Måleri i Harmoni

Sandfjärdsgatan 72, 120 56 Årsta — Visa karta

Vi på Måleri i Harmoni AB har som mål att inte enbart hjälpa dig att renovera ditt drömhus, utan även att göra processen enkel och njutbar för dig. Vi är ett måleriföretag som erbjuder full service inom måleri med stor erfarenhet. Vi kan hjälpa dig med alla måleriarbeten i ditt nya/gamla hem. Vi utför allt inom måleri och har många års erfarenhet, inte bara i Stockholm utan även i andra delar av Sverige och vi har också utfört måleriarbeten utomlands.

Läs vad 23 kunder tycker om Måleri i Harmoni

• Malin A
    Malin A skrev om Måleri i Harmoni
    Jättetrevlig och kunnig personal som gärna bollar idéer och kommer med råd. Vår målare Leffe gjorde ett jättebra jobb. Vi målade hela vår lgh på 75 kvm och tapetserade en mindre hall och det blev så bra! Rekommenderar verkligen denna firman.
  • Björn T
    Björn T skrev om Måleri i Harmoni
    Mkt kompetenta och trevliga, dessutom serviceminded. Rekommenderas varmt.
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Måleri i Harmoni
    Mycket trevligt bemötande. Dom kommer när dom ska, och är klara enligt överenskommelse. Kan varmt rekommendera dom.
  • Maria E
    Maria E skrev om Måleri i Harmoni
    Positivt bemötande och bra genomfört måleri-arbete! Inget att klaga på, det blev helt som vi hade tänkt oss och till det priset vi hade fått uppgift om på förhand.
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Måleri i Harmoni
    Grymt nöjd med allt från kommunikation till finish. Kommer definitivt anlita dom igen. Lasse är precis så som man önskar att en hantverkare ska vara, noggrann, pålitlig och trevlig!

/Patrik
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Måleri i Harmoni
    Har anlitat M i H flertalet gånger, från att kitta och måla gamla känsliga fönster till hjälp med målning lägenhet, innefattande både spackling, målning av väggar och målning av snickerier. Förutom stort kunnande och väldigt bra utfört arbete känns det tryggt att anlita dem. Om det är några oklarheter så ringer de och frågar, är det någon detalj man som kund förbisett , tar de initiativ till att fixa eller kollar om de ska fixa. Kommer i tid, eller snarare lite tidigare:) , har bara positiv erfarenhet från detta företag.
  • Michael L
    Michael L skrev om Måleri i Harmoni
    Väldigt bra bemötande och god service och kvalitet på arbetet. Har anlitat Måleri i harmoni två gånger.
  • Sven M
    Sven M skrev om Måleri i Harmoni
    Klarade målningen på utsatt tid trots större arbetsbörda än först uppskattat. Ett par smådetaljer korrigerades i efterhand inom några dagar. Mycket bra bemötande och kommunikation/tillgänglighet. Kommer absolut anlita igen vid behov.
  • Anna I
    Anna I skrev om Måleri i Harmoni
    Måleri i Harmoni målade om hela min lägenhet inkl alla element och snickerier. Det var lätt att få kontakt både innan jobbet utfördes och under tiden. Arbetet är noggrannt utfört och jag är verkligen nöjd med resultatet. Rekommenderas varmt.
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Måleri i Harmoni
    Måleri&Harmoni målade hjälpte mig med att spackla och måla om mitt vardags- och sovrum. Jättetrevligt bemötande och ett väldigt bra resultat. Var hjälpsamma med råd och tips om vad som skulle funka bra och mindre bra att göra då jag själv inte är så kunnig. Fakturan blev det överenskomna beloppet. kan varmt rekommenderas.
  • Marie H
    Marie H skrev om Måleri i Harmoni
    Snabbt och snyggt fixades våra vardagsrumsväggar. När vi efter första omgången inte var helt nöjda (färgen täckte inte 100% överallt) kom målaren tillbaka dagen efter och fixade det. Nu är vi mycket nöjda!
    Lätta att ha att göra med, trevliga!!
  • Kent V
    Kent V skrev om Måleri i Harmoni
    Vi är mycket nöjda, bra kommunikation, riktigt bra utfört arbete!!
  • Linda K
    Linda K skrev om Måleri i Harmoni
    De var mycket proffsiga och gav snabb offert. Trevliga, noggranna och effektiva på plats.
    Resultatet blev mycket bra och vi är nöjda med alla delar.
  • Jens F
    Jens F skrev om Måleri i Harmoni
    Vi fick bra bemötande under hela arbetet. Omfattande renovering av 2-plans villa. Spackling och målning av samtliga väggar i boytor, renovering av samtliga fönster. Bra och noggrant resultat. Uppskattar att det fanns flexibilitet då vi gjorde enstaka förändringar under arbetets gång. Sammanfattningsvis utmärkt arbete på alla fronter.
  • Kenneth H
    Kenneth H skrev om Måleri i Harmoni
    Använde dem för att måla om min lägenhet samt tapetsera. De höll tidsplanen och budget. Trevliga att ha å göra med.
    Dessutom nöjd med utfört arbete.
    Har använt dem även vid tidigare ommålningar också då led bra resultat.
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Måleri i Harmoni
    Mycket snyggt och väl utfört arbete, som mot mina tvivel blev klart på utsatt tid. Höll rent och snyggt hemma hos mig under hela arbetet.
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Måleri i Harmoni
    Ett professionellt team som jobbar med en seriositet och yrkesskicklighet som ger trygghet. Jobbet har utförts med både snabbhet o noggrannhet. Jag är mycket nöjd med resultatet. Dessutom är det snyggt o välstädat varje dag de lämnat lägenheten. Jag ger dem högsta betyg Ulla Eriksson
  • Keneth H
    Keneth H skrev om Måleri i Harmoni
    Företaget svarade snabbt på min annons. De var snabbt på plats i lägenheten för att göra underlag för en offert. De erbjöd ett bra pris, de gav ett mycket bra intryck. Under de tre veckor som arbetet tog så höll de mig löpande einformerad om vad som hände, om tidlånen ör lägenheten. Samma två killar utförde arbetet i min lägenhet och de var mycket hänsynsfulla mot mig. De utförde också extrauppgifter som de sedan inte brydde sig om att ta betalt för. Tidplan och budget hölls och jag kände mig mycket trygg med att ha dem i min lägenhet och resultatet blev superbra. Kan varmt rekommendera Måleri i Harmoni och kommer själv anlita dem igen i framtiden.
  • Agneta J
    Agneta J skrev om Måleri i Harmoni
    Rekommenderar företaget. De har renoverat hela min lägenhet och arbetet är mycket professionellt utfört. Det blev bättre än vad jag hade hoppats på. Dessutom höll de tidsramarna perfekt. Vi lyckades även tima in att sovrummet renoverades när jag åkte iväg på semester. Underbart att komma hem till ett helt nytt sovrum :-)
  • Christina F
    Christina F skrev om Måleri i Harmoni
    Arbetet utfördes väl av erfarna yrkesmän och inom tidsram.
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Måleri i Harmoni
    Jag har anlitat Måleri i Harmoni både som företagare och till vår bostadsrättsförening. Det har jag varit mycket nöjd med och det är inte ofta nuförtiden man får vara nöjd med hantverkare. Jag sätter en fyra, men det får anses som ett toppbetyg i dagens hantverkarstress. Några femmor har jag inte delat ut ännu och då har jag ändå stött på nåt hundratal hantverkare i våra renoveringsprojekt.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Måleri i Harmoni
    Korrekt ,kunnigt och proffesionellt
  • Christian N
    Christian N skrev om Måleri i Harmoni
    Leif på Måleri i Harmoni var väldigt serviceminded och mycket kunnig i sitt yrke. Han rapporterade löpande om status och när han skulle komma. Arbetet blev utfört enligt avtal. Med tanke på omfattningen av jobbet som var utomordentligt gjort så var det mycket prisvärt. Vi är mycket nöjda och kan absolut rekommendera andra att anlita Måleri i Harmoni.

Sandfjärdsgatan 72, 120 56 Årsta