Markisgrossisten

Markisgrossisten

Ring 08-559 227 22 www.markisgrossisten.se
3.4

Markisgrossisten har sedan starten leverera solskyddsprodukter av högsta kvalitet till nöjda kunder. Målet är att ta bort onödiga mellanhänder så att du som kund skall få ett lägre pris. Mät själv, sparar pengar!

5 omdömen om Markisgrossisten

CAROLINE L
Skrev om Markisgrossisten

Snabb leverans! Färgen stämde väl överens med hemsidan.

Bosse S

Bästa priset på nätet! fick leverans på 2veckor! rekommenderas

Bertil B
Skrev om Markisgrossisten

Sämsta Markisgrossisten beställde markis den 25 april och har inte kommit idag 16 maj kl 12,00 mailade dom 3 gånger och ringde tio ggr skrev i mailet att jag inte vill ha deras markis väv sämsta företaget jag har beställt hos svarar aldrig i telefon

Daniel n
Skrev om Markisgrossisten

kan varmt rekommendera! snabbleverans och 30% under det pris vi fått från "vår egen" leverantör! väldigt enkla monteringsanvisningar.

Linda L
Skrev om Markisgrossisten

Förmodligen kommer detta utlåtande inte att synas på hemsidan eftersom jag kommer rikta stark kritik mot markisgrossisten. Förutom utebliven orderbekräftelse har servicen varit under all kritik! Utebliven respons på mail, kraftigt försenad leverans och ej kontaktbara via telefon och ringer ej heller upp trots meddelande på telefonsvararen. Efter över en månads väntetid fick jag min beställning som till min stora förvåning inte alls överensstämde med bilden på deras hemsida. Jag beställde en markisväv i färgen mörkröd och...