Tommie Tiberg
Registrerad mäklare sedan 2014-05-19
Aktiv på Reco.se sedan 2014-08-21
2019-07 - 2020-06

Läs vad 105 Läs vad Tommie Tiberg

• Charlott D sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-07-01

Södermalm - Norra Hammarbyhamnen
    Mycket bra!
    Jag har sålt min lgh på Södermalm och köpt i Nacka. Jag upplevde Tommie tydlig och snabb i kommunikationen. Stöttande genom bostadsförsäljningen och även gällande den nya bostaden.
    Tryggt och bra omhändertagande som jag verkligen kan rekommendera.

/ Charlott Läs mer
  • Mikael A köpte sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-06-24

Nacka Forum
    Jag upplever Tommie som en rättvis mäklare då han representerar både köpare och säljare. Läs mer
  • William Z sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-06-22

Saltängen
    Tommie hjälpte till att sälja vår lägenhet i saltängen, han gjorde ett bra jobb från början till slut med sin fingertoppskänsla och noggrannhet. Snabb service och väldigt kunnig! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Samuel Colin C sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-05-17

Ekudden
    Tommie var trevlig, lojal och professionell genom hela processen. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen trots läget i coronatider. Vi kan varmt rekomendera Tommie. Läs mer
  • Robert H sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-03-18

4:a
    Finntorp - Talliden
    Proffsig, kommunikativ och lyhörd mäklare, som både jag och min fru har fullt förtroende för.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Sebastian C köpte sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-03-07

3:a
    Saltängen
    Tommie är professionell och noggrann, lugnt och trevligt bemötande, kände mig trygg och välinformerad genom hela processen.
    SC Läs mer
  • Carl-hampus L sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-02-27

Saltsjöbaden - Neglinge
    Enkel att ha att göra med. Tydlig och noggrann Läs mer
  • Elena U sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-02-23

3:a
    Västra Orminge
    Allting toppen!!! Tommie är mycket proffesionellt, engagerad. Han sålde min lägenhet mycket bra. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • Ted F sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-02-19

Ektorp
    Tommie var professionell, noggrann, tillgänglig och väldigt hjälpsam genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Katarina L sålde sin lägenhet med hjälp av Tommie Tiberg en del av Mäklarringen Nacka & Saltsjöbaden

2020-02-01

1.5:a
    Västra Orminge
    Jag tycker Tommie har varit helt fantastisk vid försäljningen av min lägenhet. All kontakt har gått väldigt smidigt och Tommie har varit bra på att hålla kontakten och informera om alla steg. Från att få en värdering av min lägenhet till fotografering och slutligen till att skriva på säljkontraktet har allt fungerat superbra. Jag är otroligt nöjd och kommer självklart kontakta Tommie om/när det skulle bli dags att sälja nästa lägenhet. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tengdahlsgatan