Måleri i Harmoni

Sandfjärdsgatan 72, 120 56 Årsta — Visa karta

Välkommen till oss på Måleri i Harmoni!

Vi hjälper dig inte bara med renoveringen, vårt mål är att processen kring din renovering dessutom ska kännas enkel och njutbar. Vi står till tjänst med alla typer av måleriarbeten inom- och utomhus, i ditt nya eller gamla hem, i Stockholm, Sverige och även utomlands när det önskas.

Med många års erfarenhet och certifierade medarbetare skapar, presterar och levererar vi enligt era önskemål. Vi erbjuder fri konsultation och ser fram emot att höra om era måleriprojekt!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Måleri i Harmoni

• 2020-10-13

Mårten C skrev om Måleri i Harmoni
    Total ommålning och spackling av lägenhet, både vanlig färg och linolja. Lucas målaren gjorde med sin kollega ett superjobb. Noggrant och med känsla. Marie på kontoret samordnade och skötte logistiken perfekt. Kort sagt: måleri i harmoni kan varmt rekommenderas och vem bryr sig om det blir några kronor dyrare, när resultatet lär vara fint i minst 10 år.
    Mårten Castenfors. Läs mer
  • 2020-10-08

Martin Anton L skrev om Måleri i Harmoni
    Effektiva målare. Mycket bra resultat. Tillmötesgående. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-10-01

Nathalie N skrev om Måleri i Harmoni
    Från första kontakt till att vår lägenhet var klar har det vart så smidigt att anlita dem. Trevliga, proffsiga och väldigt kunniga.
    Hela processen var enkel och de möte alla min önskemål och ändringar i sista sekund. Ett STORT PLUS var att de blev klara tidigare än förväntat. Läs mer
  • 2020-09-16

Frans F skrev om Måleri i Harmoni
    Måleri i Harmoni höll pris, tidsbudget och lämnade ett fantastiskt fint resultat. Mycket duktiga målare som vi varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2020-09-11

Lars N skrev om Måleri i Harmoni
    Beställde målning av fasad.Killarna som utförde målningen var proffsiga och väldigt trevliga. Övrig personal på firman som jag haft kontakt med var också proffsiga och tillmötesgående. Sammanfattningsvis tycker jag att Måleri i Harmoni är ett seriöst företag som man kan lita på och som jag verkligen rekommenderar. Lars Nyqvist, Huddinge. Läs mer
  • 2020-09-08

Eva K skrev om Måleri i Harmoni
    Renovering vardagsrum, hall och sovrum, målning (Inkl riv av tapet ) och hall tapetsering.
    Otroligt professionella, trevliga och kunniga från första kontakt till slutförande av jobbet! Toppen jobb med perfekt finish. Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-08-21

Maria A skrev om Måleri i Harmoni
    Vi fick hela lägenheten ommålad inklusive snickerier och fönster och vi är jättenöjda med resultatet. Vi fick även ett trevligt bemötande och fick jobbet gjort när vi önskade trots att vi var ute i sista sekund. Vi kan verkligen rekommendera Måleri i Harmoni. Läs mer
  • ELLEN H

2020-08-07

ELLEN H skrev om Måleri i Harmoni
    Ommålning av trähus. Allt funkade fint och på utsatt tid. Trevlig bemötande och pålitliga. Kan rekommendera. Läs mer
  • Viktor F

2020-07-05

Viktor F skrev om Måleri i Harmoni
    Vår bostadsrättsförening använde Måleri Harmoni till att måla om vår tvättstuga. Effektiv service, bra bemötande, snabba åtgärder. Ett litet missförstånd (som var lika mycket vårt fel) fixades till kvickt. Generellt mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-06-06

Eva B skrev om Måleri i Harmoni
    Måleri och tapetsering av innerväggar + snickerier i lägenhet. Allt har varit proffsigt från början till slut- vi är supernöjda med allt från offert, kommunikation och bemötande till utförande och slutresultat. Skulle definitivt rekommendera dem till andra!

/Eva Läs mer
  • 2020-05-20

Monika P skrev om Måleri i Harmoni
    Trevliga killar som gjorde bra jobb och kom på utsatt tid. Målare som man kan lita på. Rekommenderar dem. Läs mer
  • 2020-05-20

Anna L skrev om Måleri i Harmoni
    Vi är jättenöjda med arbetsinsatsen och bemötandet från Måleri i Harmoni och kommer absolut använda dem igen. Läs mer
  • 2020-04-27

Niklas E skrev om Måleri i Harmoni
    Lever både upp till sitt namn och levererade ett snyggt och proffsigt jobb med att måla om hela lägenheten.

Uppskattade den hjälpsamma och lättillgängliga kommunikationen från start med både förslag på olika typer av genomförande och färgval. Fick också en klar och tydlig offert som stämde väl överens med genomförandet som gick som smort genom hela projektet.

Kan varmt rekommendera och skulle själv gärna anlita firman igen vid ett framtida projekt. Läs mer
  • 2020-04-23

Anders M skrev om Måleri i Harmoni
    Jag hade några fönster som behövde målas och kittas om. Fick kontakt med Måleri i Harmoni och de har skött det hela bra från start till slut. Trevliga killar som gjorde jobbet, med utmärkt resultat. Läs mer
  • 2020-04-01

Jan Anders D skrev om Måleri i Harmoni
    Vår brf målade om våra trapphus, och vi valde Måleri i Harmoni. De var professionella under upphandlingen, och lätt att ha att göra med under hela processen fram till färdigt arbete och slutbesiktning. Gjorde ett snyggt jobb, till ett konkurrenskraftigt pris och höll tidplanen väl. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-01

Liisa A skrev om Måleri i Harmoni
    Måleriarbeten i lägenhet ca 85 kvm. väggar, tak, fönster och dörrar. Trevligt bemötande och bra dialog inför beställning . Effektivt utförande enligt avtalad tidplan. Snyggt slutresultat. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-15

Hanna U skrev om Måleri i Harmoni
    Toppen. Vi fick hjälp med målning och tapetsering av sovrum. Läs mer
  • Leif U

2019-12-13

Leif U skrev om Måleri i Harmoni
    Vi fick hjälp med att renovera vårt sovrum precis innan julafton. Spackling, tapetsering och målning. Helt perfekt, i tid och jättetrevligt bemötande. Så slapp vi sova på golvet på julafton också. Läs mer
  • 2019-11-20

Petter H skrev om Måleri i Harmoni
    Vi anlitade Måleri i Harmoni till att renovera stora delar av vårt radhus. Arbetet innebar bland annat borttagning av tapet, och målning av väggar, golv och tak. Proffsig, skicklig och mycket trevlig personal som var lyhörda för våra behov och synpunkter. De kunde starta med kort varsel och jobbade hårt för att hålla de uppsatta tidsramarna. Resultatet blev jättefint och till ett rimligt och konkurrenskraftigt pris.

Hade önskat bättre kommunikationen för löpande uppdateringar av kostnader för tilläggsarbeten och material. Annars hade det varit en klar 5:a, men på det hela taget är vi mycket nöjda. Rekommenderas! Läs mer
  • Simon K

2019-10-05

Simon K skrev om Måleri i Harmoni
    Vi vände oss till Måleri i Harmoni när vi skulle måla om och slipa golven i vår nya lägenhet om 3 rok 80 kvm. Leif mötte upp oss i lägenheten, inspekterade, och lämnade en bra offert. De startade upp med kort varsel och blev färdiga på 2 veckor. När vi i efterhand upptäckte några småskavanker i form av skavmärken på en golvlist så var det inga konstigheter utan de kom tillbaka och fixade till det direkt.

Vi upplevde att det var lätt och trevligt att kommunicera med företaget och priset var rimligt satt. Leif var mycket kunnig och trevlig.

Sammantaget är vi mycket nöjda och kan varmt rekommendera Måleri i Harmoni! Läs mer
  • 2019-09-23

per Ö skrev om Måleri i Harmoni
    Vi beställde renovering av fönster och hade ett bra första möte där vi gick igenom skicket på våra fönster och fick en bra rekommendation om vad vi behövde göra. Jobbet startades på utsatt tid och utfördes snabbt och mycket bra! Proffsigt! Läs mer
  • 2019-09-21

Maria O skrev om Måleri i Harmoni
    Måleri i harmoni målade- och tapetserade om hela min lägenhet. Bemötandet var från första kontakt vänligt och professionellt av både målare och administration. Lägenheten blev superfin och var dessutom klar tre dagar före utsatt tid. Jag ger Leif och de andra mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-09-19

Kia Ö skrev om Måleri i Harmoni
    Fönsterrenovering och vi är supernöjda Läs mer
  • 2019-03-06

Helene B skrev om Måleri i Harmoni
    Målade först om lägenheten och blev helnöjd. Gick sen vidare till radhuset och blev lika nöjd. Måleri Harmoni är lätta att ha att göra, håller vad de lovar och gör ett riktigt bra jobb! Läs mer
  • 2019-03-06

Rolf B skrev om Måleri i Harmoni
    Vi är mycket nöjda med målningsutförandet i våra trapphus. Arbetet har utförts snabbt och smidigt av kompetent personal,
    Bemötandet från början och under arbetets gång har varit mycket positivt och trevligt. Installation av ny belysning har samordnats på ett utmärkt sätt och med bra resultat.
    Rolf Borggren
    Ordförande
    Brf Eriksbergs torg 5 Läs mer
  • 2019-01-31

Linnea S skrev om Måleri i Harmoni
    Fick hjälp med nedmontering av tapet, spackling av vägg och målning av väggen och taket. Gick jättesnabbt att få svar och jobbet bokning, och jobbet blev klart som beräknat. Rent och snyggt efteråt. Är jättenöjd! :) Trevligt bemötande och snabba svar! Läs mer
  • Suzanne S

2018-12-05

Suzanne S skrev om Måleri i Harmoni
    Ett seriöst företag som utför ett proffesionellt arbete!
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Per S

2018-11-26

Per S skrev om Måleri i Harmoni
    Riktigt seriösa målare som håller snyggt och rent omkring sig , OCH dessutom riktigt trevliga och sociala som inte är känt som en vanlig företeelse i branschen !
    Rekommenderas !! Läs mer
  • 2018-11-22

Célia G skrev om Måleri i Harmoni
    Målning av vår nya lägenhet, väggar, tak och snickerier. Snabba och trevliga, gjorde ett fantastiskt jobb, vi är jättenöjda. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Magnus B

2018-11-22

Magnus B skrev om Måleri i Harmoni
    Målning, tapetsering och golvslipning av vår nya lägenhet. Väl utfört arbete. Klara i tid. Läs mer
  • 2018-11-05

Verifierad kundrelation
    Mathias B skrev om Måleri i Harmoni
    Väldigt trevlig personal och bemötande, finns inget att klaga på och kommer anlita dom igen. Läs mer
  • 2018-08-31

Kjell P skrev om Måleri i Harmoni
    Målning av tapetserad hall. De gjorde ett bra grunarbete och slutmålning. Läs mer
  • 2018-07-25

Mats T skrev om Måleri i Harmoni
    Reparation och målning av takskada samt målning av väggar,
    Bra tillmötesgående och tillgänglighet.
    Uppfyllde alla förväntningar.
    Snabba och prisvärda med bra resultat. Läs mer
  • 2018-04-23

Linus A skrev om Måleri i Harmoni
    Beställt arbete: Spackling och målning av väggar och tak i ett sovrum. Den ena sovrumsväggen var i rejält dåligt skick efter att vi rivit bort en stor väggmonterad bokhylla. Dessutom en tilläggsbeställning: målning av en del av en vägg i köket.

Mycket nöjd med resultatet, det märktes att målaren som utförde arbetet var professionell och visste vad han sysslade med. Sovrummet blev jättefint, och även köket blev jättebra, där bara en del av väggen skulle målas om.

De var väldigt flexibla och snabba: ringde på måndag, de kom o kollade samma dag. Började jobbet på onsdag och det var klart på fredag lunch. Flexibla då de även tog hand om det mindre arbetet i köket utan krångel. Fakturan stämde precis med det avtalade.

Sammanfattningsvis är jag supernöjd med både resultatet och kontakten med dem. Kommer själv anlita dem vid behov i framtiden, och kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2018-01-22

Elin M skrev om Måleri i Harmoni
    Anlitade måleri i harmoni för renovering av väggar i lägenhet. supertrevligt, snabbt och flexibelt bemötande från allra första samtalet. Fick mycket bra hjälp och rekommendation kring färgval och förgnyanser. Måleri i harmoni hade även de bästa av tålamod med min velighet :)
    Resultatet blev strålande och arbetet utfört med god tidsmarginal.
    Upplevt ett tryggt, pålitligt och seriöst företag som visat på hantverksskicklighet delux!

Kan inget annat än verkligen relomendera måleri i harmoni. Läs mer
  • Johan B

2018-01-22

Johan B skrev om Måleri i Harmoni
    Vi fick hjälp att måla om väggar och tak i vår trea. Vi upplevde dem som seriösa genom hela projektet och uppskattade att de kom ut och tittade på lägenheten innan vi fick kostnadsförslaget. Flexibla, tillägg som dök upp längs vägen (från vår sida) hanterades snabbt och smidigt. Vi är jättenöjda med resultatet och fakturan stämde precis med offert + överenskomna tillägg. Vi hade några kommentarer på resultatet efter avslutat arbete och dessa åtgärdades direkt nästkommande dag. Vi rekommenderar dem varmt och är glada att ha hittat en bra och pålitlig målare som vi kan använda igen i framtiden! Läs mer
  • Nadja Ö

2017-12-11

Nadja Ö skrev om Måleri i Harmoni
    Otroligt snabb service och ett utmärkt utfört jobb. Mycket tacksam för den snabba respons på lösning av mitt problem när jag stod utan målare att färdigställa ett arbete. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2017-11-03

Cecilia C skrev om Måleri i Harmoni
    Måleri i Harmoni målade om garaget i min bostadsrättsförening. Jag fick ett genomgående bra bemötande, bra rådgivning kring tjänsterna och ett utförande utan några anmärkningar. Jag skulle gärna använda företaget igen! Läs mer
  • 2017-08-18

John A skrev om Måleri i Harmoni
    Jag är mycket nöjd med det arbete som Måleri i harmoni utförde i min lägenhet. De var snabba, trevliga och tillmötesgående samt mycket lätta att få kontakt med om det var någonting.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2017-04-19

Magnus Q skrev om Måleri i Harmoni
    Anlitade 'Måleri i Harmoni' för ett lite enklare uppdrag, lite spackel och ett par lager med färg.

Jag uppskattade enkelheten med att anlita 'Måleri i Harmoni', en målare kom relativt snabbt och inspekterade lägenheten och skickade sedan en offert som vi tidigare kommit överens om.
    Arbetet utfördes faktiskt snabbare än vad jag hade förväntat mig, men även med ett väldigt bra resultat - därav det höga betyget. Läs mer
  • 2017-04-10

Julia R skrev om Måleri i Harmoni
    Mycket noggrant, effektivt och fint utfört arbete av Lucas som målade hela vår lägenhet. Vi är så nöjda och kan absolut rekommendera Måleri i harmoni! Läs mer
  • 2017-04-06

Stefan D skrev om Måleri i Harmoni
    Rekommenderar Måleri i Harmoni, vi hade en bra dialog både före och under arbetet. Arbetet utfört enligt överenskommelse. Läs mer
  • 2017-02-15

Marianne T skrev om Måleri i Harmoni
    De här killarna vet garanterat vad de håller på med! Kunniga och trevliga. De fixade till min helt inrökta lägenhet ( 2:a på 54 kvadrat) som inte renoverats på 20 år. Tak, väggar, snickerier och köksluckor. Jag trodde inte det var möjligt men nu är den som ny och det luktar inte rök alls. Allt flöt på smidigt. Trolleri! Läs mer
  • 2016-12-14

Peder F skrev om Måleri i Harmoni
    Firmanamnet är väl valt - allt har löpt på väldigt harmoniskt. Och i linje med det har kontakterna (främst med Leffe) varit trivsamma, positiva och konstruktiva. Målerijobbet perfekt utfört med känsla även för de små detaljerna.
    Helnöjda!
    /Peder & Elin Läs mer
  • 2016-11-04

Malin A skrev om Måleri i Harmoni
    Jättetrevlig och kunnig personal som gärna bollar idéer och kommer med råd. Vår målare Leffe gjorde ett jättebra jobb. Vi målade hela vår lgh på 75 kvm och tapetserade en mindre hall och det blev så bra! Rekommenderar verkligen denna firman. Läs mer
  • 2016-07-14

Björn T skrev om Måleri i Harmoni
    Mkt kompetenta och trevliga, dessutom serviceminded. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Fredrik Ö

2016-07-14

Fredrik Ö skrev om Måleri i Harmoni
    Mycket trevligt bemötande. Dom kommer när dom ska, och är klara enligt överenskommelse. Kan varmt rekommendera dom. Läs mer
  • 2016-07-04

Maria E skrev om Måleri i Harmoni
    Positivt bemötande och bra genomfört måleri-arbete! Inget att klaga på, det blev helt som vi hade tänkt oss och till det priset vi hade fått uppgift om på förhand. Läs mer
  • 2016-03-31

Patrik F skrev om Måleri i Harmoni
    Grymt nöjd med allt från kommunikation till finish. Kommer definitivt anlita dom igen. Lasse är precis så som man önskar att en hantverkare ska vara, noggrann, pålitlig och trevlig!

/Patrik Läs mer
  • Thomas E

2016-01-24

Thomas E skrev om Måleri i Harmoni
    Har anlitat M i H flertalet gånger, från att kitta och måla gamla känsliga fönster till hjälp med målning lägenhet, innefattande både spackling, målning av väggar och målning av snickerier. Förutom stort kunnande och väldigt bra utfört arbete känns det tryggt att anlita dem. Om det är några oklarheter så ringer de och frågar, är det någon detalj man som kund förbisett , tar de initiativ till att fixa eller kollar om de ska fixa. Kommer i tid, eller snarare lite tidigare:) , har bara positiv erfarenhet från detta företag. Läs mer

Sandfjärdsgatan 72, 120 56 Årsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte