Carolina Thalén

Carolina Thalén

Carolina Thalén är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Carolina Thalén har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Carolina Thalén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.8. Carolina Thalén har haft 50 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 41 Läs vad Carolina Thalén

• sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2021-07-08
    Blev väldigt bra bemött.
    Hon skötte de bra
    Det gick lite trögt i början men sen tillslut så löste hon det så vi fick ett bra bud.
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Höjersdal
    2021-07-08
    Bra bemötande och tydlig i sin information.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Villastaden
    2021-06-06
    Carolina var snabb och bra på att återkoppla till mig under budgivningen. Och jag känner att jag sedan som förstagångsköpare blev bra bemött och fick tydligt förklarat för mig processen och vad som förväntas av mig.
    • Brynäs
    2021-06-03
    Carolina har ett fint bemötande och har varit hjälpsam och tydlig. Det är lätt att nå henne.
    • Stigslund
    2021-06-01
    Vi köpte en lägenhet av Carolina. Carolina har varit hemskt hjälpsam och vi bemöttes av en mycket positiv energi från henne på visning. Under både budgivning och efter köp har Carolina varit mycket hjälpsam för oss och svarat på de frågor vi haft.

I det stora hela är vi mycket nöjda med Carolina och kommer rekommendera hennes tjänster till andra som går i säljtankar.
    • Centralt Söder
    2021-05-31
    Vi har köpt en lägenhet via Carolina Thalén och vi uppfattar henne som proffsig, lugn och saklig. Återkommer utan dröjsmål när man söker kontakt.
    2021-05-28
    Vi sålde vår lägenhet med Carolina och blev så nöjda med allt. När det sedan var dags att köpa radhus ett halvår senare genom en annan mäklare så var hon ändå till stor hjälp! Supernöjda!
    • Sätra
    2021-04-22
    Jag har köpt en lägenhet. Carolina var alltid hjälpsam och trevlig. Supertrevlig mäklare som gjorde allt för att det skulle bli bra och lösa sig på bästa sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carolina Thalén en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Söder/Södertull
    2021-03-27
    Radhus sålt lättsam trevlig hon ställde upp man fick hjälp med allt bra Carolina
    • Centralt Söder
    2021-02-17
    Carolina var professionell, påläst och trygg. Bra kommunikation. Försäljningen kändes bra hela vägen igenom. Rekommenderar Carolina som mäklare.