Mariebergs Brasvärme & Solenergi

Mariebergs Brasvärme & Solenergi

• Badge2024
4.5

Välkommen till Mariebergs Brasvärme & Solenergi - Vi gör ditt hem varmare! Hos oss hittar du ett omfattande utbud av eldstäder, skorstenar och brastillbehör. Vi erbjuder rådgivning för att hjälpa dig att välja rätt eldstad, och våra skickliga montörer och hantverkare tar sedan hand om installationen. Du hittar våra fysiska...

10 omdömen om Mariebergs Brasvärme & Solenergi

Sedan starten hos Reco 2024

Kjell V
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi

Från början blev det en del strul från av säljaren i Sollentuna med borttappad order lite fel i leveransen m.m Sen kontaktade vi en säljare på Mariebergs i Uppsala som hjälpte oss snabbt med installation och sot besiktning som vi blev mycket nöjda med.. Vi har en Dovre 40 med nvi skorstensrör

Åke A
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi

Mariebergs Brasvärme har varit en väldigt bra samarbetspartner. Vi är mycket nöjd med Mariebergs Brasvärme då de är professionella, hjälpsamma och lätta att ha att göra med.

Gabriel A
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi

Solid partner med trevlig personal. Hade velat höra mer om framtidsplanerna för bolaget och vad fokuset ligger framåt?

Felger A
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi

Bra bemötande och förväntad service Mycket bra!

Mats A
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi

Mycket erfarenhet och bra hjälp med lösningar. Alltid trevligt bemötande.

Matthias W
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi

Jag köpte en Contura i50 med skorsten som jag skulle montera själv. Mattias Jansson på Uppsala depån har varit helt fantastisk med hjälp, tips och rådgivning under montaget. Det fattades lite saker i leveransen som dom fixade hem utan några problem. Finns säkert billigare alternativ, men skulle handla på Marieberg igen alla dar i veckan. Matthias Winald

Jan O
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi

God hjälp i nöden och ett värdefullt bevarande av kulturell miljö

Daniel B
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi

Snabb och bra service. Bra hantverkare som fixade installation

Susanna W
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi

Professionell och snabb hjälp.

Henrik T
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi

Vi fick mycket bra hjälp att sätta om en 1700-tals kakelugn av en mästare.