Marcus Sundberg

Marcus Sundberg

Marcus Sundberg är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Marcus Sundberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Marcus Sundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Sundberg har haft 58 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 65 Läs vad Marcus Sundberg

• 2020-11-15
    Jag har tillsammans med min flickvän köpt en lägenhet och vi är oerhört nöjda med Marcus som mäklare. Vi har redan från start blivit bemötta på ett bra sätt. Det har kort och gott varit enkelt och avslappnande att ha Marcus som mäklare. Vi vill tacka Marcus så otroligt mycket för den smidiga affären!
    Simon N
    • 74.0 m²
    • Söder/Södertull
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-10-27
    Högsta betyg och guldstjärna! Kan inte annat än vara nöjd, bra och proffsigt bemötande från första stund. Saklig och trevlig och överträffade förväntningarna då vi önskade en snabb försäljning av våran lägenhet. Tusen tack för allt hjälp.
    Lena S
    • 74.0 m²
    • Söder/Södertull
  • 2020-10-26
    Proffsig, trygg och förtroendeingivande!
    Elin J
    • 94.0 m²
    • Höjersdal
    sålde sitt hus med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-10-03
    Vi har köpt en trea i Stigslund
    Moa L
    • 76.4 m²
    • Stigslund
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle
  • 2020-09-28
    Jag tycker att Marcus Sunberg är en utmärkt mäklare. Trevligt bemötande samt proffsig i sitt yrke samtidigt som han är lite smålurig på ett bra sätt precis som en mäklare ska vara. Tack Marcus för att du sålt min lägenhet till ett väldigt bra pris! Med vänlig hälsning, Anna Hellberg
    Anna H
    • 1:a
    • 44.5 m²
    • Sätra
  • 2020-09-18
    Sålde min 4:a i centrala Gävle och blev väldigt proffsigt och vänligt bemött av Marcus. Han förklarade sakligt och bra hur allt skulle gå till och höll mig fortlöpande informerad under försäljningen.
    Mats F
    • 4:a
    • 113.9 m²
    • Centralt
  • 2020-09-06
    Jag har sålt en liten lägenhet utanför centrum i mindre attraktivt område. Mäklaren var trevlig, lugn och tog sig tid. Ingav förtroende och trygghet. Lovade inte för mycket. Höll mig hela tiden informerad om vad som skedde. Ringde upp direkt. Levde väl upp till mina förväntningar. Kunde träffa mig på tider som passade bra trots mitt heltidsarbete på kontorstid. Jag är mycket nöjd med hur försäljningen gick till. Det var lite bråttom och det gick verkligen snabbt, blev inga fördröjningar.
    Eva D
    • 2:a
    • 44.5 m²
    • Sätra
  • 2020-09-06
    Den bästa mäklaren som jag har träffat.
    Marcus M
    • 2:a
    • 67.0 m²
  • 2020-08-08
    Tack för suverän hjälp med försäljning av vår bostad! Allt gick så smidigt till! Professionell och tillmötesgående från första stund. =)
    Jasmine G
    • 65.5 m²
    • Brynäs
  • 2020-07-04
    Marcus var väldigt trevlig att ha att göra med. En sak jag uppskattar har varit att han hela tiden har återkopplat och varit väldigt informerande.
    Jesper N
    • 1:a
    • 30.3 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Sundberg en del av Fastighetsbyrån Gävle

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte