4.9 / 5 i betyg — 35 rekommendationer

Läs vad 35 användare tycker om Tommie Tiberg

• Pia G
    Pia G skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie har varit ett stort stöd för mig genom hela säljprocessen, från början till slut! Engagerad, kunnig och tydlig. Alltid lätt att få tag på och han har återkopplat snabbt när frågor uppkommit, vilket jag uppskattat mycket.
    Jag kan varmt rekommendera Tommie om du skall sälja din bostad eller kanske har turen att köpa en bostad genom honom.
  • Per H
    Per H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är vänlig, lugn, och oerhört proffsig. Vi kände att han var med hela vägen i försäljningsprocessen. Han var alltid tillgänglig och kastade inte bort någon tid utan följde alla spår när dom visade sig.
  • Thomas V
    Thomas V skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    En mycket proffsig mäklare på alla sätt. Åttonde gången jag säljer lägenhet/hus och absolut den bästa mäklaren. Engagerad och ödmjuk. Tar sig tid och är noggrann.
  • Mats  Ä
    Mats Ä skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg har hjälp oss att sälja vår lägenhet i Saltsjöbaden. Vi är mycket nöjda med allt Tommie har gjort.

Stort tack till Tommie som vi upplever som en mycket duktig och seriös mäklare.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie lämnade ett mycket trevligt intryck. Han var noggrann och detaljerad i informationen till mig som säljare vilket fick mig att känna mig trygg. Tommie har hållt mig väl informerad och det har gjort att jag kännt mig väldigt delaktig.
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Förtroendeingivande och noggrann, inte för på.
  • Elsa E
    Elsa E skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi tog in offerter för att sälja min mors lägenhet från flera mäklarfirmor och fastnade för Tommie Tiberg tack vare ett mycket seriöst prospekt och väldigt bra statistik på tidigare försäljningar i området (icke desto mindre slog vi det gamla prisrekordet i området med hästlängder). Det är vi med facit i hand mycket tacksamma för!

Tommie har genom hela processen varit synnerligen seriös och aktiv och det har inte alls känts som vi var bara en affär utan som han verkligen lagt ner sin själ i att göra ett bra jobb. Jag är extra tacksam för att han tog sig tid att skjutsa min mor till vårdcentralen när flyttstressen blev lite för mycket för henne. Överhuvudtaget har han varit ett stort stöd inte bara vad gäller det rent affärsmässiga utan även vad gäller att min mor är till åren kommen. Vi är rörande överens om att vi inte kunde ha hittat en bättre mäklare.
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie gjorde ett gediget jobb med vår försäljning på Ekudden i Nacka.
    Kan varmt rekomenderas.
  • Mats Ö
    Mats Ö skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Otroligt fint bemötande där man känner sig väl omhändertagen som kund.
  • Lena H
    Lena H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie har för oss varit helt suveränt bra mäklare som jag rekommenderar varmt till andra kunder. Genom sin stora ödmjukhet och lyhördhet samt stora kompetens har lyckats sälja min lägenhet till stor belåtenhet. Jag kan varmt rekommendera Tommie till andra kunder.
  • Peter B
    Peter B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie gjorde ett fantastiskt jobb när han sålde min lägenhet. Han är väldigt noggrann, ärlig, målmedveten samt smidig då han tillgodoser de önskemål man har som säljare

Tommie sålde min lägenhet till ett klart bättre pris än jag räknat med, jag kan varmt rekomendera att ni kontaktar honom om ni går i säljtankar
  • Kristofer S
    Kristofer S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Bra. Trevlig, rakt på sak, förtroendeingivande.
  • Tim B
    Tim B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi sålde vår lägenhet i Tyresö med hjälp av Tommie. Allt sköttes över förväntan och bemötandet var felfritt. Tommie är ett riktigt proffs inom mäklarbranschen. Alltid kontaktbar oavsett tid eller dag. Jag och min sambo är mycket nöjda med Tommie och det arbete han lagt ner. Vi skulle verkligen rekommendera alla som är i tankarna att sälja att kontakta Tommie. Ni kommer absolut inte blir besvikna!
  • Albin M
    Albin M skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    En mäklare man får ett stort förtroende till. Lugn och taktisk och låter kunden stå i fokus. Kommer med professionella råd utan att påverka för mycket som skulle leda till fel beslut.
  • Anders L
    Anders L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är lugn och sansad och stressade inte under processens gång. Det passade oss väldigt bra. Särskilt en sak jag uppfattade ingav förtroende, åtminstone i förhållande till mina fördomar om mäklare. Det var att Tommie tydligt såg till både köparens och säljarens intresse och inte bara hetsade på i säljarens (vårt) intresse. Dels tror jag faktiskt man vinner i längden på det, för köpare känner av sådant! Dels är det faktiskt det som är mäklarens uppgift. Efter denna lilla utvikning vill jag ge mina rekommendationer.
  • Kristina I
    Kristina I skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Lägenhetsförsäljningen sköttes utmärkt, vi är jättenöjda!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie gav goda råd och förslag och var lätt att jobba med.
  • Martin K
    Martin K skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket proffsig och bra. Tät och bra kommunikation som inger förtroende. Vi har både varit köpare och säljare och är lika nöjda i båda roller. Rekommenderas varmt!
  • Mathilda B
    Mathilda B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Anlitade Tommie Tiberg för att sälja en villa i Lännersta, Nacka. Vi pratade med flera mäklare, men valde Tommie eftersom vi omedelbart fick intrycket att han både är en skicklig och erfaren mäklare och en person som sätter en ära i att göra ett bra jobb, vad som än krävs. Det visade sig stämma. Vi fick av olika skäl en stökig försäljning med en köpare som hoppade av och Tommie har med tålamod och effektivitet hanterat alla aspekter av processen på ett lysande sätt. Vill särskilt framhålla kombinationen av ett trevligt och ödmjukt sätt och en stor servicevilja, såväl gentemot oss som säljare som mot spekulanter och köpare. Rekommenderar Tommie reservationslöst till var och en som ska sälja fastigheter i Nacka! /Mathilda Berglin
  • Anne-marie H
    Anne-marie H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Jag valde att låta Mäklarringen Nacka&Saltsjöbaden sköta försäljningen av min bostadsrätt. Mäklare Tommie Tiberg ingav ett mycket stort förtroende redan vid första mötet. Han är mycket professionell och hans lugn smittar av sig. Han informerar och uppdaterar så att man hela tiden vet vad som händer. Jag rekommenderar Tommie Tiberg och Mäklarringen varmt.
  • Anette C
    Anette C skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är mycket professionell, stämmer av och är duktig på att höra av sig, han är bäst!
  • Fredrik C
    Fredrik C skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Professionellt bemötande och genomförande av affären.
  • Oscar J
    Oscar J skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är enkel att ha med och göra!
    Han är tydlig, trevlig, engagerad i sitt arbete och man känner sig trygg.
  • Elin H
    Elin H skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Trovärdig och ödmjuk. Tommie kan sin sak och det kändes extremt tryggt att ha Tommie som mäklare!
  • Oskar Ä
    Oskar Ä skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Förtroendeingivande och erfaren mäklare med ansvarskänsla. Det kändes verkligen som om han var mån om att alla parter blir nöjda och välinformerade.
  • Git V
    Git V skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie valdes ut bland fem andra aspiranter till att sälja min bostadsrätt. Ett av de viktigaste kriterierna till att det blev just han var hans lugn som jag kände skulle göra spekulanter och budgivare trygga. Vi hade ett bra samarbete hela vägen och den fotograf han anlitade var suverän!! Presentationen av min lägenhet var också utmärkt.
    Tommie tog sig också tid att göra en extra visning för en spekulant som missat de två ordinarie, ett genidrag eftersom just den spekulanten också blev köparen!
    Jag är alltså supernöjd med försäljningen som gick snabbt och gav många bud och ett BRA pris. TACK, Tommie! Vänligen, Git
  • Gila U
    Gila U skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Rekommenderades av min syster som hade fått sin lägenhet såld till högsta pris i deras område (i den storleken) av Tommie. Anlitade honom och han är verkligen toppen, väldigt snäll och trevlig, mycket personligt engagerad, stöttade när man själv höll på att gå upp i atomer och han har skött affären så jäkla bra. Mycket noggrann och professionell. Har fått min trea såld för högsta priset i mitt område, de va nog mer än någon av oss hoppades på. Rekommenderar honom STARKT till alla som önskar en stabil och lönsam resa genom en försäljning och budgivning som får håren att resa sig! Mitt i de hela ringer han ett par gånger och kollar att allt är ok och förklarar vad som sker.. man känner sig aldrig utlämnad när man har Tommie bara ett samtal bort. Tack för allt så här långt!! Än är vi inte riktigt klara. Men du är bra jäkla BÄST!!
  • Monica S
    Monica S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg på Mäklarringen i Nacka skötte min försäljning av min lägenhet i Saltsjö-Boo på ett mycket bra och smidigt sätt.
    Jag vill varmt rekommendera honom. Han är dessutom väldigt trevlig.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    I mina förberedelser att sälja min bostadsrätt i Saltsjöbaden, träffade jag några mäklare som fick lämna offertförslag på vad de kunde erbjuda. Jag valde Tommie Tiberg på Mäklarringen i Nacka och jag är verkligen supernöjd med försäljningen av lägenheten. Jag har nog aldrig mött en så passionerad säljare, som uppskattas av både mig som säljare och köparna. Rak och tydlig information, med båda "fötterna" på marken, är en förklaring som tillsammans med en imponerande erfarenhet möjliggör ett lyckat resultat! Tack Tommie, Ulf.
  • Robin L
    Robin L skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Vi valde att anlita Tommie Tiberg som mäklare i samband med försäljning av vår lägenhet och är väldigt nöjda med vårt beslut.
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg fick uppdraget att sälja min lägenhet vid flytt och han skötte det utmärkt. Han agerade otroligt professionellt, rak och tydlig i sin kommunikation och hade stenkoll på läget. Det bästa enligt mig är hans öppna personlighet som verkligen gjorde det enkelt att samarbeta och driva igenom försäljningen problemfritt.

Jag har redan rekommenderat honom till andra och kommer fortsätta göra så.
  • Erik B
    Erik B skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie är professionell och noggrann. Vår försäljning gick jättesmidigt och Tommie höll oss hela tiden uppdaterade och var alltid tillgänglig för frågor, även efter försäljningen, vilket enl. min erfarenhet inte är lika vanligt. Vi har rekommenderat Tommie till våra vänner och de är lika nöjda!
  • Nils R
    Nils R skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Serviceminded och otroligt engagerad!
  • Monika A
    Monika A skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Tommie Tiberg är en mycket skicklig och trevlig mäklare. Vi rekomenderar honom varmt! Så positiv och drivande genom hela affären. Vi har aldrig tidigare anlitat någon mäklare med hans förmåga.
    Monika och Peter
  • Petra N
    Petra N skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    Mycket bra service och trevligt bemötande. Affären gick fort och smidig. Jag är jättenöjd och skulle absolut kunna anlita Tommy igen.
Marielle Andersson
Tommie Tiberg