Simon Modig

Simon Modig

Simon Modig är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Simon Modig har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Simon Modig har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. Simon Modig har haft 2 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-09 - 2024-01

8 omdömen om Simon Modig

Sedan starten hos Reco 2023
Jenni M
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle

Vi är väldigt nöjda med Simon som mäklare. Vårat bostadsköp gick smidigt hela vägen då han var snabb på att återkoppla och ta fram bilder och dokument som vi efterfrågade. Överlag en trevlig kille som fick vårat bostadsköp att kännas tryggt och smidigt.

Ella A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle

professionellt intryck social kompetent - trevlig, lyssnande , lugn bra erfarenhet ( jobbat i sthlm bla) tar sej tid kunden i fokus - kände att jag som säljare var viktig tar inte beslut och gör inte saker utan att först resonera med mej som säljare ligger på - det händer saker och utan dröjsmål dessutom ser han trevlig ut och klär sej snyggt utan att överdriva. Med vänlig hälsning, Ella

Anna Malena G
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle

Simon Modig är one of a kind som mäklare. Utöver att vara väldigt professionell har han ett tryggt och trevligt sätt mot både köpare och säljare. Han visade också ett ovanligt stort engagemang hela vägen från första kontakt till att allt var klart. Malena Granhall Lahiki

Anna-Lisa E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle

Fint bemötande ,lugn och trygg Trevlig person Lyssnade bra och hade förslag om möblering osv

Malin L
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle

Simon var precis den mäklaren vi sökte, såg platsen vi hade, förstod dess värde, väldigt tillmötesgående, kunnig och positiv.

Andreas P
Bomhus

Jag och min sambo tog hem flera mäklare som fick ”sälja in sig”. Vi båda var eniga om att det var Simon som skulle sälja vårat hus. Och vi ångrar inte en sekund av det beslutet. Simon är otroligt trevlig, professionell och tillmötesgående . Han kunde alltid svara på frågor, stora som små, morgon som kväll. Han hade mål och en tydlig strategi som föll oss i smaken. Vi kommer absolut rekommendera Simon för vänner och bekanta som går i säljtankar

Nathalie G
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle
Bomhus

Simon är inspirerande som mäklare genom att både bjuda på ett personligt bemötande i kombination med hög kompetens och lyhördhet. Besökte en visning utan egentliga förväntningar alls. Men genom saklig information, snabb förmedling av kontakter samt ett varmt och personligt bemötande, lyckades vi köpa ett underbart hem och hela affären var klart på en vecka! Jag är otroligt nöjd med Simon som mäklare och hela bostadsaffären. Klart extra plus för Simons stora engagemang och förmågan att anpassa sig mot såväl köpare...

Gun Margareta L
Villastaden

En mycket kunnig mäklare! Simon är erfaren och klok. Han är flexibel och omtänksam och gör det lilla extra. Dessutom är han driftig och snabb. Jag är mycket glad över att ha Simon som mäklare nu när jag säljer mitt stora, gamla hus!