Mandorla

Mandorla

Ligue 076-624 24 15 www.mandorla.se
2.3

About company

Mandorla har sedan 2009 varit känt för sin 70 - grader varma lava-stens behandling, Jademassage & sin väldoftande Citrus aroma som fyller sinnet med god energi så fort man stiger in. Vi på Mandorla tror på en balans mellan yttre skönhet och inre hälsa . Ta en paus från omvärlden, skäm bort dig själv, tysta dina tankar, vila ditt sinne & föryngra både din kropp & stil.

9 omdömen om Mandorla

Gisela K
Escreveu sobre Mandorla

Jag vill inte ens ge ett betyg. Personen som utförde massagen har nog ingen utbildning i massage. Använde alldeles för lite olja så.det var strävt. Masserade med en handnästan hela tiden såg ut som att han knådade en deg. Tittade i mobilen med andra handen. Nackmassagen bestod av nackgrepp där han på något konstigt sätt drog till på vänster sida. Masserade höger sida som är där alla knutor sitter 1 /10 av tiden. Stor VARNING gå INTE HIT!!!! Köpte parbehandling och fick ligga hälften av tiden på en massagematta. Det hade jag kunnat göra hemma. Ville bara att tiden skulle ta slut.

Catrin N
Escreveu sobre Mandorla

VARNING VARNING VARNING Under ansiktsmassagen och peelingen satt han med telefonen. Han kollade antagligen på nätet hu man skulle göra. Hur kan man få göra ansiktsbehandling utan någon som helst utbildning. Peelingen gjorde på torr hund i 10 minuter. Inte i närheten av varken näsan, hakan eller halsen. Har känslig och mycket torr hud och det fattade han inte. För att ta bort peelingen använde han en bomullspads och en torr handduk. Massagen blev inte bättre. Massa peeling kvar som han skavde runt med, på samma ställe, i...

First-Name L
Escreveu sobre Mandorla

Jag hade köpt två deals på let’s deal och ringde och frågade om jag kunde droppa in. Jag hade sett fel på dagarna i Bokadirekt och han blev irriterad redan på telefon. När jag sedan kom dit var han så otrevlig och nedlåtande att jag väljer att inte komma tillbaks. Var inte min mening att läsa fel men hans reaktion gjorde mig uppriktigt ledsen.

Anna M
Escreveu sobre Mandorla

Ett oseriöst företag som säljer tjänster utan tillräcklig info samt har ett fruktansvärt dåligt kundbemötande. De säljer jademassage via Lets deal och ingen som helst info ngnstans om att det är en massage utförd av en apparat.

Runa Marie S gillar detta
SIMON B
Escreveu sobre Mandorla

Jag skulle in och boka en behandling på Mandorla efter att jag köpt en behandling till mig och min sambo via lets deal. När jag skulle boka så fanns inte det datumet som jag ville ha. Han gav ett förlag på annan tid som jag missuppfattade. jag va där en fredag en vecka tidigare än vad bokningen var. Jag sa till honom att nästa fredag kan jag inte komma som du har bokat in mig. Utan då måste jag avboka och återkomma med en ny tid framöver. Jag fick ett sms av han som jobbade där det stog. Behöver avboka tid. Jag bekräftade...

Runa Marie S gillar detta
YASMINE S
Escreveu sobre Mandorla

Superbra bemötande och bra massage. Har även gjort ansiktsbehandling och är väldigt nöjd med resultat.

Yasmine Ursula L
Escreveu sobre Mandorla

Älskar Mandorla! Brukar gå och ta mig en jademassage när jag är riktigt stel i nacken, helt underbart! 🙌 Kombomassagen (jade+klassisk massage) är dock det ultimata för min rygg. Trevligt och mysigt och framförallt väldigt avkopplande ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

DANIJEL B
Escreveu sobre Mandorla

Jade-massage har vi haft i över 10 år. Det är inte en klassisk ryggmassage eller hot-stone massage. Behandlingen är obekväm i början om man har massor av knutor eller problem med ryggen. Men den reducerar ryggskott med 80 % på bara 24 h. Så man måste ge det en chans & två omgångar för att riktigt kunna slappna av och känna skillnaden. Vi har kunder från Jönköping, Stockholm & Oslo som besöker oss endast för denna behandlingen -- som används i både förebyggande & medicinskt syfte. / www.mandorla.se

Karina M
Escreveu sobre Mandorla

VARNING! Gå inte hit. Jademassagen är en massagedyna du ligger på, inte varma stenar på din kropp. Massagen är hemsk och jag misstänker starkt att den utförs av en person som inte är utbildad.