Marcus Sundberg
Registrerad mäklare sedan 2018-05-28
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-22
2019-07 - 2020-06

Läs vad 56 Läs vad Marcus Sundberg

• Jesper N sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-07-04

Marcus var väldigt trevlig att ha att göra med. En sak jag uppskattar har varit att han hela tiden har återkopplat och varit väldigt informerande. Läs mer
  • Robin B köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-05-19

2:a
    Han va lätt att ha och göra med, väldigt hjälpsam och kunnig! Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Rickard N köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-05-08

2:a
    Enkelt, smidigt och tryggt. Som bostadsrättsköpare för första gången fick jag bra svar på alla frågor jag hade, vilket räcker gott för mig. Mycket bra Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Martin N köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-05-06

Centralt Söder
    Seriöst och proffsigt intryck! Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Krister S sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-04-02

Söder/Södertull
    Fick hjälp av Marcus att sälja min lägenhet. Jag blev mycket väl bemött från dag ett. Marcus är mycket kompetent och mån om att kunden ska bli nöjd. Jag kan verkligen rekommendera Marcus som mäklare! Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Joel B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-04-01

Centralt
    Sålde min etta. Är väldigt nöjd med servicen rakt igenom. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Sandra Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-04-01

Söder/Södertull
    Har köpt en 2a på 47,5 kvm. Jag tycker mäklaren bemötte oss på ett jättebra sätt och han var tydlig under hela processen. Det finns inget negativt jag kan säga om upplevelsen. Jag är supernöjd! Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Marcus N sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-20

Centralt Norr
    Engagerad, vänlig och tillmötesgående. Väldigt mån om sin kund och kundens bästa, vill göra så bra affär som möjligt för sin kund. Gick alltid att nå mäklaren, kunde han inte svara så ringde han upp direkt när han kunde. Väldigt kompetent mäklare! Grymt nöjd med försäljningen av min lägenhet med denna mäklare vid rodret Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • Petter H sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-20

Centralt
    1234567890 Läs mer
  • Eva Viola O skrev om Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

2020-03-19

Mycket trevlig och hjälpsam mäklare!
    Jag fick supersnabb respons med alla mina frågor vid försäljning av min lägenhet, jag kan verkligen rekommendera Marcus! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gävle

Jakob Hallin