Topp 25 fastighetsmäklare

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

1,170 recos
    Östra Torggatan 14, Karlstad
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Margit E
    Margit E: Jag fick det allra bästa bemötandet och Jonas Linsell infriade mina förväntningar på ett utmärkt sätt.

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2,145 recos
    Sveavägen 147, Stockholm
    Vi gör ingenting lagom, och med Erik Olsson-metoden har vi gett säljare i Stockholm Bäst Betalt 8 år i rad. Kontakta oss om du också vill få Bäst Betalt för din bostad!
    Akbar A
    Akbar A: Vi var mycket nöjd med Marilyn. Hon är mycket kunnig mäklare, var alltid tillgängliga, engagerade mycket, kommit med bra...

Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, Linköping
    Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Linköpingsområdet? Vi på Fastighetsbyrån är specialister på att förmedla alla sorters fastigheter, inklusive skog, och hjälper dig gärna! Välkommen!
    Pernilla K
    Pernilla K: Jag är jättenöjd med den mäklare som hjälpt mig sälja min bostadsrätt.

MOHV Malmö

1,034 recos
    Regementsgatan 17, Malmö
    MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela vårt företag. Vi vågar vara nytänkande för våra kunders bästa.
    Sara A
    Sara A: Trevligt bemötande och effektiv. Tydlig i kommunikationen och gör det hon säger att hon ska göra. Jag är mycket nöjd.

Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, Uppsala
    Varmt välkomna till Mäklarhuset!
    Monica M
    Monica M: Lugn och erfaren mäklare från Mäklarhuset.

Fastighetsbyrån Järfälla

1,020 recos
    Allmogevägen 5, Järfälla
    Köpa eller sälja bostad i Järfälla? Vi på Fastighetsbyrån är engagerade och målmedvetna och tar dina förutsättningar och behov i beaktning för att kunna erbjuda dig en tjänst som passar just dig och d...
    Malin S
    Malin S: Jag fick ett bra bemötande. Ordentligt, och noggrann.

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

1,003 recos
    Gustavslundsvägen 30, Bromma
    Vi har verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Bromma eller på Essingeöarna! Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Ted J
    Ted J: Väldigt enkel att föra ett samtal med. I en tid då priserna på bostadsrätter var på väg ner och det var många skambud ly...

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, Bromma
    Välkomna till Svenska Mäklarhuset Bromma!
    Emma V
    Emma V: Supertrevlig kille med otroligt engagemang!

Svenska Mäklarhuset Annedal

Bällstavägen 58, Bromma
    Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Annedal! Vi är Brommas ledande mäklarfirma. Av oss får du kostnadsfri värdering samt rådgivning under hela bostadsaffären.
    Emma V
    Emma V: Supertrevlig kille med otroligt engagemang!

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, Solna
    Vi hjälper dig hitta ditt nya drömboende i Solna samtidigt som vi hittar köpare till din tidigare bostad. Kontakta oss för en fri värdering eller boka tid för ett samtal med oss om din boendesituation...
    Monika M
    Monika M: Positiv. Uppfattar Jannis som seriös och angelägen göra allt rätt och riktigt så att jag som kund ska bli nöjd. Jag va...

Fastighetsbyrån Gävle

1,127 recos
    Nygatan 27, Gävle
    Funderar du på att flytta i, till eller från Gävle? Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här och hjälper dig oavsett var i processen du befinner dig. Välkommen!
    Guilherme E
    Guilherme E: Bra bemötande och arbete. Mycket bra bolag.

Mäklarhuset Örebro

Borgmästargatan 10, Örebro
    Varmt välkomna till Mäklarhuset!
    Henrik B
    Henrik B: Bra bemötande men kändes lite påklistrat och opålitligt i vissa diskussioner/konversationer.

Våningen & Villan Malmö

Mariedalsvägen 45, Malmö
    Vi är ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din bostadsaffär efter dina behov och önskemål.
    Cihan A
    Cihan A: Den bedste mægler i malmø. Hurtig salg af legenhed

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, Södertälje
    Yvonne T
    Yvonne T: Proffsigt och sympatiskt bemötande

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, Göteborg
    Välkommen till Fastighetsbyrån Hisingen! Vi har lång erfarenhet och hjälper dig tillrätta här i området.
    Birgit A
    Birgit A: Anders är positiv, lätt att diskutera med, kunnig och påläst inom sitt yrke. Som kund har vi haft stort förtroende för A...

Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, Karlskrona
    Lars S
    Lars S: Föredömligt i alla avseenden. Allt kunde enkelt ordnas trots 50 mils avstånd. Vid framtida försäljning eller köp av fa...

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-20 80 80
    Pamela B
    Pamela B: Trevlig! Och lätt att ha och göra med :-)

Fastighetsbyrån Sandviken

HYTTGATAN 37, Sandviken
    Välkommen till Fastighetsbyrån! Vi har kontor i Sandviken och Ockelbo. Är du intresserad av att köpa eller sälja en fastighet i området? Kontakta oss!
    Martin E
    Martin E: Jag blev bra bemött och mäklaren levde upp till förväntan.

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, Stockholm
    Välkommen till Fastighetsbyrån på Södermalm! Vi guidar dig till ditt nya område här i ett av Stockholms populäraste områden!
    Marianne L
    Marianne L: Professionellt bemötande . Trevligt att vara kund hos er. Åsa von Zweigbergk är en kunnig och erfaren mäklare.

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset, Nacka
    På Svensk Fastighetsförmedling i Nacka kan vi vårt område och hjälper dig till din bästa bostadsaffär!
    Rebecca E
    Rebecca E: Väldigt nöjda med försäljningen av vår bostad

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

1,285 recos
    Elsa Brändströms gatan 219, Hägersten
    Vi kan bostadsmarknaden i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Berätta för oss om dina planer!
    Viktor H
    Viktor H: Gott bemötande. Kanske lite hybris och glädjeprognoser, men annars inte mycket att klaga på

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, Stockholm
    Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms innerstad. Dessutom har vi landets nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index). Du når oss på 08- 650 70 00. Välkommen!
    gunilla M
    gunilla M: Trevlig mäklare, ordnade så att jag kunde komma och titta på lägenheten under tiden jag var uppe i Sthlm. Lätt att få k...

Fastighetsbyrån Kalmar

Norra Långatan 30, Kalmar
    Vi håller full koll på Kalmars bostadsmarknad och svarar gärna på frågor om bostad och boende här! Våra mäklare gör gärna en kostnadsfri värdering och berättar hur vi kan hjälpa just dig.
    Ulla F
    Ulla F: Effektiv, snabb, full kontroll på markanden. Mycket proffesionell. Bra presentation av objektet. Trevlig.

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, Uppsala
    Vi kan Uppsala och Knivsta, och vill gärna hjälpa dig få ut så mycket som möjligt av din bostadsaffär!
    Latifa K
    Latifa K: Trevlig, angagerad, hjälpsam och kunnig.

Fastighetsbyrån Alingsås

Lilla Torget 3, Alingsås
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Alingsås! Vi anpassar affärerna efter varje individ och har både lång erfarenhet och nytänk.
    Linnea B
    Linnea B: Toppen! Jag är helnöjd med Louise från start.