Måleri i Harmoni

Sandfjärdsgatan 72, 120 56 Årsta — Visa karta

Välkommen till oss på Måleri i Harmoni!

Vi hjälper dig inte bara med renoveringen, vårt mål är att processen kring din renovering dessutom ska kännas enkel och njutbar. Vi står till tjänst med alla typer av måleriarbeten inom- och utomhus, i ditt nya eller gamla hem, i Stockholm, Sverige och även utomlands när det önskas.

Med många års erfarenhet och certifierade medarbetare skapar, presterar och levererar vi enligt era önskemål. Vi erbjuder fri konsultation och ser fram emot att höra om era måleriprojekt!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 36 kunder tycker om Måleri i Harmoni

• Kjell P skrev om Måleri i Harmoni
    Målning av tapetserad hall. De gjorde ett bra grunarbete och slutmålning. Läs mer
  • Mats T skrev om Måleri i Harmoni
    Reparation och målning av takskada samt målning av väggar,
    Bra tillmötesgående och tillgänglighet.
    Uppfyllde alla förväntningar.
    Snabba och prisvärda med bra resultat. Läs mer
  • Linus A skrev om Måleri i Harmoni
    Beställt arbete: Spackling och målning av väggar och tak i ett sovrum. Den ena sovrumsväggen var i rejält dåligt skick efter att vi rivit bort en stor väggmonterad bokhylla. Dessutom en tilläggsbeställning: målning av en del av en vägg i köket.

Mycket nöjd med resultatet, det märktes att målaren som utförde arbetet var professionell och visste vad han sysslade med. Sovrummet blev jättefint, och även köket blev jättebra, där bara en del av väggen skulle målas om.

De var väldigt flexibla och snabba: ringde på måndag, de kom o kollade samma dag. Började jobbet på onsdag och det var klart på fredag lunch. Flexibla då de även tog hand om det mindre arbetet i köket utan krångel. Fakturan stämde precis med det avtalade.

Sammanfattningsvis är jag supernöjd med både resultatet och kontakten med dem. Kommer själv anlita dem vid behov i framtiden, och kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Elin M skrev om Måleri i Harmoni
    Anlitade måleri i harmoni för renovering av väggar i lägenhet. supertrevligt, snabbt och flexibelt bemötande från allra första samtalet. Fick mycket bra hjälp och rekommendation kring färgval och förgnyanser. Måleri i harmoni hade även de bästa av tålamod med min velighet :)
    Resultatet blev strålande och arbetet utfört med god tidsmarginal.
    Upplevt ett tryggt, pålitligt och seriöst företag som visat på hantverksskicklighet delux!

Kan inget annat än verkligen relomendera måleri i harmoni. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Måleri i Harmoni
    Vi fick hjälp att måla om väggar och tak i vår trea. Vi upplevde dem som seriösa genom hela projektet och uppskattade att de kom ut och tittade på lägenheten innan vi fick kostnadsförslaget. Flexibla, tillägg som dök upp längs vägen (från vår sida) hanterades snabbt och smidigt. Vi är jättenöjda med resultatet och fakturan stämde precis med offert + överenskomna tillägg. Vi hade några kommentarer på resultatet efter avslutat arbete och dessa åtgärdades direkt nästkommande dag. Vi rekommenderar dem varmt och är glada att ha hittat en bra och pålitlig målare som vi kan använda igen i framtiden! Läs mer
  • Nadja Ö
    Nadja Ö skrev om Måleri i Harmoni
    Otroligt snabb service och ett utmärkt utfört jobb. Mycket tacksam för den snabba respons på lösning av mitt problem när jag stod utan målare att färdigställa ett arbete. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Cecilia C skrev om Måleri i Harmoni
    Måleri i Harmoni målade om garaget i min bostadsrättsförening. Jag fick ett genomgående bra bemötande, bra rådgivning kring tjänsterna och ett utförande utan några anmärkningar. Jag skulle gärna använda företaget igen! Läs mer
  • John A skrev om Måleri i Harmoni
    Jag är mycket nöjd med det arbete som Måleri i harmoni utförde i min lägenhet. De var snabba, trevliga och tillmötesgående samt mycket lätta att få kontakt med om det var någonting.

Rekommenderas! Läs mer
  • Magnus Q skrev om Måleri i Harmoni
    Anlitade 'Måleri i Harmoni' för ett lite enklare uppdrag, lite spackel och ett par lager med färg.

Jag uppskattade enkelheten med att anlita 'Måleri i Harmoni', en målare kom relativt snabbt och inspekterade lägenheten och skickade sedan en offert som vi tidigare kommit överens om.
    Arbetet utfördes faktiskt snabbare än vad jag hade förväntat mig, men även med ett väldigt bra resultat - därav det höga betyget. Läs mer
  • Julia R skrev om Måleri i Harmoni
    Mycket noggrant, effektivt och fint utfört arbete av Lucas som målade hela vår lägenhet. Vi är så nöjda och kan absolut rekommendera Måleri i harmoni! Läs mer
  • Stefan D skrev om Måleri i Harmoni
    Rekommenderar Måleri i Harmoni, vi hade en bra dialog både före och under arbetet. Arbetet utfört enligt överenskommelse. Läs mer
  • Marianne T skrev om Måleri i Harmoni
    De här killarna vet garanterat vad de håller på med! Kunniga och trevliga. De fixade till min helt inrökta lägenhet ( 2:a på 54 kvadrat) som inte renoverats på 20 år. Tak, väggar, snickerier och köksluckor. Jag trodde inte det var möjligt men nu är den som ny och det luktar inte rök alls. Allt flöt på smidigt. Trolleri! Läs mer
  • Peder F skrev om Måleri i Harmoni
    Firmanamnet är väl valt - allt har löpt på väldigt harmoniskt. Och i linje med det har kontakterna (främst med Leffe) varit trivsamma, positiva och konstruktiva. Målerijobbet perfekt utfört med känsla även för de små detaljerna.
    Helnöjda!
    /Peder & Elin Läs mer
  • Malin A skrev om Måleri i Harmoni
    Jättetrevlig och kunnig personal som gärna bollar idéer och kommer med råd. Vår målare Leffe gjorde ett jättebra jobb. Vi målade hela vår lgh på 75 kvm och tapetserade en mindre hall och det blev så bra! Rekommenderar verkligen denna firman. Läs mer
  • Björn T skrev om Måleri i Harmoni
    Mkt kompetenta och trevliga, dessutom serviceminded. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Måleri i Harmoni
    Mycket trevligt bemötande. Dom kommer när dom ska, och är klara enligt överenskommelse. Kan varmt rekommendera dom. Läs mer
  • Maria E skrev om Måleri i Harmoni
    Positivt bemötande och bra genomfört måleri-arbete! Inget att klaga på, det blev helt som vi hade tänkt oss och till det priset vi hade fått uppgift om på förhand. Läs mer
  • Patrik F skrev om Måleri i Harmoni
    Grymt nöjd med allt från kommunikation till finish. Kommer definitivt anlita dom igen. Lasse är precis så som man önskar att en hantverkare ska vara, noggrann, pålitlig och trevlig!

/Patrik Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Måleri i Harmoni
    Har anlitat M i H flertalet gånger, från att kitta och måla gamla känsliga fönster till hjälp med målning lägenhet, innefattande både spackling, målning av väggar och målning av snickerier. Förutom stort kunnande och väldigt bra utfört arbete känns det tryggt att anlita dem. Om det är några oklarheter så ringer de och frågar, är det någon detalj man som kund förbisett , tar de initiativ till att fixa eller kollar om de ska fixa. Kommer i tid, eller snarare lite tidigare:) , har bara positiv erfarenhet från detta företag. Läs mer
  • Michael L skrev om Måleri i Harmoni
    Väldigt bra bemötande och god service och kvalitet på arbetet. Har anlitat Måleri i harmoni två gånger. Läs mer
  • Sven M skrev om Måleri i Harmoni
    Klarade målningen på utsatt tid trots större arbetsbörda än först uppskattat. Ett par smådetaljer korrigerades i efterhand inom några dagar. Mycket bra bemötande och kommunikation/tillgänglighet. Kommer absolut anlita igen vid behov. Läs mer
  • Anna I skrev om Måleri i Harmoni
    Måleri i Harmoni målade om hela min lägenhet inkl alla element och snickerier. Det var lätt att få kontakt både innan jobbet utfördes och under tiden. Arbetet är noggrannt utfört och jag är verkligen nöjd med resultatet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Emelie A skrev om Måleri i Harmoni
    Måleri&Harmoni målade hjälpte mig med att spackla och måla om mitt vardags- och sovrum. Jättetrevligt bemötande och ett väldigt bra resultat. Var hjälpsamma med råd och tips om vad som skulle funka bra och mindre bra att göra då jag själv inte är så kunnig. Fakturan blev det överenskomna beloppet. kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Marie H skrev om Måleri i Harmoni
    Snabbt och snyggt fixades våra vardagsrumsväggar. När vi efter första omgången inte var helt nöjda (färgen täckte inte 100% överallt) kom målaren tillbaka dagen efter och fixade det. Nu är vi mycket nöjda!
    Lätta att ha att göra med, trevliga!! Läs mer
  • Kent V skrev om Måleri i Harmoni
    Vi är mycket nöjda, bra kommunikation, riktigt bra utfört arbete!! Läs mer
  • Linda K skrev om Måleri i Harmoni
    De var mycket proffsiga och gav snabb offert. Trevliga, noggranna och effektiva på plats.
    Resultatet blev mycket bra och vi är nöjda med alla delar. Läs mer
  • Jens F skrev om Måleri i Harmoni
    Vi fick bra bemötande under hela arbetet. Omfattande renovering av 2-plans villa. Spackling och målning av samtliga väggar i boytor, renovering av samtliga fönster. Bra och noggrant resultat. Uppskattar att det fanns flexibilitet då vi gjorde enstaka förändringar under arbetets gång. Sammanfattningsvis utmärkt arbete på alla fronter. Läs mer
  • Kenneth H skrev om Måleri i Harmoni
    Använde dem för att måla om min lägenhet samt tapetsera. De höll tidsplanen och budget. Trevliga att ha å göra med.
    Dessutom nöjd med utfört arbete.
    Har använt dem även vid tidigare ommålningar också då led bra resultat. Läs mer
  • Oscar L skrev om Måleri i Harmoni
    Mycket snyggt och väl utfört arbete, som mot mina tvivel blev klart på utsatt tid. Höll rent och snyggt hemma hos mig under hela arbetet. Läs mer
  • Ulla E skrev om Måleri i Harmoni
    Ett professionellt team som jobbar med en seriositet och yrkesskicklighet som ger trygghet. Jobbet har utförts med både snabbhet o noggrannhet. Jag är mycket nöjd med resultatet. Dessutom är det snyggt o välstädat varje dag de lämnat lägenheten. Jag ger dem högsta betyg Ulla Eriksson Läs mer
  • Keneth H
    Keneth H skrev om Måleri i Harmoni
    Företaget svarade snabbt på min annons. De var snabbt på plats i lägenheten för att göra underlag för en offert. De erbjöd ett bra pris, de gav ett mycket bra intryck. Under de tre veckor som arbetet tog så höll de mig löpande einformerad om vad som hände, om tidlånen ör lägenheten. Samma två killar utförde arbetet i min lägenhet och de var mycket hänsynsfulla mot mig. De utförde också extrauppgifter som de sedan inte brydde sig om att ta betalt för. Tidplan och budget hölls och jag kände mig mycket trygg med att ha dem i min lägenhet och resultatet blev superbra. Kan varmt rekommendera Måleri i Harmoni och kommer själv anlita dem igen i framtiden. Läs mer
  • Agneta J skrev om Måleri i Harmoni
    Rekommenderar företaget. De har renoverat hela min lägenhet och arbetet är mycket professionellt utfört. Det blev bättre än vad jag hade hoppats på. Dessutom höll de tidsramarna perfekt. Vi lyckades även tima in att sovrummet renoverades när jag åkte iväg på semester. Underbart att komma hem till ett helt nytt sovrum :-) Läs mer
  • Christina F skrev om Måleri i Harmoni
    Arbetet utfördes väl av erfarna yrkesmän och inom tidsram. Läs mer
  • Fredrik W skrev om Måleri i Harmoni
    Jag har anlitat Måleri i Harmoni både som företagare och till vår bostadsrättsförening. Det har jag varit mycket nöjd med och det är inte ofta nuförtiden man får vara nöjd med hantverkare. Jag sätter en fyra, men det får anses som ett toppbetyg i dagens hantverkarstress. Några femmor har jag inte delat ut ännu och då har jag ändå stött på nåt hundratal hantverkare i våra renoveringsprojekt. Läs mer
  • Stefan S skrev om Måleri i Harmoni
    Korrekt ,kunnigt och proffesionellt Läs mer
  • Christian N skrev om Måleri i Harmoni
    Leif på Måleri i Harmoni var väldigt serviceminded och mycket kunnig i sitt yrke. Han rapporterade löpande om status och när han skulle komma. Arbetet blev utfört enligt avtal. Med tanke på omfattningen av jobbet som var utomordentligt gjort så var det mycket prisvärt. Vi är mycket nöjda och kan absolut rekommendera andra att anlita Måleri i Harmoni. Läs mer

Sandfjärdsgatan 72, 120 56 Årsta