Mandorla

Nordhemsgatan 67, 413 09 Göteborg — Visa karta

4.0 i betyg av av 4 omdömen
Mandorla har sedan 2009 varit känt för sin 70 - grader varma lava-stens behandling, Jademassage & sin väldoftande Citrus aroma som fyller sinnet med god energi så fort man stiger in.

Vi på Mandorla tror på en balans mellan yttre skönhet och inre hälsa .
Ta en paus från omvärlden, skäm bort dig själv, tysta dina tankar, vila ditt sinne & föryngra både din kropp & stil.
Lör: 10:00-18:00
Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Mandorla

• 2019-12-01

YASMINE S skrev om Mandorla
    Superbra bemötande och bra massage. Har även gjort ansiktsbehandling och är väldigt nöjd med resultat. Läs mer
  • 2019-11-29

Yasmine Ursula L skrev om Mandorla
    Älskar Mandorla! Brukar gå och ta mig en jademassage när jag är riktigt stel i nacken, helt underbart! 🙌
    Kombomassagen (jade+klassisk massage) är dock det ultimata för min rygg. Trevligt och mysigt och framförallt väldigt avkopplande ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • DANIJEL B

2019-11-26

DANIJEL B skrev om Mandorla
    Jade-massage har vi haft i över 10 år. Det är inte en klassisk ryggmassage eller hot-stone massage. Behandlingen är obekväm i början om man har massor av knutor eller problem med ryggen. Men den reducerar ryggskott med 80 % på bara 24 h. Så man måste ge det en chans & två omgångar för att riktigt kunna slappna av och känna skillnaden. Vi har kunder från Jönköping, Stockholm & Oslo som besöker oss endast för denna behandlingen -- som används i både förebyggande & medicinskt syfte. / www.mandorla.se Läs mer
  • 2018-11-09

Karina M skrev om Mandorla
    VARNING! Gå inte hit. Jademassagen är en massagedyna du ligger på, inte varma stenar på din kropp. Massagen är hemsk och jag misstänker starkt att den utförs av en person som inte är utbildad. Läs mer