Nils Wallner

Nils Wallner

Nils Wallner är mäklare på Fastighetsbyrån Gävle

Nils Wallner har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Nils Wallner har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.6. Nils Wallner har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

64 omdömen om Nils Wallner

Sedan starten hos Reco 2021
Annsofie L
Valbo

Saklig och trevlig mäklare :) Vårat köp har gått smidigt och utan problem. Lätt att få kontakt med Nils.

Daryoush F
Forsby

Nils är väldig tydlig i beskrivning av rättigheter och skyldigheter mellan köpare och säljare. Och även beskrivning av mäklarens roll i affären.

Åsa F
Forsby

Nils har haft ett proffsigt bemötande. Han har varit snabb med återkoppling och vsrit intresserad av att lösa affären till de bästa för båda parter.

Mikael B
Hille

Hej En lugn och trygg person som gör ett stabilt intryck. En mäklare som jag varmt rekommenderar..

Helena L
Hille

Nils var lugn, inlyssnande och tillmötesgående genom hela försäljningsprocessen. Detta sammantaget med en hög tillgänglighet och snabba återkopplingar ingav en trygg känsla i ett stort beslut i livet. Att sälja vår bostad där vi bott och levt under många år. Vi kan varmt rekommendera Nils!

Ing-Marie S
Strömsbro

Vi är mycket nöjda med försäljningen av vårt hus. Nils har från start till mål varit lyhörd, engagerad och snabb med återkopplingar. Vi har känt oss trygga med att han gjort allt för att försäljningen skulle uppfylla våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera honom.

Hugo S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nils Wallner en del av Fastighetsbyrån Gävle
Stigslund

Mycket nöjd med Nils som mäklare. Professionell rakt igenom.

Salaheddin E
Sätra

Jag blev väl bemött av Nils Vi hade inte stora förväntningar men med det sannolikt och presentationen Ifrån Nils sida gjorde att vi ville köpa huset han är lugn och tydligt då blev det köp av huset

Emine E
Sätra

Jag tycker att Nills var trevlig och väl bemötande. Han var lugn och pozitiv gav oss känslan att vi kommer att köpa huset och det blev det. Vi blev glada att blev ett bra affär. Tack för allt. Hälsingar Familjen El- yassir

Pernilla B
Köpte sitt hus med hjälp av Nils Wallner en del av Fastighetsbyrån Gävle

Väldigt trevlig och kunnig! Återkopplade med svar väldigt snabbt