Malmö Kyl & Värme Service AB

Malmö Kyl & Värme Service AB

2.1

Välkommen till Malmö Kyl & Värmeservice! Vi har mycket erfarenhet i ryggen när det gäller vitvaruservice tack vare åren med Fredriks Hushållsservice. Vi kan de flesta kända märken i branschen, gör snabba utryckningar samt ger dig ärliga svar på om det är värt att reparera eller inte. Nu har vi strukturerat om verksamheten,...

7 omdömen om Malmö Kyl & Värme Service AB

Christian E
Skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB

Borrade av kablar i väggen så att strömmen gick i lokalen och vägrar att åtgärda problemet. Tog sina prylar och lämnade oss i sticket med öppna kablar i väggen och ej färdigställt arbete. VARNING för denna aktör!

Karl T
Skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB

rigtig usselt useriøst firma. Jeg har selv forsøgt at forhøre mig hos dem, og det samme har en af mine bekendte. Det eneste man får er inkompetente svar fra nogen, som mangler omsorg fra deres barndom.

Peter B
Skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB

Mycket arrogant bemötande, inte speciellt kunnig heller.

Jörgen C
Skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB

Kan bara rekommendera Fredriks Hushållsservice varmhjärtat. Han tog sig an mitt problem med en bråkande Electrolux frys och fixade den på direkten. Electrolux Malmö kunde först komma om 1½ vecka. Han var både trevlig och gjorde jobbet till ett rimligt pris.Som sagt bara gott och säga om detta företaget MVH //Jörgen i Oxie

Fredrik P
Skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB

Inte vänligast eller billigast, men snabbast ut på plats av alla hushållsfirmor i Sverige

Kenneth S
Skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB

"Serviceteknikern" (två fel i den titeln) kom, var oförskämd, bytte en del och lämnade maskinen i samma sorgliga skick som han fann den.

Tobias L
Skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB

Anlit ej dem. Har nog inte gått kursen att kunden alltid har rätt. Dåligt bemötande, kaxig servicetekniker om han ens var det.

Fredrik P och Kenneth S gillar detta