Mango

Mango

2.8 / 5 i betyg — 5 rekommendationer
MANGO presents you its new collection. Have a look at our online catalogue and discover the latest fashion trends surfing along the jeans, T-shirts and accessories sections.
Klinik Storgatan
Klinik Storgatan
Maria W:
Mycket trevlig och professionell. Jag skulle varmt rekomendera Maryam till alla mina vänner och bekanter. Maria
Hemsida

Läs vad 5 användare tycker om Mango

• Ida A

2009-12-13

Ida A skrev om Mango
    Var i spanien, lanzarote för en vecka sedan och handlade på deras butik. Köpte väska, plånbok och en nyårs klänning för under tusenlappen! Tycker att dom har riktigt bra kläder för bra priser!
  • Anna W

2008-08-06

Anna W skrev om Mango
    Jag brukar ofta titta in på Mango när jag är i Stockholm, oftast så hittar man något! De har varierande prisklass tycker jag. Ibland känns det billigt och ibland inte alls. Jag fyndade riktigt fina klänningar under julrean, tyvärr så missade jag sommarrean. Dock upplever jag att de är små i storlekarna, vet inte om det stämmer eller om det är jag som inte har koll. HUr som helst så tycker jag absolut det är värt ett besök och det gäller att kolla ordentligt för att hitta guldkornen, det finns mycket att titta på!
  • Emma A

2008-01-15

Emma A skrev om Mango
    Då jag bodde i London handlade jag ofta på Mango för deras bra baskläder som toppar och koftor. I London känns det dock som att Mango är billigare än vad det är här i Sverige. Jag vet inte om det stämmer men det är så som jag upplever det. Kedjan tycker jag påminner om spanska Zara, dock tycker jag att Zara har lite "roligare" utbud med mer variation.
  • Elina E

2008-01-13

Elina E skrev om Mango
    Jag blev så glad när Mango kom till Sverige. Utomlands hade jag handlat så mycket snygga kläder med usch vilken besvikelse jag mötte när jag kom in i den svenska butiken. Jag tycker mest att kläderna är dyra och tråkiga. De kläder som är billiga har Mango tryckt stort på sig och det tycker jag inte om. Mango är ingen butik jag skulle shoppa i när jag shoppar i Sverige.
  • Amanda E

2008-01-11

Amanda E skrev om Mango
    Mango är ungt och hippt! Här finns kläder för den unga och modemedvetna tjejen. De har ett bra utbud av baskläder (toppar, koftor, kjolar och byxor) samt en mer trendig kollektion som ständigt uppdateras efter säsong och mode. Många fina klänningar, dessutom bra utbud av väskor och skor. Bra läge så ta en sväng förbi på shoppingrundan!

Företag nära Mango:

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, STOCKHOLM
Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Richard O:
Det bästa är att dom har längre visningar än de flesta andra Mäklarna. Speciellt bra då det är mycket visn samtidigt. Kunnig o trevlig Mäkla...

Grooming.se

Ranhammarsvägen 20A, BROMMA
Grooming.se
Henrik M:
Snabb leverans och hittils fullvärdiga produkter.

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, HÄGERSTEN
Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
Anna S:
Mer än nöjd! Första intrycket av Adam var att han är mycket kunnig och påläst inom bostadsrättsmarknaden i vårt område men även väldigt ins...

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, Stockholm
Fastighetsbyrån Södermalm
Marianne G:
Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån om du/ni planerar att köpa en bostad. Allt fungerade tillfredställande! Trevligt bemötande och sakli...

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
Edward & Partners
Max D:
Otroligt bra! Christian var väldigt proffsig, snabb och kunnig. Bästa mäklaren vi stött på under vår process med att köpa lägenhet.