Mango

Sergelgatan 2, 111 57 Stockholm

MANGO presents you its new collection. Have a look at our online catalogue and discover the latest fashion trends surfing along the jeans, T-shirts and accessories sections.
Virebergsvägen 20, 16930, SOLNA
Tak & Bygg Mellansverige AB
Bitte M:
Takjour gjorde ett fint arbete från grunden. Allt bytte de ut, noggranna killargjorde ett kanonjobb. När vi ska byta tak på nästa hus är Tak...
Ändra min profil

Läs vad 5 kunder tycker om Mango

• Ida A
    Ida A skrev om Mango
    Var i spanien, lanzarote för en vecka sedan och handlade på deras butik. Köpte väska, plånbok och en nyårs klänning för under tusenlappen! Tycker att dom har riktigt bra kläder för bra priser!
  • Anna W
    Anna W skrev om Mango
    Jag brukar ofta titta in på Mango när jag är i Stockholm, oftast så hittar man något! De har varierande prisklass tycker jag. Ibland känns det billigt och ibland inte alls. Jag fyndade riktigt fina klänningar under julrean, tyvärr så missade jag sommarrean. Dock upplever jag att de är små i storlekarna, vet inte om det stämmer eller om det är jag som inte har koll. HUr som helst så tycker jag absolut det är värt ett besök och det gäller att kolla ordentligt för att hitta guldkornen, det finns mycket att titta på!
  • Emma A
    Emma A skrev om Mango
    Då jag bodde i London handlade jag ofta på Mango för deras bra baskläder som toppar och koftor. I London känns det dock som att Mango är billigare än vad det är här i Sverige. Jag vet inte om det stämmer men det är så som jag upplever det. Kedjan tycker jag påminner om spanska Zara, dock tycker jag att Zara har lite "roligare" utbud med mer variation.
  • Elina E
    Elina E skrev om Mango
    Jag blev så glad när Mango kom till Sverige. Utomlands hade jag handlat så mycket snygga kläder med usch vilken besvikelse jag mötte när jag kom in i den svenska butiken. Jag tycker mest att kläderna är dyra och tråkiga. De kläder som är billiga har Mango tryckt stort på sig och det tycker jag inte om. Mango är ingen butik jag skulle shoppa i när jag shoppar i Sverige.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Mango
    Mango är ungt och hippt! Här finns kläder för den unga och modemedvetna tjejen. De har ett bra utbud av baskläder (toppar, koftor, kjolar och byxor) samt en mer trendig kollektion som ständigt uppdateras efter säsong och mode. Många fina klänningar, dessutom bra utbud av väskor och skor. Bra läge så ta en sväng förbi på shoppingrundan!

Övriga företag nära Mango:

Svensk Stubbfräsning

Torplyckegränd 134, Vällingby
Svensk Stubbfräsning
Jonas S:
Snabbt och effektivt utfört jobb. Kan bara rekommendera Svensk Stubbfräsning.

Säker Trädvård Stockholm

STORA SÄLLSKAPETS VÄG 34, Skärholmem