Tommie Tiberg
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2017-12 - 2018-11

Läs vad 57 kunder tycker om Tommie Tiberg

• Maria D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie sålde min fina och trivsamma 4a i Nacka, Saltängen.

Han var mycket professionell när det gäller själva upplägget inför och vid försäljningen. Han var snabb, trevlig, informerade och återkom tydligt och bra.

Tack Tommie för ett bra samarbete! Läs mer
  • Kompetent trevlig noggrann kan rekommenderas Läs mer
  • Agnieszka B
    Vi såld våran första lägenheten med Tommie. Han är professionell och hjälpsam. Vi är glada och nöjda med försäljning! Kan rekommendera honom i 100%. !! Tack! Du är bäst! Läs mer
  • Lina L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie sålde min bostadsrätt och jag är jättenöjd. Han är ärlig, har stor erfarenhet och är smidig att ha och göra med. Det skapade trygghet hos mig som säljare. Jag kan varmt rekommendera honom ifall ni står inför ett val av mäklare. Läs mer
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag sålde min lägenhet nu i juni 2018 med hjälp av Tommie. Jag är väldigt nöjd och kände att jag fick det pris jag förväntat mig, trots marknaden. Tommie är väldigt tillmötesgående och man finner trygghet med honom som mäklare väldigt fort, enligt min uppfattning. Jag har även samarbetat med Tommies kollega Marielle och jag blev helnöjd även då! Jag kände att Tommie gav mig sin fulla uppmärksamhet och han är väldigt noga med att allt går rätt till. Jag hade även kontakt med andra mäklare men Tommie var det självklara valet, tackar igen för ett smidigt samarbete! Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi sålde våran bostadsrätt juni 2018 i Nacka kommun och är mycket nöjda med våran mäklare Tommie. Oerhört professionell och kan sin sak. Snabb på att återkoppla och förklara processen. Glad kille med härlig aura. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Elin S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket kompetent, noggrann och trevlig mäklare som har dig som kund i fokus. Vi kände oss väl omhändertagna och vi hade största förtroende för Tommie under hela processen när vi sålde vår bostadsrätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Evalena A skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Min familj är väldigt nöjda med Tommie som mäklare. Han är saklig, lugn och realistisk. Trots att läget på bostadsmarknaden just nu är osäkert så fick vi lägenheten snabbt såld till det pris vi förväntade oss. Jag kan varmt rekommendera Tommie för en trygg bostadsaffär vare sig du ska köpa eller sälja. Läs mer
  • Axel B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket engagerad och tillmötesgående Läs mer
  • Helen J
    Helen J skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Sålde en bostadsrätt under tid då marknaden var lite sämre. Tog in 4 offerter på mäklare och fastade för Tommie som var lätt att få kontakt med och verkade ha de kvaliteer som behövdes. Det visade sig att han var mycket engagerad, drivande och lyhörd när det gäller både mig som säljare och spekulanter .
    Fick löpande uppdateringar om läget och var mycket bra att diskutera med.
    Lägenheten såldes snabbt.
    Jag anlitar mer än gärna Tommie även nästa gång jag säljer bostad. Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a