Filip Magnusson

Filip Magnusson

Filip Magnusson är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Filip Magnusson har varit registrerad mäklare sedan 2023-02. Filip Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.7. Filip Magnusson har haft 16 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

26 omdömen om Filip Magnusson

Kerstin V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Magnusson en del av Fastighetsbyrån Gävle

B ra bemötande bra förslag mycket bra samtal väldigt trevlig

Sture V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Magnusson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Filip ingav ett stort förtroende vid första mötet. Han presenterade ett upplägg som vi tyckte var bra. U nder försäljningen gång var vi informerade och fick komma med synpunkter. Vi är helt nöjda med utfallet.

Camilla L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Magnusson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Mycket proffesionell Gott bemötande Påläst och kunnig Inlyssnande Snabb i din återkoppling Ödmjuk Glad och varm

Calle A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Magnusson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Min erfarenhet med Filip Magnusson har varit väldigt bra. Filip var väldigt trevlig från start och bemötte mig väldigt bra samt var han lugn och svarade på de frågor jag ställde till honom. Mina förväntningar var att man skulle bli bemött på ett trevligt sätt samt att frågor man ställde kunde bli besvarade på sätt som jag kunde förstå. Detta levde Filip upp till och jag var väldigt nöjd och glad efter visningen. Pågrund av att detta var mitt första köp av en bostad, så hade jag många funderingar kring hur processen...

Gustav J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Magnusson en del av Fastighetsbyrån Gävle

I en tuff marknad har Filip hjälpt mig och rådgivning mig på en exemplariskt sätt.

Tomasz W
Köpte sitt hus med hjälp av Filip Magnusson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Trevlig, professionel och sakkunnig Fick bra hjälp hela vägen från vissningen till att vi skrev på avtalet

Evelina G
Köpte sitt hus med hjälp av Filip Magnusson en del av Fastighetsbyrån Gävle

Möttes på ett trevligt sett och fick svar på de frågor som vi hade.

Niklas H
Brynäs

Trevlig, och gav svar på våra frågor, kändes tryggt

Ingela H
Brynäs

Filip var jättetrevlig och hjälpsam. Kändes tryggt.

Ulrika A
Brynäs

Lugn, trevlig och ambitiös, gör bra återkopplingar.