Marcus Sundberg

Marcus Sundberg

Marcus Sundberg är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Marcus Sundberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Marcus Sundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 164 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Sundberg har haft 68 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 164 Läs vad Marcus Sundberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Centralt Norr
    2022-07-28 Verifierad kund
    Marcus gjorde att vårat första bostadsköp knappast kunde bli bättre.
    Han levde upp till våra förväntningar, hade snabbt svar på alla våra frågor och fick oss att känna oss trygga i vår affär.

Lättillgänglig, tillmötesgående och smidig är bara några av de egenskaper jag upplevde med honom som mäklare.
    Rekommenderas varmt!
    • Hille
    2022-07-11 Verifierad kund
    Grymt bra mäklare! Koll på allting och aldrig nått problem. Väldigt tillmötesgående och trevlig. Rekommender honom mycket!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Stigslund
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vänlig och väldigt servismedveten , saklig och trygg
    • Stigslund
    2022-07-07 Verifierad kund
    Glatt och hjärtligt bemötande.
    Inlyssnande samt noggrann med detaljerna.
    Seriös på ett lättsamt sätt.
    Ett rent nöje att ha och göra med.
    Väldigt nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Centralt Norr
    2022-06-30 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött av Marcus. Tycker att han är en trevlig mäklare som ger grymt bra service. För mig var det första gången som inblandad i bostadsaffär som säljare - och jag blev väldigt nöjd med Marcus jobb. Kommer absolut rekommendera honom vidare och använda han som mäklare igen om det blir aktuellt.
    Mina förväntningar blev över förväntan.
    • Bomhus
    2022-06-28 Verifierad kund
    Marcus är kunnig och serviceinriktad. Bra bemötande och tydlig, enkel kommunikation.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Otroligt lugn, kunnig och trygg i hela säljprocessen.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött, han var trevlig, påläst och kunnig om lägenheten och svarade bra på frågor, hjälpsam och snabb på att svara samt enkel att ha kontakt med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
    • Bomhus
    2022-06-24 Verifierad kund
    Lugnt och fint bemötande.
    Snäll och genuin, tryggt och okonstlat 👍🏻
    • Centralt
    2022-06-09 Verifierad kund
    Jag fick ett bra intryck av Marcus, kunnig, lätt att prata med, tillmötesgående.

Mina förväntningar var väl att det skulle gå ganska smidigt och att det skulle bli en bra försäljning och det ordnade Marcus bra.

Tycker att han är påläst och framför det som är viktigt.