Carolina Thalén

Carolina Thalén

Carolina Thalén är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Carolina Thalén har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Carolina Thalén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.9. Carolina Thalén har haft 44 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 74 Läs vad Carolina Thalén

• köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-08-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, tog hänsyn att vi hade svårt att bestämma oss. Vi är nöjda med köpet av bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Brynäs
    2022-07-19 Verifierad kund
    Toppenbemötande! Värdefull rådgivning & välplanerat upplägg med gott resultat. Jag är mycket nöjd med mäklaren som överträffade mina förväntningar. Rekommenderas starkt!
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vi blev mycket gott bemötta. Carolina levde upp till våra förväntningar, var noggrann med att hålla kontakten och vi kände oss hela tiden informerade. Tack Carolina för ett fantastiskt arbete!
    2022-06-29 Verifierad kund
    Carolina hanterade vår försäljning mycket proffsigt och engagerat. Hon levde upp till våra förväntningar och affären kunde genomföras snabbt med bra resultat.
    • Villastaden
    2022-06-27 Verifierad kund
    Mycket trevlig och visar stort intresse av både affären och kunden. Bra och informativ dialog genom hel processen!
    • Villastaden
    2022-06-27 Verifierad kund
    Tycker hon var riktigt bra, hade mycket kontakt under hela tiden och hon fixade och hjälpte till med allt som krånglade.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Klar och tydlig med ett trevligt bemötande.
    Fick mej som kund att känna mej trygg.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi tycker att Carolina har gjort ett bra jobb med försäljningen trots att det gått lite trögt. Jag som haft mest kontakt med henne tycker att jag har blivit väldigt bra bemött och jag har hela tiden blivit informerad och vägledd på ett bra sätt igenom hela försäljningen.

Hon har levt upp till våra förväntningar och jag kommer att lägga ett gott ord för henne om någon frågar om jag kan rekommendera någon mäklare.
    • Brynäs
    2022-05-30 Verifierad kund
    Duktig mäklare som bara kan rekommenderas varmt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2022-05-06 Verifierad kund
    Engagerad och hjälpsam med ett positivt och hjälpsamt bemötande. Lätt att få tag på och snabb på att återkoppla.