Tommie Tiberg

2019-03-21

Grymt bra - trevlig, lugn och pedagogisk. Läs mer
  • Inyang E skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-02-20

Tommie sålde min lägenhet till ett bra pris på en skakig marknad. Han är en trygg och stabil mäklare som genomförde försäljningen på ett föredömligt sätt. Öppen, rak, trevlig och lyhörd i sin kommunikation vilket gav mig som säljare stor tillit till hela säljprocessen.
    Jag är supernöjd!

Inyang E Bergenstråle Läs mer
  • Tomas K skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-02-19

Nacka/Saltängen 3:a 60-70kvm

Jag valde att kontakta 8-10 av de största mäklar-byråerna i Nacka, en av dessa var Tommies Byrå. Tommie hade i det första mötet ett överlägset lugnt och stabilt bemötande, helt utan säljstress.

I en väldigt trög marknad, där det varit en hel del intressenter men väldigt få bud har Tommie varit en trygghet och en klippa för mig som säljare att hålla fast vid. Eftersom vi haft ett sista försäljningsdatum som stressat har Tommies naturliga personlighet varit guld värd. Tommie har aldrig lovat för mycket eller gett sken av mer än det vi kunnat förvänta oss.

Utöver hur min försäljning sett ut är Tommie Tiberg mycket professionell inför och vid försäljning, han är snabb, trevlig, informerade och ärlig.

Jag valde Tommie mycket för att jag ville att min köpare skulle känna sig trygg och positiv... Jag är säker på att Tommie har gjort oss båda väldigt nöjda.

Tack Tommie! Läs mer
  • Kristoffer D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-02-14

Han var ett bra stöd och bollplank när jag ska skulle sälja min lägenhet i en period när det var svårt att sälja. Han gav aldrig upp och kom med idéer. Läs mer
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-01-14

Tommie är förtroendeingivande och trevlig, kunnig och nogrann i alla led. Han är bra på att informera så att inga missförstånd uppstår och han är ärlig. Det går också lätt att nå honom.
    Vi vill därför varmt rekommendera Tommie.
    Ulla A och Bert H. Läs mer
  • Annelie D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-01-08

Är mycket nöjd med mitt val av mäklare för försäljningen av lägenheten. Det var lätt och enkelt val att välja Tommie Tiberg som mäklare då han är tydlig, hjälpsam och mycket kunnig på det område jag hade min lägenhet i.

Jag rekommenderar honom starkt till andra som undrar vilken mäklare de ska välja när det väl är dags för försäljning av sin bostad. Läs mer
  • Göran D köpte sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2019-01-07

Saltängen
    Köpt bostadsrätt i Saltängen, Nacka. Strålande bemött - hjälpsamt och kompetent! Läs mer
  • Rolf E skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2018-12-28

Seriös mäklare som har koll på området och de regler som finns. Allt har flutit på bra och det finns inget att klaga på. Läs mer
  • Robin L köpte sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2018-12-28

Västra Orminge
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt som Tommie Tiberg förmedlade. Vi är supernöjda med bemötandet och kände oss väldigt trygga genom hela affären. Läs mer
  • Maria D skrev om Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2018-11-21

Tommie sålde min fina och trivsamma 4a i Nacka, Saltängen.

Han var mycket professionell när det gäller själva upplägget inför och vid försäljningen. Han var snabb, trevlig, informerade och återkom tydligt och bra.

Tack Tommie för ett bra samarbete! Läs mer

Senaste försäljningarna