Marek Leng Snickare Bygg och Service

Marek Leng Snickare Bygg och Service

Välkommen till Marek Len Snickare Bygg och Service! Vi erbjuder kvalitativa arbeten för både privatkunder och företag. Vi har många år i branschen och inget uppdrag är för litet eller stort för oss. De tjänster vi erbjuder är golvläggning, målning, olika typer av renoveringar, montering av fönster och dörrar mm. När du behöver...

7 omdömen om Marek Leng Snickare Bygg och Service

Lokatten B
Skrev om Marek Leng Snickare Bygg och Service

Hjälp med regling, isolering, OSB, gips samt tätning av fönsterdörrar. Duktig och kommer med bra förslag. Kommer absolut att använda för fler projekt!

Silva G
Skrev om Marek Leng Snickare Bygg och Service

En pålitlig service inriktat person som kan sitt jobb jag blev jätte nöjd jag rekommenderar honom han har renoverat huset och gjorde klart med utmärkt skick Med vänlig hälsning,

Jenny B
Skrev om Marek Leng Snickare Bygg och Service

Vi fick hjälp med att dela av ett större rum till ett barnrum med nya väggar, dörr samt målning av dessa. Vi är mycket nöjda med arbetet, som utfördes enligt tidplan och vi fick ett trevligt, professionellt bemötande.

Hans W
Skrev om Marek Leng Snickare Bygg och Service

Marek är lätt att ha att göra med och kommunicerar bra. Han kommer med effektiva lösningar, för att göra jobbet bra utan att timmarna drar iväg. Vi är väldigt nöjda med våra byten av fönster/skjutdörrar!

Mimar C
Skrev om Marek Leng Snickare Bygg och Service

Professionellt bemötande från början till slut.

Karina A
Skrev om Marek Leng Snickare Bygg och Service

Jag anlitade Marek Leng för en renovering på min arbetsplats IFS/CS Steg för Steg . De gjorde ett kanonarbete. Vi fick b.la. nytt golv, en receptionsdisk och ommålat och flytt av en vägg. Noggranna och proffsiga, märks att de är utbildade och kan sin sak. Jag har absolut ingenting att klaga på och mina medarbetare och de som besöker vår verksamhet är väldigt nöjda. ! Tack - ser fram emot fortsatt samarbete! .

Termofönster S
Skrev om Marek Leng Snickare Bygg och Service

Mycket kompetent samarbetspartner vid monteringar av glas, fönster och dörrar. Alltid positiva återkopplingar från slutkunder kring utförande och trevligt bemötande. Kenny Nilsson Termofönster Sverige AB