upplevde som väldigt kunnig och professionell. Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Affären flöt på väldigt smidigt och vi är jättenöjda.
    Caroline P
    Caroline P
    • 113.0 m²
    • Hagaström
  • 2020-10-05
    Jag har köpt radhus i Sätra i Gävle. Var bemött bra med lugnet. Carolina svarade på mina frågor, visa av dom efter hon pratat med ägare. När var budgivning jag kännde mig lugn och hade ingen press från Caro, allt gick bra!
    Julia G
    • 96.7 m²
    • Sätra
  • 2020-10-03
    Jag har köpt en bostadsrätt och vi är nöjda. Hon är glad och respekt person. Hon har hjälpt mig och hon är trevligt person .
    Fares D
    • 80.5 m²
    • Sätra
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-10-03
    Mycket bra bemötande och en engagerad mäklare. Jag är mycket nöjd med Carolina.
    Elin G
    • 2:a
    • 43.0 m²
  • 2020-10-02
    Carolina har sålt vårt hus, och mammas lägenhet Är lyhörd, man får snabbt svar på allt Positiv Duktig mäklare
    Ingrid E
    • 76.0 m²
  • 2020-05-17
    En glad, trevlig och professionell mäklare som verkligen ingav trygghet och pålitlighet vid min försäljning av mitt radhus. Carolina levde verkligen upp till mina förväntningar och jag skulle varmt rekommendera henne som mäklare!
    Mia L
    • 79.5 m²
    • Bomhus Södra
    sålde sitt hus med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-02-24
    Jag och sambon har köpt vårt första hus av Carolina. Hon har på ett tryggt sätt och fantastiskt bemötande hjälpt oss genom hela processen. Alltid snabb återkoppling med svar på de frågor vi haft. Carolina har mött upp till de förväntnigat vi har haft på mäklare och rekomenderar gladeligen henne framöver.
    Gustaf J
    • 125.0 m²
  • 2020-01-30
    Sålt en lägenhet. Väldigt bra och trevligt bemötande med smidig försäljning där förväntningarna var mycket lägre än utgången. Väldigt nöjda med val av mäklare
    Oliver F
    • 81.0 m²
    • Gävle Strand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte