Tommie Tiberg
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 101 Läs vad Tommie Tiberg

• Robert H sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-03-18

Finntorp - Talliden
    Proffsig, kommunikativ och lyhörd mäklare, som både jag och min fru har fullt förtroende för.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Sebastian C köpte sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-03-07

Saltängen
    Tommie är professionell och noggrann, lugnt och trevligt bemötande, kände mig trygg och välinformerad genom hela processen.
    SC Läs mer
  • Carl-hampus L sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-02-27

Saltsjöbaden - Neglinge
    Enkel att ha att göra med. Tydlig och noggrann Läs mer
  • Elena U sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-02-23

Västra Orminge
    Allting toppen!!! Tommie är mycket proffesionellt, engagerad. Han sålde min lägenhet mycket bra. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • Ted F sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-02-19

Ektorp
    Tommie var professionell, noggrann, tillgänglig och väldigt hjälpsam genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Katarina L sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-02-01

Västra Orminge
    Jag tycker Tommie har varit helt fantastisk vid försäljningen av min lägenhet. All kontakt har gått väldigt smidigt och Tommie har varit bra på att hålla kontakten och informera om alla steg. Från att få en värdering av min lägenhet till fotografering och slutligen till att skriva på säljkontraktet har allt fungerat superbra. Jag är otroligt nöjd och kommer självklart kontakta Tommie om/när det skulle bli dags att sälja nästa lägenhet. Läs mer
  • Emma R köpte sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-01-31

Västra Orminge
    Jag och min pojkvän har köpt en lägenhet i orminge! Mäklaren bemötte oss väldigt bra. Han förklarade verkligen bra för oss då det var vår första lägenhet. Väldigt seriös och trevlig, gav ett äkta intryck. Jag hade inte så mycket förväntningar, men tycker det var bra att han verkligen pratade och förklarade för mig och min pojkvän, inte bara pratade med våra föräldrar. Min upplevelse är väldigt positiv, mycket nöjd! Läs mer
  • Pontus R köpte sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-01-31

Västra Orminge
    Fixade visning innan original visningen! Svarade snabbt och lätt att ha och göra med Läs mer
  • Lena S sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-12-01

Alphyddan
    Tommie på Mäklarringen i Sarsjö Duvnäsvägen var min mäklare
    både vid försäljning och köp av en ny bostad. Han är mycket engagerad, professionell, noggrann, informerar under hela flyttprocessen, ett fantastiskt stöd i en situation som både var
    ovan och stressig emellanåt.
    /Lena Strömberg Läs mer
  • Alexander I sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-11-18

Neglinge Saltsjöbaden
    Tommie förmedlade min bostad i Saltsjöbaden. Jag är mycket nöjd med försäljningen och har känt ett stort förtroende redan från första möte. Och valet för mig blev enkelt.

Tommie ger en ärlig och äkta känsla. Han är mycket mån om att man ska vara uppdaterad under hela processen. Vilket jag tror vem som helst värdesätter.
    Vissa kan nog uppfatta Tommie som fyrkantig, jag tycker det är 100% bra fyrkantighet. Precis vad jag önskar i en bostadsförsäljning, tydliga raka besked.

Slutligen kan jag varmt rekommendera Tommie till vänner & bekanta, och ser redan fram emot nästa gång han får förmedla min bostad. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tallidsvägen