Marcus Sundberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 44 Läs vad Marcus Sundberg

• Alexander L sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-02-08

Söder/Södertull
    Allt sköttes grymt bra och proffsigt! Kanon mäklare! Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Moa S sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-01-26

Centralt Norr
    Sålt bostad—lägenhet 2rok. Väldigt väl bemött och bra kontakt genom hela processen. Bostaden såldes för mer än vad jag vågat hoppas på och jag är mycket nöjd. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Emelie H köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-01-14

Centralt
    Köpte en bostadsrätt genom Marcus. Han var tillmötesgående och fixade snabbt att jag fick komma på förhandsvisning och sen även köpa lägenheten innan ordinarie visning. Tillgänglig och lätt att få tag i, samt svarade på alla mina frågor och funderingar.

Mycket trevlig mäklare som jag kan rekommendera! Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Jan A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-01-13

Sätra
    En duktig ung man o trevlig bara positivt Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Pontus C köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-20

Söder/Södertull
    Köpte en lägenhet och Marcus har haft en bra röd tråd genom hela processen, varit väldigt tydlig med samtliga punkter för båda säljare och köpare. Han har svarat på dem frågor jag har haft och varit behjälplig på det sättet.

Dem enda förväntningarna jag hade var en smidig och bra process och det har han levt upp till.

Sammanfattningsvis så var det en bra process och jag kan varmt rekommendera Marcus! Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Sanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-12-08

Marcus hjälpte mig att sälja min etta i Gävle och det gjorde han utan problem.
    Det märkts att han är en etablerad mäklare som ’kan’ Gävle och dess marknad.
    Jag kände ett 100- procentigt förtroende för Marcus upplägg inför försäljningen.
    Trevlig är han också! Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Maria L köpte sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-03

Köpt ett Radhus.
    Trevlig och bra bemötande Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Bo D sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-03

Sätra
    Marcus Sundberg var vår mäklare när vi sålde vår bostadsrätt. Vi var mycket nöjda med Marcus då han är kunnig, hjälpsam och sympatisk. Han kunde svara och ge goda råd på de frågor vi hade. Vi ger våra varmaste rekommendationer gällande Marcus. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Sofie W köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-11-02

Brynäs
    Köpt en lägenhet och blev mycket väl bemött av Marcus både under budgivningen och i samband med kontrakt och överlämning. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Tommy K sålde sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2019-10-29

Jag har sålt ett bostadsrättshus. Jag bara blivit positivt bemött av Marcus. Han uppfyller mina förväntningar så här långt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Anna-Lena Gustavsson