Topp 25 fastighetsmäklare

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

1,284 recos
    Östra Torggatan 14, Karlstad
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Ann Davis A
    Ann Davis A: Teamet var : Effektivt, engagerade, flexibla, handlingskraftig, hjälpsam, kunnig, lyhörd och mycket proffsig!

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2,211 recos
    Sveavägen 147, Stockholm
    Vi gör ingenting lagom, och med Erik Olsson-metoden har vi gett säljare i Stockholm Bäst Betalt 8 år i rad. Kontakta oss om du också vill få Bäst Betalt för din bostad!
    Suzanne W
    Suzanne W: Magnus Jansson har stor erfarenhet och kunskap samt ger ett mycket professionellt bemötande. Har hanterat försäljnings...

Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, Linköping
    Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Linköpingsområdet? Vi på Fastighetsbyrån är specialister på att förmedla alla sorters fastigheter, inklusive skog, och hjälper dig gärna! Välkommen!
    Hemgården K
    Hemgården K: Johan Näsberg kämpade bra med att hitta nya lyckliga köpare av våra bostadsrätter i Vallastaden!

Våningen & Villan Malmö

1,051 recos
    Mariedalsvägen 45, Malmö
    Vi är ett av de ledande mäklarföretagen i Malmö, Lund, Helsingborg, Svedala och på Näset. Med hjälp av vår affärsmodell skräddarsyr vi din bostadsaffär efter dina behov och önskemål.
    Ingemar E
    Ingemar E: Lisa var väl påläst och väldigt effektiv.

MOHV Malmö

1,082 recos
    Regementsgatan 17, Malmö
    Vi på MOHV Malmö står för framåtanda! Vi vågar vara nytänkande och sätter våra kunders behov främst. Välkommen till oss!
    Sanne H
    Sanne H: Yessica var väldigt hjälpsam och proffesionell under hela processen.

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

1,054 recos
    Gustavslundsvägen 30, Bromma
    Vi har verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Bromma eller på Essingeöarna! Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Martina J
    Martina J: Robin är trevlig, pålitlig och lätttillgänglig genom hela processen. Jag kände redan under vårt första möte att Robin ha...

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, Solna
    Vi hjälper dig hitta ditt nya drömboende i Solna samtidigt som vi hittar köpare till din tidigare bostad. Kontakta oss för en fri värdering eller boka tid för ett samtal med oss om din boendesituation...
    Anders F
    Anders F: Danial skötte både försäljning av gamla lägenheten och köp av nya. Allt var väldigt bra utfört, snabbt, energiskt och me...

Mäklarhuset Uppsala

1,001 recos
    Strandbodgatan 10, Uppsala
    Varmt välkomna till Mäklarhuset Uppsala!
    Oskar S
    Oskar S: Malin Banger gav mig från start ett mycket professionellt och seriöst intryck. Fixade visning snabbt och även ett snabbt...

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Gustaf Dalénsgatan 1, Göteborg
    Välkommen till Fastighetsbyrån Hisingen! Vi har lång erfarenhet och hjälper dig tillrätta här i området.
    Robin C
    Robin C: Väldigt bra och kunnig, kunde dock vara något långsam på att ge svar på frågor.

Fastighetsbyrån Järfälla

1,052 recos
    Allmogevägen 5, Järfälla
    Köpa eller sälja bostad i Järfälla? Vi på Fastighetsbyrån är engagerade och målmedvetna och tar dina förutsättningar och behov i beaktning för att kunna erbjuda dig en tjänst som passar just dig och d...
    Daniel E
    Daniel E: Korrekt, trevlig och tillgänglig. Gav ett tillitsfullt intryck.

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, Bromma
    Välkomna till Svenska Mäklarhuset Bromma!
    Anna B
    Anna B: Hej, Har bara goda erfarenheter av Noomi. Hon skall ha pris. Otroligt professionell och kompetent även SNABB och orden...

Svenska Mäklarhuset Annedal

Bällstavägen 58, Bromma
    Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Annedal! Vi är Brommas ledande mäklarfirma. Av oss får du kostnadsfri värdering samt rådgivning under hela bostadsaffären.
    Magnus L
    Magnus L: Vänligt och proffesionellt bemötande.

Fastighetsbyrån Gävle

1,132 recos
    Nygatan 27, Gävle
    Funderar du på att flytta i, till eller från Gävle? Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här och hjälper dig oavsett var i processen du befinner dig. Välkommen!
    Anne  H
    Anne H: Trevliga säljare. det är väl bra flera inblandade.

Svensk Fastighetsförmedling Uppsala

Kungsängsgatan 14, Uppsala
    Vi kan Uppsala och Knivsta, och vill gärna hjälpa dig få ut så mycket som möjligt av din bostadsaffär!
    Herman P
    Herman P: Mycket nöjd med Sofias bemötande, påläst, hjälpsam, skulle varmt rekommendera henne.

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

1,363 recos
    Elsa Brändströms gatan 219, Hägersten
    Vi kan bostadsmarknaden i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Berätta för oss om dina planer!
    Melanie F
    Melanie F: Köpte min första bostadsrätt av Kim - Väldigt diplomatisk, trevlig och genuin. Även en härlig humor som gav smilbanden s...

Fastighetsbyrån Sandviken

1,005 recos
    HYTTGATAN 37, Sandviken
    Välkommen till Fastighetsbyrån! Vi har kontor i Sandviken och Ockelbo. Är du intresserad av att köpa eller sälja en fastighet i området? Kontakta oss!
    Lena W
    Lena W: Engagerad, proffsig, vänlig, alltid tillgänglig!

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-20 80 80
    Jonas N
    Jonas N: Duktig och driven. Lyssnade på våra önskemål som säljare och jobbade mot dessa.

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, Stockholm
    Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms innerstad. Dessutom har vi landets nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index). Du når oss på 08- 650 70 00. Välkommen!
    Gabriel E
    Gabriel E: Jag är otroligt nöjd med Mikaels insats. Han var extremt professionell och gjorde ett bra jobb under hela processen.

Fastighetsbyrån Alingsås

Lilla Torget 3, Alingsås
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Alingsås! Vi anpassar affärerna efter varje individ och har både lång erfarenhet och nytänk.
    Britt F
    Britt F: Vänligen se mitt tidigare skrivna omdöme! (Det var ju görbra)

Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, Åkersberga
    Varmt välkommen till Fastighetsbyrån i Åkersberga! Hos oss hittar du engagerade mäklare med koll på läget.
    Klas H
    Klas H: Har stor kunskap och erfarenhet av hur bostads- och husmarknaden i Österåker fungerar.

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, Södertälje
    Inkeri K
    Inkeri K: Jag kan Inte säga något negativt!

Fastighetsbyrån Kalmar

Norra Långatan 30, Kalmar
    Vi håller full koll på Kalmars bostadsmarknad och svarar gärna på frågor om bostad och boende här! Våra mäklare gör gärna en kostnadsfri värdering och berättar hur vi kan hjälpa just dig.
    Lotta N
    Lotta N: Bra bemötande och han agerade väldigt proffesionellt

Mäklarhuset Örebro

Borgmästargatan 10, Örebro
    Varmt välkomna till Mäklarhuset!
    Arim Khaleel B
    Arim Khaleel B: allt var bra och gick som väntat. rekommenderas självklart.

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset, Nacka
    På Svensk Fastighetsförmedling i Nacka kan vi vårt område och hjälper dig till din bästa bostadsaffär!
    Jean Christian J
    Jean Christian J: Bra. Positiv. Direkt. Snabb. Vänlig.

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, Malmö
    Funderar du på att förändra ditt boende i Malmö? Vi på Fastighetsbyrån Malmö City kan vårt område och svarar gärna på dina frågor!
    Mikael D
    Mikael D: Mycket bra bemötande, andra lägenhetsförsäljningen och mycket nöjd med allt. Varmaste rekommendationer.