Alla kategorier Shopping Skåne Malmö Malmö Katrinelund

Celsiusgatan 38, 212 14 Malmö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Malmö Katrinelund

• sabina p
    sabina p skrev om Malmö Katrinelund
    Har ingen anmärkning på varken lokal eller utbud men däremot på personalen. Det finns en kvinnlig pärla här, hon är alltid vänlig, aldrig besvärad om man frågar något och hon ler alltid mot kunden! Sen finns det personal här som är raka motsatsen, som totalt saknar intresse för kund och sitt arbete när man svarar "vet inte" på fråga om en vara finns eller inte. En del inser inte när/att det är dags att byta jobb...
  • Johan
    Johan skrev om Malmö Katrinelund
    Lokalen är hemsk och utbudet är trist, så de låga priserna hjälper inte mycket. Lite kul att det finns en ridsportsavdelning här dock.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Malmö Katrinelund
    Öb ligger lite avsides. En lokal som satsar på mass och lågpris varor. Långa gångar där de har utplacerat varor och med priset så du inte missar hur billigt det är. Jag har handlat här några gånger och då har det mest blivit godis som de har mängder av och lite annat smått och gott som sanerings produkter osv. Servicen är ok, varkens mer eller mindre. Men, om d är ute efter billigt shampoo, rengöring o såna saker så titta in. ÖB får 3/5 recos.
    Johanna L gillar detta
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Malmö Katrinelund
    Stor lokal. Sortiment som både varierar och som har sina "klassiska" produkter. Variationen beror ju då på om de fått in "sortiment" från någon "kedja eller liknande" misstänker jag. Priserna är låga. Lokalen är inte super organiserad, och vackert är här ej. Men i och med att jag nämnde Överskottsbolaget så sänktes ju kraven ganska automatiskt. Ger denna butik "3/5 recos"
    Kerstin A gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Malmö Katrinelund
    ÖoB är ju knappast något överskottsbolag längre. Det känns som ett Rusta, stormarknad eller halvt litet byggvaruhus istället. Men shampo, deodoranter och städmedel kan man hitta för ett schysst pris här.
    Men jag väljer helst inte ÖoB i Malmö, det är alltid urplockat, smutsigt, dåligt organiserat, rörigt och vad värre är... otrevlig personal!

Celsiusgatan 38, 212 14 Malmö