Marcus Sundberg

Marcus Sundberg

Marcus Sundberg är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Marcus Sundberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Marcus Sundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Sundberg har haft 61 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 92 Läs vad Marcus Sundberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Sätra
    2021-07-22
    Otroligt seriös och trevlig mäklare. Professionellt bemötande med en enorm servicekänsla!
    Efter många visningar har vi verkligen längtat till att hitta vår dröm, vilket vi med hjälp av Marcus gjorde!
    Marcus som mäklare kommer jag verkligen rekommendera till andra & vid en framtida försäljning är Marcus ett praktexempel på vad för typ av mäklare jag vill ha att göra med!
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Bomhus
    2021-07-10
    Vi är mycket nöjda med hela processen kring vår husförsäljning. Från första mötet med mäklare då vi värderade huset tills att vi skrev kontrakt med nya köpare av vårt hus. Vi har alltid blivit trevligt bemötta och det har varit lätt att få tag på Marcus. Han har varit lyhörd för våra åsikter, mycket tydlig och förklarat alla steg på ett bra sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Bomhus
    2021-07-07
    Han är trevlig, skickar information och följer upp, jobbar snabbt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2021-07-05
    Bra jobbat med förberedelser och försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    2021-07-02
    Engagerad och lätt att få kontakt med. Informativ och tydlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Centralt Söder
    2021-06-23
    Väldigt lugn och trevligt bemötande. Pedagogiskt genomgång av alla nödvändiga stegen vid försäljning. Snabb och smidig affär. Såldes innan visning.
    • Sätra
    2021-06-23
    Jävla bra kille från början till slut ursäkta språket. Han är driven bestämd och hungrig kille vilket vi som säljer o köper vill samarbeta med. Rekommenderar han starkt
    • Centralt Söder
    2021-06-21
    Mycket trevligt bemött. Empatisk. Ärlig. Förstående.

Marcus levde upp till alla mina förväntningar. Köpet gick snabbt och jag fick snabbt respons och han fanns tillgänglig(!). Det kändes som att han var en mäklare (Den neutrala parten) och inte en svindlare. Detta utmärker en BRA mäklare.

Jag är mycket nöjd med mina interaktioner med Marcus Sundberg.
    • Centralt
    2021-06-16
    Marcus har stöttat mig på alla sätt igenom denna fastighetsaffär. Jag hade inga förväntningar gällande mäklare. Marcus har varit tillgänglig för att ge information och svara på frågor som har uppkommit under processen.
    • Centralt
    2021-06-16
    Trevlig, kompetent och noggrann. Precis den jag ville ha att sälja min lägenhet.