Nina Axelsson

Nina Axelsson

Nina Axelsson är mäklare på Mäklarringen Solna - Sundbyberg

Nina Axelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.6. Nina Axelsson har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Går du i säljtankar eller bara har frågor kring en bostadsförsäljning har du kommit helt rätt! Vi har en bred kompetens, god lokalkännedom och lång erfarenhet av bostadsbranschen. Vi arbetar dessutom med att söka nya bostäder till våra kunder. Hos oss får ni även hjälp när gäller inredning, renovering, försäkringar, flytthjälp och goda bankkontakter. Vi jobbar gärna med helhetslösningar åt våra kunder. Då vi vet att det är mycket att tänka på inför en bostadsförsäljning och flytt, ser vi alltid till att finnas till hands under hela resan och vi gör vårt yttersta för att våra kunder ska känna sig trygga och nöjda genom hela sin bostadsaffär!

Varmt välkommen att kontakta oss!

29 omdömen om Nina Axelsson

Sedan starten hos Reco 2012
Malin B

Dedikerad mäklare med verkligen hjärtat på rätta stället. Kände mig väl omhändertagen från första stund. Proffsig ut i fingerspetsarna. Har rekommenderat Nina Axelsson till alla vänner o bekanta då jag var en mycket nöjd kund.

Else-maj R

Nina Axelsson har varit jätte bra. Tillmötesgående, vänlig och hjälpsam.

Fransin M

Vår familj har såld 4 objekteter genom Nina Axelson . Vi är väldigt nöjda med hennes jobb och kommer att rekommendera henne till våra vänner i framtiden. Mvh Fransin Farzane Madani

Nader A

Seriöst och proffesionellt bemötande. Rekommenderar starkt!

Britt-marie G

Tycker att Nina är en bra samarbetspartner. Har bara gott att säga om henne.

Peter R

Nina gav oss ett mycket bra bemötande och gav information hela tiden vad som hände i säljprocessen. Vi kan mer än gärna rekommendera Nina till andra. 5 stjärnor av 5. Peter O Mona Rydje

Anna K

Vi är super nöjda med Nina dom mäklare. Punktlig,seriös och otroligt trevlig. Kan varmt rekommendera henne.

Fatima M

Nogrann, snabb och kunnig. Vi kopplade av och hon genomförde försäljningen.

Jan T

Nina hjälpte mig att sälja min mors villa då hon flyttat till äldreboende. Jag fick ett gott intryck redan vi första telefonsamtalet med Nina och offerten på uppdraget kändes tydlig, seriös och lättförståelig. Försäljningen sköttes föredömligt vad gäller presentation på hemnet, i prospekt samt under visningarna. Jag kände att vi hade en trygg och bra kontakt under hela säljprocessen. Ninas agerande var alltigenom proffsigt och med en äkta känsla av att vilja det bästa för oss som säljare men även för köparens del. Jag kan varmt rekommendera Nina Axelsson som mäklare.

Linn F

Både jag och min sambo känner oss mycket nöjda med Nina!