Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sundbyberg Markisgrossisten

Markisgrossisten

Fredsgatan 22, 172 33 Sundbyberg — Visa karta

Markisgrossisten har sedan starten leverera solskyddsprodukter av högsta kvalitet till nöjda kunder. Målet är att ta bort onödiga mellanhänder så att du som kund skall få ett lägre pris. Mät själv, sparar pengar!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Markisgrossisten:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 3 kunder tycker om Markisgrossisten

• Bertil B
    Bertil B skrev om Markisgrossisten
    Sämsta Markisgrossisten beställde markis den 25 april och har inte kommit idag 16 maj kl 12,00 mailade dom 3 gånger och ringde tio ggr skrev i mailet att jag inte vill ha deras markis väv sämsta företaget jag har beställt hos svarar aldrig i telefon
  • Daniel n
    Daniel n skrev om Markisgrossisten
    kan varmt rekommendera!
    snabbleverans och 30% under det pris vi fått från "vår egen" leverantör!

väldigt enkla monteringsanvisningar.
  • Linda L
    Linda L skrev om Markisgrossisten
    Förmodligen kommer detta utlåtande inte att synas på hemsidan eftersom jag kommer rikta stark kritik mot markisgrossisten. Förutom utebliven orderbekräftelse har servicen varit under all kritik! Utebliven respons på mail, kraftigt försenad leverans och ej kontaktbara via telefon och ringer ej heller upp trots meddelande på telefonsvararen. Efter över en månads väntetid fick jag min beställning som till min stora förvåning inte alls överensstämde med bilden på deras hemsida. Jag beställde en markisväv i färgen mörkröd och fick en klarröd/ tomteröd färg som inte ens var i närheten lik bilden på hemsidan. Markisgrossisten hävdar att det kan förekomma viss färgskillnad och avskriver sig ansvaret, dock har jag aldrig sett en mörkröd kulör av detta slag, och viss färgskillnad är absurt att kalla det, då skillnaden är radikal. Markisgrossisten vill varken rätta till eller kompensera för detta, utan låter kunden istället vara missnöjd och vackert betala för de gräsliga markiserna. Skamlig hantering och service, skulle inte rekommendera andra att beställa sina markiser härifrån. Vänd er istället till ett seriöst och serviceinriktat företag som prioriterar nöjda kunder och god service.

Fredsgatan 22, 172 33 Sundbyberg