Mäklare Gävleborg Gävle Fastighetsbyrån Gävle Marcus Sundberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 30 Läs vad Marcus Sundberg

• Joakim L sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-13

Söder/Södertull
    Marcus Sundberg har gjort ett toppenjobb där han med sitt lugna och trevliga sätt att vara fått processen att sälja lägenheten att kännas väldigt tryggt. Läs mer
  • Elin P
    Elin P köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-09

Köpt en etta på 37 kvadrat
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren
    Hade inte riktigt några förväntningar då jag egentligen inte ens tänkt kolla på lägenheten, men tack vare mäklaren gjorde jag det
    Upplevelsen får 10 av 10 Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • David I sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-24

Centralt
    Trevlig och engagerad. Snabb på att svara vid frågor. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Anders A sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-23

mycket trevlig och kunning
    jag kan rekommendera både honom och mäklarfirman
    lägen är såld på källö trädgårdstaden bo klokt Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Kristoffer N sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-06

Centralt
    Sålt en 1 på 35 kvm. Väldigt nöjd med Marcus. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Mikael J köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-08-05

Centralt Söder
    Marcus var väldigt bemötande och enkel att prata med. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Lena H köpte sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-29

Bomhus Södra
    Jag har både köpt och sålt. Är väldigt nöjd med bemötande och proffsig hjälp. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Alexander T sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-16

Bomhus
    Marcus har hjälpt oss att sälja ett radhus i Bomhus. Han har agerat proffesionellt genom hela affären. Han var väldigt kunnig, gott bemötande, tillgänglig och god förhandlingsförmåga. Vi är väldigt nöjda med Marcus som mäklare och kan verkligen rekommendera honom till andra som vill sälja. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Christina N sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-16

Bomhus
    Trevlig mäklare, bra kompetens och vänlig. Han gjorde ett jättebra jobb när han på så kort tid sålde vårt radhus. Kommer verkligen rekommendera honom till andra i Gävle. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Ingegerd H köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-07-09

Jag har köpt bostadsrätt med Marcus som mäklare.

Lugnt, kunnigt och professionellt bemötande.

Skulle gärna anlita honom som mäklare vid en framtida försäljning. Kan rekommendera honom till andra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson