Topp 25 fastighetsmäklare

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

1,376 recos
    Östra Torggatan 14, Karlstad
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Birgit W
    Birgit W: Hej det är min mor inte jag som har sålt.Hon är nöjd med mäklaren.

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2,155 recos
    Sveavägen 147, Stockholm
    Vi gör ingenting lagom, och med Erik Olsson-metoden har vi gett säljare i Stockholm Bäst Betalt 8 år i rad. Kontakta oss om du också vill få Bäst Betalt för din bostad!
    Richard O
    Richard O: Det bästa är att dom har längre visningar än de flesta andra Mäklarna. Speciellt bra då det är mycket visn samtidigt. Ku...

Fastighetsbyrån Linköping

1,042 recos
    Repslagaregatan 23 A, Linköping
    Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Linköpingsområdet? Vi på Fastighetsbyrån är specialister på att förmedla alla sorters fastigheter, inklusive skog, och hjälper dig gärna! Välkommen!
    Peter W
    Peter W: Vi fick en ny mäklare som visade handlingskraft och engagemang

MOHV Malmö

1,150 recos
    Regementsgatan 17, Malmö
    Vi på MOHV Malmö står för framåtanda! Vi vågar vara nytänkande och sätter våra kunders behov främst. Välkommen till oss!
    Mico B
    Mico B: Duktig snabb mäklare vi körde allt genom telefon , Yessica leverera bra kontakt .. Nöjd med hennes resultat :)

Våningen & Villan Malmö

1,093 recos
    Mariedalsvägen 45, Malmö
    Vi är ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din bostadsaffär efter dina behov och önskemål.
    Max M
    Max M: Mycket nöjd... Super trevlig och tydlig :)

Fastighetsbyrån Alingsås

Lilla Torget 3, Alingsås
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Alingsås! Vi anpassar affärerna efter varje individ och har både lång erfarenhet och nytänk.
    Elisabeth S
    Elisabeth S: Mycket bra och trevlig. Skött det hela bra

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, Uppsala
    Vi kan Uppsala och Knivsta, och vill gärna hjälpa dig få ut så mycket som möjligt av din bostadsaffär!
    Johan H
    Johan H: Fantastiskt bra, vi kände oss mycket trygga hela vägen! Rekommenderas varmt!

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

1,427 recos
    Elsa Brändströms gatan 219, Hägersten
    Vi kan bostadsmarknaden i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Berätta för oss om dina planer!
    Nicole B
    Nicole B: Vill rikta ett stort tack till Rasmus som hjälpte oss att hitta vår dröm bostad! Så proffsig och hjälpsam på alla sätt. ...

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, Södertälje
    Carl Roger Svante C
    Carl Roger Svante C: Vi fick mycket god hjälp vid vår försäljning, och är mycket nöjda med hela processen. Vi har inga problem med att rekomm...

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, Göteborg
    Välkommen till Fastighetsbyrån Hisingen! Vi har lång erfarenhet och hjälper dig tillrätta här i området.
    Berit F
    Berit F: Trevlig mäklare. Men med tanke på hur lättsåld lgh var, så var mäklarens insats minimal i förhållande till arvodet.

Fastighetsbyrån Sandviken

1,051 recos
    HYTTGATAN 37, Sandviken
    Välkommen till Fastighetsbyrån! Vi har kontor i Sandviken och Ockelbo. Är du intresserad av att köpa eller sälja en fastighet i området? Kontakta oss!
    Marika N
    Marika N: Bra bemötande och kunnig mäklare. Snabbt och smidigt från beslut om försäljning till budgivning och avslut.

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, Solna
    Vi hjälper dig hitta ditt nya drömboende i Solna samtidigt som vi hittar köpare till din tidigare bostad. Kontakta oss för en fri värdering eller boka tid för ett samtal med oss om din boendesituation...
    Dödsboet E
    Dödsboet E: Bemötandet var bra och han levde upp till min förväntan,m.a.o. allt OK!

Mäklarhuset Uppsala

1,037 recos
    Strandbodgatan 10, Uppsala
    Varmt välkomna till Mäklarhuset Uppsala!
    Pernilla J
    Pernilla J: Niklas är en trevlig och glad mäklare!

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, Bromma
    Välkomna till Svenska Mäklarhuset Bromma!
    Alva M
    Alva M: Vänlig, pålitlig, driven! En toppenmäklare!

Svenska Mäklarhuset Annedal

Bällstavägen 58, Bromma
    Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Annedal! Vi är Brommas ledande mäklarfirma. Av oss får du kostnadsfri värdering samt rådgivning under hela bostadsaffären.
    Alva M
    Alva M: Vänlig, pålitlig, driven! En toppenmäklare!

Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29, Gävle
    Vi har koll på Gävle!
    Birgitta E
    Birgitta E: Vi anlitade Magnus vid försäljning av vår hus på Bäckvägen 7 i Bomhus. Vi är mycket nöjda med hans bemötande, upplägg oc...

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, Stockholm
    Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms innerstad. Dessutom har vi landets nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index). Du når oss på 08- 650 70 00. Välkommen!
    Lena S
    Lena S: Väldigt bra bemötande. Superengagerad och driven. Tog sig tid, och var tydlig. Jag är jättenöjd!

Fastighetsbyrån Gävle

1,133 recos
    Nygatan 27, Gävle
    Funderar du på att flytta i, till eller från Gävle? Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här och hjälper dig oavsett var i processen du befinner dig. Välkommen!
    Anne  H
    Anne H: Trevliga säljare. det är väl bra flera inblandade.

Fastighetsbyrån Kalmar

Norra Långatan 30, Kalmar
    Vi håller full koll på Kalmars bostadsmarknad och svarar gärna på frågor om bostad och boende här! Våra mäklare gör gärna en kostnadsfri värdering och berättar hur vi kan hjälpa just dig.
    Oscar G
    Oscar G: Mycket trevlig och engagerad. Mycket kundfokuserad. Hör av sig som överenskommet och snabb på att få svar av.

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, Malmö
    Funderar du på att förändra ditt boende i Malmö? Vi på Fastighetsbyrån Malmö City kan vårt område och svarar gärna på dina frågor!
    Johan Nils Arne H
    Johan Nils Arne H: Det var första gången vi sålde en lägenhet och Malin var väldigt duktig på att förklara processen, lyssnade på våra önsk...

Fastighetsbyrån Järfälla

1,052 recos
    Allmogevägen 5, Järfälla
    Köpa eller sälja bostad i Järfälla? Vi på Fastighetsbyrån är engagerade och målmedvetna och tar dina förutsättningar och behov i beaktning för att kunna erbjuda dig en tjänst som passar just dig och d...
    Karolin J
    Karolin J: Tillgänglig, proffsig, tillmötesgående.

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-20 80 80
    Shirin D
    Shirin D: Proffsigt bemötande och kunnig inom sitt område. Supernöjd med Eddies insatser.

Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, Åkersberga
    Varmt välkommen till Fastighetsbyrån i Åkersberga! Hos oss hittar du engagerade mäklare med koll på läget.
    Robert B
    Robert B: Proffsigt från start till mål.

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset, Nacka
    På Svensk Fastighetsförmedling i Nacka kan vi vårt område och hjälper dig till din bästa bostadsaffär!
    Guang Sonny Y
    Guang Sonny Y: Jätte snäll och mycket trevlig ! Alltid perfekt !

Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, Karlskrona
    Rocco G
    Rocco G: Köpte ett hus och sålde ett annat. Kommunikationen var bra och man fick snabbt ett svar om man undrade något.