Marcus Sundberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-11

Läs vad 39 Läs vad Marcus Sundberg

• Sanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-08

Marcus hjälpte mig att sälja min etta i Gävle och det gjorde han utan problem.
    Det märkts att han är en etablerad mäklare som ’kan’ Gävle och dess marknad.
    Jag kände ett 100- procentigt förtroende för Marcus upplägg inför försäljningen.
    Trevlig är han också! Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Maria L köpte sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-03

Köpt ett Radhus.
    Trevlig och bra bemötande Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Bo D sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-03

Sätra
    Marcus Sundberg var vår mäklare när vi sålde vår bostadsrätt. Vi var mycket nöjda med Marcus då han är kunnig, hjälpsam och sympatisk. Han kunde svara och ge goda råd på de frågor vi hade. Vi ger våra varmaste rekommendationer gällande Marcus. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Sofie W köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-02

Brynäs
    Köpt en lägenhet och blev mycket väl bemött av Marcus både under budgivningen och i samband med kontrakt och överlämning. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Tommy K sålde sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-29

Jag har sålt ett bostadsrättshus. Jag bara blivit positivt bemött av Marcus. Han uppfyller mina förväntningar så här långt. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Rasmus V köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-21

Centralt Söder
    Jag har köpt en bostad. Jag blev bemött på ett profissionelt vis av mäklaren. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Elisabeth J köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-20

Sätra
    Köpt en lägenhet på Ulvsmygen 3.
    Blev bemött på ett proffsigt och varmt sätt.
    Han levde upp till mina förväntningar som mäklare. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • David H sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-20

Centralt Söder
    Jag sålde min 2:a på Söder med Marcus som mäklare.
    Professionellt bemötande och bra med information och rådgivning genom hela affären.
    Jag hade ganska stora förväntningar på priset och tidsramen angående försäljningen, vilket Marcus verkligen lyckades att överträffa.
    En mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Pernilla H köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-30

Bomhus
    Vi köpte ett radhus.

Vi är väldigt nöjda med Marcus som mäklare! Han va alltid trevlig och hade alltid tid med oss, även när det krånglade med banken/papper för vår del va han förstående och hjälpte till! Även alltid enkel att få kontakt med, eller snabb på att höra av sig tillbaka om han inte kunde prata just då. Kanon kille! Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Joakim L sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-09-13

Söder/Södertull
    Marcus Sundberg har gjort ett toppenjobb där han med sitt lugna och trevliga sätt att vara fått processen att sälja lägenheten att kännas väldigt tryggt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson