Tommie Tiberg

Tommie Tiberg

Tommie Tiberg är mäklare på Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

Tommie Tiberg har varit registrerad mäklare sedan 2014-05. Tommie Tiberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.9. Tommie Tiberg har haft 17 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 121 Läs vad Tommie Tiberg

• Stefan F
    2021-03-01
    Köp av bostadsrätt.
    Snabb och professionell hantering av affären.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2021-02-28
    Bra arvode, bra kommunikation och ett snabbt avslut på affären.
    2021-02-26
    Tommie Tiberg har på alla sätt tillmötesgått oss i försäljning av vår 3:a på Ljuskärrsvägen i Saltsjöbaden. Proffsig, ambitiös, rak och vänlig.
  • 2021-02-12
    Vi har haft Tommie som mäklare och vi har varit jättenöjda. Han är lugn trygg och mycket noggrann. Vi kan verkligen rekommendera honom.

Hälsningar Anna & Mats
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden
    2021-02-12
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Tommie var mycket tillmötesgående, korrekt och utförlig.
    Ett stort plus är att Tommie var väldigt noggrann i sina förklaringar kring alla steg i processen.
    Detta hjälpte oss.
    Mötet med säljaren var väldigt trevligt och välskött. Allt kring kontraktet gicks igenom med stor noggrannhet samtidigt som miljön var avslappnad och trevlig.
    Sammanfattningsvis ett mycket högt betyg.
    • Älta
    2021-01-25
    Jag köpte min lägenhet genom Tommie Tiberg på mäklarringen. Tommie var från första början och genom hela processen mycket vänlig, proffsig och lätt att göra med vilket gjorde att allting kändes väldigt tryggt och bra. Jag märkte snabbt att han brydde sig om mina intressen som köpare, senare även säljarens intressen och jag tycker att vi alla kom bra överens. All information jag var intresserad av hade han nära tillhands och svarade snabbt och tydligt närhelst jag hade frågor. Processen kändes transparent och Tommie var kunnig och informerade väldigt tydligt hur allt gick till, saker som kanske inte var helt självklara för mig vilket var både intressant och nyttigt. Utöver lägenheten gav han också tips om området och allt runtomkring. Kunde inte tänkt mig en bättre upplevelse.

För att sammanfatta kan jag säga att jag varmt skulle rekommendera Tommie som mäklare, en kunnig, professionell och vänlig mäklare som som hjälpte göra mitt köp till ett nöje.
    • Saltsjöbaden - Neglinge
    2021-01-25
    Tommie kändes lugn och stabil och vet vad han gör! Jag kan rekommendera Tommie.
    2020-12-13
    Tommie var vår mäklare i samband med försäljning av en lägenhet i Orminge. Han har hela tiden varit rak på sak, tagit upp allt som kan vara betydelsefullt och inte undanhållit någonting. Han är oerhört noggrann, vilket har uppskattats av oss som säljare, men säkert även av köparna. Han har ställt upp och hjälpt till och varit anträffbar när helst vi velat ha kontakt. Vi rekommenderar verkligen Tommie Tiberg på Mäklarringen till andra som går i funderingar att sälja!
    2020-12-13
    Tommie gav oss ett väldigt bra bemötande ifrån visning till kontraktsskrivning på vår första bostadsrätt. Vi kan varmt rekommendera hans tjänster samt att vi vet vilken mäklare vi kommer att kontakta i framtiden!
    • Ektorp
    2020-11-02
    Jag har köpt en trea i Ektorp.
    Jag blev bemött på ett vädligt proffsigt, avslappnat och bra sätt.
    Jag hade höga förväntningar på att mäklaren skulle prata med mig på ett ärligt och rakt sätt så att jag kunde känna förtroende för honom. Och just det uppfyllde han.
    Kan värmt rekommendera Tommie till både köpare och säljare.