Alla kategorier Vitvaror Skåne Malmö Malmö Kyl & Värme Service AB

Malmö Kyl & Värme Service AB

Stora Kvarngatan 5, 211 27 Malmö — Visa karta

Välkommen till Malmö Kyl & Värmeservice!

Vi har mycket erfarenhet i ryggen när det gäller vitvaruservice tack vare åren med Fredriks Hushållsservice. Vi kan de flesta kända märken i branschen, gör snabba utryckningar samt ger dig ärliga svar på om det är värt att reparera eller inte.

Nu har vi utökat verksamheten, som så också det nya namnet antyder, och vi arbetar nu även med värmepumpar samt kyl- och frysanläggningar i bl.a. butiker och caféer.

I vår webbshop kan du köpa värmepumpar från ledande märken till konkurrenskraftiga priser och vi erbjuder även installation av värmepumpen. Vi utför installation, avancerad felsökning samt reparation av kyl- och frysanläggningar, framförallt i Malmö/Lund området.

Läs vad 6 kunder tycker om Malmö Kyl & Värme Service AB

• Karl T
    Karl T skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB
    rigtig usselt useriøst firma. Jeg har selv forsøgt at forhøre mig hos dem, og det samme har en af mine bekendte. Det eneste man får er inkompetente svar fra nogen, som mangler omsorg fra deres barndom.
  • Peter B
    Peter B skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB
    Mycket arrogant bemötande, inte speciellt kunnig heller.
  • Jörgen C
    Jörgen C skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB
    Kan bara rekommendera Fredriks Hushållsservice varmhjärtat. Han tog sig an mitt problem med en bråkande Electrolux frys och fixade den på direkten. Electrolux Malmö kunde först komma om 1½ vecka. Han var både trevlig och gjorde jobbet till ett rimligt pris.Som sagt bara gott och säga om detta företaget

MVH

//Jörgen i Oxie
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB
    Inte vänligast eller billigast, men snabbast ut på plats av alla hushållsfirmor i Sverige
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB
    "Serviceteknikern" (två fel i den titeln) kom, var oförskämd, bytte en del och lämnade maskinen i samma sorgliga skick som han fann den.
    Fredrik P gillar detta
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Malmö Kyl & Värme Service AB
    Anlit ej dem. Har nog inte gått kursen att kunden alltid har rätt. Dåligt bemötande, kaxig servicetekniker om han ens var det.
    Fredrik P, Kenneth S gillar detta

Stora Kvarngatan 5, 211 27 Malmö