Topp 25 fastighetsmäklare

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

1,244 recos
    Östra Torggatan 14, Karlstad
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Charlotta W
    Charlotta W: Sammanfattningsvis bra bemötande och tydlig med information etc. Lätt att få tag på, stort plus.

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2,168 recos
    Sveavägen 147, Stockholm
    Vi gör ingenting lagom, och med Erik Olsson-metoden har vi gett säljare i Stockholm Bäst Betalt 8 år i rad. Kontakta oss om du också vill få Bäst Betalt för din bostad!
    Linda A
    Linda A: överlag ett gott bemötande. Professionell och förstod vårt behov och var väldigt hjälpsam och förstående.

Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, Linköping
    Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Linköpingsområdet? Vi på Fastighetsbyrån är specialister på att förmedla alla sorters fastigheter, inklusive skog, och hjälper dig gärna! Välkommen!
    Ann-sofie L
    Ann-sofie L: mycket bra bemötande lever upp till våra förväntningar på vad hon skulle göra.

MOHV Malmö

1,059 recos
    Regementsgatan 17, Malmö
    MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela vårt företag. Vi vågar vara nytänkande för våra kunders bästa.
    Camilla  W
    Camilla W: Smidigt, lugnt och tryggt gick det att sälja min mormors lägenhet med Henriks hjälp. Så nöjda!

Mäklarhuset Uppsala

Strandbodgatan 10, Uppsala
    Varmt välkomna till Mäklarhuset Uppsala!
    Birgit V
    Birgit V: Torbjörn var alltid trevlig och snabb i kontakten. Han höll mig alltid ajour med vad som hände. Har inget negativt att p...

Våningen & Villan Malmö

1,016 recos
    Mariedalsvägen 45, Malmö
    Vi är ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din bostadsaffär efter dina behov och önskemål.
    Simon I
    Simon I: Trevligt bemötande och väl insatt i objektet för kunna svara på frågor.

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, Solna
    Vi hjälper dig hitta ditt nya drömboende i Solna samtidigt som vi hittar köpare till din tidigare bostad. Kontakta oss för en fri värdering eller boka tid för ett samtal med oss om din boendesituation...
    Basheer K
    Basheer K: Mycket snäll och extremt duktig, jag rekommender honom stort. Det är enkelt att prata med honom samt han är hjälpsam. T...

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

1,032 recos
    Gustavslundsvägen 30, Bromma
    Vi har verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Bromma eller på Essingeöarna! Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Frank A
    Frank A: Proffsig kundorienterad och trevlig mäklare som höll huvudet kallt i en svår marknad.

Fastighetsbyrån Järfälla

1,045 recos
    Allmogevägen 5, Järfälla
    Köpa eller sälja bostad i Järfälla? Vi på Fastighetsbyrån är engagerade och målmedvetna och tar dina förutsättningar och behov i beaktning för att kunna erbjuda dig en tjänst som passar just dig och d...
    Per V
    Per V: Ett mycket positivt noggrant och proffesionellt bemötande.

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, Göteborg
    Välkommen till Fastighetsbyrån Hisingen! Vi har lång erfarenhet och hjälper dig tillrätta här i området.
    Lucas E
    Lucas E: Mycket bra, gav ett seriöst intryck. Kände till området bra och gjorde processen smidig när vi väl köpt huset.

Svenska Mäklarhuset Annedal

Bällstavägen 58, Bromma
    Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Annedal! Vi är Brommas ledande mäklarfirma. Av oss får du kostnadsfri värdering samt rådgivning under hela bostadsaffären.
    Theodor L
    Theodor L: Fredrik är trevlig, välvillig och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd med kontakten.

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, Bromma
    Välkomna till Svenska Mäklarhuset Bromma!
    Malte H
    Malte H: Utmärkt förståelse för våra behov och medlade effektivt med säljaren. Snabb och responsiv utan att vara framfusig eller ...

Fastighetsbyrån Sandviken

1,003 recos
    HYTTGATAN 37, Sandviken
    Välkommen till Fastighetsbyrån! Vi har kontor i Sandviken och Ockelbo. Är du intresserad av att köpa eller sälja en fastighet i området? Kontakta oss!
    Ted H
    Ted H: Mycket trevlig och glad mäklare, rekommenderas.

Fastighetsbyrån Gävle

1,131 recos
    Nygatan 27, Gävle
    Funderar du på att flytta i, till eller från Gävle? Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här och hjälper dig oavsett var i processen du befinner dig. Välkommen!
    Anne  H
    Anne H: Trevliga säljare. det är väl bra flera inblandade.

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, Södertälje
    Roger J
    Roger J: Trevligt bemötande och god information. Förväntan infriades. Som kund kan jag rekommendera Klas.

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-20 80 80
    Jonathan B
    Jonathan B: Vi köpte lägenhet med hjälp av Eddie och det var det smidigaste och mest flexibla köpet man kunde tänka sig, ständigt ti...

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

1,330 recos
    Elsa Brändströms gatan 219, Hägersten
    Vi kan bostadsmarknaden i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Berätta för oss om dina planer!
    Amanda R
    Amanda R: Trevlig och duktig mäklare som fick mitt första lägenhetsköp att kännas tryggt och bra. Kunde inte vara nöjdare!

Mäklarhuset Örebro

Borgmästargatan 10, Örebro
    Varmt välkomna till Mäklarhuset!
    Ann B
    Ann B: Han var bra, vi hade en del ändringar men Allt gick smidigt

Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, Åkersberga
    Varmt välkommen till Fastighetsbyrån i Åkersberga! Hos oss hittar du engagerade mäklare med koll på läget.
     Niklas  I
    Niklas I: Klart nöjd, även om marknaden inte var riktigt med mig för en försäljning i början av december.

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, Uppsala
    Vi kan Uppsala och Knivsta, och vill gärna hjälpa dig få ut så mycket som möjligt av din bostadsaffär!
    Mikael R
    Mikael R: Albin kom med en infallsvinkel som vi inte tänkt själva. Vi körde på den med bra resultat. Så toppbetyg självklart!

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, Stockholm
    Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms innerstad. Dessutom har vi landets nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index). Du når oss på 08- 650 70 00. Välkommen!
    Madeleine S
    Madeleine S: Jag är mycket nöjd med Annas insatster. Hon är tålmodig, vänlig, professionell och lätt att få tag på.

Fastighetsbyrån Alingsås

Lilla Torget 3, Alingsås
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Alingsås! Vi anpassar affärerna efter varje individ och har både lång erfarenhet och nytänk.
    Lena T
    Lena T: Bra bemötande. Jag är jättenöjd med Carina Berg.

Fastighetsbyrån Kalmar

Norra Långatan 30, Kalmar
    Vi håller full koll på Kalmars bostadsmarknad och svarar gärna på frågor om bostad och boende här! Våra mäklare gör gärna en kostnadsfri värdering och berättar hur vi kan hjälpa just dig.
    Els-marie D
    Els-marie D: Hejsan Fantastiskt bemötande. Påläst, kunnig professionell.

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, Malmö
    Funderar du på att förändra ditt boende i Malmö? Vi på Fastighetsbyrån Malmö City kan vårt område och svarar gärna på dina frågor!
    Alfred B
    Alfred B: trevligt, professionellt, smidigt och enkelt.

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset, Nacka
    På Svensk Fastighetsförmedling i Nacka kan vi vårt område och hjälper dig till din bästa bostadsaffär!
    Wafiullah K
    Wafiullah K: Mycket trevligt bemötande och mycket bra service. Mäklaren höll alltid mig uppdaterad. Rekommenderar varmt