Simon Modig

Simon Modig

Simon Modig är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Simon Modig har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Simon Modig har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.9. Simon Modig har haft 8 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

12 omdömen om Simon Modig

Patrik P
Åbyggeby

Professionell och kompetent handhavande. God kontakt och löpande info. Trevligt och bra bemötande.

Emma S
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle

Det här är första gången vi köper en bostad och vi har känt oss sedda, hörda och trygga med Simon som mäklare genom hela processen. Han har varit trevlig, lugn, professionell och otroligt lätt att kommunicera med från start to finish. Vi kan varmt rekommendera Simon!

Emilia E
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle

Lättsam mäklare, gav tidigt ett förtroende som gjorde att vi som förstagångssäljare vågade fråga exakt allt vi undrade över. Lätt att kontakta/få kontakt med. Hade ständigt nya idéer och förslag för att hitta vägar till en lyckad försäljning. Bara positivt från oss angående Simon!

Erik J
Bomhus

Proffsig och kunnig om fastigheten som var av intresse. Svarade snabbt på telefon/sms och skötte en smidig affär.

Jenni M
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle

Vi är väldigt nöjda med Simon som mäklare. Vårat bostadsköp gick smidigt hela vägen då han var snabb på att återkoppla och ta fram bilder och dokument som vi efterfrågade. Överlag en trevlig kille som fick vårat bostadsköp att kännas tryggt och smidigt.

Ella A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle

professionellt intryck social kompetent - trevlig, lyssnande , lugn bra erfarenhet ( jobbat i sthlm bla) tar sej tid kunden i fokus - kände att jag som säljare var viktig tar inte beslut och gör inte saker utan att först resonera med mej som säljare ligger på - det händer saker och utan dröjsmål dessutom ser han trevlig ut och klär sej snyggt utan att överdriva. Med vänlig hälsning, Ella

Anna Malena G
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle

Simon Modig är one of a kind som mäklare. Utöver att vara väldigt professionell har han ett tryggt och trevligt sätt mot både köpare och säljare. Han visade också ett ovanligt stort engagemang hela vägen från första kontakt till att allt var klart. Malena Granhall Lahiki

Anna-Lisa E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle

Fint bemötande ,lugn och trygg Trevlig person Lyssnade bra och hade förslag om möblering osv

Malin L
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Modig en del av Fastighetsbyrån Gävle

Simon var precis den mäklaren vi sökte, såg platsen vi hade, förstod dess värde, väldigt tillmötesgående, kunnig och positiv.

Andreas P
Bomhus

Jag och min sambo tog hem flera mäklare som fick ”sälja in sig”. Vi båda var eniga om att det var Simon som skulle sälja vårat hus. Och vi ångrar inte en sekund av det beslutet. Simon är otroligt trevlig, professionell och tillmötesgående . Han kunde alltid svara på frågor, stora som små, morgon som kväll. Han hade mål och en tydlig strategi som föll oss i smaken. Vi kommer absolut rekommendera Simon för vänner och bekanta som går i säljtankar